Darko3g Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Vem, da je ta tema bolj za podjebavanje lastnikov BMW (kot, da niso že dovolj kaznovani ) pa me pri tem oglasu vseeno nekaj zanima. Pri tak super duper motorju za že tako preveč denarja, dokupiti še Wilbers ESA vzmetenje za pol cene starega Kawlna? Čemu je to potrebno? Druga stvar pa je manj zajebantska - čisto hipotetično me zanima: pri ASC sistemu proti zdrsu pogonskega kolesa je možno kuriti gume? Ali ga spraviti na zadnje kolo? Ne vem kako delujejo ti sistemi, vendar si predstavljam, da pri razliki v hitrosti prednje in zadnje gume sistem odreagira. P.S. Zaradi tega ne bom čisto nič bolj ali manj imel BMW-ja.
krucymucy Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Vem, da je ta tema bolj za podjebavanje lastnikov BMW (kot, da niso že dovolj kaznovani ) pa me pri tem oglasu vseeno nekaj zanima. Pri tak super duper motorju za že tako preveč denarja, dokupiti še Wilbers ESA vzmetenje za pol cene starega Kawlna? Čemu je to potrebno? Druga stvar pa je manj zajebantska - čisto hipotetično me zanima: pri ASC sistemu proti zdrsu pogonskega kolesa je možno kuriti gume? Ali ga spraviti na zadnje kolo? Ne vem kako delujejo ti sistemi, vendar si predstavljam, da pri razliki v hitrosti prednje in zadnje gume sistem odreagira. P.S. Zaradi tega ne bom čisto nič bolj ali manj imel BMW-ja. Nezadovoljstvo je gonilo napredka! Človek vedno stremi k izboljšavam. No, vsaj večina, ker z mentaliteto voznikov japonskih stvaritev ala fazer in z, bi se še vedno obmetavali s kamni in vzdrževali ogenj v jamah. ASC je nastavljiv, možno ga je pa tudi izklopiti. Je pa poleg tega potrebno deaktivirati tudi ABS in kombinirane zavore preden se dela burnout. Piše v navodlih. Enako je ASC potrebno odklopiti pred voznjo po zadnjem kolesu.
Snečer Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 V navodilih piše za burnout? Če je BMW R1200R babji motor, potem je Kawasaki Versys otroška sestavljenka . Ki se pelje otroško lahko za razliko od precenjenih pretežkih nemških kljuset, v katere moraš vložiti tisoče eur, da se lahko zapelješ in da vse ne popada dol. Res nora je ta zadeva, ko hočeš večji in močnejši motor pa na koncu dobiš težko kljuse, ki na serpentini potrebuje radij avtobusa, požira gume, olje in vse ostalo, da servisi obogatijo. Pri avtu je npr. druga zgodba, tam pri dražjem praviloma dobiš lepše vozen in obvladljiv stroj z veliko uporabne dodatne opreme. Pri kljusetu pa je dodatna oprema nuja, da se ne razsuješ.
Darko3g Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 V navodilih piše za burnout? Jaz si lahko edino predstavljam, da piše: BMW farerji tega ne delajo - to ni primerno vedenje za lastnika BMW. Kmet2 1
igorkr Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 (popravljeno) Nezadovoljstvo je gonilo napredka! Človek vedno stremi k izboljšavam. No, vsaj večina, ker z mentaliteto voznikov japonskih stvaritev ala fazer in z, bi se še vedno obmetavali s kamni in vzdrževali ogenj v jamah. ASC je nastavljiv, možno ga je pa tudi izklopiti. Je pa poleg tega potrebno deaktivirati tudi ABS in kombinirane zavore preden se dela burnout. Piše v navodlih. Enako je ASC potrebno odklopiti pred voznjo po zadnjem kolesu. Krucy ne se bat zaradi gonila napredka se bomo prav kmalu nazaj s kamni obmetavali in v jamah ogenj vzdrževali :grim Špari kardan, bo prav prišel Popravljeno Avgust 25, 2013. Popravil igorkr trebor in Kmet2 2
krucymucy Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 (popravljeno) V navodilih piše za burnout? Jp. Ki se pelje otroško lahko za razliko od precenjenih pretežkih nemških kljuset, Versys-a se nisem vozil, je pa GS-ko lazje peljat kot ER6 recimo ali pa Z750 ... pa naj se se tako cudno slisi. Popravljeno Avgust 25, 2013. Popravil krucymucy daneb, Kmet2, Zivnorc in 1 other 4
Snečer Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ne govorimo o vožnji na servis, ampak o vožnji po cesti Drugače je GS res najbolj vozen servisni model. Zivnorc in gift 2
motozajebant Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Nezadovoljstvo je gonilo napredka! Človek vedno stremi k izboljšavam. No, vsaj večina, ker z mentaliteto voznikov japonskih stvaritev ala fazer in z, bi se še vedno obmetavali s kamni in vzdrževali ogenj v jamah. ASC je nastavljiv, možno ga je pa tudi izklopiti. Je pa poleg tega potrebno deaktivirati tudi ABS in kombinirane zavore preden se dela burnout. Piše v navodlih. Enako je ASC potrebno odklopiti pred voznjo po zadnjem kolesu. dej ti pust fazerje in zje pri miru pa se drži svojega nemškega kozolca... tipičen bmflar! krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 (popravljeno) dej ti pust fazerje in zje pri miru pa se drži svojega nemškega kozolca... tipičen bmflar! Taka so dejstva kolega --> Popravljeno Avgust 25, 2013. Popravil krucymucy daneb 1
Robson Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ne govorimo o vožnji na servis, ampak o vožnji po cesti Drugače je GS res najbolj vozen servisni model. Včasih se vprašam (ko te takole vmes preberem), kakšne hude izkušnje in travme si neki doživel, da takele sekaš... Je morda kakšna neuslišana ljubezen vzrok? Se je raje usedla na bolj mal voz? Ker tole pri tebi ima pa res globoke korenine.... Kmet2 in Kmetica2 2
Snečer Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Kot bmw fahrer težko razumeš tudi šale na ta račun.
sayo Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Včasih se vprašam (ko te takole vmes preberem), kakšne hude izkušnje in travme si neki doživel, da takele sekaš... Je morda kakšna neuslišana ljubezen vzrok? Se je raje usedla na bolj mal voz? Ker tole pri tebi ima pa res globoke korenine.... Lahko da so v mladosti fizično obračunavali z kardanom od bmfa na njem DAMI34, krucymucy, Kmet2 in 1 other 4
Borutt Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 V navodilih piše za burnout? Ki se pelje otroško lahko za razliko od precenjenih pretežkih nemških kljuset, v katere moraš vložiti tisoče eur, da se lahko zapelješ in da vse ne popada dol. Res nora je ta zadeva, ko hočeš večji in močnejši motor pa na koncu dobiš težko kljuse, ki na serpentini potrebuje radij avtobusa, požira gume, olje in vse ostalo, da servisi obogatijo. Pri avtu je npr. druga zgodba, tam pri dražjem praviloma dobiš lepše vozen in obvladljiv stroj z veliko uporabne dodatne opreme. Pri kljusetu pa je dodatna oprema nuja, da se ne razsuješ. Sedaj je pa prišlo razsvetljenje za vse nas. Nihče več ne bo kupil težko kljuse. Lahko kar zapremo temo "Zakaj ne bi imeli BMW motocikla", ker smo končno dobili odgovor. Tebe, Snecer, pa vabim na liter ali pa dva litra najboljšega in najdražjega olja, katerega ne bo popil BMW. Ga bova midva družno popila. :grim Kmet2 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ma dejte, no ... tanov GS je krasen stroj. Takoj bi ga meu ... če ne bi iskal v bistvu cruiserja/čoperja ... domina 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Ma dejte, no ... tanov GS je krasen stroj. Takoj bi ga meu ... če ne bi iskal v bistvu cruiserja/čoperja ... IMG_6686.JPG IMG_6681.JPG Ja ko si enkrat v letih skoz iščeš kaj nižjega daneb 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Kot bmw fahrer težko razumeš tudi šale na ta račun. Pa ti si kralj fint ............a si kdaj pomislil,da bi šel za komedianta,tako na kakšen oder,da preveriš kake dobre šale stresaš,odziv občinstva pa take pa to............sam ,da ne boš pol rekel da so vsi bmw fahreri v občinstvu :lol: daneb in Robson 2
Snečer Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Ti si nastopal v tragikomediji pa ne vem, če te je kdo razumel :-)
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Neb ga meu, k še vedno ne vem kak se pravilno pogleda nivo olja, pa vidm da so tut lastniki mal v sporu glede dotičnega vprašanja ciciban, Cartman in daneb 3
Snečer Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Nivo olja se gleda na embalaži, ima na strani skalo
krucymucy Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 (popravljeno) Neb ga meu, k še vedno ne vem kak se pravilno pogleda nivo olja, pa vidm da so tut lastniki mal v sporu glede dotičnega vprašanja Preverja se enako kot pri vsakem drugem motorju z okenčkom. Le da tu, če se na okencu ne vidi nivoja, vliješ kak liter ali dva noter. Če ne dolivaš kakih 500km nič, potem gre včasih noter tudi tri litre. Popravljeno Avgust 26, 2013. Popravil krucymucy pik1 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Ti si nastopal v tragikomediji pa ne vem, če te je kdo razumel :-) Ja zdej se pa čist sekiram,faaaak ljudje me ne razumejo a misliš,da me briga :grrr P.S. ko hočem,da razumeš,boš že razumel :grim daneb 1
bosa Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Preverja se enako kot pri vsakem drugem motorju z okenčkom. Le da tu, če se na okencu ne vidi nivoja, vliješ kak liter ali dva noter. Če ne dolivaš kakih 500km nič, potem gre včasih noter tudi tri litre. :yes:...tudi moj ima podobno porabo, kako pa olje, ga kaj papca? Kmet2 1
krucymucy Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 :yes:...tudi moj ima podobno porabo, kako pa olje, ga kaj papca? Sej to sem za olje povedal. Odvisno sicer od voznje, ampak naceloma se poraba olja giblje med dvemi in tremi litri na 1000km. Poraba goriva, je pa nekje med 10-20 litri na 100km. Najmanjso porabo, 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, sem imel enkrat na neki panoramski voznji, ko sem vozil za versys-om 650. Nazaj na prizorisce sva prisla ko so že pospravili prireditveni prostor. Sicer pa imam neko povprečje okoli 19 litrov, preko 20 ne gre, vsaj meni. pik1, Robson, igorkr in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Sej to sem za olje povedal. Odvisno sicer od voznje, ampak naceloma se poraba olja giblje med dvemi in tremi litri na 1000km. Poraba goriva, je pa nekje med 10-20 litri na 100km. Najmanjso porabo, 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, sem imel enkrat na neki panoramski voznji, ko sem vozil za versys-om 650. Nazaj na prizorisce sva prisla ko so že pospravili prireditveni prostor. Sicer pa imam neko povprečje okoli 19 litrov, preko 20 ne gre, vsaj meni. stari, a ti to u prvi voziš'? prestavi v 2go pa bo poraba na pol padla Kmet2 in daneb 2
bosa Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Sej to sem za olje povedal. Odvisno sicer od voznje, ampak naceloma se poraba olja giblje med dvemi in tremi litri na 1000km. Poraba goriva, je pa nekje med 10-20 litri na 100km. Najmanjso porabo, 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, sem imel enkrat na neki panoramski voznji, ko sem vozil za versys-om 650. Nazaj na prizorisce sva prisla ko so že pospravili prireditveni prostor. Sicer pa imam neko povprečje okoli 19 litrov, preko 20 ne gre, vsaj meni. ...bogi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se