Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

A si lahko zamislite da se v legendarnem filmu MAD MAX 1 vozijo z BMFi iz tistega cajta

Objavljeno (popravljeno)

A si lahko zamislite da se v legendarnem filmu MAD MAX 1 vozijo z BMFi iz tistega cajta

Pol nebi blo drugega pa tretjega dela ker bi Gibsona prec ujel.

 

edit: Sem pogledal trailer zdej. Z bemfo bi mu spizdil. Sploh pa ce ze avtov niso mel koristnih, zakaj bi imel motorje.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Eni ste pa res antitalenti  ! ležaj je igličasti to speto z vezico pa je plavajoča puša(ali kompleten igličasti ležaj),ki seveda ko je tunel kardana sestavljen NEMORE iti NIKAMOR ! !

 

 

Puša  na  drugi  strani  lohk pade  ven,  ne ležaj  ..brihtič :smoke:

če že tako pravita..sam res ..če ne bi moglo karkoli kam stran past - pol to sploh ne more bit bimer...  :P

 

Jaz bi se tule tudi malo drugače vprašal, namreč po registerski številki je to Italijan,ki sigurno ne kapira naših  označb za invalide. Npr n Qulandiji Nm je ca 30 najboljših parkplacev rezerviranih za invalide, ki so vedno prazni, prostega parkirplaca pa daleč naokoli nobenega,vsaj ob sobotah in nedeljeh je tako. Eno leto hodim v Qulandijo še NIKOLI srečal invalida na vozičku ali avta,da bi invalid parkiral na prostoru za invalide.Tako da je po mojem mnenju očitno predvidenih parplacev za invalide PREVEČ ! Ravno tako danes,ko je deževalo in je pod streho pri Merkatorju Lj.cesta Nm od ca 50 pokritih parkirnih prostorov nisi našel prostega parkirnega prostora bilo pa je sigurno ca 10 prostih pokritih parkirnih prostorov rezerviranih za invalide NITI EDEN ni bil zaseden ! Zato me nečudi,če tujec kratko parkira in odhiti v trgovino,redarji pa tako ali tako neopravljajo svojega dela in ne se čudit,ko vidite v Nm Roma,da parkira na prostoru rezerviranim za invalide neglede na znamko avta !

če ne poznaš označb ti jih bom pa jaz razložil - in znak za invalide je razpoznaven tudi tistim brez končane osnovne šole po vsem širnem svetu ! zato ne zagovarja laškega imbecila - :

rumene črte in stiliziran osebek homo sapiensa na invalidskem vozičku - to pomeni da je prostor rezerviran za telesno prizadete ali za ljudi s trajnimi nepopravljivimi poškodbami gibalnih okončin ...

ne pa kot si ti razlagaš da je to rezervirano za umsko prizadete voznike da so čim bližje vhodu v trgovino..

kaj in kdaj pa ti vidiš prazne parkinge ali pa ne vidiš invalidov na takem prostoru , ki je namenjen in z razlogom rezerviran za njih  pa nima nobenega pomena ... prostor je rezerviran !!! in pika !!!  ravno zato , da lahko parkirajo bližje takrat ko pridejo tja! ne takrat , ko nekdo gleda prazen prostor..in ne zato ker si nek bebec jemlje pravico da ravno pred prihodom invalida parkira tam na prostoru rezerviranem za invalide ..

 

še enkrat - telesno prizadeti da ...umsko prizadeti z vozniškim izpitom ne ..

 

tak , ki parkira na takem parkingu jim je zgleda fouš in bi bil rad tak kot oni ..z enakimi ugodnostmi...

 

fak kako vas ni sram ...debili zarukani....

Objavljeno

Thumper, kako si upaš s Bremzerjem krgat?

Ima ja prav, so ga v dojčlandu naučili!

Objavljeno

Thumper, kako si upaš s Bremzerjem krgat?

Ima ja prav, so ga v dojčlandu naučili!

se vidi ..vsi ostali so manjvredni ...dojčland uiber ales...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

To se ne pocne,razen ce je kaj narobe. Na avtu tudi nonstop stelas?

 

Ne, ker ne mores primerjat avtomobilskega motorja z agregatom motornega kolesa. Sem imel pa na vecini avtov hidravlicne drocnike in niti ni predpisano kakrsnokoli nastavljanje, sem jih pa stelal na japonskem avtomobilu ja, dvakrat - torej nonstop.

 

Lahko mi pa se razlozis zakaj se tudi pri CB1000R in tudi CBR1000, ker je enak motor, preverja zracnost na 2 leti oz. 24.000km, torej nonstop.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Thumper, kako si upaš s Bremzerjem krgat?

Ima ja prav, so ga v dojčlandu naučili!

Vama tebi in trumperju pomagam - NIKDAR delal v Deutschlandu (razen da sem 3X bil na šolanju in naredil mojsterski izpit),ki vaju očitno moti, sta pa res uberales b..la ! Lp vživajta še naprej !

Objavljeno

Prav pri bmwju lahko,ker se ne vrti. Pa placuj, da bos miren,da ti povejo da je ok :-)

Objavljeno

Da ne bom lapal na pamet sem zbrskal na disku service manuale oz Z1000 in CB1000R.

Zdej vidim da je pri Z1000 treba lezaje v krmilu nonstop gledat. Jst sem jih enkrat menjal, dvakrat pa potiskal...

 

post-19800-0-37963600-1380734478_thumb.png

 

post-19800-0-07729700-1380734505_thumb.png

 

 

Objavljeno

Ne, ker ne mores primerjat avtomobilskega motorja z agregatom motornega kolesa. Sem imel pa na vecini avtov hidravlicne drocnike in niti ni predpisano kakrsnokoli nastavljanje, sem jih pa stelal na japonskem avtomobilu ja, dvakrat - torej nonstop.

 

Lahko mi pa se razlozis zakaj se tudi pri CB1000R in tudi CBR1000, ker je enak motor, preverja zracnost na 2 leti oz. 24.000km, torej nonstop.

Da nebo pomote tudi hidravlične se da nastavit in se jih celo mora ampak samo, ko se dotični dročnik menja ali ko se demontira glava motorja in popravlja - brusi ali menja ventile.Ko si napisal,da se ventile nastavlja na 2 leti ali na 2,4 K kil. to ni non stop,kajti ni mašine(razen z hidraljičnimi dročniki),da se nebi ventili morali nastavit na 30 K kil.

Objavljeno (popravljeno)

Da ne bom lapal na pamet sem zbrskal na disku service manuale oz Z1000 in CB1000R.

Zdej vidim da je pri Z1000 treba lezaje v krmilu nonstop gledat. Jst sem jih enkrat menjal, dvakrat pa potiskal...

 

attachicon.gifZ1000_service_chart.png

 

attachicon.gifCB1000_service_chart.png

sej js jih pogledam vsak dan, čisto napnem vun uči  :eek:

pol se mi zdi da zgledajo dobri in grem na furo :P

 

p.s. maš star manual za Zja

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Pri ventilih pise I, kar pomeni, po potrebi.

 

Ja, ampak da vidis ali je potrebno ali ne je treba pol motorja razdret.

 

p.s. maš star manual za Zja

 

Ja tacga kot sem imel.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

se vidi ..vsi ostali so manjvredni ...dojčland uiber ales...

Lej thamper ,bolj te berem bolj mislim da v teb spi genij,sam škoda,ker je bedak skoz buden.....

Objavljeno (popravljeno)

Ce je kaj narobe, se opazi, za gledat kak je vse ok pa naivnezi placujejo.

 

Tista kosilnica tvoja tako smesno ropota, da bos ti kurac opazil zluftane ventile.

 

Zato imas predpisano preverjanje zracnosti, ali japonci ne slisijo tako dobro kot stajerci, mogoce je zato predpisano?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Po potrebi na 42k km... Dekl se ne bo odvijal, ce ni potrebe. Na kosilnici,ki je stara 20 let nic ne stelam.

Objavljeno

Sej na 42k bos tisto sam se na dinos odpeljal.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Er6 je bil blizu te cifre brez kakrsnekoli tezave, mozno da se sedaj kje vozijo z njim po Dinosu. Sicer pa vidim po forumih, da se pri 70k km komaj prav utece.

Objavljeno

Vama tebi in trumperju pomagam - NIKDAR delal v Deutschlandu (razen da sem 3X bil na šolanju in naredil mojsterski izpit),ki vaju očitno moti, sta pa res uberales b..la ! Lp vživajta še naprej !

A na izpitu iz branja črk pa nisi bil?

Kdaj pa sem napisal, da si delal? Sem napisal le da so te naučili, kar sam potrjuješ. Ne vem kaj sedaj skačeš...

Objavljeno

Ja, ampak da vidis ali je potrebno ali ne je treba pol motorja razdret.

 

 

Ja tacga kot sem imel.

js sm tut mel fičkota.....:D

Objavljeno

Lej thamper ,bolj te berem bolj mislim da v teb spi genij,sam škoda,ker je bedak skoz buden.....

:lol1:

Objavljeno

Po potrebi na 42k km... Dekl se ne bo odvijal, ce ni potrebe. Na kosilnici,ki je stara 20 let nic ne stelam.

Moja kosilnica (Honda) je stara 33 let in še nikoli pregledal ventilov pa saj jih ni potrebno gledat dokler deluje kajti še nikoli nisem videl,da se na kosilnici nastavljajo ventili.Samo kosilnica v 10-tih letih nenaredi toliko obratov kot mašina od motorja v 10Kkil. in še deluje z manjšon obremenitvijo in z ca 7X manj obrati (če ni ravno tvoja 2-taktna )!

Posebno zate še tole VENTILE se ne kontrolira samo takrat,ko se posamični ventil sliši in vsak butelj ugotovi potrebo po nastavitvi,ventile se kontrolira in nastavlja vsled obrabe sedeža ventila(zica) ali ko se ventil pregreje in (ga potegne notri) takrat nima predpisane zračnosti in se mora nastavit sicer popolnoma zgori.

Objavljeno

Lej thamper ,bolj te berem bolj mislim da v teb spi genij,sam škoda,ker je bedak skoz buden.....

ja kaj nej mu ... pravi da se zaradi takih prjatlov k so moji na ms ne rabi zbujat...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moja kosilnica (Honda) je stara 33 let in še nikoli pregledal ventilov pa saj jih ni potrebno gledat dokler deluje kajti še nikoli nisem videl,da se na kosilnici nastavljajo ventili.Samo kosilnica v 10-tih letih nenaredi toliko obratov kot mašina od motorja v 10Kkil. in še deluje z manjšon obremenitvijo in z ca 7X manj obrati (če ni ravno tvoja 2-taktna )!

Posebno zate še tole VENTILE se ne kontrolira samo takrat,ko se posamični ventil sliši in vsak butelj ugotovi potrebo po nastavitvi,ventile se kontrolira in nastavlja vsled obrabe sedeža ventila(zica) ali ko se ventil pregreje in (ga potegne notri) takrat nima predpisane zračnosti in se mora nastavit sicer popolnoma zgori.

Nimam bemfla, da bi to moral poceti. Lepo vozi pa ne bo tezav, pri vsaki stvari je tako, "nastavljanje" ventilov pa plen servisov. Naj se kdo javi tukaj, ki mu je unicilo ventile :-)

Ce bos pa tisal v rdece polje pa so ventili se najmanjsi problem.

Sicer pa ti prehitro menjas in vedno kupis samo nov motor, svez iz fabrike,ne iz zaloge. Nic bat.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!