Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Lepše bi izgledal  vodovodnimi "colarcami", pa še krivine dobiš v vsaki železnini :grim

Kaj je lepše?

To?

 

GSGSwingslidFZ6.jpg

 

Al to?

 

benelli-cafe-racer-rear-wheel-and-swing-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki nima dost sposobnih inženirjev da bi enostransko nihajko razvil  :whistle:

 

Ne upajo tvegati, da bi odpadel kardan in iz varnostnih razlogov delajo drugače.

08zg1400astriplb.jpg

 

Kawasaki GTR 1400

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati je lah in tam so stvari narejene tako, da olajšajo delo mehanikom. Tako hitro zamenjaš ležaje, gumo, platišče itd.

 

Sicer enostranska nihajka neke prednosti nima ali? sicer bi jo montirali tudi spredaj a ne. Sicer so bili že poskusi v tej smeri, ki so klavrno končali kariero.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer enostranska nihajka neke prednosti nima ali?

V bistvu ima. Ni se ti treba jebat s poravnavanjem zadnjega kolesa pa s tisto ketno vsakic ko menjas pnevmatike.

Pa se estetsko je ...

 

ena iz domacega arhiva ...

 

post-19800-0-49807300-1378311465_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkokrat si pa ti gume sam menjal?

Vedno sem nesel feltne k vulkanizerju.

 

Zakaj?

 

Malo zato ker nekateri nimajo nobenega obcutka, kaj sele moment kljuca in podatkov o zategovanju vijakov.

Malo pa zato, da izkoristim odstranjena kolesa za ciscenje kotickov ki so sicer tezko ali pa nedosegljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakomur svoje, negativnih izkusenj imajo forumasi precej z raznimi "mojstri".

 

Nazadnje sem recimo se zavorne ploscime menjal ob tem.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakomur svoje, negativnih izkusenj imajo forumasi precej z raznimi "mojstri".

 

Nazadnje sem recimo se zavorne ploscime menjal ob tem.

 

Potem pa vse sam doma pošraufaj, ne vem zakaj voziš na dragi servis, saj v garanciji itak več nimaš, ali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa vse sam doma pošraufaj, ne vem zakaj voziš na dragi servis, saj v garanciji itak več nimaš, ali.

Ker je servisna postempljana do sedaj, pa naj bo se naprej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je šlampig servisirano, kot praviš, je tisti štempl brezveze.

 

Trg motorjev je takšen, da kaj dosti več ne boš zaradi tega iztržil...

Jst se nisem pritozeval cez servise.

 

Trg motorjev je kakrsen je, jst pa raje kupim takega s postempljano knjizico in malo vec kilometri, kot pa brez servisne s 15.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati je lah in tam so stvari narejene tako, da olajšajo delo mehanikom. Tako hitro zamenjaš ležaje, gumo, platišče itd.

 

In se uporabna je

cb621b0894e4f1e00834a02c2699f8ab_zps392b

BMW-ja zaradi cilindrov ne gre obesit ....pa se armirana stena bi morala bit :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do prvega klancka bo ze zadostovalo...

2f9ca92904db80029cca539bb43cf879_zps8e3e

 

 

 

Malo sem pred spanjem še prebiral to temo, pa me nekaj zanima;

 

Kaj BMWji nimajo stranske tačke, da jih tako sparkirajo med tem ko se njihovi lastniki pogovarjajo?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!