Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Me ne bo. Nisem nikoli napisal da pridem.

zdej ko nimaš kmeta si pa scagal ....  jst pa sam proti vsem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej ko nimaš kmeta si pa scagal ....  jst pa sam proti vsem ...

Stari kaj? Lej ce ti je veselje se furat po mokri cesti pri -10°C se pac furaj, meni se ni, takrat pocnem druge stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari kaj? Lej ce ti je veselje se furat po mokri cesti pri -10°C se pac furaj, meni se ni, takrat pocnem druge stvari.

sej te čist razumem ....    ...... pussy ....  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo dejstva štetejo; Tole mi je poslal en navdušen BMW p'rjatu iz Venezuele;

BMW F 800 GS in R 1200 GS

Vorrei far notare a tutti con che tipo di moto BMW ci fa circolare...

Ta tvoj Venezuelc pa obvlada italijanščino.. Popravljeno . Popravil dromomaniac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thamper se je pa čist razgovoru spet,Thampi mal z vodo presekaj,da ne bo prehudo :P

Sneci reku sm da pridm z KTM990 proti thamperju z APN4 in da ga bom scat pelu,no un zgoraj je poskrbel da sem se že prej zlomu,ker drgač bi se pa na Mamutih :lol1:

Krucymucy ne se pustit,sploh pa enmu britančku ,ki misli da je APN motor,tuki se vidi,da ni še nikoli vozil kaj boljšega kot kljuseta na frgazarje,Thampi pa v kermu letu si ti ostal :lol:

 

P.S. no Krucy zdej pa glej ko se thampi vžge :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea1: Ker je zima, pa zebe in ker ste se fino razkokodakal, se vrnima par 10 strani NAZAJ!

:whistle: Znalci ste na veliko razpredal, zakaj je enemu kar "zaštekala" sprednja zavora, pa je dal :004 sffaltu.

 

Svaka čast "teoretikom" in praktikom, in nerazrešljivi misteriji. Jap smo Slovenceljni znani da znamo za vsako REŠITEV najti PROBLEM.   Kaj čmo ...... geni pač.

 

No, slučajno sem v tuji "strokovni" literaturi, nabasal na en test Haybuse za leto 2014. So jo mal spedenal, pa mal navil, pa rumeno poštrihal za "limited edition", in dal za vozit novinarski srenji.

 

Pa ne po cestah, ampak po letališču. Jasno je, da ima taka zver tudi ABS in še kaj.  IN tu se je začel misterij razpletati.

 

Ena par "testerjev" se je skoraj stegnilo po pisti, ko so pri 250 + km/h hoteli stestirati še nove žlajfe in ABS. Katastrofa. :grim  :smoke:

 

No skoraj da.  Po dveh modelih, ki sta definitivno "napolnila" kombinezon, ali pa vsaj črtico na gate dodala, so znanstveno pristopili k problemu.

 

ABS namreč ob zaviranju NI deloval - sploh. :kva1:

 

Ugotovitev inženirjev in mahanikov pa je bila; enostavna in logična:  Ob pospeševanju, ko se je sprednje kolo dvignilo iz asfalta, je elektronika ABS sistema zaznala veliko razliko med hitrostjo vrtenja sprednjega in zadnjega kolesa. :smoke:  Ker je elektronika "blesava" in je to za nastavitvene parametre "data erorrrr", je enostavno odklopila ABS. :grim

 

ABS se je dal torej na OF, na novo pa se postavi le z ponovnim vžigom motorja! :kva1:  Baje da je armaturki celo lučka, ki je opozarjala na to, Ampak verjamem, da pri 250 + km/h nihče ni imel ne časa in ne volje - gledat na ciferplac.

 

No, jasno je, da je novinarček, ko je hotel "žlajfat" stisnu ročko prednje zavore. zadeva je začela "svinjsko opletati" in tresti, baje je le znanje in malo sreče botrovalo srečnemu koncu.

 

In ker vsi ABS sistemi delujejo na podoben princip, je - se mi zdi jasno tudi, kaj se je dogajalo na GSu, ki je rignil na tla.

 

Enosledno vozilce in elektronika ABS, pač nista programirana - še posebej na GS-u verjetno da ne, na to, da je prednje kolo več časa v luftu, kot na tleh.

 

Torej se mi zdi, da je velika misterija - pojasnjena. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modelu je blokiralo kolo samo od sebe, nič ni diral, kar pomeni da bu je kolo zablokirala elektronika oz. servo zavore.

 

Same od sebe. Tu vklopljen ali izklopljen abs nima veze

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea1: Ker je zima, pa zebe in ker ste se fino razkokodakal, se vrnima par 10 strani NAZAJ!

:whistle: Znalci ste na veliko razpredal, zakaj je enemu kar "zaštekala" sprednja zavora, pa je dal :004 sffaltu.

 

Svaka čast "teoretikom" in praktikom, in nerazrešljivi misteriji. Jap smo Slovenceljni znani da znamo za vsako REŠITEV najti PROBLEM.   Kaj čmo ...... geni pač.

 

No, slučajno sem v tuji "strokovni" literaturi, nabasal na en test Haybuse za leto 2014. So jo mal spedenal, pa mal navil, pa rumeno poštrihal za "limited edition", in dal za vozit novinarski srenji.

 

Pa ne po cestah, ampak po letališču. Jasno je, da ima taka zver tudi ABS in še kaj.  IN tu se je začel misterij razpletati.

 

Ena par "testerjev" se je skoraj stegnilo po pisti, ko so pri 250 + km/h hoteli stestirati še nove žlajfe in ABS. Katastrofa. :grim  :smoke:

 

No skoraj da.  Po dveh modelih, ki sta definitivno "napolnila" kombinezon, ali pa vsaj črtico na gate dodala, so znanstveno pristopili k problemu.

 

ABS namreč ob zaviranju NI deloval - sploh. :kva1:

 

Ugotovitev inženirjev in mahanikov pa je bila; enostavna in logična:  Ob pospeševanju, ko se je sprednje kolo dvignilo iz asfalta, je elektronika ABS sistema zaznala veliko razliko med hitrostjo vrtenja sprednjega in zadnjega kolesa. :smoke:  Ker je elektronika "blesava" in je to za nastavitvene parametre "data erorrrr", je enostavno odklopila ABS. :grim

 

ABS se je dal torej na OF, na novo pa se postavi le z ponovnim vžigom motorja! :kva1:  Baje da je armaturki celo lučka, ki je opozarjala na to, Ampak verjamem, da pri 250 + km/h nihče ni imel ne časa in ne volje - gledat na ciferplac.

 

No, jasno je, da je novinarček, ko je hotel "žlajfat" stisnu ročko prednje zavore. zadeva je začela "svinjsko opletati" in tresti, baje je le znanje in malo sreče botrovalo srečnemu koncu.

 

In ker vsi ABS sistemi delujejo na podoben princip, je - se mi zdi jasno tudi, kaj se je dogajalo na GSu, ki je rignil na tla.

 

Enosledno vozilce in elektronika ABS, pač nista programirana - še posebej na GS-u verjetno da ne, na to, da je prednje kolo več časa v luftu, kot na tleh.

 

Torej se mi zdi, da je velika misterija - pojasnjena. :OK:

 

Briga me kera marka je moped, sam če to elektronika naredi je najmanj slaba :(  sicer pa dvomim, da je to vzrok, da je človek poletel, kajti tudi tisti ki imamo na mopedu abs na zaviramo na polno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modelu je blokiralo kolo samo od sebe, nič ni diral, kar pomeni da bu je kolo zablokirala elektronika oz. servo zavore.

 

Same od sebe. Tu vklopljen ali izklopljen abs nima veze

Buče buče buče ! ! Servo zavore imajo SAMO avtomobili.Motorji imajo lahko SAMO; ABS z možnostjo vklopa ali izklopa (ne pri vseh modelih),integriran ali delno integriran zavorni sistem(nekateri modeli) in nekateri starejši modeli imajo še dodatno  elektro črpalko,ki vstvari potreben pritisk za lažje zaviranje,moč zaviranja -pritisk doziraš z zavorno ročico, pomožna črpalka se zažene (mikro stikalo na ročici) z majhnim pritiskom na prednjo ali zadnjo zavoro in sistem nezavira dokler nezačneš zavirat z določenim potrebnim pritiskom na zavorno ročico. Sama črpalka se NEMORE vklučit in tudi, če bi se sistem ne zavira dokler se ne pritsne na ročico zavore z določeno dozirano močjo.Tudi ABS pri blokiranju kolesa začne delovati ŠELE ko dobi določen pritisk in količino olja,ki jo elektronsko s pomočjo sistema ABS (računalnik,motorček s črpalko in magnetni ventili razpodeli na določene zavorne-batke-klešča.

Ps: brez veze to tu razpravljamo saj se bo po expertizi videlo vzrok, po moje je zablokiral ležaj na osovini kolesa kar bi bila lahko vožnja po kaki globji vodi,poplavljen ali pranje s kirherjem in so posledično bili ležaji nepodmazani(zarjaveli) lahko tudi,da je bilo kolo nestrokovno montirano in sta bila oba ležaja preveč zatgnjena-stisnjena in je prišlo do blokiranja kolesa !

Snecer ne zamerit Versis-Kavasaki nekaterih od teh sistemov za to ceno še dooooolgo nebo imel !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea1: Ker je zima, pa zebe in ker ste se fino razkokodakal, se vrnima par 10 strani NAZAJ!

:whistle: Znalci ste na veliko razpredal, zakaj je enemu kar "zaštekala" sprednja zavora, pa je dal :004 sffaltu.

 

Svaka čast "teoretikom" in praktikom, in nerazrešljivi misteriji. Jap smo Slovenceljni znani da znamo za vsako REŠITEV najti PROBLEM.   Kaj čmo ...... geni pač.

 

No, slučajno sem v tuji "strokovni" literaturi, nabasal na en test Haybuse za leto 2014. So jo mal spedenal, pa mal navil, pa rumeno poštrihal za "limited edition", in dal za vozit novinarski srenji.

 

Pa ne po cestah, ampak po letališču. Jasno je, da ima taka zver tudi ABS in še kaj.  IN tu se je začel misterij razpletati.

 

Ena par "testerjev" se je skoraj stegnilo po pisti, ko so pri 250 + km/h hoteli stestirati še nove žlajfe in ABS. Katastrofa. :grim  :smoke:

 

No skoraj da.  Po dveh modelih, ki sta definitivno "napolnila" kombinezon, ali pa vsaj črtico na gate dodala, so znanstveno pristopili k problemu.

 

ABS namreč ob zaviranju NI deloval - sploh. :kva1:

 

Ugotovitev inženirjev in mahanikov pa je bila; enostavna in logična:  Ob pospeševanju, ko se je sprednje kolo dvignilo iz asfalta, je elektronika ABS sistema zaznala veliko razliko med hitrostjo vrtenja sprednjega in zadnjega kolesa. :smoke:  Ker je elektronika "blesava" in je to za nastavitvene parametre "data erorrrr", je enostavno odklopila ABS. :grim

 

ABS se je dal torej na OF, na novo pa se postavi le z ponovnim vžigom motorja! :kva1:  Baje da je armaturki celo lučka, ki je opozarjala na to, Ampak verjamem, da pri 250 + km/h nihče ni imel ne časa in ne volje - gledat na ciferplac.

 

No, jasno je, da je novinarček, ko je hotel "žlajfat" stisnu ročko prednje zavore. zadeva je začela "svinjsko opletati" in tresti, baje je le znanje in malo sreče botrovalo srečnemu koncu.

 

In ker vsi ABS sistemi delujejo na podoben princip, je - se mi zdi jasno tudi, kaj se je dogajalo na GSu, ki je rignil na tla.

 

Enosledno vozilce in elektronika ABS, pač nista programirana - še posebej na GS-u verjetno da ne, na to, da je prednje kolo več časa v luftu, kot na tleh.

 

Torej se mi zdi, da je velika misterija - pojasnjena. :OK:

Se ne bi čist strinjal z ugotovitvijo (pa če zanemarim osnovno informacijo, da ni bil GS ampak LT??) - glede na opis dogajanja se je vračal s poti, in dvomim, da je po avtocesti toliko pospeševal, da bi mu dvignilo prednje kolo (ponovno poudarjam LT!! - saj ne da se ne da, ampak ...), pa tudi na armaturi ni samo lučka, ki opozarja, da nekaj ni v redu z ABS, ampak kar konkretno blendata dve lučki, pa da bi to spregledal ???, težko verjamem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne bi čist strinjal z ugotovitvijo (pa če zanemarim osnovno informacijo, da ni bil GS ampak LT??) .

GS je bil....

parking.jpg

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS je bil....

parking.jpg

:D

 

... no, tole si zdej dobr oglejte !!!!!  :eek: :eek: :eek:

 

 

 

.

ps

...  s kerim mopedom lahko še kej podobnga nardiš ????  :hooray: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no, tole si zdej dobr oglejte !!!!!  :eek: :eek: :eek:

 

 

 

.

ps

...  s kerim mopedom lahko še kej podobnga nardiš ????  :hooray:

Z vsakim, če ima dobre prednje žlajfe sem bil prisoten, ko je z Hono SS enako naredil ! Včasih je bolje da te tako skipa in vrže preko avta ali na haubo kot da se še sede z glavo-čelado naprej zarineš v avto !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni nč takšnega naredu,model je parkiral.Ne vem zakaj Gift kaže vsakdanjo uporabo GS-a :kva1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no, tole si zdej dobr oglejte !!!!!  :eek: :eek: :eek:

 

 

 

.

ps

...  s kerim mopedom lahko še kej podobnga nardiš ????  :hooray:

V Lupota se je presedel in pozabil vrata zapreti pa je namesto njega GSka zaprl vrata.

BMWeja pa nimam in ga nikol več ne bom imel ker nimam dost soldov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Lupota se je presedel in pozabil vrata zapreti pa je namesto njega GSka zaprl vrata.

BMWeja pa nimam in ga nikol več ne bom imel ker nimam dost soldov.

LP

Kaj ti samo svoje poste bereš? :fight2:

 

Je bilo malo nazaj napisano, da poleg Bemfe dobiš še financiranje. Menda se tolk splača, da se ti denar na računu nabira. :OK:

 

Ampak vseen ne bi mel bemfe, ker sem skromen. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Lupota se je presedel in pozabil vrata zapreti pa je namesto njega GSka zaprl vrata.

BMWeja pa nimam in ga nikol več ne bom imel ker nimam dost soldov.

LP

Ta izjava , vsaj glede na cene kawasakijev za 2014, se bo drugače formirala in sicer:

 

zgleda, da bom bemwo kupu, ker za japonca nimam več dnarja :(

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta izjava , vsaj glede na cene kawasakijev za 2014, se bo drugače formirala in sicer:

 

zgleda, da bom bemwo kupu, ker za japonca nimam več dnarja :(

A japonci ne bodo financiranja uvedli? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thamper se je pa čist razgovoru spet,Thampi mal z vodo presekaj,da ne bo prehudo :P

Sneci reku sm da pridm z KTM990 proti thamperju z APN4 in da ga bom scat pelu,no un zgoraj je poskrbel da sem se že prej zlomu,ker drgač bi se pa na Mamutih :lol1:

Krucymucy ne se pustit,sploh pa enmu britančku ,ki misli da je APN motor,tuki se vidi,da ni še nikoli vozil kaj boljšega kot kljuseta na frgazarje,Thampi pa v kermu letu si ti ostal :lol:

 

P.S. no Krucy zdej pa glej ko se thampi vžge :D

če maš take prjatle še sovražnikov ne rabiš ...

ej kakšn ktm990 ?? s tamalo enduro k ni 1200 si izven konkurence pa se itak ne bi mogel it uradno ..

 

boni ma vbrizg goriva - če si že mogoče slišal kaj je to ...

 

saj če bi bil tomos motor ne bi rekel...sam da pa moped ščije 1200 endure je pa tudi malce bolano za videti...

 

nč se ne bom užgal ... letos bom zanalašč zadnji gor ... k bom mel več placa za pir ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če maš take prjatle še sovražnikov ne rabiš ...

ej kakšn ktm990 ?? s tamalo enduro k ni 1200 si izven konkurence pa se itak ne bi mogel it uradno ..

 

boni ma vbrizg goriva - če si že mogoče slišal kaj je to ...

 

saj če bi bil tomos motor ne bi rekel...sam da pa moped ščije 1200 endure je pa tudi malce bolano za videti...

 

nč se ne bom užgal ... letos bom zanalašč zadnji gor ... k bom mel več placa za pir ...

 

 

 

 

 

Zadnji boš, ker boš čakal, da ti benflarji splužijo pot!  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS je bil....

parking.jpg

:D

Tkole ga vedno zraven avta v garažo stisnem, če hočem meti oba not. :OK: 

 

P.s.: to se loh nardi sam z rumenim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji boš, ker boš čakal, da ti benflarji splužijo pot!  :OK:

 

noup.. nč ne plužijo ..sam zrijejo pa poln lukn je k jih na cilindre naslanjajo pa pol še tist kar je v redu snega stopijo... :P

 

Tkole ga vedno zraven avta v garažo stisnem, če hočem meti oba not. :OK:

 

P.s.: to se loh nardi sam z rumenim.

prvo pravilo : ne jej rumenega snega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!