Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

 

 

Odvisno al se mi srat mudi al pa sem ze opravil. Zna varirat.

 

 

Si te kar predstavljam ja ... :D

 

185.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izvirnosti vam pa ne zmanjka,to morm priznat :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si te kar predstavljam ja ... :D

 

185.jpg

 

Fotka je očitno fotošopana. Tole so me v originalu na kawasakiju slikal leta 2010.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ni Kawasaki.

edino na BMW lahko tolk serješ med vožnjo

Tako je BMW ti dopušča neomejeno možnosti...... :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... to smo mi včasih delali na radijsko vodenih modelih čolnov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabš BMW,če maš Suziko SV :grim

DSC04893.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha, skobca. :D

 

Ej zivnorc! A to si medveda nazaj v kocevski rog peljal?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aaaaaaaaa....ko sva razjahala v Kocevju, sem moral najprej privzdignit zadek motorja, da se je feder skoraj stegnil v skoraj začetni skoraj položaj. Med vožnjo sem opazil, da ima moped v križu luft v ležajih, ko je prednje kolo stalno ropotalo po zraku... Ko pa sem prehiteval kamion, se mi je zdelo, ko da prehitevam s karavanom dizlom s petimi ljudmi notri, polnim gepekom, pa še štirimi bicikli na strehi...tako močno je vleklo......

....ampak še vedno bolje kot z BMWjem, ko bi kardan navilo ko slano presto....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi imel BMW motocikla?

 

:hmm:  ....   zato ker so Romuni povsem naključno in nehote razvili štiricilindrski bogser.

... po nevem kakih kanalih so dobili podatke, da je BMW šel močno v korak s časom in razvil štiriventilsko tehniko... in po gugl translejt razumeli kot štiri cilindrski motor....  ajde  ... za ćinči oki bi se še dalo razumet... za tehniko so pa bolj tko-tko...

... in Kmet ne bi bil Kmet in se žrtvoval za napredek pri BMW... in jim ukradu prototipni primerek na potovanju po Romuniji.

 

imag0876.jpg

 

... preden gre poskusno na BMW... je treba motor ulaufat, da ne bi slučajno nenadzorovano skakal na tazadnjega in zvijal kardane. Folkswagn bo idealen za to. pa še na menjalnik genau paše. Ni kej nemc je nemc....

imag0883.jpg

 

imag0878.jpg

 

a-a....  :grrr .... na SUziko ne pašejo štirje povešeni cilindri....

imag0879.jpg

 

... na bicikl tut ne... :grrr

imag0880.jpg

 

... ajde... kvečjemu na avijon.. :OK:

imag0882.jpg

 

zaključek:

Pojma nimam, zakaj BMW dela bokser motorje  :huh:... in s tem zajebali še romune....  :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 cilinderski zračno hlajen boxer je imel citroen že pred 40 leti v svojem modelu ami super in GS

...vagn pa pred 80 leti... :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nedvomno Karner-jeva naveza :D

Tako je,jahtico mam v Dubrovniku parkirano,avion v benetkah,GS-a pa v garaži v Kočevju :lol1:

 

P,S. ko boste 20 let hodili na fitnes,skrbeli za svojo prehrano in ne strpali v sebe vse svinjarije........no boste uvideli da doping ni potreben!!!

 

Je pa zanimivo da se užigajo sam lepi okrogli :P .....naredite kaj za sebe ,sej ni potrebno vedno samo žalit,podtikat in nabijat!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lepo okrogel in sem ponosen! :smoke:

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lepo okrogel in sem ponosen! :smoke:

 

pa še čelav povrh.... od zdej naprej te bom klical MALI DEBELI OPASNI  :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!