Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No pol bod pa tih :lol1:

nepanebom :P

 

zmagu, zmagu , zmaguuuuuuuuuuuuuuuuuu

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

No bomo jutr vidli kdo bo zmagu.......... :kva1: .......že vem jz bom zmagu jz bom prvi dol padu :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kje boste za vikend kaj boxerji?

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Nov teden, nov peder v giftovem avatarju.

 

samo za tebe...   :inlove:  :K  :inlove:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za vikend bomo grafite po GSkah risali :D

Objavljeno

:D

 

1.png

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ko bom star bom kupu BMW :smoke: :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:smoke:  Ni, kej druzga za povedat ........................ več...................... spljoh...................... :grrr

post-28435-0-04370100-1371128033_thumb.jpg

Objavljeno

kmet2@ verjetno imaš tudi osebno vozilo, a ne? imaš na njem aktivno vzmetenje ali kaj sličnega ESA?

Zakaj ne? :)

 

...

 

Zakaj drugi tega nimajo. Ker je to dejansko nepotreben strošek in predvsem nepotrebna funkcija za neko povsem normalno vožnjo.

 

Kafetarji tega ne rabijo, tudi občasni izletniki ne.

 

Švabi pač tišijo not vse živo, al rabi al ne rabiš, ker imajo te zadeve odličen efekt na starejšega potrošnika, ki je ciljna skupina za bemfla, ker potem lahko v ulici omenijo, da ima njihov motor ESA. Dokler se zadeva dobro prodaja, jim očitno uspeva.

 

:smoke:  ESA pri BMW-ju ................. lahko imaš, ali pa ne.

Pri Japanarjih ga lahko .............. SAMO NIMAŠ!

 

Pri Audi-ju si lahko privoščiš "pnevmatsko" vzmetenje in če si ga kdaj preiskusil - je bistvena razlika od navadnih "fedrov".

je pa glih tko, da ga LAHKO imaš - ni pa obvezno.

 

Kdo koga kopira je več ali manj jasno.

 

Je pa res čudno, da Bavarci komaj naredijo - kolikor so prodali, dočim Japončki z dampingom in nekimi na pol dodelanimi modeli atakirajo na trg. Kot je to recimo nova NC700.

Objavljeno

Kje boste za vikend kaj boxerji?

Gremo Hrvate razkurt :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ko bom star bom kupu BMW :smoke: :smoke:

To isto sem jst naredu. Ko jih ima človek enkrat 30, se lahko sam še prijavi na testno vožnjo pri bližnjem prodajalcu in proda trenutno gugalnico ...

Objavljeno

Gremo Hrvate razkurt :grim

Eh....Bw. Pridite raje Jodlarje ;)

Objavljeno

Eh....Bw. Pridite raje Jodlarje ;)

Drugič .)

Objavljeno

:smoke:  ESA pri BMW-ju ................. lahko imaš, ali pa ne.

Pri Japanarjih ga lahko .............. SAMO NIMAŠ!

 

Pri Audi-ju si lahko privoščiš "pnevmatsko" vzmetenje in če si ga kdaj preiskusil - je bistvena razlika od navadnih "fedrov".

je pa glih tko, da ga LAHKO imaš - ni pa obvezno.

 

Kdo koga kopira je več ali manj jasno.

 

Je pa res čudno, da Bavarci komaj naredijo - kolikor so prodali, dočim Japončki z dampingom in nekimi na pol dodelanimi modeli atakirajo na trg. Kot je to recimo nova NC700.

Ne obvladaš, ni danping, ampak japanerji naredijo  več enot z manj osebki  v nulo dodelanim proizvodnim procesom v krajšem času , temu se po slovensko reče veleizum- konkurenčnost,

Kdo pravi, da japonci nimajo ESA..... je 100% zanesljiv-ročni :kva2:

Objavljeno

Lej štelaš lahko kar hočeš, še vedno imaš 300 kilsko gugalnico.

Objavljeno

Lej štelaš lahko kar hočeš, še vedno imaš 300 kilsko gugalnico.

 

Bolje gugalnica kot polizdelek karjola :blink:

Objavljeno (popravljeno)

Če naredim povzetek par tem tega foruma so ugotovitve naslednje:

 

-bavarci so sranje

-japonci so sranje

-kitajci so sranje

-angleži so sranje

-američani so sranje

 

Tako da mislim da pridejo v poštev samo še ruski in indijski motorji  :OK:   kak royal enfield (indijski ) , ural  :kva2:

Popravljeno . Popravil ludiluka
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Lej štelaš lahko kar hočeš, še vedno imaš 300 kilsko gugalnico.

Mucy mal pretiravaš, če ma vara 300 pol ma tvoj 270 :yea1:

Objavljeno

:smoke:  Preberi si test Honde nc 700s.

 

:eek:  5.490€ za tebe NI dumping?

 

500ccm Japonca še par dni nazaj nisi mogel dobiti za manj kot 7 jurjev.

 

Jasno se vidi kje so prišparali 2 jurja! 

 

:unsure: Za tak "polizdelek" in vprašljivo kvaliteto je tudi teh 5 jurjev preveč. :wacko:

 

In če še nisi vzel - v teh cajtih se proda manj. Proda pa se vse kar je dobro in kvalitetno. Ne prodaja se cenena roba, tudi če je v akciji ali če je dumping.

 

Iz kibica sem se drug teden naročil na testno vožnjo v Domžalah :smoke:  da vidim, kaj je teh 5 jurjev.

Objavljeno

Sej, če ne bi, bi ga mel na servisu. Ali ti deluje optimalno, je pa druga pesem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Čemu pa bi to sploh rabil? meni vzmetenje normalno deluje.

Simpatično razmišljanje a zmotno.

Objavljeno (popravljeno)

zdj mi  je jasno zakaj majo BMWji tok krame navlečene na armaturko.

Da vidiš, da ti optimalno deluje vzmetenje,

da si prepričan da je optimalen tlak v zračnicah,

da vidiš optimalno porabo,

da se počutiš OPTIMALNO  :kva2:

 

ostali smo pa tkole:

če vzmetenje ni optimalno vemo takoj, ker ne gre dobro v ovinek in ven,

optimalen tlak v zračnicah je , hm dokler je ne prepuščaš, takrat mi pa ni potrebno gledati optimalno na števec,

porabo mam vedno optimalno, pije kokr pije, sicer je pa isto pr BMW pije kokr pije

 

se pravi, tut jaz se počutim OPTIMALNO!!!

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!