Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

 

a tole zelen je kwak???  mora biti pa res počasna kamera  :kva2:

No, če taki ki ne znajo Kwaka od Suze ločiti zagovarjaj Bmfla, mi je čisto jasno zakaj ne maram Bmfla. :P

Objavljeno

Burek gor al dol...realnost je samo ena.

 

1.jpg

 

:smoke:

 

Znižan model. To je tisti, ki ima serijsko par centimetrov krajše amortizerje in opozorilo pred drgnenjem centralnega stojala. Primeren za 165cm visoke.

Sicer pa je tole drgnjenje po tleh bolj domena japonskih nakedov in tourerjev.

Objavljeno

Na fotki pa tudi lepo vidimo kako visoko so cilindri, tako da pade tudi fama o nizkem težišču... 

Objavljeno

Na fotki pa tudi lepo vidimo kako visoko so cilindri, tako da pade tudi fama o nizkem težišču... 

Ja res je bolj se v desno nagne višji je cilinder na levi :grim

Objavljeno

Ti bi bil dober za politika ali parlament,ker znaš tako dobro razložit,kot oni :OK: .....spodnji del cilindra je 40cm ali še malo manj od tal.....mirodajno bi bilo da bi meril sredino cilindrov a ne Sneči :grrr

Korenino se tud ne meri od semeringa naprej...... :lol1:

Objavljeno

No, če taki ki ne znajo Kwaka od Suze ločiti zagovarjaj Bmfla, mi je čisto jasno zakaj ne maram Bmfla. :P

 

Rižotka je rižotka - al je z grahom, bučkami, al pa s šampinjoni. Žafrana, tartufov, špargljev in škampov pa v tejli zgodbi definitivno ni.. :kva1:

Objavljeno

Ti bi bil dober za politika ali parlament,ker znaš tako dobro razložit,kot oni :OK: .....spodnji del cilindra je 40cm ali še malo manj od tal.....mirodajno bi bilo da bi meril sredino cilindrov a ne Sneči :grrr

Korenino se tud ne meri od semeringa naprej...... :lol1:

 

Sredina je 60, če dobro pogledaš skico, 40 pa nikakor spodnji del :) če navežem na politiko, si dal odgovor kot politični vernik, ko mu pokažejo sliko pa je ne "vidi".

 

Pojdi zdaj zmerit na malo GSko, boš presenečen, da ni neke razlike, al pa kakšno novo Hondo nc700, kjer so valje precej vodoravni. Zgrešena konstrukcija GSke, zagotovo jih to precej ovira pri načrtovanju modernega motorja.

Objavljeno

Sredina je 60, če dobro pogledaš skico, 40 pa nikakor spodnji del :) če navežem na politiko, si dal odgovor kot politični vernik, ko mu pokažejo sliko pa je ne "vidi".

 

Pojdi zdaj zmerit na malo GSko, boš presenečen, da ni neke razlike, al pa kakšno novo Hondo nc700, kjer so valje precej vodoravni. Zgrešena konstrukcija GSke, zagotovo jih to precej ovira pri načrtovanju modernega motorja.

Prov ko ga grem pobožat naslednjič vzamem še meter :)

Objavljeno

sam un komad sem pa že zadnjič slišal: men se meeeša, k mam ful kešaaaa

tipični bemfol komad... dokler ne prideš do servisa

LOL

:kva2:  :kva2:  :kva2:  :kva2:  :kva2:

Objavljeno

Znižan model. To je tisti, ki ima serijsko par centimetrov krajše amortizerje in opozorilo pred drgnenjem centralnega stojala. Primeren za 165cm visoke.

Sicer pa je tole drgnjenje po tleh bolj domena japonskih nakedov in tourerjev.

 

Kot je na spodnji sliki razvidno, je tip na BMW GS-u majster za polaganje (krave), vendar je iz slike moč nekaj razbrati. Ko si v ovinku z GS-ko na limitu, se lahko na Italijanu rahlo vstaneš in pogledaš, kaj te čaka v naslednjem :D

 

giraffe-home-l.jpg

 

 

Je pa res Bmw bolj praktičen...

 

Npr. za prevažanje bicikla, ko greš z njim na morje hehe :D

 

1.jpg

 

;)

Objavljeno

Glede na izgled kardana, se ne čudim temu dodatnemu nosilcu za pomožno prevozno sredstvo.

 

Podobno kot na čolnih...  :grim

Objavljeno

Kot je na spodnji sliki razvidno, je tip na BMW GS-u majster za polaganje (krave), vendar je iz slike moč nekaj razbrati. Ko si v ovinku z GS-ko na limitu, se lahko na Italijanu rahlo vstaneš in pogledaš, kaj te čaka v naslednjem :D

 

giraffe-home-l.jpg

 

 

Je pa res Bmw bolj praktičen...

 

Npr. za prevažanje bicikla, ko greš z njim na morje hehe :D

 

1.jpg

 

;)

 

 

hahahahhahahaha ....

a to sta iz kšnga romunskega spleta dol snela ????   :lol1:  :lol1:

Objavljeno

Na tablici piše UTAH, kar pomeni, da je verjetno, da se s tem GSom prevažajo Mormoni :)

Objavljeno

No, ja................če še zmeri po duplericah ......................špricaš :kva1:  :lol1:  :lol1: , pol ti skor nima smisla naprej razlagat.

 

Ker pa nimaš BMWja in nisi skoz na servisu................... :P ................... si strošek 7€ kamot privoščiš. .)

 

Tam v članku, čeprav je na papirju, pa boš lahko prebral ....................... in tudi videl ...................... vse.

 

Ker ni to kr en motor in ni kr od enga, ampak lepo piše z imenom in priimkom, ter naslovom, greš ....................... če tvoja jetra zmorejo tako dolgo turo.  :hmm: ................................... k možaku na obisk in se prepričaš na lastne oči. B)

 

Da se ne boš sam na duplercah matrov. :P   Ti bo še vid opešal, pol boš mogu pa cvike nabavt. :D

 Duplerico bi pošprical, če bi odprl revijo in bi pred mano stala...tko v živo, ker si še vedno ne predstavljam kako vidit v reviji v živo moped, ampak vseeno za tvoj trud in obrazložitev :). Jetra so pa res že bolj švoh, pa očala že imam. Sej veš kaj pravjo stari ljudje:"od drkanja lahko oslepiš" :P

 

Drugače se pa sam ne bi branil kakšnega K1300r Ko bom velik...1x...mogoče

Objavljeno

kurc gleda vse skup pa tud teh 7eur

Objavljeno

Na fotki pa tudi lepo vidimo kako visoko so cilindri, tako da pade tudi fama o nizkem težišču... 

Vrvohodci so lahko tudi 20 m visoko in imajo v roki tisto dolgo palico, ki štrli levo in desno. Nekaj bo že na tem, bolj v zvezi s stabilnostjo kot težiščem.

Objavljeno

Vrvohodci so lahko tudi 20 m visoko in imajo v roki tisto dolgo palico, ki štrli levo in desno. Nekaj bo že na tem, bolj v zvezi s stabilnostjo kot težiščem.

 

Če bi vrvohodcu palco rukalo levo in desno, kar počne bokser agregat, ne vem če bi folgal držati ravnotežje. Palca je povsem mirna a ne.

 

Nekaj povsem drugega je naravni gib gor in dol :)

Objavljeno

gska.jpg

serijska napaka

Jp tuki bi edin Versys prov pršu :grim

Objavljeno

[quote name="Snecer

serijska napaka

Objavljeno

Mislim da bi moral biti vitel obvezna serijska oprema bmflna.

Objavljeno

Snecer. Pomembna je višina glav.

 

In cilindri so pri goličih god damn nižje kot pri GS, ki je itak podrtija. In nehi, prosm te, s temi fotkami, ker si me totalno zakompleksu in bom mogla še enga BMWja kupt, da si zacelim rane. Nikakor ne morm dojet kaj je na njih narobe?!? :surrender:  :surrender:

Objavljeno

lej ... za kopat jarke in kanale, za razno telekomunikacijsko opremo, je dober  .. temu pa res ne morem oporekat :lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!