Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Gift vidm ,da maš res okus za dizajn :OK:

Sneci teb pa všečkota za MZ,prav takšnega sem imel samo rudeč je bil :lol:

Sayo,v parlamentu bi tem diskusijam rekli.........konstruktivne :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Gift vidm ,da maš res okus za dizajn :OK:

Sneci teb pa všečkota za MZ,prav takšnega sem imel samo rudeč je bil :lol:

Sayo,v parlamentu bi tem diskusijam rekli.........konstruktivne :P

Mal so že na meji dobrega prijatelskega odnosa, te diskusije

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Gift vidm ,da maš res okus za dizajn :OK:

Sneci teb pa všečkota za MZ,prav takšnega sem imel samo rudeč je bil :lol:

Sayo,v parlamentu bi tem diskusijam rekli.........konstruktivne :P

Moj je bil tudi rdeč, takrat so bili takšni časi. Samo BMWeje sem imel pa samo črne.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne,od vulkanskega praha :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Od olja :)

ne snecer...od tega, ker se je zmeraj MZ pred njim vozil :D

Objavljeno

Od olja :)

Vsi moji motorji kar sem jih imel niso puščali olja pa sem jih imel kar nekaj. Prvi je bil BSA letnik 1927 in tudi ta ni več puščal olja potem ko sem vsega predihtal. Takrat, ko sem jaz imel BMWeja so bili vsi črne barve s tistimi tankimi belimi črtami na blatnikih in rezervoarju. :glare:

Objavljeno

Mal so že na meji dobrega prijatelskega odnosa, te diskusije

Ja saj to tudi mene skrbi. :hmm:  Da se ne bi slučajno spoprijateljil s kakšnim od njih. :blink:  Bljaaaaakkkk!!!!

Objavljeno

Vsi moji motorji kar sem jih imel niso puščali olja pa sem jih imel kar nekaj. Prvi je bil BSA letnik 1927 in tudi ta ni več puščal olja potem ko sem vsega predihtal. Takrat, ko sem jaz imel BMWeja so bili vsi črne barve s tistimi tankimi belimi črtami na blatnikih in rezervoarju. :glare:

 

Če pijejo olje, pol nima kaj puščat  :grrr

Objavljeno (popravljeno)

mz250.jpg

 

Lepo da si našel še eno LEGENDO! :OK:

 

Zgleda da novo leto - pozitivno vpliva na tebe. :smoke:

 

Je pa prenbližn tkole .......... ko sem se davvvvnegaaaaa leta 1981 iz mojga TOMOS TL14, presedlal na takle stroj MZ ETZ 250, ja .................. je bila en prbližen taka razlika, kot če se danes iz Versya presedeš na BMW-ja.

 

Verjamem, da ne veš, kakšna je bila razlika 1981 - ega, ampak današnjo pa kamot sprobaš. :smoke:

Popravljeno . Popravil papez47
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kdaj si pa versysa imel, da nam tu deliš svoje občutke?

Sedi na versysa 1000 boš videl kaj je 4 valjna mašina.

Pa nam potem povej pravljico, še datumov si ne mores zapomniti, zato ne dvomim, da si v zmoti.

Objavljeno

Kdaj si pa versysa imel, da nam tu deliš svoje občutke?

Sedi na versysa 1000 boš videl kaj je 4 valjna mašina.

Pa nam potem povej pravljico, še datumov si ne mores zapomniti, zato ne dvomim, da si v zmoti.

 

Na, pa se ti je spet poslabšal.................. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Kdaj si pa versysa imel, da nam tu deliš svoje občutke?

Sedi na versysa 1000 boš videl kaj je 4 valjna mašina.

Pa nam potem povej pravljico, še datumov si ne mores zapomniti, zato ne dvomim, da si v zmoti.

prvo boš moral zvedet razliko med 2  valjno mašino, linijsko, V ali L, 4 valjno V ali linijsko, pol lahko razglabljamo dalje, nimaš osnovnega znanja za razglabljat na to temo, ker ti osnove niso jasne, oziroma nisi probal določene stvari, 4 cilindri še ne pomenijo, da je zadeva boljša in obratno :klicaj:

Popravljeno . Popravil duce749
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sneči pa Bmw

Sem mu že jaz ponudil BMW-eja za peljat, lahko izbira med vrstnim 2-valnim ali pa vrstnim 4-valjnim BMW-ejem,čakam spomlad mogoče se sneči oglas pri meni in gremo do Kočevja na probno vožnjo Versisa (če bo dost hiter) bo pa moja žena peljala saj je navajena enake mašine je imela ca 5-let Kawasakija ER-6-N ! Pa še za pijačo ima v dobrem k smo zdej prjatla. :beer2:

Objavljeno

prvo boš moral zvedet razliko med 2  valjno mašino, linijsko, V ali L, 4 valjno V ali linijsko, pol lahko razglabljamo dalje, nimaš osnovnega znanja za razglabljat na to temo, ker ti osnove niso jasne, oziroma nisi probal določene stvari, 4 cilindri še ne pomenijo, da je zadeva boljša in obratno :klicaj:

 

Kot lastnik BMWja in Ducatija ne dvomim, da imaš nadpovprečno znanje iz motoroznanstva.

 

Inline 4 je nočna mora za vsakega tresočega bokserja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem mu že jaz ponudil BMW-eja za peljat, lahko izbira med vrstnim 2-valnim ali pa vrstnim 4-valjnim BMW-ejem,čakam spomlad mogoče se sneči oglas pri meni in gremo do Kočevja na probno vožnjo Versisa (če bo dost hiter) bo pa moja žena peljala saj je navajena enake mašine je imela ca 5-let Kawasakija ER-6-N ! Pa še za pijačo ima v dobrem k smo zdej prjatla. :beer2:

 

Jaz motorja ne posojam, takisto se ne vozim z drugimi, sploh z dvomljivo vzdrževanimi :) Najraje se vozim tudi sam, če pa že s kom pa ne za bmwjem.

Objavljeno (popravljeno)

Kot lastnik BMWja in Ducatija ne dvomim, da imaš nadpovprečno znanje iz motoroznanstva.

 

Inline 4 je nočna mora za vsakega tresočega bokserja.

ko bo en pogruntal dobro tesnenje  v valjih pa znižal porabo za 20% na wanklu se bote vsi pokakal...

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Vsi moji motorji kar sem jih imel niso puščali olja pa sem jih imel kar nekaj. Prvi je bil BSA letnik 1927 in tudi ta ni več puščal olja potem ko sem vsega predihtal. Takrat, ko sem jaz imel BMWeja so bili vsi črne barve s tistimi tankimi belimi črtami na blatnikih in rezervoarju. :glare:

Ja, vse firme so to imele, od BMW, DKW, AvtoUnion .............................. črni z belo črto, ki je bila seveda ročno narisana. 

Objavljeno

Ja, vse firme so to imele, od BMW, DKW, AvtoUnion .............................. črni z belo črto, ki je bila seveda ročno narisana. 

ne vse...triumph , bsa , norton in suzuki so meli zlato črto .... kawa je to dobila z modelnim letom 2012 ... kr mausa prašte  :lol:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če pijejo olje, pol nima kaj puščat  :grrr

O pitju olja ni bilo govora saj motorji ne pijejo. Vem pa da zračno hlajeni motorji porabijo nekaj več olja kot vodno hlajeni.

LP

Objavljeno

:grimZdej boš pa od Cufe všečkota dobil :grim

Objavljeno

Kot lastnik BMWja in Ducatija ne dvomim, da imaš nadpovprečno znanje iz motoroznanstva.

 

Inline 4 je nočna mora za vsakega tresočega bokserja.

to ti razlož, Hondi in Ducatiju v Gp, da nimajo pojma in da si ti edina kompetentna oseba, da jim ti te stvari razložiš, linijski motor uporablja za dirkanje v GP samo Yamaha, kar se pa tiče mojega motoroznanstva, bo pa treba marsigdo hodit dolgo v šolo, da bo glede tega toliko motoroznansko izobražen, sicer pa to nima veze z osnovami, kaj ti bolj odgovarja, 2 cilindra ali 4,lahko tudi boxerskih 6 na koncu koncev, da pa o neki stvari lahko pametuješ, pa je treba to stvar vozit ali vsaj probat, ker vsaka mašina ima svoje prednosti pa tudi slabše strani, odvisno, čemu naj bi bil namen uporabe, način vožnje voznika, njegove zahteve in na koncu tudi počutje :OK:

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!