Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

E jej, jej, jej, teli bmflarji se še teme ne znajo držat, pa b' rad motor vozil.

So pa tele trolske zadeve za bmfarje dobra rešitev. Tud če maš zlomlen kardan, pa kolu stran visi, se zadeva premika.

Kako se bo takim reklo? Magnetenšpurenfarerji? Sorčy, jodlaršne ne obvladam kej dost. Ne rabim Service-Handbuch čitat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E jej, jej, jej, teli bmflarji se še teme ne znajo držat, pa b' rad motor vozil.

So pa tele trolske zadeve za bmfarje dobra rešitev. Tud če maš zlomlen kardan, pa kolu stran visi, se zadeva premika.

Kako se bo takim reklo? Magnetenšpurenfarerji? Sorčy, jodlaršne ne obvladam kej dost. Ne rabim Service-Handbuch čitat.

Pa ti si biser modrosti :grim a to pride z leti in tableti..... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti si biser modrosti :grim a to pride z leti in tableti..... :P

Še razmišljam. Sem pozabil Bilobil vzet pa si nisem čist na jasnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem vedel, da Tomos proizvaja feltne za BMW GS 650  :)

Pa cilindre so vlivali včasih, ne vem če jih še. Balance, tačke za noge najbrž še kaj... grušte za Ducatija recimo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal tole berem in sem kaj hitro ugotovil,da 130 vozi tudi rogovilo,ki rada trga kardan zato se tolk spotika ob kardan.Sicer pa sklopka pri BMW-eju čeprav je pri R-modelih suha preživi vsaka vsaj dve V-maxovi,da dvojne porabe benzina sploh neomenjam to paše že v povsem drugo temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo,da posti tudi v tej zablodeli temi izginjajo,kljub temu,da so mi moderatorji neki čaš zagotavljali,da tu ne brišejo...zanimivo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj se pise o obcutljivi blagovni znamki, ki pa dobro maze...zato kaksna dejstva,, ki opisujejo slabost te znamke , niso dobrodosla ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj se pise o obcutljivi blagovni znamki, ki pa dobro maze...zato kaksna dejstva,, ki opisujejo slabost te znamke , niso dobrodosla ;)

Spet si mim usekal,napisal sem post v katerm sem omenil slabost Kawe napram BMW.....se pravi da Kawasaki dobr maže,sam da se ne napiše resnica o teh kitajskih zvarkih :P  :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo,da posti tudi v tej zablodeli temi izginjajo,kljub temu,da so mi moderatorji neki čaš zagotavljali,da tu ne brišejo...zanimivo :blush:

Ej kmet, meni se tudi zdi, da posti kar izginjajo, s poudarkom na tistih, ki imajo BMW-je.

Mogoče pa imajo moderatorji japončke,  :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj imamo mi negativno in provokatorsko trol temo "zakaj NE BI imel bmwja", ostali majo pa produktivnejše "zakaj imam" teme :D?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj imamo mi negativno in provokatorsko trol temo "zakaj NE BI imel bmwja", ostali majo pa produktivnejše "zakaj imam" teme :D?

Dobra ideja za novo temo bmwja :P , bomo lahko od začetka začeli debatirat :fight2:  :bum:  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerodna zadeva je, da tisti, ki ga imajo, pretežno sodelujejo v temi, zakaj ga ne bi imeli :)

 

:smoke: Pa veš, sej ne da bi hotl  :hmm: .................. ampak ...................... zablode in predsodke  :010  .......................... tistih ki ga nimajo :slap: .................. in ki ga NE BI imeli, pa v bistvu sploh NE vejo :blink:  ..................... zakaj ga ne bi imeli, :whistle:  ........................ je pač treba mal pojasnt in razjasnt .............................. in to iz PRVE ROKE  B) ............................ tistih, ki jih IMAMO. :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj dosti pojasnil nismo dobili, razen par zanimivih fizikalnih novitet, ena najboljših je ta, da pri GSA masa drugače vpliva na težo in sicer večja kot je masa, lažji je.

 

Žal so po drugi strani tudi videoposnetki in pričevanja iz prve roke, ki to teorijo izpodbijejo.

 

Mimogrede sem še izvedel, da je K 1200 edini vozen motor na svetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neb ga mel, ker Gs pije 5 supra, pa 5 dizla na 100km...a neda Kmet2? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neb ga mel, ker Gs pije 5 supra, pa 5 dizla na 100km...a neda Kmet2? :P

 

 

 

...... ?????? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj dosti pojasnil nismo dobili, razen par zanimivih fizikalnih novitet, ena najboljših je ta, da pri GSA masa drugače vpliva na težo in sicer večja kot je masa, lažji je.

 

Žal so po drugi strani tudi videoposnetki in pričevanja iz prve roke, ki to teorijo izpodbijejo.

 

Mimogrede sem še izvedel, da je K 1200 edini vozen motor na svetu.

 

:eek: Jih niti ne rabiš, kaj dosti ......................., ker je to itak :headbang:  in nima veze.

 

Edina bistvena stvar je, da med Kwako, Ondo, Amaho in BMW ni nobene razlike, sam da se vsi ostali, zelooooooo obremenjujete z BMW-ji, dočim se BMW fahrerji niti najmanj ne obremenjujemo z ostalim železjem in plastiko. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina bistvena stvar je, da med Kwako, Ondo, Amaho in BMW ni nobene razlike, sam da se vsi ostali, zelooooooo obremenjujete z BMW-ji, dočim se BMW fahrerji niti najmanj ne obremenjujemo z ostalim železjem in plastiko. :whistle:

 

To pa čist drži. Bmflarji se obremenjujejo sam s svojo marko in imajo z njo tolk opravt, da jim za druge časa zmanjka.

Jih je pa fajn špikat, ko tko u luft skačejo, če jim sam kriv prst prot propelerčku pokažeš. :kva2:

 

Iz vsega tega sledi, da so Kwake ta narbolš na svetu, ko imajo lastniki dovolj časa se še z drugimi ukvarjat. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede sem še izvedel, da je K 1200 edini vozen motor na svetu.

 

Mislš R 1200??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislš R 1200??

Ne ne scener prov misl K-aja,sam še pelat ga mora bo prov presenečen,če pride k meni mu ga jaz dam za pelat problem bo sam k bo mogu mnenje o propelerjih za 360 stop. spremenit  ! !

Ps: R-a sem vozil parkrat in nikoli kupil čeprav je bil v igri motilo me je zračno hlajenje in poleti gretje po nogah - K-aja pa sem prej kupil  in plačal predno sem ga sploh vozil na IMOTU sem se nanj vsedel in takrat sem vedel,da je to moj naslednji motor !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne scener prov misl K-aja,sam še pelat ga mora bo prov presenečen,če pride k meni mu ga jaz dam za pelat problem bo sam k bo mogu mnenje o propelerjih za 360 stop. spremenit  ! !

Ps: R-a sem vozil parkrat in nikoli kupil čeprav je bil v igri motilo me je zračno hlajenje in poleti gretje po nogah - K-aja pa sem prej kupil  in plačal predno sem ga sploh vozil na IMOTU sem se nanj vsedel in takrat sem vedel,da je to moj naslednji motor !

Če mene spomin ne vara (kar pa je povsem mogoče  :blush: ), pri obratu za 360 stopinj ponavadi prideš na isto  :headbang: ,verjetno si mislil 180 stopinj  :grim , drugače pa se kar strinjam s trditvijo (tokrat celo s Sneecer-jem!!) " ... da je  K 1200 edini vozen motor na svetu." :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!