Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Zdej bo treba pa menjat motor, ker noce nic crknit.

ca1276caea681c4057cddfc09cd8ca78_zps1443

Objavljeno

Do kafetarij bi vsak moral drzati vsaj nizbrdo.

S hdjem bos tezko vozil objestni, razen neznosnega hrupa

 

Pa ti tole iz lastnih izkušenj?

Objavljeno

Ja, imam dober sluh.

Pa velika domišljija tud a ne?

Objavljeno

Glede hd hrupa ni potrebno, ce imas doma osnovno orodje pa kaksen prazen kovinski kanister :-)

Objavljeno

Glede hd hrupa ni potrebno, ce imas doma osnovno orodje pa kaksen prazen kovinski kanister :-)

A ha razumem. Ko končaš z vožnjo na ekološkem odpadku,ti je razbijanje po praznem kanistru čisti 

balzam za tvoja ušesa.

Objavljeno

Trend ni v hrupnih izpuhih oz ce imas rad hrup, nabavi slusalke, drugim pa pusti da zivijo :-)

Objavljeno

Trend ni v hrupnih izpuhih oz ce imas rad hrup, nabavi slusalke, drugim pa pusti da zivijo :-)

Uuuu lej ga ti zdej se je že na Harlijaše spravu :kva1:

Objavljeno

Še vedno ne bi imel BMWeja in tudi Harlija ne. Zakaj? Ker nimam tolk dnarja, da bi ga stran vrgel. :yes:

Objavljeno

Uuuu lej ga ti zdej se je že na Harlijaše spravu :kva1:

Krucyja se odvraca od se enega zgresenega nakupa :-)

Objavljeno

Zakaj se cutis poklicanega svetovati mi karkoli?

Objavljeno

Zakaj se cutis poklicanega svetovati mi karkoli?

Ker je dober po srcu pa rad pomaga :lol1: .......jz se tud čutm poklicanega,ker si moj kolega,z Multistrado ne moreš zgrešit ^_^

Objavljeno

Zakaj se cutis poklicanega svetovati mi karkoli?

Poslusaj kmeta in vzemi Multistrado.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meh, ducatija kupujem ze odkar sem izpit naredil. Takrat najprej monsterja, pa potem streetfighterja ... pa je vedno prislo nekaj vmes.

 

Potem sem se pa se peljal z enim in kupil hondo.

 

Malo me odvracajo desmo in jermencki.

Objavljeno (popravljeno)

Vceraj, ko sem se vracal cez Gorski kotar domov iz Krka, sem spet v mislih primerjal voznjo z razlicnimi motorji tam cez.

 

Z japoncki sem se peljal tam cez dokaj nesigurno, asfalt je zlizan, miljon ovinkov, luknje v podlagi ... skratka najveckrat sem se tiste ceste izognil, ce se je le dalo. Najbrz bi se podobno peljal tudi z ostalimi evropskimi nakedi ... 

 

LC4 supermoto in GS-ka, se pa tam peljeta zelo podobno. Sposobnost hitre menjave smeri, okretnost, navor v minimalnih vrtljajih, zavore ... Tale handling pri GS-ki so Svabi res zadeli v nulo.

Po drugi strani se pa ravno zaradi tega ni uzitek vozit po odprtih cestah. Na stari cesti proti morju sem skoraj zaspal obakrat letos (ampak to zato ker se peljem tocno 90. 180 se z GS-ko peljat ni prijetno). Ali pa tistih 23km AC vceraj. Najbolj bednih 23km letos.

 

Kaj torej kupit da se bo pri 50km/h obnasalo kot SM, pri 100 kot sportnik in na AC kot potovalnik? 1190 ADV pa centralno stojalo dol vzet? 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Vceraj, ko sem se vracal cez Gorski kotar domov iz Krka, sem spet v mislih primerjal voznjo z razlicnimi motorji tam cez.

 

Z japoncki sem se peljal tam cez dokaj nesigurno, asfalt je zlizan, miljon ovinkov, luknje v podlagi ... skratka najveckrat sem se tiste ceste izognil, ce se je le dalo. Najbrz bi se podobno peljal tudi z ostalimi evropskimi nakedi ... 

 

LC4 supermoto in GS-ka, se pa tam peljeta zelo podobno. Sposobnost hitre menjave smeri, okretnost, navor v minimalnih vrtljajih, zavore ... Tale handling pri GS-ki so Svabi res zadeli v nulo.

Po drugi strani se pa ravno zaradi tega ni uzitek vozit po odprtih cestah. Na stari cesti proti morju sem skoraj zaspal obakrat letos (ampak to zato ker se peljem tocno 90. 180 se z GS-ko peljat ni prijetno). Ali pa tistih 23km AC vceraj. Najbolj bednih 23km letos.

 

Kaj torej kupit da se bo pri 50km/h obnasalo kot SM, pri 100 kot sportnik in na AC kot potovalnik? 1190 ADV pa centralno stojalo dol vzet? 

Ravno sem ti hotel predlagat,stojalo sem pa rešil,se ga da nastavit:-))

Drugače pa GSA pri 200kmh brez problemov,ne trese,ne piha skratka do zdaj od vseh motorjev najbolj ugodna vožnja pr teji hitrosti.

KTM1190ADV pa je od 240kmh naprej malce nestabilen,če bi dal zadnji kovček dol bi mogoče šlo brez nestabilnosti do 280kmh.

Objavljeno (popravljeno)

Nelegalne zadeve sprasujes.

 

Vem da si iz foha, ampak kaj je tle nelegalnega?

 

 

Ravno sem ti hotel predlagat,stojalo sem pa rešil,se ga da nastavit:-))

Drugače pa GSA pri 200kmh brez problemov,ne trese,ne piha skratka do zdaj od vseh motorjev najbolj ugodna vožnja pr teji hitrosti.

KTM1190ADV pa je od 240kmh naprej malce nestabilen,če bi dal zadnji kovček dol bi mogoče šlo brez nestabilnosti do 280kmh.

 

Vem da si premikal omejilec stojala, sam vseeno.

Pa men se res ni prijetno peljat 180 z GS-ko. V bistvu se sploh ne maram hitro vozit. Pocasi pa ovinkasto mi je bolj vsec.

Na Grobniku recimo, mi ni blo ravno prijetno, pa sem se peljal po ravnem precej pocasneje od ostalih.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Vceraj, ko sem se vracal cez Gorski kotar domov iz Krka, sem spet v mislih primerjal voznjo z razlicnimi motorji tam cez.

 

Z japoncki sem se peljal tam cez dokaj nesigurno, asfalt je zlizan, miljon ovinkov, luknje v podlagi ... skratka najveckrat sem se tiste ceste izognil, ce se je le dalo. Najbrz bi se podobno peljal tudi z ostalimi evropskimi nakedi ... 

 

LC4 supermoto in GS-ka, se pa tam peljeta zelo podobno. Sposobnost hitre menjave smeri, okretnost, navor v minimalnih vrtljajih, zavore ... Tale handling pri GS-ki so Svabi res zadeli v nulo.

Po drugi strani se pa ravno zaradi tega ni uzitek vozit po odprtih cestah. Na stari cesti proti morju sem skoraj zaspal obakrat letos (ampak to zato ker se peljem tocno 90. 180 se z GS-ko peljat ni prijetno). Ali pa tistih 23km AC vceraj. Najbolj bednih 23km letos.

 

Kaj torej kupit da se bo pri 50km/h obnasalo kot SM, pri 100 kot sportnik in na AC kot potovalnik? 1190 ADV pa centralno stojalo dol vzet? 

Z1000sx - ker men je blo včeraj kul :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Z1000sx - ker men je blo včeraj kul :P

Nak, nocem...

Objavljeno

Nak, nocem...

razvajena rit :P

Objavljeno

Krucy, ostani na bavarcu. Vsaj tema ne bo zamrla :kva2: .

 

Kar pa se tiče vodljivosti in držanja podlage, je BMW R1150RT daleč pred Yamaho FJR 1300. To dvoje trenutno preizkušam in v nasprotju z naslovom teme dam glas bavarcu.

Objavljeno

Krucy, ostani na bavarcu. Vsaj tema ne bo zamrla :kva2: .

 

Kar pa se tiče vodljivosti in držanja podlage, je BMW R1150RT daleč pred Yamaho FJR 1300. To dvoje trenutno preizkušam in v nasprotju z naslovom teme dam glas bavarcu.

Logično :)

Objavljeno

Vem da si iz foha, ampak kaj je tle nelegalnega?

 

iz katerega foha pa je snecer? me res zanima

Objavljeno

Krucy, js cutm da je SMT taprav! :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!