Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Že prva alineja me je zmotila, kjer piše, da je pri bmwju vse na svojem mestu...

 

A imajo drugi krmilo na napačnem mestu itd.? :)

 

Mene takšne zadeve, ki jih je naštel, ne prepričajo, npr. ESA, prilagodljivo vzmetenje. Če bi bilo to nekaj najboljšega pod soncem in nujnega na vsakem motorju, bi tudi ostali montirali. Pri neki normalni uporabi pa je to samo šminka, da se igraš kak te v rit "pikne".

 

Traction control pa imajo tudi drugi, ampak to je tudi element za "divjake", ker so mašine daleč premočne, da bi jih brez pomagal obvladal.

 

Sicer pa K1300 S ne izgleda slabo :) a takšnega motorja nikoli ne bi imel.

No o tem sem govoril Maticu,neosnovano in ne argumentirano blejanje brez podpore izkušenj :slap: Esa na motorju je nekaj čudovitega,prihrani ti mnogo nastavljanja......če naložiš sopotnico,pritisneš gumb,če se otovoriš z kovčki in ostalo prtljago,pritisneš gumb,če želiš vozit malo bolj hard(sport )pritisneš gumb  itd. in itd........Sneči prvo moraš kej probat,sprobat in šele potem nabijat....

Zakaj nimajo to druge znamke :lol1: za crknit,vse znamke ki kaj veljajo in to znajo narediti za sprejemljiv denar to imajo...Triumph Explorer,Ducati Multistrada,KTM 1200 ADV pa nova Aprilija Caponord 1200 itd....zadeva je v glavnem hudo uporabna -_-

Traction control.....že večkrat me je rešil pred poljubom,priznam rad malo bolj kolenčkam in to se z GS ,da odlično,čeprav nevednež kot ti na  prvi pogled ne bi rekel,je veliko motosvetovcev ,ki so mi dejali kkkapo dol.... :P

Sneči ,to ni tvoj Versyis z 50 konjčki to je mašina z 1200ccm in 120 konjiči.....in navora da te kap....

No zdej pa naprej trosi nebuloze in vozi svoj Kawasaki ki že po parih mesecih rjavi in poka okvir :P

No sm se mogu spet mal užgat :lol: no zdej pa nabijej spet, bom samo kimal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višina sedeža od tal: 820 mm ali 790 v nižji izvedbi.

Posoda za gorivo: 19 l + 4 l rezerve.

Medosna razdalja: 1.585 mm.

Teža: 254 kg (228 kg suhe teže).

 

edino kar bi imel, je 19 L tank ... sedaj imam 17 ... vse ostalo se niti ne približa moji minđi the ninđi

 

višina ... moj je v originalu 813 .. tko da ... aja ... bmfl ima ogromno več navora :OK: pa kardan :krneki: ... ampak to je delan za malo močnejše bawarce :lol: .. da sploh potegne km :lol1:

Sej tud tvoja Minđa ne bi nikamor potegnučla če bi imela 33l tank,tok ,da te malce popravm,gre pa notri 36l preverjeno :grim

In Maus priznam je že 2-0 za tebe ker je tvoj oči močnejši kot moj :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

edino kar bi imel, je 19 L tank ... sedaj imam 17 ... vse ostalo se niti ne približa moji minđi the ninđi

 

 

 

moj ma 19 L tank....vse ostalo se niti ne približa moji minđi the ninđi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tud tvoja Minđa ne bi nikamor potegnučla če bi imela 33l tank,tok ,da te malce popravm,gre pa notri 36l preverjeno :grim

In Maus priznam je že 2-0 za tebe ker je tvoj oči močnejši kot moj :lol:

itak .. ampak .. moj oči mi je enkrat reku .. sine, a ne bi meu raj BMW-ja ... takrat dve leti nisva govorila ... že od nekdaj mi mamu mamu ... in to dobesedno :glare:

 

 

p.s.

 

bilo je govora o K1300 S ... ne o GS-ju :P

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No o tem sem govoril Maticu,neosnovano in ne argumentirano blejanje brez podpore izkušenj :slap: Esa na motorju je nekaj čudovitega,prihrani ti mnogo nastavljanja......če naložiš sopotnico,pritisneš gumb,če se otovoriš z kovčki in ostalo prtljago,pritisneš gumb,če želiš vozit malo bolj hard(sport )pritisneš gumb  itd. in itd........Sneči prvo moraš kej probat,sprobat in šele potem nabijat....

Zakaj nimajo to druge znamke :lol1: za crknit,vse znamke ki kaj veljajo in to znajo narediti za sprejemljiv denar to imajo...Triumph Explorer,Ducati Multistrada,KTM 1200 ADV pa nova Aprilija Caponord 1200 itd....zadeva je v glavnem hudo uporabna -_-

Traction control.....že večkrat me je rešil pred poljubom,priznam rad malo bolj kolenčkam in to se z GS ,da odlično,čeprav nevednež kot ti na  prvi pogled ne bi rekel,je veliko motosvetovcev ,ki so mi dejali kkkapo dol.... :P

Sneči ,to ni tvoj Versyis z 50 konjčki to je mašina z 1200ccm in 120 konjiči.....in navora da te kap....

No zdej pa naprej trosi nebuloze in vozi svoj Kawasaki ki že po parih mesecih rjavi in poka okvir :P

No sm se mogu spet mal užgat :lol: no zdej pa nabijej spet, bom samo kimal :P

 

Zanimivo, vozim prtljago, tudi sopotnico občasno, pa ne rabim nič nastavljat :) , imam ESA, aktivno vzmetenje, ABS, traction control v desnem zapestju, kar je še bolje, saj ne gre za umetno inteligenco.

 

Očitno imaš tako neuravnoteženo vzmetenje, da je ESA nuja pri bemflu, sicer razpade al kaj. Oziroma te zadeve potrebuješ za nelegalno vožnjo, o tem pa itak nima smisla debatirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, vozim prtljago, tudi sopotnico občasno, pa ne rabim nič nastavljat :) , imam ESA, aktivno vzmetenje, ABS, traction control v desnem zapestju, kar je še bolje, saj ne gre za umetno inteligenco.

 

Očitno imaš tako neuravnoteženo vzmetenje, da je ESA nuja pri bemflu, sicer razpade al kaj. Oziroma te zadeve potrebuješ za nelegalno vožnjo, o tem pa itak nima smisla debatirati.

Ja prav maš :grrr tud tvoj oči je močnejši od mojga :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja prav maš :grrr tud tvoj oči je močnejši od mojga :OK:

pa moja mami je lepša od tvoje :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......če naložiš sopotnico,pritisneš gumb,če se otovoriš z kovčki in ostalo prtljago,pritisneš gumb,če želiš vozit malo bolj hard(sport )pritisneš gumb  itd. in itd........Sneči prvo moraš kej probat,sprobat in šele potem nabijat....

 

Čak, čak. čak, o čem pa ti sedaj? Pritisneš gumb, pa spet gumb, pa še enkrat gumb. :kva1:

Mi se o motorjih pogovarjamo, a ti imaš pa video igrico?

 

 

A se še komu zdi, da Kmet ne sforga več teže te "debate", pa mu vsake kvatre mal preploza u resne vode dokazovanja? .)

pa moja mami je lepša od tvoje :P

Moja mami pa oba vajna ata z levo roko prebuta! :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čak, čak. čak, o čem pa ti sedaj? Pritisneš gumb, pa spet gumb, pa še enkrat gumb. :kva1:

Mi se o motorjih pogovarjamo, a ti imaš pa video igrico?

 

 

A se še komu zdi, da Kmet ne sforga več teže te "debate", pa mu vsake kvatre mal preploza u resne vode dokazovanja? .)

Moja mami pa oba vajna ata z levo roko prebuta! :fight2:

Ja tvoja mami je pa še lepša ko Damijeva34 :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tvoja mami je pa še lepša ko Damijeva34 :grim

Ha, pa sm ta glavn! :yea1:

 

Zobe mam po njej.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz drugega foruma, vidim...

 

Even though the ESA was not a high cost item, the dealer wants $3,700 U.S.A. for a replacement shock. That seems unacceptable for a part that has a broken motor that shouldn't cost more than $300. or $400. max.

The bike has 17,000 miles and they replaced the clutch before I bought it (the other major problem). The BMW shop folks have mentioned that the clutch and the rear preload shock motor are the two biggest problems on that motorcycle model that they have encountered. The shock went out 700 miles after I bought the bike. I know the previous owner of this motorcycle who used the BMW dealer for ALL the motorcycle's issues, and bought it from a BMW dealer (who, to their credit, replaced the clutch.)

 

Kmet2@ ti se tudi že na servisu tikaš z vsemi? :) 

V bistvu je to kar drag klump.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz drugega foruma, vidim...

 

 

Kmet2@ ti se tudi že na servisu tikaš z vsemi? :)

V bistvu je to kar drag klump.

V bistvu ja,sm ga kar parkiral za to sezono,ker sem prejšnjo naredu z njim 10kkm pa se ni pokvarlo nič,sem bil kar mal razočaran ,no če bo oranžni krampek vsaj tolk dobr delu,bo super....

Na servisu me vidijo pa sam takrat ko bmfle pripeljem na redni servis oz. ko kupim nov motor :D

Kaj pa tvoj pocen klump,je že začel kej rjavet in pokat okvir :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tvoja mami je pa še lepša ko Damijeva34 :grim

ne pane!!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni temi sem zasledil, da svojega voziš na "mešanico", ker tolko olja dolivaš :)

 

Pametno, da kar novega kupiš, pride verjetno ceneje, kot da ti pravi servis naredijo.

 

p.s.

Nič mi še ne poka okvir, proti rji pa uporabljam vesoljsko tehnologijo (wd40 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu ja,sm ga kar parkiral za to sezono,ker sem prejšnjo naredu z njim 10kkm pa se ni pokvarlo nič,sem bil kar mal razočaran ,no če bo oranžni krampek vsaj tolk dobr delu,bo super....

Na servisu me vidijo pa sam takrat ko bmfle pripeljem na redni servis oz. ko kupim nov motor :D

Kaj pa tvoj pocen klump,je že začel kej rjavet in pokat okvir :P

moj klump nč ne rjavi, zato pa RJOVI!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj pa prede... k ji pa potegneš zajlo iz glave .. pa znori ... ninđa pač :krneki:

 

aja .. da naum off topic .. ne bi meu bmlfa ... hmmmm ... zanalašč, ker ... hmmmm ... pač sm čudn :lol: :lol:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu me vidijo pa sam takrat ko bmfle pripeljem na redni servis oz. ko kupim nov motor :D

 

No zdaj mi je jasno, zakaj se veliko GS-k na netu prodaja, ko ga poservisirajo ca 3-4 krat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa da še jst kakšno rečem tukile. Imel sem tele motorje: Yamaha Fazer 600, Honda VFR 800, Honda VFR 1200, Honda CBR 1000RR, Kawasaki Z 1000, no sedaj pa imam BMW K1300s.

Takole bom rekel: tale BMW je za vse nekaj svetlobnih let naprej. Performanse so skoraj identične CBR 1000RR, je pa bistveno bolj primeren za dva, da ni sopotnica kot kura na prečki.

 

Je pa dejstvo , da tisti z japončki sedaj takoj znorijo, ampak kot pravim, dokler nimaš BMW ne veš kaj je pravi res motor.

 

haha, dajte si duška :)

sedi, ena. falil si temo. :P

tukaj se oglasajo samo tisti, ki NE BI imeli bemfla (jaz se po "sluzbeni dolznosti" moram oglasati).

 

Že prva alineja me je zmotila, kjer piše, da je pri bmwju vse na svojem mestu...

 

A imajo drugi krmilo na napačnem mestu itd.? :)

 

Mene takšne zadeve, ki jih je naštel, ne prepričajo, npr. ESA, prilagodljivo vzmetenje. Če bi bilo to nekaj najboljšega pod soncem in nujnega na vsakem motorju, bi tudi ostali montirali. Pri neki normalni uporabi pa je to samo šminka, da se igraš kak te v rit "pikne".

 

Traction control pa imajo tudi drugi, ampak to je tudi element za "divjake", ker so mašine daleč premočne, da bi jih brez pomagal obvladal.

 

Sicer pa K1300 S ne izgleda slabo :) a takšnega motorja nikoli ne bi imel.

kot so napisali za teboj............ dokler ne probas ne ves.

in ............kaj bi ti govoril, ce ne ves.

 

BTW bemfl dela. kako dolgo, ...........se pustim presenetiti. :)

imel ga pa ne bi, ker je iz tovarne v lasti BMW-ja. in se mi je firma BMW priskutila s pristopom in nacinom predajalcev in servisne mreze.

kot prevozno sredstvo je pa kar fin motorcek............ ko & ce dela.

 

Zanimivo, vozim prtljago, tudi sopotnico občasno, pa ne rabim nič nastavljat :) , imam ESA, aktivno vzmetenje, ABS, traction control v desnem zapestju, kar je še bolje, saj ne gre za umetno inteligenco.

 

Očitno imaš tako neuravnoteženo vzmetenje, da je ESA nuja pri bemflu, sicer razpade al kaj. Oziroma te zadeve potrebuješ za nelegalno vožnjo, o tem pa itak nima smisla debatirati.

kot si rekel. nima smisla debatirati. probaj in porocaj ali pocasi zacni ustavljati konje, ker rahlo najedas. hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... a vijolčastga benfla se da dobit...   :D

Ti sam prpel ........................ bomo preštrihal, tut na roza...................če češ! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čak, čak. čak, o čem pa ti sedaj? Pritisneš gumb, pa spet gumb, pa še enkrat gumb. :kva1:

Mi se o motorjih pogovarjamo, a ti imaš pa video igrico?

 

No, sej sem vedel, da ti ne bo potegnil. :smoke:

 

Kaj češ, Yamaha ma sam en knof - tistega za startat.  Vse ostalo je "manual - technic". :smoke:

 

Švabi so pa knofov naštimal - da se ti zrola. Sej zato pa je taka cena. je vštet tedenski uvajalni tečaj v Minkenu, pa testne vožnje, pa maserke, pa klobasice, pa takle.

 

:smoke: Sama evropska močna hrana ....................... ne pa pest riža in "SAJONARA". :lol1:  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... a vijolčastga benfla se da dobit...   :D

če boš bmfla kupu, boš take rejbanke dubu ... đabe :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti sam prpel ........................ bomo preštrihal, tut na roza...................če češ! :yea1:

Pol bo pa nick moru zamenjat v: ŽIVANORČICA600 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni temi sem zasledil, da svojega voziš na "mešanico", ker tolko olja dolivaš :)

 

Pametno, da kar novega kupiš, pride verjetno ceneje, kot da ti pravi servis naredijo.

 

p.s.

Nič mi še ne poka okvir, proti rji pa uporabljam vesoljsko tehnologijo (wd40 :)

Jp dvotaktol zraven benza prtisnem :grim

Sej bi pa tanov ni tako dober kot moj :naughty:

Če boš ta shit uporabljal se ne boš dolgo vozil :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!