Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Vem, da je ta tema bolj za podjebavanje lastnikov BMW (kot, da niso že dovolj kaznovani :ninja: ) pa me pri tem oglasu vseeno nekaj zanima.

Pri tak super duper motorju za že tako preveč denarja, dokupiti še Wilbers ESA vzmetenje za pol cene starega Kawlna? Čemu je to potrebno?

 

Druga stvar pa je manj zajebantska - čisto hipotetično me zanima: pri ASC sistemu proti zdrsu pogonskega kolesa je možno kuriti gume? Ali ga spraviti na zadnje kolo? Ne vem kako delujejo ti sistemi, vendar si predstavljam, da pri razliki v hitrosti prednje in zadnje gume sistem odreagira.

 

P.S. Zaradi tega ne bom čisto nič bolj ali manj imel BMW-ja.

Objavljeno

Vem, da je ta tema bolj za podjebavanje lastnikov BMW (kot, da niso že dovolj kaznovani :ninja: ) pa me pri tem oglasu vseeno nekaj zanima.

Pri tak super duper motorju za že tako preveč denarja, dokupiti še Wilbers ESA vzmetenje za pol cene starega Kawlna? Čemu je to potrebno?

 

Druga stvar pa je manj zajebantska - čisto hipotetično me zanima: pri ASC sistemu proti zdrsu pogonskega kolesa je možno kuriti gume? Ali ga spraviti na zadnje kolo? Ne vem kako delujejo ti sistemi, vendar si predstavljam, da pri razliki v hitrosti prednje in zadnje gume sistem odreagira.

 

P.S. Zaradi tega ne bom čisto nič bolj ali manj imel BMW-ja.

 

Nezadovoljstvo je gonilo napredka! Človek vedno stremi k izboljšavam. No, vsaj večina, ker z mentaliteto voznikov japonskih stvaritev ala fazer in z, bi se še vedno obmetavali s kamni in vzdrževali ogenj v jamah.

 

ASC je nastavljiv, možno ga je pa tudi izklopiti. Je pa poleg tega potrebno deaktivirati tudi ABS in kombinirane zavore preden se dela burnout. Piše v navodlih.

Enako je ASC potrebno odklopiti pred voznjo po zadnjem kolesu.

Objavljeno

V navodilih piše za burnout?

 

 

Če je BMW R1200R babji motor, potem je Kawasaki Versys otroška sestavljenka :kva1: .

 

Ki se pelje otroško lahko za razliko od precenjenih pretežkih nemških kljuset, v katere moraš vložiti tisoče eur, da se lahko zapelješ in da vse ne popada dol.

 

Res nora je ta zadeva, ko hočeš večji in močnejši motor pa na koncu dobiš težko kljuse, ki na serpentini potrebuje radij avtobusa, požira gume, olje in vse ostalo, da servisi obogatijo.

 

Pri avtu je npr. druga zgodba, tam pri dražjem praviloma dobiš lepše vozen in obvladljiv stroj z veliko uporabne dodatne opreme.

 

Pri kljusetu pa je dodatna oprema nuja, da se ne razsuješ.

Objavljeno

V navodilih piše za burnout?

Jaz si lahko edino predstavljam, da piše: BMW farerji tega ne delajo - to ni primerno vedenje za lastnika BMW.

Objavljeno (popravljeno)

Nezadovoljstvo je gonilo napredka! Človek vedno stremi k izboljšavam. No, vsaj večina, ker z mentaliteto voznikov japonskih stvaritev ala fazer in z, bi se še vedno obmetavali s kamni in vzdrževali ogenj v jamah.

 

ASC je nastavljiv, možno ga je pa tudi izklopiti. Je pa poleg tega potrebno deaktivirati tudi ABS in kombinirane zavore preden se dela burnout. Piše v navodlih.

Enako je ASC potrebno odklopiti pred voznjo po zadnjem kolesu.

 

Krucy ne se bat zaradi gonila napredka se bomo prav kmalu nazaj s kamni obmetavali in v jamah ogenj vzdrževali  :grim

 

Špari kardan, bo prav prišel  :bum:

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

V navodilih piše za burnout?

 

Jp.

 

Ki se pelje otroško lahko za razliko od precenjenih pretežkih nemških kljuset,

 

Versys-a se nisem vozil, je pa GS-ko lazje peljat kot ER6 recimo ali pa Z750 ... pa naj se se tako cudno slisi.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Ne govorimo o vožnji na servis, ampak o vožnji po cesti :)

 

Drugače je GS res najbolj vozen servisni model.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nezadovoljstvo je gonilo napredka! Človek vedno stremi k izboljšavam. No, vsaj večina, ker z mentaliteto voznikov japonskih stvaritev ala fazer in z, bi se še vedno obmetavali s kamni in vzdrževali ogenj v jamah.

 

ASC je nastavljiv, možno ga je pa tudi izklopiti. Je pa poleg tega potrebno deaktivirati tudi ABS in kombinirane zavore preden se dela burnout. Piše v navodlih.

Enako je ASC potrebno odklopiti pred voznjo po zadnjem kolesu.

 

dej ti pust fazerje in zje pri miru pa se drži svojega nemškega kozolca...

 

tipičen bmflar! :)

Objavljeno (popravljeno)

dej ti pust fazerje in zje pri miru pa se drži svojega nemškega kozolca...

 

tipičen bmflar! :)

 

Taka so dejstva kolega --> 4x4.gif

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Ne govorimo o vožnji na servis, ampak o vožnji po cesti :)

 

Drugače je GS res najbolj vozen servisni model.

Včasih se vprašam (ko te takole vmes preberem), kakšne hude izkušnje in travme si neki doživel, da takele sekaš... Je morda kakšna neuslišana ljubezen vzrok? Se je raje usedla na bolj mal voz? Ker tole pri tebi ima pa res globoke korenine....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Včasih se vprašam (ko te takole vmes preberem), kakšne hude izkušnje in travme si neki doživel, da takele sekaš... Je morda kakšna neuslišana ljubezen vzrok? Se je raje usedla na bolj mal voz? Ker tole pri tebi ima pa res globoke korenine....

Lahko da so v mladosti fizično obračunavali z kardanom od bmfa na njem

Objavljeno

V navodilih piše za burnout?

 

 

 

Ki se pelje otroško lahko za razliko od precenjenih pretežkih nemških kljuset, v katere moraš vložiti tisoče eur, da se lahko zapelješ in da vse ne popada dol.

 

Res nora je ta zadeva, ko hočeš večji in močnejši motor pa na koncu dobiš težko kljuse, ki na serpentini potrebuje radij avtobusa, požira gume, olje in vse ostalo, da servisi obogatijo.

 

Pri avtu je npr. druga zgodba, tam pri dražjem praviloma dobiš lepše vozen in obvladljiv stroj z veliko uporabne dodatne opreme.

 

Pri kljusetu pa je dodatna oprema nuja, da se ne razsuješ.

 

Sedaj je pa prišlo razsvetljenje za vse nas. Nihče več ne bo kupil težko kljuse. Lahko kar zapremo temo "Zakaj ne bi imeli BMW motocikla", ker smo končno dobili odgovor. Tebe, Snecer, pa vabim na liter ali pa dva litra najboljšega in najdražjega olja, katerega ne bo popil BMW. Ga bova midva družno popila. :grim

Objavljeno

Ma dejte, no ... tanov GS je krasen stroj. Takoj bi ga meu ... če ne bi iskal v bistvu cruiserja/čoperja ... 

 

 

post-19673-0-00726700-1377472985_thumb.jpg

post-19673-0-13971800-1377473039_thumb.jpg

Objavljeno

Ma dejte, no ... tanov GS je krasen stroj. Takoj bi ga meu ... če ne bi iskal v bistvu cruiserja/čoperja ... 

 

 

attachicon.gifIMG_6686.JPG

attachicon.gifIMG_6681.JPG

Ja ko si enkrat v letih skoz iščeš kaj nižjega :P

Objavljeno

Kot bmw fahrer težko razumeš tudi šale na ta račun.

Pa ti si kralj fint :OK: ............a si kdaj pomislil,da bi šel za komedianta,tako na kakšen oder,da preveriš kake dobre šale stresaš,odziv občinstva pa take pa to............sam ,da ne boš pol rekel da so vsi bmw fahreri v občinstvu :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Neb ga meu, k še vedno ne vem kak se pravilno pogleda nivo olja, pa vidm da so tut lastniki mal v sporu glede dotičnega vprašanja :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Neb ga meu, k še vedno ne vem kak se pravilno pogleda nivo olja, pa vidm da so tut lastniki mal v sporu glede dotičnega vprašanja :D

 

Preverja se enako kot pri vsakem drugem motorju z okenčkom. Le da tu, če se na okencu ne vidi nivoja, vliješ kak liter ali dva noter. Če ne dolivaš kakih 500km nič, potem gre včasih noter tudi tri litre.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Ti si nastopal v tragikomediji pa ne vem, če te je kdo razumel :-)

Ja zdej se pa čist sekiram,faaaak ljudje me ne razumejo :slap: a misliš,da me briga :grrr

 

P.S. ko hočem,da razumeš,boš že razumel :grim

Objavljeno

Preverja se enako kot pri vsakem drugem motorju z okenčkom. Le da tu, če se na okencu ne vidi nivoja, vliješ kak liter ali dva noter. Če ne dolivaš kakih 500km nič, potem gre včasih noter tudi tri litre.

 

  :yes:...tudi moj ima podobno porabo, kako pa olje, ga kaj papca?     :kva2: 

Objavljeno

  :yes:...tudi moj ima podobno porabo, kako pa olje, ga kaj papca?     :kva2:

Sej to sem za olje povedal. Odvisno sicer od voznje, ampak naceloma se poraba olja giblje med dvemi in tremi litri na 1000km.

 

Poraba goriva, je pa nekje med 10-20 litri na 100km.

Najmanjso porabo, 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, sem imel enkrat na neki panoramski voznji, ko sem vozil za versys-om 650.

Nazaj na prizorisce sva prisla ko so že pospravili prireditveni prostor.

 

Sicer pa imam neko povprečje okoli 19 litrov, preko 20 ne gre, vsaj meni.

Objavljeno

Sej to sem za olje povedal. Odvisno sicer od voznje, ampak naceloma se poraba olja giblje med dvemi in tremi litri na 1000km.

 

Poraba goriva, je pa nekje med 10-20 litri na 100km.

Najmanjso porabo, 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, sem imel enkrat na neki panoramski voznji, ko sem vozil za versys-om 650.

Nazaj na prizorisce sva prisla ko so že pospravili prireditveni prostor.

 

Sicer pa imam neko povprečje okoli 19 litrov, preko 20 ne gre, vsaj meni.

stari, a ti to u prvi voziš'? prestavi v 2go pa bo poraba na pol padla :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sej to sem za olje povedal. Odvisno sicer od voznje, ampak naceloma se poraba olja giblje med dvemi in tremi litri na 1000km.

 

Poraba goriva, je pa nekje med 10-20 litri na 100km.

Najmanjso porabo, 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, sem imel enkrat na neki panoramski voznji, ko sem vozil za versys-om 650.

Nazaj na prizorisce sva prisla ko so že pospravili prireditveni prostor.

 

Sicer pa imam neko povprečje okoli 19 litrov, preko 20 ne gre, vsaj meni.

 

...bogi :friend1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!