Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Ne vem zakaj delov ne prinesete poleg, sploh "zlatega" olja in diamantnih svečk ter filtra.

 

Ker ne dobiš štemplja če ni olje požegnano s strani fabrike. Al tebi kar štempljajo, tudi če prineseš SPAR olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ne dobiš štemplja če ni olje požegnano s strani fabrike. Al tebi kar štempljajo, tudi če prineseš SPAR olje?

Ja, vendar mora bit kawasaki barve, se pravi: olivno al pa redčeno bučno. :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še niste opazil, je tanov olje glede na barvo sigurno lososovo. Od tod tudi cena. :)

Js že trepetam pred bankrotom k se mi bliža šraufarija. Bog zna kaj use še zvoni v glavah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A v bemfle je treba olje nalivat? :eek: :eek: :eek:

Ja, slaba zasnova motorja očitno. Tudi bencin je treba nalivat. To slednje mi pa sploh ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ne dobiš štemplja če ni olje požegnano s strani fabrike. Al tebi kar štempljajo, tudi če prineseš SPAR olje?

 

To z oljem je po moje "zlata jama".

 

V navodilih ziher piše kakšno specifikacijo mora imeti olje, zdaj pa al je iz Špara ali iz Lidla, razen če piše da lahko sipaš not samo določeno znamko oziroma če obstaja olje BMW pol je zadeva jasna.

Itak pa takšno olje dela kakšen BP*Shell.

 

Pa še to bi rekel, da bi veljalo le v obdobju garancije pol pa po specifikacijah sipaš.

 

Garancijo pa itak ne upajo dat več kot leto dni.

 

Mogoče bi z neBMW oljem mašina celo normalno delala in manj pila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z oljem je po moje "zlata jama".

 

V navodilih ziher piše kakšno specifikacijo mora imeti olje, zdaj pa al je iz Špara ali iz Lidla, razen če piše da lahko sipaš not samo določeno znamko oziroma če obstaja olje BMW pol je zadeva jasna.

Itak pa takšno olje dela kakšen BP*Shell.

 

Pa še to bi rekel, da bi veljalo le v obdobju garancije pol pa po specifikacijah sipaš.

 

Garancijo pa itak ne upajo dat več kot leto dni.

 

Mogoče bi z neBMW oljem mašina celo normalno delala in manj pila.

 

 

Castrol Power 1 Racing je tole no, zapakiran v BMW embalažo.

Zakaj tako mislim?

 

-BMW (avto) ima vedno castrol olja

-Očna primerjava barve

-Specifikacije na embalazi

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi kaj takega v GSko sipal, preverjeno za stare motorje.

 

kgrhqvp8fc31e3bq18o1cfwg.jpg

 

Potem pa kar nalij v svojega. Al je na tvojem mopedu kaj sodobnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rdeče barve je tole ta drago olje ja. Sumim da je tole navaden castrol power 1 racing 15W-50.

 

Kej komplicirate. Navadno olje pa barvo za kurilca in stvar rešena. Na Bakarju dobiš barvo za flašo šnopca namesto, da jo v cisterno zlijejo  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vodno hlajenje ima sicer vsak sodoben motor, tako da ti težko reče da je kaj zadnji krik mode, vsekakor pa je sodoben za razliko od zastarelega bokserja :)

 

Uporabljam pa trenutno Castrol - full synthetic pač skladno s specifikacijo. Castrol maš sicer v lujzu pod znamko Procycle za male pare...

 

Lepo vas plenijo z oljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa še kar zanimiv fenomen, ne samo v Sloveniji ampak kar po svetu.

 

Beemerjev za 15k€ in več je vse polno na cesti. Pa tako zanič so.

Versysov za 5 jurjev je registrirana pa zgolj peščica, vozita se pa dva. Še kar zanimivo, glede na to da je najboljši. Človek bi pričakoval da imajo vsaj 20% delež, kot clio. Pa je po drugi strani več panigale-jev za 30k na cesti

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega pa nikoli nisem trdil in takšnega posta od mene ne boš našel glede versysa. To se ste namislili bmw fahrerji, ker vam ni bilo všeč moje pisanje in ste se spravili na poceni model kawasakija.

 

Za BMW pa smo že ugotovili. Ljudje se pač prej upokojijo, zato jih je toliko na cesti, plus razgibana servisna mreža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega pa nikoli nisem trdil in takšnega posta od mene ne boš našel glede versysa. To se ste namislili bmw fahrerji, ker vam ni bilo všeč moje pisanje in ste se spravili na poceni model kawasakija.

 

Za BMW pa smo že ugotovili. Ljudje se pač prej upokojijo, zato jih je toliko na cesti, plus razgibana servisna mreža.

 

Svoboden trg je, zato je tako, ker se sam regulira.

 

Snecer, :OK:  dotore za BMW

 

Po moje bi ga rad imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priznaj Sneci,da bi ga imel,to je prvi korak do tvoje ozdravitve :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velike GSke dok zgleda, tak kot zgleda in tehta itd., ne bi imel :)

Pa da ne bo zmote, nikakor ne preferiram kawasakija, ob nakupu je pač to bilo največ motorja za najmanj denarja.

 

Iz mene plenilci ne morejo izvabiti denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velike GSke dok zgleda, tak kot zgleda in tehta itd., ne bi imel :)

Pa da ne bo zmote, nikakor ne preferiram kawasakija, ob nakupu je pač to bilo največ motorja za najmanj denarja.

 

Iz mene plenilci ne morejo izvabiti denarja.

Ti si en navaden Gorenc ajga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velike GSke dok zgleda, tak kot zgleda in tehta itd., ne bi imel :)

Napram versys-u sploh ne zgleda tako slabo. Tistih par kil več pa tudi ne igra vloge. Varadero ima kil za dva versysa pa se kr vozjo ljudje nekak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak imam edini v ulici motor :) tako znamka ni važna.

Za tisto mojo vožnjo se tudi z GSko ne bi nič hitreje peljal (90 je 90 pr vsakem), morda bi bila le še bolj udobna v kakšnem eksotičnem eSSa programu, če bi delal tak kot mora, vendar se tudi sedaj peljem prijetno udobno.

Praktično z GSko napram sedaj ne bi iz svojega vidika pridobil prav ničesar, le še slabše bi bilo zaradi teže in okornosti, plus da bi skoraj 3x več plačal.

 

Skratka na slabše v večini pogledov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napram versys-u sploh ne zgleda tako slabo. Tistih par kil več pa tudi ne igra vloge. Varadero ima kil za dva versysa pa se kr vozjo ljudje nekak.

 

Ko vidiš cilindre iz 2. svetovne vojne, so ostale dizajnerske muke brezpredmetne. 

 

Drugača pa ja, za cestno rabo tudi kakšen kilogram več ne bi motil ali se hudo poznal, a včasih se ustaviš, je treba kje premakniti, je tu pa tam trajekt in ne moreš vedno prositi tovornjakarjev, ker bi mislili, da jih pecaš.

 

Pa še spekel bi se na cilindrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!