Bremzer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Kardan je šel, ko so že bežali Sneci "Buče" takrat je bil res samo kardan(odprt in ne v alu tunelu kot danes) in kardan ni še nikoli CRKNU crknu je parim samo TUNEL kardana iz aluminija,sam kardan je še vedno kovano železo ! Efendi, Kmet2 in daneb 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Železo razpade pri minusu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Železo razpade pri minusu. Misliš pri tebi v krvi ! daneb in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Če po gusu rukneš poči. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Če po gusu rukneš poči. Sam kardan NI gus ampak kovano železo ! ohišje(nihalka) v kateri je kardan je alu kot sem ti že napisal in se je zlomilo samo zaradi nemogočih of-road obremenitev ++ težina in to samo pri GS-ih, še nikoli (razen pri kakem karambolu) pri potovalcu ali K-aju,ki se uporablja za normalno cesto vsaj kolikor jaz spremljam več bmw-forumov predvsem Nemških saj pri nas nemoreš kaj pametnega prebrat eno samo pljuvanje.Tudi sam sem imel precej motorjev pred BMW-ejem npr.Triumpha, 4-Yamahe,2-Kawasakija,2-Hondi,3-BMW-eja (1-K v kosih-za rezervne dele-tudikardan z nihalko) 1-den F brez kardana ima jermen in naslednje 2 če bo zdravje dovoljevalo bosta v garaži BMW-eja in ne zato,da je najboljši ampak si ga brez finančnih težav lahko privoščim.Vozil bi lako tudi kaj veliko dražjega-boljšega, ampak mi nesede noben SS in nobena krava (Harley,Goldwin itd.) tudi ne BMW-GT-TL-GTL pač sem pristaš neikedov in bom tudi ostal,mogoče je žalostno ampak tudi R-a nebi NIKOLI kupil,nemaram zračno hlajenje in gretje nog še sploh poleti ! ! daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Je to posledica servisiranja električnega stola? I30 in Tedybear 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Je to posledica servisiranja električnega stola? Na žalost ne, ker sem po poklicu slučajno elektrikar in bi stol sigurno prej izklopil. Pri visoki napetosti je prva napaka tudi zadnja ! Ps: bereš pa hitro BMW poste lahko bi si pisarla v klepetalnici ! daneb in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Te bom dodal za prijatelja, maš koristne nasvete. I30 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Te bom dodal za prijatelja, maš koristne nasvete. Tud jaz tebe boš mogoče mal manj mrzu BMW-eje in njih uporabnike! daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Povsem narobe si dojel temo. Tu zgolj govorimo, zakaj ne bi imeli bavarca. I30 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Povsem narobe si dojel temo. Tu zgolj govorimo, zakaj ne bi imeli bavarca. Nisem narobe dojel temo ampak neboš verjel sam sem kupoval BMW-eja od leta 1996 takrat sem hotel kupit K-aja 100 stal je 27K DM takrat je bilo za moj žep veliko preveč,saj sem za moje pojme(takratne) kupil identični motor celo močnejši po Ks za Neto 18K DM in to Yamaho V-maxa,bil sem z njim dokaj zadovoljen Hrvatje so mu takrat rekli Car drumova,veliko sem ga šraufal:zavore,sklopko 2X ,menjalnik,diferencijal dobesedno odtrgal triblink itd. z današnji mojim 6 let starim K-ajem ni primerjave niti v :moči,porabi,zavorah,vzmetenju,udobju itd.tid. Ps ne bom več smetil teme saj vem, da si ga marsiketeri še dolgo nebo kupil kot si ga jaz nisem hotel (mogel) ! Kmet2 in daneb 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 15, 2013 Deli Objavljeno December 15, 2013 Samo tebi ocitno res ni jasno, da nam je enim se 50 ps prevec. Po drugi strani pa na naked prisegaš,ki ni za vec kot 90 kmh, razen ce si tyson in azijec. In da ne potrebujemo motorjev, ki imajo serijske napake ter plenijo potrošnika. Na kraj pameti mi ne pade, da bi kupoval nekaj, kar je drugje boljse in cenejse. Dubrovnik bo enako zgledal iz mojega ali tvojega motorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 16, 2013 Avtor Deli Objavljeno December 16, 2013 To je res sam Bremzer bo veliko udobnejše potoval do Dubrovnika in tam izgledal spočiteje P.S. mi je pa všeč da tema pomaga plesti vezi in nova prijateljstva....bravo Bremzer in Sneci :OK:sam falila sta mesec,namreč mesec maj je za zaljubljene KLOVN, pikolo, Whiskey in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Sploh ne, do Dubrovnika bo izgaran zaradi vetra in premočnega motorja, jaz pa se bom lepo mirno pripeljal in spočit sestopil, brez kofeinskih in nikotinskih dodatkov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 16, 2013 Avtor Deli Objavljeno December 16, 2013 Se drugače po magistralki pripelješ do Dubrovnika v enem dnevu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 ...ohišje(nihalka) v kateri je kardan je alu kot sem ti že napisal in se je zlomilo samo zaradi nemogočih of-road obremenitev ++ težina ... Ja, res je. Kitajski špiater ni za vsakega. Samo za tiste z BMW financiranjem! :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Se drugače po magistralki pripelješ do Dubrovnika v enem dnevu ni glih znanstveno dokazano ... daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Se drugače po magistralki pripelješ do Dubrovnika v enem dnevu Seveda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tedybear Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Sam kardan NI gus ampak kovano železo ! ohišje(nihalka) v kateri je kardan je alu kot sem ti že napisal in se je zlomilo samo zaradi nemogočih of-road obremenitev ++ težina in to samo pri GS-ih, še nikoli (razen pri kakem karambolu) pri potovalcu ali K-aju,ki se uporablja za normalno cesto vsaj kolikor jaz spremljam več bmw-forumov predvsem Nemških saj pri nas nemoreš kaj pametnega prebrat eno samo pljuvanje.Tudi sam sem imel precej motorjev pred BMW-ejem npr.Triumpha, 4-Yamahe,2-Kawasakija,2-Hondi,3-BMW-eja (1-K v kosih-za rezervne dele-tudikardan z nihalko) 1-den F brez kardana ima jermen in naslednje 2 če bo zdravje dovoljevalo bosta v garaži BMW-eja in ne zato,da je najboljši ampak si ga brez finančnih težav lahko privoščim.Vozil bi lako tudi kaj veliko dražjega-boljšega, ampak mi nesede noben SS in nobena krava (Harley,Goldwin itd.) tudi ne BMW-GT-TL-GTL pač sem pristaš neikedov in bom tudi ostal,mogoče je žalostno ampak tudi R-a nebi NIKOLI kupil,nemaram zračno hlajenje in gretje nog še sploh poleti ! ! Ok, OK..vdam se. Niti stric Google ni bil v stanju tole dešifrirat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Nemogoče off road obremenitve Vožnja po strehi sveta. I30 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 16, 2013 Avtor Deli Objavljeno December 16, 2013 Seveda. Po AC? daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Do Dubrovnika ni AC Sicer pa ja, en del se vedno peljem po AC (a tam vozim okoli 115, 120 tako da ni ekstremne razlike). Mb-Karlovac, tam skoraj ni druge variante, da bi se peljal kje drugje. Po Sloveniji katastrofalne ceste in promet. Od Karlovca naprej pa milina pod stari cesti (plitvice, knin...), minimalno prometa, solidna brzina, vse do Sinja, kjer greš spet gor za kakšnih 60 km za Biokovim, nakar dalje po magistralki. Greš zjutraj in si brez nervoze popoldne doli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 Starta pac ob 1ih zjutrej... DAMI34 in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 16, 2013 Avtor Deli Objavljeno December 16, 2013 Ja pa več ko pol pa AC ja če računamo ,da nas sneci vozi po pravilih vsaj tako zagotavlja,omejitve po regionalki poznamo,pa si zračunaj kdaj more it. Po moje on računa da gre podnevi in podnevi pride,sam vmes je še noč Če ne pa več kot polovica AC,jah to se ti japončki od točke A do točke B vmes pa samo trpljenje. Bmflarji uživamo v vsem komfortu ki nam ga BMW nudi zato ,pridemo dlje,v krajšem času z večjo varnostjo daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 16, 2013 Deli Objavljeno December 16, 2013 japončki od točke A do točke B vmes pa samo kava, kava, kava .... :grim daneb in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se