Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

gs ka pač ni enduro in nikoli ne bo, že cesta brez asfalta je zaradi tankovske teže misija nemogoče, kaj šele brezpotja.

Seveda ni enduro, kdo pa ti je to povedal?

 

Enduro so WR-ke, EXC-ji, DRZ-ji ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zdaj si moje mnenje o tebi podrl..sem bil prepričan , da ločiš cestne gume od enduro...

 

A so to zate enduro gume?

 

tourance-exp-Reifen-Wadel.jpg

 

Al pa tole?

 

contitrailattack2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to s pokanjem materiala zraven varov je lahko :

1. želja proizvajalca po čimkrajše času izdelave - posledično previsoka amperaža zaradi hitrejšega varjenja

2. neustrezna kemična sestava osnovnega materiala - v tem primeru cevi

3. zgrešena konstrukcija okvirja - poddimenzionirano - spet zaradi želje po večjem zaslužku

4. motocikel ali ni bil narejen za uporabo v takih - resda težkih - pogojih ( uporaba motorja je presegla njegovo namembnost)

5. motor je bil oglaševan s strani proizvajalca za hard oni pa potihem upajo da bo vožen soft

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so to zate enduro gume?

 

tourance-exp-Reifen-Wadel.jpg

 

Al pa tole?

 

contitrailattack2.jpg

 

ne to niso enduro gume .... povedo ti pa že v štartu za kakšno vožnjo po kakšni podlagi je narejen motor ...

 

in še enkrat ---- ali si bil zraven gor da lahko veš kakšne gume so imeli motorji zmontirane?  na nobeni veliki potovalni enduri ni bilo road attack gum ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne to niso enduro gume .... povedo ti pa že v štartu za kakšno vožnjo po kakšni podlagi je narejen motor ...

 

in še enkrat ---- ali si bil zraven gor da lahko veš kakšne gume so imeli motorji zmontirane?  na nobeni veliki potovalni enduri ni bilo road attack gum ...

Sej nisem dal road attack. ;)

Vem pa kaksne gume je imel blaz, brez da bi bil tam ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tebi je itak edina obramba , ko nekdo napiše kaj kar ti ni po godu  ( še hujše je če je vse res ) ta , da ga pošiljaš spat ..tako lahko ti govoriš svojim otrokom zame se pa ne brigaj kdaj hodim spat ...

 

to kar se danes prodaja so čisto navadni cestni motorji s povišanim vzmetenjem in gumami za 30% vožnje po lepem makadamu..

 

edini pravi enduro od bmw je bil r80gs... vse ostalo so samo s terenskimi dodatki in izgledom ošminkani cestaki...in gor so jim navesili ene 40 kil elektronskih pomagal ki pa na koncu ko pristane v grabnu samo otežujejo dvigovanje in nalaganje v kombi..

 

 

a te lahko prosim , da nehaš blatit tomose???  zaenkrat še nobena top šit endura ( bmw r1200gs , yamaha xtz1200) ni odpeljala klančka iz mamut placa do ceste v nedeljo ob odhodu .. zadnji , ki je letos to naredil s pogonsko močjo svojega agregata in gripom gum s tem , da je voznik sedel na vozilu -------- moj apn4 letnik 1973!  torej ? 40 let star moped je potolkel vse najhujše in z elektroniko nabite tehnološke dosežke kateri so prišli na tržišče le kakšno leto ali dve nazaj...

 

povedati hočem tole : nobeni konji , elektronika , sodobni materiali , katalizatorji , vetrna zaščita ki jo električno nastavljaš z gumbom na balanci abs , esp ,esa , petnajskrat zlomljen kardan ti ne pomaga nič , če sploh ne moreš speljati iz nekega placa do ceste , kjer bi se potem mogoče lahko zvrnil ...

ja so pa relativno varni za porivanje ker je zmeraj tolk folka potrebno , da če enemu zdrsne drugi motor zadržijo , da ne pade...

 

in ko bo neka super endura prvič legalno- samostojno z voznikom v sedlu -  odpeljala tisti klanček jo bom proglasil javno za "pravo veliklo enduro"..

pa zaradi mene če bo to bmw čoper ....

 

ultrazvočni  ali rentgenki pregled je ... z mikroskopom lahko vidiš samo površinske poškodbe - tu pa je ponavadi vse lepo ... no pa ko se kaj zlomi lahko pogledaš a spet le površino loma ...

Vidm,da si se čist strgu z verige :lol1: stari,APN4 je tanajtabulšejši,pa vdih in izdih,sej te bo minil :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljsi ni no, sicer pa cist mozno da je APN boljsi od bonnevilla :)

Nočem bit nesramen ko Thamper,pa sem se vzdržal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej nisem dal road attack. ;)

Vem pa kaksne gume je imel blaz, brez da bi bil tam ...

kaj pa je na drugi sliki - poduči me prosim...malce sem že kratkoviden pa še v mojih dimenzijah jih ne delajo da bi imel komplet ... mogoče pa gor piše snow attack..

v klanec je problem trakcija pogonskega kolesa... za dol je pa čist vseen kere kondome maš na felgi...bo razen na super tenere ...

torej če je imel blaž neprimerne gume gor - v kar globoko dvomim - so bile gume krive..

če je pa imel gor prave gume , potem je pa motor uporabljal za tisto kar že v štartu ne zmore ...zdaj se pa odloči ali pa dokaži , da je lahko drugače ... 

vse ostalo bom razumel kot navadno brezpredmetno nabijanje v prazno ... 

Uporabnik ti hoče dopovedati, da niso gume glavni problem...

gume niso problem..problemi nastanejo , ko se motocikel uporablja v pogojih za katere ni narejen...

 

Uporabnik tudi primerja APN-a s supertenerejko in gsko.

 

sam si začel z apn4 ..sam si si kriv .... primerjava je pač bila dejanska  face-to-face na terenu kot je bil ua vse isti ..in tega na žalost ne moreš oporekat..

Pretiravas se bolj kot reklame za gs-ko ... 

 

tolk so pa le pametni da na njihovi strani pod enduro - http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html -čepraj je v resnici velik cestni enduro - niso v posnetek vključili snežnih razmer...

Najboljsi ni no, sicer pa cist mozno da je APN boljsi od bonnevilla :)

 

ne ustvarjaj dileme kjer je ni ... apn4 mogoče ni najboljši ...ker tega mogoče sploj ni... ker tako pač je....pol je boni...pol pa dolgo nič pol pa velikoserijska elektronska vimena...  :grim

Nočem bit nesramen ko Thamper,pa sem se vzdržal ;)

je rekel bivši prijatelj , ki me je v vročini zapustil sredi jeznih avtomobilistov zaradi pregrevanja bmw  agregata ...  :lol1:  :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trail attack so. In ime zavaja, ker so na "stezah" zanic.

 

Bom pa kupil mogoce za v zimo Savo MC60. To pa so enduro gume, pa se apn-ju bi bil konkurenca na tistem slovitem klancu o katerem ne mores nehat nakladat.

 

SAVA%20MC60%20GETaWAY%20tyres.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa je na drugi sliki - poduči me prosim...malce sem že kratkoviden pa še v mojih dimenzijah jih ne delajo da bi imel komplet ... mogoče pa gor piše snow attack..

v klanec je problem trakcija pogonskega kolesa... za dol je pa čist vseen kere kondome maš na felgi...bo razen na super tenere ...

torej če je imel blaž neprimerne gume gor - v kar globoko dvomim - so bile gume krive..

če je pa imel gor prave gume , potem je pa motor uporabljal za tisto kar že v štartu ne zmore ...zdaj se pa odloči ali pa dokaži , da je lahko drugače ... 

vse ostalo bom razumel kot navadno brezpredmetno nabijanje v prazno ... 

gume niso problem..problemi nastanejo , ko se motocikel uporablja v pogojih za katere ni narejen...

 

 

sam si začel z apn4 ..sam si si kriv .... primerjava je pač bila dejanska  face-to-face na terenu kot je bil ua vse isti ..in tega na žalost ne moreš oporekat..

 

tolk so pa le pametni da na njihovi strani pod enduro - http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html -čepraj je v resnici velik cestni enduro - niso v posnetek vključili snežnih razmer...

 

ne ustvarjaj dileme kjer je ni ... apn4 mogoče ni najboljši ...ker tega mogoče sploj ni... ker tako pač je....pol je boni...pol pa dolgo nič pol pa velikoserijska elektronska vimena...  :grim

je rekel bivši prijatelj , ki me je v vročini zapustil sredi jeznih avtomobilistov zaradi pregrevanja bmw  agregata ...  :lol1:  :lol:

Kaj ne bodo jezni,če si kolono naredu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trail attack so. In ime zavaja, ker so na "stezah" zanic.

 

Bom pa kupil mogoce za v zimo Savo MC60. To pa so enduro gume, pa se apn-ju bi bil konkurenca na tistem slovitem klancu o katerem ne mores nehat nakladat.

 

SAVA%20MC60%20GETaWAY%20tyres.jpg

Krucy greva letos na te Mamute pa prevozva tisti hribček,pol bo pa mogu Thampi priznat ,da je to pa res prava endura,!!! In veš kaj,končno bo povedal nekaj kar je res videl,ne pa kar klobasajo razni Snečiji iz forumov po svet :grim .....

Je pa še nekaj,TH pomaga pri organizaciji,se pravi pride med prvimi ko je skidana podlaga še mehka in guma dosti dobro prime,ko po isti stezici poride 15 motor je podlaga led a ne TH...........različna agregatna stanja,različen oprijem,se ti ne zdi............če skidamo potko o kateri govoriš in jo razdevičiva ti povem da bom na vrh prišel prej in z lahkoto!!! in to z KTM990......230kg.........sprejmeš iziv?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jo razdevičiva ti povem da bom na vrh prišel prej in z lahkoto!!! in to z KTM990......230kg.........sprejmeš iziv?

Kmet ti prav izzivaš Snecija, da bo odprl temo Zakaj ne bi imel KTM motocikla.. Nikol ne boš razumel, da Kawasakiju, ki dela tudi traktorje, bagerčke, kopačice, nitkarce, izpihovallce in ostalo ropotijo, Bmw-ji in ostali motorini nikol ne bodo segli niti do ventilčkov (če jih sploh ima...) . Tako, da....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trail attack so. In ime zavaja, ker so na "stezah" zanic.

 

Bom pa kupil mogoce za v zimo Savo MC60. To pa so enduro gume, pa se apn-ju bi bil konkurenca na tistem slovitem klancu o katerem ne mores nehat nakladat.

 

SAVA%20MC60%20GETaWAY%20tyres.jpg

 

bi bil - pod kaj naj to uvrstim? predvidevanje , nabijanje ali nakladanje ? reče se : bom bil ...in to potem potrdiš tudi v resnici...vse ostalo je vakuumsko merjenje virtualnih k****v....

Trobenta, verjetno bi v klanec še lažje prišel z automaticom... ;)

 

mogoče res .... enga so pripeljali z avtom ...drug je pa res sam prilezel gor .... sam je imel navadne letne gume - voznik je pa dolgoletni udeleženec elefantov ..tako da si ga vi ne morete jemati kot lojalno konkurenco enduram..temu še jaz kapo dol...

Kaj ne bodo jezni,če si kolono naredu :P

 

jezni so zmeraj ko se odpeljem naprej pol morajo pa sami krave pobirat s tal ..zato tolk jeze..

Krucy greva letos na te Mamute pa prevozva tisti hribček,pol bo pa mogu Thampi priznat ,da je to pa res prava endura,!!! In veš kaj,končno bo povedal nekaj kar je res videl,ne pa kar klobasajo razni Snečiji iz forumov po svet :grim .....

Je pa še nekaj,TH pomaga pri organizaciji,se pravi pride med prvimi ko je skidana podlaga še mehka in guma dosti dobro prime,ko po isti stezici poride 15 motor je podlaga led a ne TH...........različna agregatna stanja,različen oprijem,se ti ne zdi............če skidamo potko o kateri govoriš in jo razdevičiva ti povem da bom na vrh prišel prej in z lahkoto!!! in to z KTM990......230kg.........sprejmeš iziv?

 

daj vsaj preberi poste kot se šika...evo ti bom še enkrat prilimal kaj sem napisal ::"  zaenkrat še nobena top šit endura ( bmw r1200gs , yamaha xtz1200) ni odpeljala klančka iz mamut placa do ceste v nedeljo ob odhodu .. zadnji , ki je letos to naredil s pogonsko močjo svojega agregata in gripom gum s tem , da je voznik sedel na vozilu -------- moj apn4 letnik 1973!  "

 

če ne vidiš dobro : v nedeljo ob odhodu .. zadnji , ki je

 

če ,če , če ...pridi pa se odpelji tako kot se moramo ostali pod enakimi pogoji ne pa spet nekaj kar bi samo tebi pasalo.... tkola je pa dokler ne dokažete drugače bo tako tudi ostalo !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet ti prav izzivaš Snecija, da bo odprl temo Zakaj ne bi imel KTM motocikla.. Nikol ne boš razumel, da Kawasakiju, ki dela tudi traktorje, bagerčke, kopačice, nitkarce, izpihovallce in ostalo ropotijo, Bmw-ji in ostali motorini nikol ne bodo segli niti do ventilčkov (če jih sploh ima.. .) . Tako, da....

ni težko dosežt unih ventilčkov pr povešenih joškah ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!