Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Meni so ok, sicer pa z motorjem zaviram. Cevi pa ne vem kaj bi s tem imele. Al dihtajo in prenesejo pritisk al pa ne.

 

Kaj naj bi s tem imele cevi? Upam da se norca delas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to je poanta Bmflarjev. Da mislijo, da jim je kdo folš.

Ej, ej jej, pomilovanje ni isto kot folšija!

 

 

Točno tako,tud men se smilijo.

 

smilijo se ti lahko reveži... za uboge na umu pa je pomilovanje kot je i30 napisal---

Se enkrat, zavoljo splosne razgledanosti.

 

Doma imam bimmerja in beemerja. V cem je razlika?

Bimmer je avto, Beemer pa motor.

 

In ko pisete tule "bimmer", gledamo zakaj na motoforumu tece debata o avtih.

pa bmf , bmfla , una stvar s povešenm joškam ... vse skup  - no ja lahko vas opredelimo za  propelerčke....pol se pa sami kunštvejte o čem teče debata - kar pa glede na finančno stanje vašega uma naj ne bi bilo nič kaj težko..

zakaj lastnikom propelerčkov postrežejo na servisu zastonj kavo? 

1.ker se hočejo prikupiti maus-u

2. ker umešajo persen 

 

možni so vsi trije pravilni odgovori... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, povej mi, da dam gor potem bakrene kot mam na avtu.

Kaj je narobe torej z originaslnimi? Bo EU prepovedala ali?

 

Z originalnimi na KTM-u, Ducatiju, Triumphu ... (basically na vseh EU mopedih) ni nic narobe, ker je startu narejeno tako kot more biti. Na mojih japoncih, kjer so bile pa povsod gumijaste, je blo pa zanic. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si slabo gledal, guma je preko zaradi dodatne zaščite.

 

Kaj je bilo zanič? puščalo? padel? vpoklic?

 

Japonski izdelovalec Nichirin jih dela, mogoče če jim pišeš in opišeš težavo.

 

http://www.nichirin.co.jp/e_index.html

 

 

 

Just like riding a horse, motorcycle riding depends on feel and sensitivity; every component requires critical tuning for each motorcycle application. In particular on brake hoses, expansion volume directly and significantly affects braking feel. Nichirin provides various brake hose tuning for customer specific requirements.This capability has made Nichirin the leader in Japan for motorcycle hose products.

 

Imajo pa tudi program za tiste s posebnimi potrebami.  :K

 

 

 

Available for various types of motorcycles, including family, super sports, touring, and 
 off-road. Well-prepared for not only current brake system but future antilock brake system. 
 Easier piping design with varied functional expansion volume and flexible hose and pipe 
 combination. 
 Stainless mesh hose also available for special use. 

 

Edino jopič moraš posebej naročit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stainless mesh hose also available for special use.

 

Evo, take imajo evropski mopedi ... sam ne kitajskega proizvajalca.

 

Vidis japonci tudi znajo naredit cevi, ampak jih ne uporabljajo. Ze vejo zakaj. Tebi je itak vseeno.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multistrada je na kredit.

Napaka! Moral bi iti na financiranje tako kot ...    kwa že? ....  beemerji al bimerji? Mah, uni  Bolj MaloWoziji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raztegujejo se in doziranje zavorne moci ni dovolj natancno.

 

:grrr

 

A daj no, to pa so bučke :)

 

Pri normalni uporabi nič od tega nisem opazil ali zaznal, doma pa imam tudi "šubler" pa lahko kdaj zraven vzamem in merim fi cevi.

 

Doziranje je povsem natančno, saj ročka nima kratkega hoda in ne moreš po pomoti pri malem stisku blokirati.

 

Občutek rabiš krucy, ni to tank.

 

p.s.

bom pa zdaj vodovodarja poklical, da mi pride ven spipat plastične cevi po bajti pa naj da nazaj tistke stare kovinske, ki se ne raztegujejo

 

Cajti so se spremnili krucy

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raztegujejo se in doziranje zavorne moci ni dovolj natancno.

Mel gumjaste in jekleno opletene, pa nisem občutil razlike. Star dec brez abčutka. Mrbet, ne vem.... 

Za pisto, pa naj drkači govorijo, mene ne zanima.

Je pa možno, da propelerčki rabjo kaj hujšega. Kaj pa vem, morbit pa jim pojemek gasa z zamudo dela, pa rabjo še tist kardan žlajfat? Dokler je še cel seveda. Madona, mrbit se pa zato razleti. :kva1:

 

No počas bomo še pogruntal! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če govorimo o BMWju, kot je naslov teme, ne govoriti vse vprek o kardanu.

Ne se zdej ven vlečt! Grem stavt, da tud tam, kjer so namest kardana tiste kitajske ketne dal, se bojo te zlomile in ne strgale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se zdej ven vlečt! Grem stavt, da tud tam, kjer so namest kardana tiste kitajske ketne dal, se bojo te zlomile in ne strgale.

Čaki mal jager(beri lovec na divje živali :ninja: ), kaj nima yhmha vmx tut kardan :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr

 

A daj no, to pa so bučke :)

 

Pri normalni uporabi nič od tega nisem opazil ali zaznal, doma pa imam tudi "šubler" pa lahko kdaj zraven vzamem in merim fi cevi.

 

Doziranje je povsem natančno, saj ročka nima kratkega hoda in ne moreš po pomoti pri malem stisku blokirati.

 

Občutek rabiš krucy, ni to tank.

 

Ok, povej zakaj nima na pisti nihce gumijastih cevi? Zakaj nimajo ducatiji, triumphi in ktmi gumijastih cevi? Pisi v Bolonijo, Mattighoffen, Leicestershire ... da nimajo pojma. 

 

Me pa zanima ali so tudi gume vse dobre ali tam vseeno pogledas kaj bos kupil?

Jaz sem razliko opazil med gumijastimi in kovinsko opletenimi cevmi, zato sem jih menjal tudi na naslednjem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki mal jager(beri lovec na divje živali :ninja: ), kaj nima yhmha vmx tut kardan :smoke:

Ššššc, tih bod! Glej naslov teme izdajauc! :jezen

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Zakaj nimajo ducatiji, triumphi in ktmi gumijastih cevi? ..

Ker se bojijo, da bi jim sicer duša ven ušla. Saj veš motorji z dušo pa te pravlce...

So bolj tiste sorte ko Ižanc, ko žogo predre, da vidi če ima res dušo not.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raztegujejo se in doziranje zavorne moci ni dovolj natancno.

ampak ti res nisi mel sreče z mopedi, noben ti ni bil ok, še BMWja si predelal :P

 

Da ni problem v tebi?

 

V glavnem, men dozira zaviranje ok, z original cevmi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se bojijo, da bi jim sicer duša ven ušla. Saj veš motorji z dušo pa te pravlce...

Vmax jih ima tudi ali nima? Se bojijo da bi jim dusa usla?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je ok, z drugimi cevmi bi bilo pa odlicno ;)

 

Problem je v meni ja. Zahteven sem. Na vseh podrocjih ...

mogoče prezahteven? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, povej zakaj nima na pisti nihce gumijastih cevi? Zakaj nimajo ducatiji, triumphi in ktmi gumijastih cevi? Pisi v Bolonijo, Mattighoffen, Leicestershire ... da nimajo pojma. 

 

Me pa zanima ali so tudi gume vse dobre ali tam vseeno pogledas kaj bos kupil?

Jaz sem razliko opazil med gumijastimi in kovinsko opletenimi cevmi, zato sem jih menjal tudi na naslednjem motorju.

 

Na pisti se tudi vozi s slick gumami, v kombinezonu, brez ogledal, žarometov in še bi lahko naštevali.

 

Nisem kupil motorja za na pisto.

 

Japanerji verjetno že vedo, zakaj dajejo za civilno uporabo takšne cevi, ker so najbrž povsem ok.

 

Za gume mi piše v navodilih za uporabo katere naj kupim, te so preverjene in to sem tudi storil (Dunlop). Verjetno so tudi druge znamke v tem cenovnem razredu povsem ok.

 

Verjetno boš šokiran, če ti povem, da sem kakšna 2 tedna nazaj kupil nove gume in imajo DOT za leto 2012. Sedaj pa sem vozil na gumah iz leta 2011.

 

Saj neka razlika v ceveh sigurno je, samo me zanima kak lahko kolo še bolj blokira kot da blokira? al se pri tvojih novih cevev še nazaj suče ko zaviraš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče prezahteven? :P

Some say he has high criterion, and that he rides shaft driven motorcycles ...

 

All we know is, he's called krucymucy!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj neka razlika v ceveh sigurno je, samo me zanima kak lahko kolo še bolj blokira kot da blokira? al se pri tvojih novih cevev še nazaj suče ko zaviraš?

 

Z boljsimi cevmi, z manjsim raztezkom, je mogoce bolj natancno dozirati zavorno silo ;)

 

Blokirat pa ne sme in ravno na meji blokiranja je to mogoce bolje nadzorovati.

 

Sicer pa, jaz zase vem, da ko bom kupil naslednjega japonca bom spet menjal cevi in fedre v teleskopih.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Sicer pa, jaz zase vem, da ko bom kupil naslednjega japonca bom spet menjal cevi in fedre v teleskopih.

 

a bo versys :D :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!