KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 ko bo en pogruntal dobro tesnenje v valjih pa znižal porabo za 20% na wanklu se bote vsi pokakal... mel Mazdo RX8, pred njo RX7, poraba je problem, tesnenje so pr Mazdi zrihtal, nevem pa, katera znamka motorjev pa naj bi imela licenco in s tem pravico uporabljat Wankla, ker takrat je Otto kupu Wankla in iz straha zamrznil proizvodnjo, Mazda pa je imela licenco že pred tem nakupom, tako da oni brez posledic tožb lahko razvijajo to zadevo :hooray: daneb 1
gsxf750 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) mel Mazdo RX8, pred njo RX7, poraba je problem, tesnenje so pr Mazdi zrihtal, nevem pa, katera znamka motorjev pa naj bi imela licenco in s tem pravico uporabljat Wankla, ker takrat je Otto kupu Wankla in iz straha zamrznil proizvodnjo, Mazda pa je imela licenco že pred tem nakupom, tako da oni brez posledic tožb lahko razvijajo to zadevo :hooray: tegale mi je sin pokazal. Je bil 50ccm Hercules par let pr hiši. http://en.wikipedia.org/wiki/Hercules_(motorcycle) Hercules Wankel 200ccm 1974 Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil gsxf750 daneb, KLOVN in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Duce za Snecerja in njegove penzionistične potrebe je tud APN4 čist v redu :grimBMW ali Ducatija pa sploh ne bi znal uporabljat,saj je on in Kawasaki še vedno v letu 1943,saj po slikah raznih nacističnih vodij,ki jih limata on in Gift KLOVN in daneb 2
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) to ti razlož, Hondi in Ducatiju v Gp, da nimajo pojma in da si ti edina kompetentna oseba, da jim ti te stvari razložiš, linijski motor uporablja za dirkanje v GP samo Yamaha, kar se pa tiče mojega motoroznanstva, bo pa treba marsigdo hodit dolgo v šolo, da bo glede tega toliko motoroznansko izobražen, sicer pa to nima veze z osnovami, kaj ti bolj odgovarja, 2 cilindra ali 4,lahko tudi boxerskih 6 na koncu koncev, da pa o neki stvari lahko pametuješ, pa je treba to stvar vozit ali vsaj probat, ker vsaka mašina ima svoje prednosti pa tudi slabše strani, odvisno, čemu naj bi bil namen uporabe, način vožnje voznika, njegove zahteve in na koncu tudi počutje Verjetno boš tvoja opažanja sporočil v Munchen oz. Berlin, da bodo tako menjali agregat na 1000RR... V superbikes je lani zmagal tudi inline 4, znamke ne bom omenjal, ker bo nervoza. Yamaha je vrhunski motor, verjetno najboljši v motoGP. Primer povsem zgrešenega koncepta je prav Ducati, ki še kar ne razume... p.s. Mimogrede pa ti lahko prišepnem, da je prihodnost v električnih agregatih, ki v vseh pogledih posekajo bencinske motorje... Ko ti bodo izpit vzeli, se bomo mi na elektriko vozili. Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil Snecer
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Verjetno boš tvoja opažanja sporočil v Munchen oz. Berlin, da bodo tako menjali agregat na 1000RR... V superbikes je lani zmagal tudi inline 4, znamke ne bom omenjal, ker bo nervoza. Yamaha je vrhunski motor, verjetno najboljši v motoGP. Primer povsem zgrešenega koncepta je prav Ducati, ki še kar ne razume... p.s. Mimogrede pa ti lahko prišepnem, da je prihodnost v električnih agregatih, ki v vseh pogledih posekajo bencinske motorje... Ko ti bodo izpit vzeli, se bomo mi na elektriko vozili. kar se tiče WSBK, je zmagala Aprilia z V motorjem, daleč pred vsemi, Sykes je pa najboljši pilot, to drži, Baz na istem motorju je bil daleč zadaj kar se pa tiče Ducatia, so mel slabo sezono, grejo se novih stvari, koliko jim bo pa v bodoče ratalo, bomo pa videli, pa nej te spomnim, ko že omenjaš WSBK, da je z 16 naslovi Ducati daleč spredaj, Honda pa mislim da z 8 je druga, pol pa nevem, komu tu ni vse jasno, linijskega pa nekako ni in ni, tu pa tam, se komu posreči Elektro motorji, hahahaha, jaz jih bom težko doživel, kokler bo nafte, jih nebo v širši uporabi, vidim, da ti nekatere stvari v globalnem svetu niso jasne, bo treba kaj prebrat, se mal izobraževat, kako faks nardit, v tujino pogledat in tam malce delat, pa ti mogoče razpre tvoja ozkogledna obzorja, da se neboš tako javno smešil Kmet2 in daneb 2
DAMI34 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Mal razmišljam na glas: Opažam, da so se trije moji frendi odrekli BMWju 1. Kruci-prodaja 2. Kmet-mislim, da že prodal 3. Pik BMFlo med kumarce zagnal, pa se raje z Yamaho vozi Le kaj bi to bilo? Mogoč bo pa res počasi cajt, da si BMWja nabavm daneb, Kmet2, gsxf750 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Tu je zmagovalec. Še druge kategorije poglej, kdo in na čem je zmagoval. http://www.worldsbk.com/en/season/standings.html?p_S_Campionato=SBK&p_Anno=2013 Ducati ni imel slabe sezone, ampak ima preprosto zanič dirkalnik že leta. Z resno konkurenco se ne more kosati. Če bi bmw delal GSE, bi sedaj drugače pisal. Trend je elektrika pa če se na glavo postaviš. Počasi ti bodo omejili dostop in ne boš več onesnaževal s hrupom ter izpuhi že tako preobremenjeno naravo. Ne vem, kaj se braniš elektrike, fantastičen navor, menjalnik zgodovina, malo še uredijo baterije in polnjenje pa je na "policah". Bremzer pa se bo moral potem dodatno izobraževati
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Sej on je iz tujine prišel daneb in I30 2
sand66 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Sam to ne !!.....pol po 50 pa je vse dovoljeno--- DAMI34 in daneb 2
DAMI34 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) kar se tiče WSBK, je zmagala Aprilia z V motorjem, daleč pred vsemi, Sykes je pa najboljši pilot, to drži, Baz na istem motorju je bil daleč zadaj kar se pa tiče Ducatia, so mel slabo sezono, grejo se novih stvari, koliko jim bo pa v bodoče ratalo, bomo pa videli, pa nej te spomnim, ko že omenjaš WSBK, da je z 16 naslovi Ducati daleč spredaj, Honda pa mislim da z 8 je druga, pol pa nevem, komu tu ni vse jasno, linijskega pa nekako ni in ni, tu pa tam, se komu posreči Elektro motorji, hahahaha, jaz jih bom težko doživel, kokler bo nafte, jih nebo v širši uporabi, vidim, da ti nekatere stvari v globalnem svetu niso jasne, bo treba kaj prebrat, se mal izobraževat, kako faks nardit, v tujino pogledat in tam malce delat, pa ti mogoče razpre tvoja ozkogledna obzorja, da se neboš tako javno smešil kdo je zmagal, si pa falil...vsaj kar je meni znano. http://www.worldsbk.com/en/season/champions.html se oproščam, me je Sneci prehitel Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil DAMI34 thumper in daneb 2
gift Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Mal razmišljam na glas: Opažam, da so se trije moji frendi odrekli BMWju 1. Kruci-prodaja 2. Kmet-mislim, da že prodal 3. Pik BMFlo med kumarce zagnal, pa se raje z Yamaho vozi Le kaj bi to bilo? Mogoč bo pa res počasi cajt, da si BMWja nabavm Krucy - da prodaja, me ne čudi, ker si je avto kupil, s svojimi rođaki je celo spot posnel http://youtu.be/VGEFxjgRumc Kmet - kar se pa njega tiče pa je prodaja razumljiva, ker ko BMW-jem človek prevozi celo Afriko in Azijo, je prodaja upravičena KLOVN, DAMI34, daneb in 1 other 4
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) kdo je zmagal, si pa falil...vsaj kar je meni znano. http://www.worldsbk.com/en/season/champions.html se oproščam, me je Sneci prehitel http://www.worldsbk.com/en/season/standings.html preklopi iz riders na manufactuers Aprilia 550 Kawasaki 501 BMW 443 Suzuki 243 Honda 236 Ducati 185 Yamaha 8 Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil duce749 daneb 1
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 No, sedaj pa seštej pike vrstnih 4 valjnih Pa malo še po drugih kategorijah poglej, so lepe tabele... DAMI34 1
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Tu je zmagovalec. Še druge kategorije poglej, kdo in na čem je zmagoval. http://www.worldsbk.com/en/season/standings.html?p_S_Campionato=SBK&p_Anno=2013 Ducati ni imel slabe sezone, ampak ima preprosto zanič dirkalnik že leta. Z resno konkurenco se ne more kosati. Če bi bmw delal GSE, bi sedaj drugače pisal. Trend je elektrika pa če se na glavo postaviš. Počasi ti bodo omejili dostop in ne boš več onesnaževal s hrupom ter izpuhi že tako preobremenjeno naravo. Ne vem, kaj se braniš elektrike, fantastičen navor, menjalnik zgodovina, malo še uredijo baterije in polnjenje pa je na "policah". Bremzer pa se bo moral potem dodatno izobraževati trend je elektrika, lahko ti trendaš kolikor hočeš, sam me zanima, kaj boš naredil z proizvajalci olja( Repsol, Texaco, Agip,...), mehaničnimi delavnicami, bencinskimi črpalkami, davki, ki se poberejo z prodajo bencina in nafte, katera država to lahko prenese, kam z vsemi temi delavci, ko jih več neboš potreboval, ker bo vse na štrom, prezaposlil jih boš v TEŠ 6 ,si se vprašal, zakaj to že ni narejeno, pa bi lahko bilo, daj malo razmišljaj, da pa el. motor je top, drži, samo vse ostalo ti ne drži :grim daneb 1
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 No, sedaj pa seštej pike vrstnih 4 valjnih Pa malo še po drugih kategorijah poglej, so lepe tabele... trenutno najboljši motor za dirkanje, ki je moštveno osvojil prvenstvo je Aprilia V4 motor v WSBK in Honda V4 v motoGP, ti pa si razlagaj in štej točke kolikor hočeš, ta trenutek je to tako, naslednjo sezono se lahko to spremeni, zdaj je to tako :grim daneb 1
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 trend je elektrika, lahko ti trendaš kolikor hočeš, sam me zanima, kaj boš naredil z proizvajalci olja( Repsol, Texaco, Agip,.. .), mehaničnimi delavnicami, bencinskimi črpalkami, davki, ki se poberejo z prodajo bencina in nafte, katera država to lahko prenese, kam z vsemi temi delavci, ko jih več neboš potreboval, ker bo vse na štrom, prezaposlil jih boš v TEŠ 6 ,si se vprašal, zakaj to že ni narejeno, pa bi lahko bilo, daj malo razmišljaj, da pa el. motor je top, drži, samo vse ostalo ti ne drži :grim Ker "elektriko" razvijajo te iste firme, bo šlo vse gladko in obračunano bo v ceni. Če pa bi to razvijala neka xy firma pa bi ji dolj viselo za naftne družbe. Še vsak imperij se je zrušil. daneb 1
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Gift sej je dost da greš enkrat do Srbije,Črne Gore pa nazaj :grimtok da ga utečeš in ga pol prodaš še zmerom za 2 nova Versysa Dami34 ne razmišljaj preveč,ker boš res na bmfu pristal,to je enostavno predober motor za mene,za tebe bi bil ravno pravšnji daneb, KLOVN in DAMI34 3
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Ker "elektriko" razvijajo te iste firme, bo šlo vse gladko in obračunano bo v ceni. Če pa bi to razvijala neka xy firma pa bi ji dolj viselo za naftne družbe. Še vsak imperij se je zrušil. ti mal mešaš proizvajalce in trgovce, Petrol je distributor in ne proizvajalec, Castrol je tudi trgovecin ne proizvajalec, interesi in lobiji so tu toliko močni, da te tvoje želje nebodo še dolgo uslišane, če sploh kdaj bodo daneb 1
thumper Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 mel Mazdo RX8, pred njo RX7, poraba je problem, tesnenje so pr Mazdi zrihtal, nevem pa, katera znamka motorjev pa naj bi imela licenco in s tem pravico uporabljat Wankla, ker takrat je Otto kupu Wankla in iz straha zamrznil proizvodnjo, Mazda pa je imela licenco že pred tem nakupom, tako da oni brez posledic tožb lahko razvijajo to zadevo :hooray: tegale mi je sin pokazal. Je bil 50ccm Hercules par let pr hiši. http://en.wikipedia.org/wiki/Hercules_(motorcycle) Hercules Wankel 200ccm 1974 da vama malo osvežim znanje ..... prvi je wankla vtaknil v okvir motocikla - MZ !!!! l.1960 sledili so mu še : yamaha s prototipom suzuki z re5 katerih je bilo izdelanih 6300 !!! bsa ... največ modelov je naredil norton van veen ocr1000 honda prototip kawasaki prototip pa še nekaj ruskih - od bmfle so ponucal okvir k se takrat še ni lomil - za brat pa ta link http://thevintagent.blogspot.com/2011/11/short-history-of-wankel-motorcycles.html razn enga gištela ne duha ne sluha o bmflah... bmf je tud prvo inline 4 mašino naredil zadnji....tolk o razvoju .... KLOVN, I30, DAMI34 in 4 others 7
papez47 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Ne vem, kaj koga koji kurac moti, če BMW lepo fura svoj boxer? Imajo strategijo, očitno tudi vizijo in kot kaže dobro zastavljene cilje. Katere za razliko od nas "jebivetrov" celo dosegajo, uresničujejo in presegajo. Očitno so Bavarci dojeli, da se kure, ki nese ZLATA jajca ne zakolje in ne skuha u župci.............. Druge mašine so, kolikor mi je znano Bavarci v svoj koncept začeli dajat, da so "konkurenci" v zelje hodili in jim kupce lepo k sebi peljali. In ne mešat vrhunskega športa in dirk, z vsakdanjo uporabo mopedov na cestah. Zanimivo tudi je, da kljub vsemogočnemu prepričanju parih modelov, ki že 483 strani nabijajo o vsem mogočem in nasploh počez kakšen "promašen slučaj" je BMW, je konceren kot tak izredno uspešen in prodajo vse - kar naredijo, oziroma še več - proizvodnjo imajo zasedeno in razprodano. To je verjetno odraz izredno zastarelega koncepta, zgrešene tehnologije in popolnoma napačnega pristopa k moto zgodbi. In ja ....... OK ......... fantki lahko še nadalnih 483 strani pišete in lepite "nebulozna" in fantazmična mnenja in mišljenja o nečem o čemur le berete, gledate in SI MISLITE. Dejstva so očitno precej drugačna od fikcije nakaterih BMW fobikov. TakeALookAround, KLOVN in Kmet2 3
'.' Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 E bravo, to smo hoteli slisat. Dobro si tole spisal. Aja mimogrede BMWji niso lepi in jih vozijo pretezno dedki v krizi identitete. +baje jim pusca olje skozi daneb, gsxf750, Efendi in 3 others 6
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Ne vem, kaj koga koji kurac moti, če BMW lepo fura svoj boxer? Imajo strategijo, očitno tudi vizijo in kot kaže dobro zastavljene cilje. Katere za razliko od nas "jebivetrov" celo dosegajo, uresničujejo in presegajo. Očitno so Bavarci dojeli, da se kure, ki nese ZLATA jajca ne zakolje in ne skuha u župci.............. Druge mašine so, kolikor mi je znano Bavarci v svoj koncept začeli dajat, da so "konkurenci" v zelje hodili in jim kupce lepo k sebi peljali. In ne mešat vrhunskega športa in dirk, z vsakdanjo uporabo mopedov na cestah. Zanimivo tudi je, da kljub vsemogočnemu prepričanju parih modelov, ki že 483 strani nabijajo o vsem mogočem in nasploh počez kakšen "promašen slučaj" je BMW, je konceren kot tak izredno uspešen in prodajo vse - kar naredijo, oziroma še več - proizvodnjo imajo zasedeno in razprodano. To je verjetno odraz izredno zastarelega koncepta, zgrešene tehnologije in popolnoma napačnega pristopa k moto zgodbi. In ja ....... OK ......... fantki lahko še nadalnih 483 strani pišete in lepite "nebulozna" in fantazmična mnenja in mišljenja o nečem o čemur le berete, gledate in SI MISLITE. Dejstva so očitno precej drugačna od fikcije nakaterih BMW fobikov. McDonalds je tudi uspešna firma... DAMI34, KLOVN in I30 3
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Hvala tazgornjemu ,da ga bom prodal,drugače bi mi Snecer in njegovi fanatiki dihal za ovratnik še nadaljnih 400strani..... DAMI34, daneb, gsxf750 in 2 others 5
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Hvala tazgornjemu ,da ga bom prodal,drugače bi mi Snecer in njegovi fanatiki dihal za ovratnik še nadaljnih 400strani..... In za kolko se boš rešil garažnega eksponata? :K
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Hvala tazgornjemu ,da ga bom prodal,drugače bi mi Snecer in njegovi fanatiki dihal za ovratnik še nadaljnih 400strani..... pol greš pa po Versysa? In za kolko se boš rešil garažnega eksponata? :K te številke so tebi nerazumljivo visoke Kmet2 in daneb 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se