pikolo Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=tjnTNOlKy-M Men očitn bmw le ni taka "krava" To je u resnic Versys ke so mu bemflove plastike gor dal Kmet2 1
Žan96 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kawasaki nima dost sposobnih inženirjev da bi enostransko nihajko razvil igorkr 1
pikolo Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kawasaki nima dost sposobnih inženirjev da bi enostransko nihajko razvil ne rabjo ... z dvema čist dobr shajajo :lol:
Žan96 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 ne rabjo ... z dvema čist dobr shajajo :lol: rabjo da bi bli njihovi potovalni motorji atraktivni zarad česa druzga k pa zarad cene :grim
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 ne rabjo ... z dvema čist dobr shajajo :lol: S pohištvenimi cevmi pik1 1
royal Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 S pohištvenimi cevmi Lepše bi izgledal vodovodnimi "colarcami", pa še krivine dobiš v vsaki železnini :grim
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Lepše bi izgledal vodovodnimi "colarcami", pa še krivine dobiš v vsaki železnini :grim Kaj je lepše? To? Al to?
Snečer Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kawasaki nima dost sposobnih inženirjev da bi enostransko nihajko razvil Ne upajo tvegati, da bi odpadel kardan in iz varnostnih razlogov delajo drugače. Kawasaki GTR 1400
Žan96 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Nism vedu da je kardan pogoj da je na motorju enostranka nihajka. Očitno so pr ducatiju 100 svetlobnih let pred svetom
Snečer Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Ducati je lah in tam so stvari narejene tako, da olajšajo delo mehanikom. Tako hitro zamenjaš ležaje, gumo, platišče itd. Sicer enostranska nihajka neke prednosti nima ali? sicer bi jo montirali tudi spredaj a ne. Sicer so bili že poskusi v tej smeri, ki so klavrno končali kariero.
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Sicer enostranska nihajka neke prednosti nima ali? V bistvu ima. Ni se ti treba jebat s poravnavanjem zadnjega kolesa pa s tisto ketno vsakic ko menjas pnevmatike. Pa se estetsko je ... ena iz domacega arhiva ... DAMI34 in Kmet2 2
Snečer Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kolkokrat si pa ti gume sam menjal?
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kolkokrat si pa ti gume sam menjal? Vedno sem nesel feltne k vulkanizerju. Zakaj? Malo zato ker nekateri nimajo nobenega obcutka, kaj sele moment kljuca in podatkov o zategovanju vijakov. Malo pa zato, da izkoristim odstranjena kolesa za ciscenje kotickov ki so sicer tezko ali pa nedosegljivi.
Snečer Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Jaz bom od sedaj naprej tudi to počel, se mi zdi kar smiselno. :grrr
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 (popravljeno) Vsakomur svoje, negativnih izkusenj imajo forumasi precej z raznimi "mojstri". Nazadnje sem recimo se zavorne ploscime menjal ob tem. Popravljeno September 4, 2013. Popravil krucymucy
Žan96 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 pogoj za to početje pa je da znaš najprej prjet kkšn kluč u roke krucymucy 1
Snečer Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Vsakomur svoje, negativnih izkusenj imajo forumasi precej z raznimi "mojstri". Nazadnje sem recimo se zavorne ploscime menjal ob tem. Potem pa vse sam doma pošraufaj, ne vem zakaj voziš na dragi servis, saj v garanciji itak več nimaš, ali.
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Potem pa vse sam doma pošraufaj, ne vem zakaj voziš na dragi servis, saj v garanciji itak več nimaš, ali. Ker je servisna postempljana do sedaj, pa naj bo se naprej.
Snečer Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Če je šlampig servisirano, kot praviš, je tisti štempl brezveze. Trg motorjev je takšen, da kaj dosti več ne boš zaradi tega iztržil...
krucymucy Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Če je šlampig servisirano, kot praviš, je tisti štempl brezveze. Trg motorjev je takšen, da kaj dosti več ne boš zaradi tega iztržil... Jst se nisem pritozeval cez servise. Trg motorjev je kakrsen je, jst pa raje kupim takega s postempljano knjizico in malo vec kilometri, kot pa brez servisne s 15.000km.
sayo Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Danes, ko sem šel scat za cesto sem opazil kardan, a ga kdo pogreša ?
Robson Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Da ni mogoče od BCS- ke kakšen del...
sayo Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Da ni mogoče od BCS- ke kakšen del... Kje s pa vidu BCSko s kardanom, ajga
gift Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Ducati je lah in tam so stvari narejene tako, da olajšajo delo mehanikom. Tako hitro zamenjaš ležaje, gumo, platišče itd. In se uporabna je BMW-ja zaradi cilindrov ne gre obesit ....pa se armirana stena bi morala bit Samuell in sayo 2
BREITNER Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 do prvega klancka bo ze zadostovalo... Malo sem pred spanjem še prebiral to temo, pa me nekaj zanima; Kaj BMWji nimajo stranske tačke, da jih tako sparkirajo med tem ko se njihovi lastniki pogovarjajo? gift in Samuell 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se