VS800 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 da nebo pomote, če tovarna ne naredi vpoklica, se ti zgodi tole, kot se je grdem zelenem Se mi dozdeva, da nekatere že malo živčki izdajajo :grim I30 in DAMI34 2
KLOVN Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Se mi dozdeva, da nekatere že malo živčki izdajajo :grim persen pomirja daneb 1
VS800 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 persen pomirja Upam da se nis preveč..
thumper Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Kupi si japončka in se vozi z njim brez pravega vzdrževanja in se boš vozil tako, kot se je ta z Bmw, se pravi šravfal boš stvari, katere ti drugače nebi bilo treba, kapiš čisto tako...ali ima 800 gt predpisano menjavo ležajev na zadnjem pestu - in po koliko kilometrih ??' ker sem našel še par tipčkov ki so imeli isto okvaro ... da krive osovine kjer je pritrjena jermenica niti ne omenjam - in počenega pesta obenem ... ali lahko neredno vzdrževanje vpliva na skurjeno navitje ? načeloma lahko , če je navitje slabo narejeno in pride zaradi neredne menjave olja v katerem plava navitje večja količina kovinskih delcev v navitje ... in kaj je pravo vzdrževanje ? da voziš motor na pooblaščeni servis ali da se držiš navodil o vzdrževanju? I30 in daneb 2
DAMI34 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 čisto tako...ali ima 800 gt predpisano menjavo ležajev na zadnjem pestu - in po koliko kilometrih ??' ker sem našel še par tipčkov ki so imeli isto okvaro ... da krive osovine kjer je pritrjena jermenica niti ne omenjam - in počenega pesta obenem ... ali lahko neredno vzdrževanje vpliva na skurjeno navitje ? načeloma lahko , če je navitje slabo narejeno in pride zaradi neredne menjave olja v katerem plava navitje večja količina kovinskih delcev v navitje ... in kaj je pravo vzdrževanje ? da voziš motor na pooblaščeni servis ali da se držiš navodil o vzdrževanju? pravo vzdrževanje je, da menjaš BMWja za JAPONCA in si rešen problemov I30, Snečer, pikolo in 2 others 5
KLOVN Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 (popravljeno) pravo vzdrževanje je, da menjaš BMWja za JAPONCA in si rešen problemov menjaš drek za še večji drek čisto tako...ali ima 800 gt predpisano menjavo ležajev na zadnjem pestu - in po koliko kilometrih ??' ker sem našel še par tipčkov ki so imeli isto okvaro ... da krive osovine kjer je pritrjena jermenica niti ne omenjam - in počenega pesta obenem ... ali lahko neredno vzdrževanje vpliva na skurjeno navitje ? načeloma lahko , če je navitje slabo narejeno in pride zaradi neredne menjave olja v katerem plava navitje večja količina kovinskih delcev v navitje ... in kaj je pravo vzdrževanje ? da voziš motor na pooblaščeni servis ali da se držiš navodil o vzdrževanju? tebi je vse jasno, videti je ali vsaj daješ vtis, da se na te stvari spoznaš, če si dovolj tehničnega tipa, pa ni treba vozit motorja na pooblaščen servis, je pa problem v tem, ko je vpoklic, tebe ne vpokličejo in ti ne zamenjajo stvari, ki bi ti jih, če bi vozil na pooblaščen servis, obstajajo tovarniški felerji, katere tovarna odkrije in jih sanira, tako jih boš moral pa sam, mislim pa, da je s tem zadnjim ležajem pr F800 bil to slučaj Popravljeno Januar 7, 2014. Popravil duce749 Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 menjaš drek za še večji drek a Italijana bi uvrstil med "la merda"? pikolo in daneb 2
KLOVN Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 to je en te isti Bmw na treh videih, preveri, pa boš videl, drgač je pa tako, ko ležaja ne menjaš pravočasno in se voziš dalje kot debil, čeprav ti daje znake, da je nekaj narobe, se posledično zaradi upora zgodijo te stvari, zadnja bi bila pa ta, da ti odpade zadnji picikl, zato trdim, da moraš bit idiot, da se ti to zgodi, ker je pred tem par simptomov, na koncu tudi glasnost, tresenje, mislim, da tak človek nebi smel vozit motorja :grim Kmet2 1
Snečer Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Niso vsi zrasli na Ducatiju, da bi že po zvoku prepoznali defekt :grrr KLOVN, MCMLXXVI in thumper 3
KLOVN Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 a Italijana bi uvrstil med "la merda"? tukaj ni bila konstruktivna razprava o" LA ORO", ampak o prj konstantiranih zaključkih, do katerih sva prišla po skupnih močeh z rahlim prijateljskim prepričevanjem
DAMI34 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 (popravljeno) tukaj ni bila konstruktivna razprava o" LA ORO", ampak o prj konstantiranih zaključkih, do katerih sva prišla po skupnih močeh z rahlim prijateljskim prepričevanjem zdj se pa vn iz dreka vlačiš Caro mio Popravljeno Januar 7, 2014. Popravil DAMI34 KLOVN in daneb 2
KLOVN Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Niso vsi zrasli na Ducatiju, da bi že po zvoku prepoznali defekt :grrr bad luck buddy
papez47 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 3,14 zda........... ste maherji. En video, kjer en model neki kaže, vam je referenca? No, ja pol je itak vse jasno! :grim Snecko je prjavu, ........ da moped IZGLEDA vzdrževan ...... :blink: ...... pa ne vem na katerih osnovah to lahko trdi. Vsak naš moped - ampak čist prav vsak ............. je narejen za NORMALNO cestno rabo. Vse, kar je za "of road", za dakar, za na piste, za čez kucle skakt in za po derku se vozit, NI SERIJSKA zadeva, ampak je vse en malo doterano. Boljši materiali, kvalitetnejše komponente, ter tako naprej. Verjetno je Duce, ki se nateguje v moto GP čist tak, kot se po cestah vozijo? Pa Hondica glih tako? Dejte mal pamet nucat. Dojenčki vedo, da je "BLOG" zakon in velika varovalka za preživetje na cesti. To je tko, kot se pacijenti čudijo, kako majo "optiko na AVTU" čist u 3,14zdi. In pol je materijal kriv, pa take štorije. Ko pa pacijenta "slučajno" pred Hoferjem vidiš, kako preko ta visokih robnikov - na pol gume parkira, in še kaj .................. ja ne seveda - avto je kriv. Tudi je jasno in se ve, kako se vijaki zaščitijo. Da glih stran ne popadajo. Če pa furaš makino, in so 4je od 7 vijakov losani, ti pa tišiš k svina u buče, ja a je čudn, da stvar razfuka. In še enkrat - ga ni mopeda al pa motorina, ki ga ne bi - če bi ga že glih hotel - v 6 ih mesecih zjebal do neprepoznavnosti. KLOVN 1
I30 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 ... drgač je pa tako, ko ležaja ne menjaš pravočasno in se voziš dalje kot debil, čeprav ti daje znake, da je nekaj narobe, se posledično zaradi upora zgodijo te stvari, zadnja bi bila pa ta, da ti odpade zadnji picikl, zato trdim, da moraš bit idiot, da se ti to zgodi, ker je pred tem par simptomov, na koncu tudi glasnost, tresenje, mislim, da tak človek nebi smel vozit motorja :grim hmnja, ko že glih tolk ta jetra zagovarjaš... Nerad, zelo nerad priznam, da imam prijatelje, ki tudi vozijo te pluzne od Bmflov. Mea culpa, so mi prevečkrat dal za kawo, da bi jih sedaj zatajil. Eden od njih vozi še 1150 GS-ko s katero sem se nekajkrat veselo peljal. Saj veš, fant ima željo peljat kakšen dober motor, pa mu omogočiš, da se vsede še na kakšno Kawo, pa Hondo ali Yamahahaho. In takrat trpiš na BoljMaloWoziju. Sem dober po srcu, priznam. S to omenjeno GS-ko ima že nekaj časa probleme, katere ti navajaš, da dajejo znake. Tuljenje in tresenje v kje pa drugje, kardanu. Servis, ne ugotovijo vzroka, sam se odloči, da mu zamenjajo vse ležaje v kardanu, zadeva enaka. Menjava gum ne pomaga. Počasi se navadi, včasih je bolje, včasih slabše. Servis pa poblaščen, da ne bo kakšnih nakladanj. Drugi z K1200S-om je imel že pri čisto novem težave z agregatom. Mazanje. Lučka za olje se je prižigala. Seveda servis. Nekajkrat. SItuacija ista, dokler se mu ni odpulilo, in so po servisu malo sem pa tja letali. Po urgenci na matično firmo menjava celotnega agregata. Sicer poznam tudi še enega, ki je z R 1200C naredil preko 100K km brez težav, a delež kvarljivih in očitno nepopravljivih je prevelik. Japonske pluzne, za kar jih imaš imajo mnooooogooooo nižji delež okvar. Z rednimi servisi ali brez. Jaz se na servise itak požvižgam in menjam olja in pakne sam, pa še kaj drugega če je treba, pa se mi kaj takega ne dogaja, še sploh pa ne pri nekaj 10K km kot pri Bemfah. In da omenim še makarone. Neki vam vsem poznani in priznani serviser je na robu joka ob že nekajkrat podrti, predihtani in nazaj sestavljeni RSV mille preklel italijanske proizvode. Tako da Bmflarji, lahko nakladate o dušah motorja, pripadnosti bmf farerjev, tudi o ergonomiji in voznosti lahko in kaj vem vse čem še, a o tehnični superiornosti nikar! Japanezarji jih krepko scat peljejo. Do sedaj poznam le eno CBF600, ki so ji pred leti menjali agregat zaradi tovarniške napake. Tudi od enega od starih forumašev. Sicer pa so to vsi omenjeni. Pa naj vam bo topel asfalt. Ob vseh teh tresenjih, rožljanjih in blokiranjih, ga rabite bolj kot drugi. KLOVN, TakeALookAround, igorkr in 1 other 4
I30 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 (popravljeno) ... Tudi je jasno in se ve, kako se vijaki zaščitijo. Da glih stran ne popadajo. Če pa furaš makino, in so 4je od 7 vijakov losani, ti pa tišiš k svina u buče, ja a je čudn, da stvar razfuka. Češ rečt, da bi mogli Bmflni met tiste žične varovalke na vseh šravfih? Še sploh unih na kardanu? Se strinjam s teboj. Na japanezarjih jih ne nucam. Popravljeno Januar 7, 2014. Popravil I30
papez47 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Češ rečt, da bi mogli Bmflni met tiste žične varovalke na vseh šravfih? Še sploh unih na kardanu? Se strinjam s teboj. Na japanezarjih jih ne nucam. NE. Hočm rečt, da folk sam prčkari po mašinah - pa nima za burek - znanja - mislim. Je treba kak šrauf z moment ključem zategnt - ne de - ampak kaj že to je. Pol pa se mal pošraufa - tkole preko palca in po "abčutku". Je model tut sam pakne pa diske menov. Vse ok. Ko pa je blizu Paklenice mal pretiraval - mu je razpadel cel sprednji konc ................ in je šel mal v globino, preko ograje pogledat kako ribe plavajo. No žal jih ni videl, ker ................ no pa pustmo tole. Pa še paralela; mogoč: prjatu ma iste plužne od avta kt jest. No, moj je en mesec mlajši. Mojmu ni do sedaj v 7 letih blo NČ. Servis, pa olje, pa filtri pa brisalci ............. , no prjatu ma praktično sam še tablce originalne .............. .............. če ni tut teh zamenjal, k je eno zgubu ............... ................ a štekaš, kaj čm povedat.................
Kmet2 Objavljeno Januar 7, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 I30 kaj si se s ketne spulu daneb, KLOVN in pik1 3
I30 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 I30 kaj si se s ketne spulu Kakšne ketne. Nema ketne pr men! Grizem! Kmet2 1
I30 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 NE. Hočm rečt, da folk sam prčkari po mašinah - pa nima za burek - znanja - mislim. V primerih, ki jih navajam, ni bilo nobenega prčkarjenja ... razen s strani velemojstrov na pooblaščenih servisih. Pa spet, ne morjo bit glih vsi šalabajzerji pri BMFu v službi. Je nekaj na firmi ... .... kitajskega. Sicer pa ugotavljam, da je tema vsaj delno dosegla svoj namen. Kljub rahli možnosti na začetku, je moje prepričanje sedaj trdno. Ostajam na skoraj desetletje starem japanezarju, ki hvaležno kleplje kilometre zgolj z rednim dolivanjem goriva, menjavanjem olja in ostalega potrošnega materiala. Sicer pa vsak tele ma svoj vesele. Eni so sicer bolj mazohistične sorte, pa naj kar uživajo.
Whiskey Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Preden Sneci ali Gift zduhata: BMW vpoklical 50.200 motornih koles http://www.zurnal24.si/bmw-vpoklical-50200-motornih-koles-clanek-218532
VS800 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Preden Sneci ali Gift zduhata: BMW vpoklical 50.200 motornih koles http://www.zurnal24.si/bmw-vpoklical-50200-motornih-koles-clanek-218532 Al pa če ti kakšno stran za nazaj pogledaš DAMI34, KLOVN, sayo in 1 other 4
Snečer Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Kaj papež piše v latinščini? nič ga ne razumem, čeprav sem se je učil :grrr bosa 1
'.' Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 (popravljeno) Preden Sneci ali Gift zduhata: BMW vpoklical 50.200 motornih koles http://www.zurnal24.si/bmw-vpoklical-50200-motornih-koles-clanek-218532 Prepozen si Kaj papež piše v latinščini? nič ga ne razumem, čeprav sem se je učil :grrr Pusti tistega, pomojem še sam ne ve kaj piše Popravljeno Januar 7, 2014. Popravil Aynach
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se