Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Snecer, nisem vedel, da imas taksno mehanik vezo v Ameriki :D

Ko bo BMW Ugotovil, da obstajajo taksni realni video posnetki bo tip gotof hehe :)

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer, nisem vedel, da imas tako mehanik vezo v Ameriki :D

Ko bo BMW Ugotovil, da obstajajo taksni realni video posnetki bo tip gotof hehe :)

Nič mu ne morejo, ker je iz ZDA, verjetno je navajen šraufat samo V mašine, čeprav se vidi po videoposnetkih, da ima veliko dela z bmwji in da je specialist.

Lahko mu pa pišemo z motosveta, če bi lahko povedal kaj o kardanu in podobnih zgodbah, čeprav njega že mali detalji iztirijo, kot so npr. cenene gumice in cevke na tanku itd...

Je pa ded cel dan šraufal, da je na koncu ugotovil defekt na kablu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

?..Lahko mu pa pišemo z motosveta, če bi lahko povedal kaj o kardanu in podobnih zgodbah, čeprav njega že mali detalji iztirijo, .

Odlicna zamisel :D .....ze pisemo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekar ke vozt,ti bo iz tvoje šajtrge še motor mogoče naredu :grim

Kaj bi zdej ti rad???? Naj bom tiho ko nekdo prbija bedarije???? Ma naj si kupi avto brez servota pa naj se vozi,pr motorju  je pa ista stvar.

Pa najbolj da vsi brihtolirajo ko imajo 5 minut bmfla mi ki ga vozimo pa leta naj pa mirno beremo al kaj.?

Pa kaj čem mu druzga povedat kot da je zgleda bolj brihten kot strokovnjaki ki razvijajo najbolj inovativne zadeve na motociklih,ki jih kasneje ko jih izpopolnejo vsi kopirajo!!

Sam primer...kdo je imel prvi servo na motorju,kdo je imel prvi elektronsko nastavljivo podvozje na motorju.in še in še.........no zdaj že ni več nove potovalne endure da teh stvari nima pa naj bo KTM,Aprilija,Ducati...itd...

BMW orje ledino na izpopolnjevanju voznih lastnosti svojih motorjev in valda patenti ki so v začetni fazi se pač z leti izpopolnjujejo in valda da na začetku pa kakšen crkne zaradi onega ali tretjega!

In pol jaz nabijam :slap:

Tud iz te teme se bom poslovil kot sem se iz KTM1200ADVENTURE tam so tud vsi pametni pa noben ga še vozu ni kaj šele mel,se bom rajši držal manj resnih tem in se zabaval ne pa da prebiram v resnih temah nebuloze ljudi ki imajo 5 min motor ali pa ga sploh nimajo.Lp

BMW orje ledino z inovacijami ...

https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_GS

tu so kradli, od imena, bokser motorja itd. :) pri čemer hidr. vzmetenja še danes nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW orje ledino z inovacijami ...

https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_GS

tu so kradli, od imena, bokser motorja itd. :) pri čemer hidr. vzmetenja še danes nimajo.

Sem mislu da se pogovarjamo o enoslednih vozilih,in če se gremo o kraji,pa Japončki so ukradli vse ne sam vzmetenja.Ko so se po Evropi vozili že z BMW so se na Japonskem v rikšah :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samokolnico lahko sam popravil, GSke pa ne moreš popravljati, ker je že v osnovi defekt, sicer si pa to tudi sam spoznal, ko se sedaj voziš z drugimi znamkami, ki so bolj podobne motorju.

Bmfla je škoda,sej ga Kawasakijevci vsakič ko kam pridem tako gledajo,da mi ga s pogledi popraskajo,pa sem ga rajš pospravu.

Zdej se vozm še vedno z bmflom in KTM ki je še vedno daleč pred Japonci,vsaj kar se tehnike tiče ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mislu da se pogovarjamo o enoslednih vozilih,in če se gremo o kraji,pa Japončki so ukradli vse ne sam vzmetenja.Ko so se po Evropi vozili že z BMW so se na Japonskem v rikšah :grim

Evo prave GSke. Verjetno so načrte sunli že leta 41. ko so okupirali Francijo.

Probaj z bemflom tak skočit.

gsa.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gravitacija je jebala tele francoze. Še najbolj pa tiste zelene bunke pod pokrovom. Jeba je, ker jih še do danes niso zrihtal. Za razliko, BMW-jeva ESA dela!

 

p.s. Škoda, ker nisi p'limal še slike After. Žabe so rade bl na širok hodile. Tale žaba se mi zdi, da je iz 70-ih let.

Popravljeno . Popravil Whiskey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeba je, ker jih še do danes niso zrihtal. Za razliko, BMW-jeva ESA dela!

 

mhm... pri BMW-ju ESA odlično dela...

 

BMW-ESA-menjava-motorcka.jpg

 

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mhm... pri BMW-ju ESA odlično dela...

 

BMW-ESA-menjava-motorcka.jpg

 

:D

No sej o tem govorim že nekaj časa!! Oglašate se tisti ki nimate pojma o bmflih in ponavljam jih tudi nikoli niste meli!!!

Na sliki je del ESA 1 ki je bilo prvo elektronsko vzmetenje na motociklih. Letnki 2010 pa imajo že ESA 2,dodelano zadevo ki jo vsi kopirajo,no Japončki še ne oni so bolj trdobučni,zdaj so šele pr sistemu proti zdrsavanju zadnjega kolesa,pa še to niso dobro prekopirali.... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no Kmet2 ;)

 

What I have learnt from this experience:

 

  • ESA shocks are VERY expensive to replace.
  • ESA CAN be rebuilt. When the addition of values to allow gas to be refilled.
  • If you get a problem with one you are pretty much screwed and BMW main dealer could be your only way out.
  • Make sure that if you start this process you or someone you trust implicitly and has the skills to diagnose faults (basically if you don’t and you're 300 miles from a dealer don’t start doing it!).
  • The purchase of an error code reader is highly recommended, although it didn’t solve the problem I was able to see where the error was.

 

več pa tukile :D

 

http://bmwsuperbikes.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=12193

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no Kmet2 ;)

 

What I have learnt from this experience:

 

  • ESA shocks are VERY expensive to replace.
  • ESA CAN be rebuilt. When the addition of values to allow gas to be refilled.
  • If you get a problem with one you are pretty much screwed and BMW main dealer could be your only way out.
  • Make sure that if you start this process you or someone you trust implicitly and has the skills to diagnose faults (basically if you don’t and you're 300 miles from a dealer don’t start doing it!).
  • The purchase of an error code reader is highly recommended, although it didn’t solve the problem I was able to see where the error was.

 

več pa tukile :D

 

http://bmwsuperbikes.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=12193

Kaj to je Japonc napisal :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej o tem govorim že nekaj časa!! Oglašate se tisti ki nimate pojma o bmflih in ponavljam jih tudi nikoli niste meli!!!

Na sliki je del ESA 1 ki je bilo prvo elektronsko vzmetenje na motociklih. Letnki 2010 pa imajo že ESA 2,dodelano zadevo ki jo vsi kopirajo,no Japončki še ne oni so bolj trdobučni,zdaj so šele pr sistemu proti zdrsavanju zadnjega kolesa,pa še to niso dobro prekopirali.... :grrr

 

kmet2@ verjetno imaš tudi osebno vozilo, a ne? imaš na njem aktivno vzmetenje ali kaj sličnega ESA?

Zakaj ne? :)

 

...

 

Zakaj drugi tega nimajo. Ker je to dejansko nepotreben strošek in predvsem nepotrebna funkcija za neko povsem normalno vožnjo.

 

Kafetarji tega ne rabijo, tudi občasni izletniki ne.

 

Švabi pač tišijo not vse živo, al rabi al ne rabiš, ker imajo te zadeve odličen efekt na starejšega potrošnika, ki je ciljna skupina za bemfla, ker potem lahko v ulici omenijo, da ima njihov motor ESA. Dokler se zadeva dobro prodaja, jim očitno uspeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mislu da se pogovarjamo o enoslednih vozilih,in če se gremo o kraji,pa Japončki so ukradli vse ne sam vzmetenja.Ko so se po Evropi vozili že z BMW so se na Japonskem v rikšah :grim

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system

 

Recimo kje so sunli ABS.

 

ABS was first developed for aircraft use in 1929 by the French automobile and aircraft pioneer, Gabriel Voisin, as threshold braking on airplanes is nearly impossible.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer pozabljaš, da Kmet 2 ni Kafetar... on ga ja po Afriki z ESA sistemom žge :D

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kmet2@ verjetno imaš tudi osebno vozilo, a ne? imaš na njem aktivno vzmetenje ali kaj sličnega ESA?

Zakaj ne? :)

 

...

 

Zakaj drugi tega nimajo. Ker je to dejansko nepotreben strošek in predvsem nepotrebna funkcija za neko povsem normalno vožnjo.

 

Kafetarji tega ne rabijo, tudi občasni izletniki ne.

 

Švabi pač tišijo not vse živo, al rabi al ne rabiš, ker imajo te zadeve odličen efekt na starejšega potrošnika, ki je ciljna skupina za bemfla, ker potem lahko v ulici omenijo, da ima njihov motor ESA. Dokler se zadeva dobro prodaja, jim očitno uspeva.

A ti res ne razumeš,ja bavarci so ta prvi potem pa sledi Aprilija,Ducati,KTM,Triumph...itd in če ne bi bilo Nemcev bi se ti z rikšo vozu.

 

P.S. res ne vem pa zakaj potem to Japončki vse preplonkajo ;) .....ne bo dolgo,zapomni si, ko bodo Japončki spet kopiral in dali na motor aktivno vzmetenje......ne bo dolgo trajalo......to je isto kot v parlamentu,tud če pride kakšen ki ne zna kradet ga hitro naučijo :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system

 

Recimo kje so sunli ABS.

 

ABS was first developed for aircraft use in 1929 by the French automobile and aircraft pioneer, Gabriel Voisin, as threshold braking on airplanes is nearly impossible.

Aha hočeš povedat kje so ga ukradli tud Japončki :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi meu ESA, neb pa meu BMWja :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi meu ESA, neb pa meu BMWja :P

Ti se pa zase brigej :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti se pa zase brigej :P

sj se :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!