DAMI34 Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 (popravljeno) No pol bod pa tih nepanebom zmagu, zmagu , zmaguuuuuuuuuuuuuuuuuu Popravljeno Junij 13, 2013. Popravil DAMI34 daneb 1
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 No bomo jutr vidli kdo bo zmagu.......... .......že vem jz bom zmagu jz bom prvi dol padu :lol: DAMI34 in daneb 2
gift Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 (popravljeno) Kje boste za vikend kaj boxerji? Popravljeno Junij 13, 2013. Popravil gift
gift Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Nov teden, nov peder v giftovem avatarju. samo za tebe... :K pik1, bosa in Kmet2 3
DAMI34 Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Za vikend bomo grafite po GSkah risali pik1, bosa, daneb in 1 other 4
likalexsey Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 ko bom star bom kupu BMW :smoke: DAMI34 in bosa 2
papez47 Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Ni, kej druzga za povedat ........................ več...................... spljoh...................... :grrr
papez47 Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 kmet2@ verjetno imaš tudi osebno vozilo, a ne? imaš na njem aktivno vzmetenje ali kaj sličnega ESA? Zakaj ne? ... Zakaj drugi tega nimajo. Ker je to dejansko nepotreben strošek in predvsem nepotrebna funkcija za neko povsem normalno vožnjo. Kafetarji tega ne rabijo, tudi občasni izletniki ne. Švabi pač tišijo not vse živo, al rabi al ne rabiš, ker imajo te zadeve odličen efekt na starejšega potrošnika, ki je ciljna skupina za bemfla, ker potem lahko v ulici omenijo, da ima njihov motor ESA. Dokler se zadeva dobro prodaja, jim očitno uspeva. ESA pri BMW-ju ................. lahko imaš, ali pa ne. Pri Japanarjih ga lahko .............. SAMO NIMAŠ! Pri Audi-ju si lahko privoščiš "pnevmatsko" vzmetenje in če si ga kdaj preiskusil - je bistvena razlika od navadnih "fedrov". je pa glih tko, da ga LAHKO imaš - ni pa obvezno. Kdo koga kopira je več ali manj jasno. Je pa res čudno, da Bavarci komaj naredijo - kolikor so prodali, dočim Japončki z dampingom in nekimi na pol dodelanimi modeli atakirajo na trg. Kot je to recimo nova NC700.
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Kje boste za vikend kaj boxerji? Gremo Hrvate razkurt :grim DAMI34, daneb in bosa 3
krucymucy Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 ko bom star bom kupu BMW :smoke: To isto sem jst naredu. Ko jih ima človek enkrat 30, se lahko sam še prijavi na testno vožnjo pri bližnjem prodajalcu in proda trenutno gugalnico ... DAMI34 1
gift Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Gremo Hrvate razkurt :grim Eh....Bw. Pridite raje Jodlarje
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Eh....Bw. Pridite raje Jodlarje Drugič .) daneb 1
royal Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 ESA pri BMW-ju ................. lahko imaš, ali pa ne. Pri Japanarjih ga lahko .............. SAMO NIMAŠ! Pri Audi-ju si lahko privoščiš "pnevmatsko" vzmetenje in če si ga kdaj preiskusil - je bistvena razlika od navadnih "fedrov". je pa glih tko, da ga LAHKO imaš - ni pa obvezno. Kdo koga kopira je več ali manj jasno. Je pa res čudno, da Bavarci komaj naredijo - kolikor so prodali, dočim Japončki z dampingom in nekimi na pol dodelanimi modeli atakirajo na trg. Kot je to recimo nova NC700. Ne obvladaš, ni danping, ampak japanerji naredijo več enot z manj osebki v nulo dodelanim proizvodnim procesom v krajšem času , temu se po slovensko reče veleizum- konkurenčnost, Kdo pravi, da japonci nimajo ESA..... je 100% zanesljiv-ročni
krucymucy Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Lej štelaš lahko kar hočeš, še vedno imaš 300 kilsko gugalnico.
royal Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Lej štelaš lahko kar hočeš, še vedno imaš 300 kilsko gugalnico. Bolje gugalnica kot polizdelek karjola :blink: sayo 1
ludiluka Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 (popravljeno) Če naredim povzetek par tem tega foruma so ugotovitve naslednje: -bavarci so sranje -japonci so sranje -kitajci so sranje -angleži so sranje -američani so sranje Tako da mislim da pridejo v poštev samo še ruski in indijski motorji kak royal enfield (indijski ) , ural Popravljeno Junij 13, 2013. Popravil ludiluka Kmet2, igorkr in DAMI34 3
sayo Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 Lej štelaš lahko kar hočeš, še vedno imaš 300 kilsko gugalnico. Mucy mal pretiravaš, če ma vara 300 pol ma tvoj 270
papez47 Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Preberi si test Honde nc 700s. 5.490€ za tebe NI dumping? 500ccm Japonca še par dni nazaj nisi mogel dobiti za manj kot 7 jurjev. Jasno se vidi kje so prišparali 2 jurja! :unsure: Za tak "polizdelek" in vprašljivo kvaliteto je tudi teh 5 jurjev preveč. :wacko: In če še nisi vzel - v teh cajtih se proda manj. Proda pa se vse kar je dobro in kvalitetno. Ne prodaja se cenena roba, tudi če je v akciji ali če je dumping. Iz kibica sem se drug teden naročil na testno vožnjo v Domžalah da vidim, kaj je teh 5 jurjev.
Whiskey Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Ste pa pridni s filanjem postov. No k' je že debata o ESI še tale link: http://www.ohlins.eu/en/motorcycle/OeHLINS-electronic-adjustable-suspension-system-for-BMW-R-1200-GS-ESA--27529/ Za japančkerje se nič elektronskega ne najde. Sam šraufi pa vinte. Kolkr dnarja, tolk muske, a ne? Kmet2, gsxf750 in BelaStrela 3
Snečer Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Čemu pa bi to sploh rabil? meni vzmetenje normalno deluje.
Whiskey Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Sej, če ne bi, bi ga mel na servisu. Ali ti deluje optimalno, je pa druga pesem. Kmet2 in BelaStrela 2
krucymucy Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Čemu pa bi to sploh rabil? meni vzmetenje normalno deluje. Simpatično razmišljanje a zmotno.
DAMI34 Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 (popravljeno) zdj mi je jasno zakaj majo BMWji tok krame navlečene na armaturko. Da vidiš, da ti optimalno deluje vzmetenje, da si prepričan da je optimalen tlak v zračnicah, da vidiš optimalno porabo, da se počutiš OPTIMALNO ostali smo pa tkole: če vzmetenje ni optimalno vemo takoj, ker ne gre dobro v ovinek in ven, optimalen tlak v zračnicah je , hm dokler je ne prepuščaš, takrat mi pa ni potrebno gledati optimalno na števec, porabo mam vedno optimalno, pije kokr pije, sicer je pa isto pr BMW pije kokr pije se pravi, tut jaz se počutim OPTIMALNO!!! Popravljeno Junij 14, 2013. Popravil DAMI34 pik1, HyperJack in daneb 3
BelaStrela Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Na kafeavtomat si pozabu! DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se