Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Kaj to je zadnji del na sliki? Sn mislo da je spredaj taki :kva2:

N'č čudnega, da si se zmotil. Je na obe strani glih grd. :grim  Ko un ta kosmat pes, ko ne veš kje bi mu povodec prhaklal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa da še jst kakšno rečem tukile. Imel sem tele motorje: Yamaha Fazer 600, Honda VFR 800, Honda VFR 1200, Honda CBR 1000RR, Kawasaki Z 1000, no sedaj pa imam BMW K1300s.

Takole bom rekel: tale BMW je za vse nekaj svetlobnih let naprej. Performanse so skoraj identične CBR 1000RR, je pa bistveno bolj primeren za dva, da ni sopotnica kot kura na prečki.

 

Je pa dejstvo , da tisti z japončki sedaj takoj znorijo, ampak kot pravim, dokler nimaš BMW ne veš kaj je pravi res motor.

 

haha, dajte si duška :)

Popravljeno . Popravil matic
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pa da še jst kakšno rečem tukile. Imel sem tele motorje: Yamaha Fazer 600, Honda VFR 800, Honda VFR 1200, Honda CBR 1000RR, Kawasaki Z 1000, no sedaj pa imam BMW K1300s.

Takole bom rekel: tale BMW je za vse nekaj svetlobnih let naprej. Performanse so skoraj identične CBR 1000RR, je pa bistveno bolj primeren za dva, da ni sopotnica kot kura na prečki.

 

Je pa dejstvo , da tisti z japončki sedaj takoj znorijo, ampak kot pravim, dokler nimaš BMW ne veš kaj je pravi res motor.

 

haha, dajte si duška :)

prjatu, od zdaj naprej si pa čist gotov :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa da še jst kakšno rečem tukile. Imel sem tele motorje: Yamaha Fazer 600, Honda VFR 800, Honda VFR 1200, Honda CBR 1000RR, Kawasaki Z 1000, no sedaj pa imam BMW K1300s.

Takole bom rekel: tale BMW je za vse nekaj svetlobnih let naprej. Performanse so skoraj identične CBR 1000RR, je pa bistveno bolj primeren za dva, da ni sopotnica kot kura na prečki.

 

Je pa dejstvo , da tisti z japončki sedaj takoj znorijo, ampak kot pravim, dokler nimaš BMW ne veš kaj je pravi res motor.

 

haha, dajte si duška :)

 

Škoda, da nobeden ne zna opisati teh "svetlobnih let" naprej.

 

Jaz to razumem kot če presedeš iz starega fička v kakšno S klaso?

 

Najbrž le ne bo tako a ne, ampak gre spet za nepotrebno pretiravanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj to je zadnji del na sliki? Sn mislo da je spredaj taki :kva2:

To je zavaravanje neprijatelja :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to un za po ovalu? Samo mižiš pa gaas.........

Jp :grim

 

Škoda, da nobeden ne zna opisati teh "svetlobnih let" naprej.

 

Jaz to razumem kot če presedeš iz starega fička v kakšno S klaso?

 

Najbrž le ne bo tako a ne, ampak gre spet za nepotrebno pretiravanje. 

Sej če bi bil kdaj resen bi ti to tudi razložil,tako pa sam povem ,da se popolnoma strinjam z Maticom,zakaj,ker sem ga mel in vem da ni to nobeneo pretiravanje...no mjčken že :P ta svetlobna so odveč :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemfejači .. gotofi ste :P

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemfejači .. gotofi ste :P

 

 

.... stari, bimerček je večen .... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj se pa zdaj matraš na slabši modelih?  :K

Da se preveč ne razvadim ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... :hmm:  ... zakaj ne bi imel BMW motocikla...   :hmm:

 

... če bi bil BMW dober... pol Kmet zagotovo ne bi kupil KTM.....  :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... :hmm:  ... zakaj ne bi imel BMW motocikla...   :hmm:

 

... če bi bil BMW dober... pol Kmet zagotovo ne bi kupil KTM.....  :P

Jaz mislim, da je Kmet2 kupil KTM-ja samo zato , da se še enkrat in ponovno prepriča, da BMW "rulz"  :OK:(podvestoinvečstranehdokazovanjadabmwnivredennebomnapisalkaj.press)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj je BMW veliko pred japončki?

 

- Zato, ker ima motor zadeve katere res potrebuješ na svojem mestu in delujejo kot je treba, 

- zato, ker je ciklistika res vrhunska: 

- zato, ker ima mnogo stvari, ki ti olajšajo delo ; recimo traction control, ESA , da o drugih rečeh niti ne govorim. Koliko japončkov to ima?, jaz sem jih imel veliko, več kot večina tukaj in verjemite, da lahko na to temo marsikaj rečem.

 

Pa sej nima smisla razpravljati. Meni so bili BMW vedno grdi in brezvezni vse, dokler ga sam nisem imel, pa to velja za avto ali za motor, vseeno.

BMW = rulz     :)

Popravljeno . Popravil matic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj je BMW veliko pred japončki?

 

- Zato, ker ima motor zadeve katere res potrebuješ na svojem mestu in delujejo kot je treba, 

- zato, ker je ciklistika res vrhunska: 

- zato, ker ima mnogo stvari, ki ti olajšajo delo ; recimo traction control, ESA , da o drugih rečeh niti ne govorim. Koliko japončkov to ima?, jaz sem jih imel veliko, več kot večina tukaj in verjemite, da lahko na to temo marsikaj rečem.

 

Pa sej nima smisla razpravljati. Meni so bili BMW vedno grdi in brezvezni vse, dokler ga sam nisem imel, pa to velja za avto ali za motor, vseeno.

BMW = rulz     :)

prej ali slej se boš naveličal dokazovat svoj prav z argumenti in dejstvi,Sneči in njemu podobni ne sprejemajo le teh :P

Zaplavaj z njimi in se smej,boš videl kako so zadovoljni,kot,da daš 5 letnemu otroku liziko :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim, da je Kmet2 kupil KTM-ja samo zato , da se še enkrat in ponovno prepriča, da BMW "rulz"  :OK:(podvestoinvečstranehdokazovanjadabmwnivredennebomnapisalkaj.press)

:notworthy: ....bom pa napisal + in - po nekaj tisoč km z KTM,zdej te podatki ne bibili mirodajni ker se na oranžnem krampeku nisem še nič sprehajal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj je BMW veliko pred japončki?

 

- Zato, ker ima motor zadeve katere res potrebuješ na svojem mestu in delujejo kot je treba, 

- zato, ker je ciklistika res vrhunska: 

- zato, ker ima mnogo stvari, ki ti olajšajo delo ; recimo traction control, ESA , da o drugih rečeh niti ne govorim. Koliko japončkov to ima?, jaz sem jih imel veliko, več kot večina tukaj in verjemite, da lahko na to temo marsikaj rečem.

 

Pa sej nima smisla razpravljati. Meni so bili BMW vedno grdi in brezvezni vse, dokler ga sam nisem imel, pa to velja za avto ali za motor, vseeno.

BMW = rulz     :)

moj ma .. vse to ... pa še več ... moj ma mene, katerega nau meu nuben bmfl :P ... zmagu sm :010:

 

:lol:

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ma .. vse to ... pa še več ... moj ma mene, katerega naum meu nuben bmfl :P ... zmagu sm :010:

 

:lol:

:krneki:

To ti dam pa za prov,1-0 za tebe..... :D ......res je še nekaj let ne bodo vgrajevali lojtrc na bmflih,vsaj tok sem slišal iz zaupnih bmf krogih :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej ali slej se boš naveličal dokazovat svoj prav z argumenti in dejstvi,Sneči in njemu podobni ne sprejemajo le teh :P

Zaplavaj z njimi in se smej,boš videl kako so zadovoljni,kot,da daš 5 letnemu otroku liziko :lol1:

 

Že prva alineja me je zmotila, kjer piše, da je pri bmwju vse na svojem mestu...

 

A imajo drugi krmilo na napačnem mestu itd.? :)

 

Mene takšne zadeve, ki jih je naštel, ne prepričajo, npr. ESA, prilagodljivo vzmetenje. Če bi bilo to nekaj najboljšega pod soncem in nujnega na vsakem motorju, bi tudi ostali montirali. Pri neki normalni uporabi pa je to samo šminka, da se igraš kak te v rit "pikne".

 

Traction control pa imajo tudi drugi, ampak to je tudi element za "divjake", ker so mašine daleč premočne, da bi jih brez pomagal obvladal.

 

Sicer pa K1300 S ne izgleda slabo :) a takšnega motorja nikoli ne bi imel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti dam pa za prov,1-0 za tebe..... :D ......res je še nekaj let ne bodo vgrajevali lojtrc na bmflih,vsaj tok sem slišal iz zaupnih bmf krogih :lol1:

Višina sedeža od tal: 820 mm ali 790 v nižji izvedbi.

Posoda za gorivo: 19 l + 4 l rezerve.

Medosna razdalja: 1.585 mm.

Teža: 254 kg (228 kg suhe teže).

 

edino kar bi imel, je 19 L tank ... sedaj imam 17 ... vse ostalo se niti ne približa moji minđi the ninđi

 

višina ... moj je v originalu 813 .. tko da ... aja ... bmfl ima ogromno več navora :OK: pa kardan :krneki: ... ampak to je delan za malo močnejše bawarce :lol: .. da sploh potegne km :lol1:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!