Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

da nebo pomote, če tovarna ne naredi vpoklica, se ti zgodi tole, kot se je grdem zelenem :SS

 

Se mi dozdeva, da nekatere že malo živčki izdajajo :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se mi dozdeva, da nekatere že malo živčki izdajajo :grim

persen pomirja

post-23321-0-22930600-1389091351_thumb.jpg

Objavljeno

 Kupi si japončka in se vozi z njim brez pravega vzdrževanja in se boš vozil tako, kot se je ta z Bmw, se pravi šravfal boš stvari, katere ti drugače nebi bilo treba, kapiš

čisto tako...ali ima 800 gt predpisano menjavo ležajev na zadnjem pestu  - in po koliko kilometrih ??' ker sem našel še par tipčkov ki so imeli isto okvaro ...

da krive osovine kjer je pritrjena jermenica niti ne omenjam - in počenega pesta obenem ...

ali lahko neredno vzdrževanje vpliva na skurjeno navitje ? načeloma lahko , če je navitje slabo narejeno in pride zaradi neredne menjave olja v katerem plava navitje večja količina  kovinskih delcev v navitje  ...

in kaj je pravo vzdrževanje ? da voziš motor na pooblaščeni servis ali da se držiš navodil o vzdrževanju?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

čisto tako...ali ima 800 gt predpisano menjavo ležajev na zadnjem pestu  - in po koliko kilometrih ??' ker sem našel še par tipčkov ki so imeli isto okvaro ...

da krive osovine kjer je pritrjena jermenica niti ne omenjam - in počenega pesta obenem ...

ali lahko neredno vzdrževanje vpliva na skurjeno navitje ? načeloma lahko , če je navitje slabo narejeno in pride zaradi neredne menjave olja v katerem plava navitje večja količina  kovinskih delcev v navitje  ...

in kaj je pravo vzdrževanje ? da voziš motor na pooblaščeni servis ali da se držiš navodil o vzdrževanju?

pravo vzdrževanje je, da menjaš BMWja za JAPONCA in si rešen problemov :P

Objavljeno (popravljeno)

pravo vzdrževanje je, da menjaš BMWja za JAPONCA in si rešen problemov :P

 

menjaš drek za še večji drek

 

čisto tako...ali ima 800 gt predpisano menjavo ležajev na zadnjem pestu  - in po koliko kilometrih ??' ker sem našel še par tipčkov ki so imeli isto okvaro ...

da krive osovine kjer je pritrjena jermenica niti ne omenjam - in počenega pesta obenem ...

ali lahko neredno vzdrževanje vpliva na skurjeno navitje ? načeloma lahko , če je navitje slabo narejeno in pride zaradi neredne menjave olja v katerem plava navitje večja količina  kovinskih delcev v navitje  ...

in kaj je pravo vzdrževanje ? da voziš motor na pooblaščeni servis ali da se držiš navodil o vzdrževanju?

tebi je vse jasno, videti je ali vsaj daješ vtis, da se na te stvari spoznaš, če si dovolj tehničnega tipa, pa ni treba vozit motorja na pooblaščen servis, je pa problem v tem, ko je vpoklic, tebe ne vpokličejo in ti ne zamenjajo stvari, ki bi ti jih, če bi vozil na pooblaščen servis, obstajajo tovarniški felerji, katere tovarna odkrije in jih sanira, tako jih boš moral pa sam, mislim pa, da je s tem zadnjim ležajem pr F800 bil to slučaj

Popravljeno . Popravil duce749
Objavljeno

menjaš drek za še večji drek

 

 

a Italijana bi uvrstil med "la merda"? :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

to je en te isti Bmw na treh videih, preveri, pa boš videl, drgač je pa tako, ko ležaja ne menjaš pravočasno in se voziš dalje kot debil, čeprav ti daje znake, da je nekaj narobe, se posledično zaradi upora zgodijo te stvari, zadnja bi bila pa ta, da ti odpade zadnji picikl, zato trdim, da moraš bit idiot, da se ti to zgodi, ker je pred tem par simptomov, na koncu tudi glasnost, tresenje, mislim, da tak človek nebi smel vozit motorja :grim

Objavljeno

Niso vsi zrasli na Ducatiju, da bi že po zvoku prepoznali defekt  :grrr

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

a Italijana bi uvrstil med "la merda"? :D

tukaj ni bila konstruktivna razprava o" LA ORO", ampak o prj konstantiranih zaključkih, do katerih sva prišla po skupnih močeh z rahlim prijateljskim prepričevanjem

Objavljeno (popravljeno)

tukaj ni bila konstruktivna razprava o" LA ORO", ampak o prj konstantiranih zaključkih, do katerih sva prišla po skupnih močeh z rahlim prijateljskim prepričevanjem

zdj se pa vn iz dreka vlačiš 

Caro mio :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Niso vsi zrasli na Ducatiju, da bi že po zvoku prepoznali defekt  :grrr

bad luck buddy :OK:

Objavljeno

:kva1: 3,14 zda........... ste maherji. En video, kjer en model neki kaže, vam je referenca? :kva1:   No, ja pol je itak vse jasno! :grim

 

Snecko je prjavu, ........ da moped IZGLEDA vzdrževan ...... :blink: ...... pa ne vem na katerih osnovah to lahko trdi.

 

Vsak naš moped - ampak čist prav vsak ............. je narejen za NORMALNO cestno rabo. Vse, kar je za "of road", za dakar, za na piste, za čez kucle skakt in za po derku se vozit, NI SERIJSKA zadeva, ampak je vse en malo doterano. Boljši materiali, kvalitetnejše komponente, ter tako naprej. 

 

:slap: Verjetno je Duce, ki se nateguje v moto GP čist tak, kot se po cestah vozijo? Pa Hondica glih tako?

 

Dejte mal pamet nucat.

 

Dojenčki vedo, da je "BLOG" zakon in velika varovalka za preživetje na cesti.

 

To je tko, kot se pacijenti čudijo, kako majo "optiko na AVTU" čist u 3,14zdi. In pol je materijal kriv, pa take štorije. Ko pa pacijenta "slučajno" pred Hoferjem vidiš, kako preko ta visokih robnikov - na pol gume parkira, in še kaj .................. ja ne seveda - avto je kriv.

 

Tudi je jasno in se ve, kako se vijaki zaščitijo. Da glih stran ne popadajo. Če pa furaš makino, in so 4je od 7 vijakov losani, ti pa tišiš k svina u buče, ja a je čudn, da stvar razfuka. :whistle:

 

In še enkrat - ga ni mopeda al pa motorina, ki ga ne bi - če bi ga že glih hotel - v 6 ih mesecih zjebal do neprepoznavnosti. B)

Objavljeno

... drgač je pa tako, ko ležaja ne menjaš pravočasno in se voziš dalje kot debil, čeprav ti daje znake, da je nekaj narobe, se posledično zaradi upora zgodijo te stvari, zadnja bi bila pa ta, da ti odpade zadnji picikl, zato trdim, da moraš bit idiot, da se ti to zgodi, ker je pred tem par simptomov, na koncu tudi glasnost, tresenje, mislim, da tak človek nebi smel vozit motorja :grim

hmnja, ko že glih tolk ta jetra zagovarjaš...

 

Nerad, zelo nerad priznam, da imam prijatelje, ki tudi vozijo te pluzne od Bmflov. Mea culpa, so mi prevečkrat dal za kawo, da bi jih sedaj zatajil. :blush:

 

Eden od njih vozi še 1150 GS-ko s katero sem se nekajkrat veselo peljal. Saj veš, fant ima željo peljat kakšen dober motor, pa mu omogočiš, da se vsede še na kakšno Kawo, pa Hondo ali Yamahahaho. In takrat trpiš na BoljMaloWoziju. Sem dober po srcu, priznam.

 

S to omenjeno GS-ko ima že nekaj časa probleme, katere ti navajaš, da dajejo znake. Tuljenje in tresenje v kje pa drugje, kardanu. Servis, ne ugotovijo vzroka, sam se odloči, da mu zamenjajo vse ležaje v kardanu, zadeva enaka. Menjava gum ne pomaga. Počasi se navadi, včasih je bolje, včasih slabše. Servis pa poblaščen, da ne bo kakšnih nakladanj.

 

Drugi z K1200S-om je imel že pri čisto novem težave z agregatom. Mazanje. Lučka za olje se je prižigala. Seveda servis. Nekajkrat. SItuacija ista, dokler se mu ni odpulilo, in so po servisu malo sem pa tja letali. Po urgenci na matično firmo menjava celotnega agregata.

 

Sicer poznam tudi še enega, ki je z R 1200C naredil preko 100K km brez težav, a delež kvarljivih in očitno nepopravljivih je prevelik. Japonske pluzne, za kar jih imaš imajo mnooooogooooo nižji delež okvar. Z rednimi servisi ali brez. Jaz se na servise itak požvižgam in menjam olja in pakne sam, pa še kaj drugega če je treba, pa se mi kaj takega ne dogaja, še sploh pa ne pri nekaj 10K km kot pri Bemfah.

 

In da omenim še makarone. Neki vam vsem poznani in priznani serviser je na robu joka ob že nekajkrat podrti, predihtani in nazaj sestavljeni RSV mille preklel italijanske proizvode.

 

Tako da Bmflarji, lahko nakladate o dušah motorja, pripadnosti bmf farerjev, tudi o ergonomiji in voznosti lahko in kaj vem vse čem še, a o tehnični superiornosti nikar!

Japanezarji jih krepko scat peljejo. Do sedaj poznam le eno CBF600, ki so ji pred leti menjali agregat zaradi tovarniške napake. Tudi od enega od starih forumašev. Sicer pa so to vsi omenjeni.

 

Pa naj vam bo topel asfalt. Ob vseh teh tresenjih, rožljanjih in blokiranjih, ga rabite bolj kot drugi. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
...

 

Tudi je jasno in se ve, kako se vijaki zaščitijo. Da glih stran ne popadajo. Če pa furaš makino, in so 4je od 7 vijakov losani, ti pa tišiš k svina u buče, ja a je čudn, da stvar razfuka. :whistle:

 

Češ rečt, da bi mogli Bmflni met tiste žične varovalke na vseh šravfih? Še sploh unih na kardanu?

Se strinjam s teboj.

 

Na japanezarjih jih ne nucam.

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

Češ rečt, da bi mogli Bmflni met tiste žične varovalke na vseh šravfih? Še sploh unih na kardanu?

Se strinjam s teboj.

 

Na japanezarjih jih ne nucam.

:kva1: NE.

 

Hočm rečt, da folk sam prčkari po mašinah - pa nima za burek - znanja - mislim.

 

Je treba kak šrauf z moment ključem zategnt - ne de - ampak kaj že to je. Pol pa se mal pošraufa - tkole preko palca in po "abčutku".

 

Je model tut sam pakne pa diske menov. Vse ok. Ko pa je blizu Paklenice mal pretiraval - mu je razpadel cel sprednji konc ................ in je šel mal v globino, preko ograje pogledat kako ribe plavajo.  No žal jih ni videl, ker ................ no pa pustmo tole.

 

Pa še paralela; mogoč: prjatu ma iste plužne od avta kt jest. No, moj je en mesec mlajši. Mojmu ni do sedaj v 7 letih blo NČ. Servis, pa olje, pa filtri pa brisalci ............. :OK: , no prjatu ma praktično sam še tablce originalne .............. :kva1: .............. če ni tut teh zamenjal, k je eno zgubu ............... :kva1: ................ a štekaš, kaj čm povedat................. :smoke:

Objavljeno

I30 kaj si se s ketne spulu :kva1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

I30 kaj si se s ketne spulu :kva1:

Kakšne ketne. :kva1:

Nema ketne pr men! Grizem!

Objavljeno

:kva1: NE.

 

Hočm rečt, da folk sam prčkari po mašinah - pa nima za burek - znanja - mislim.

 

V primerih, ki jih navajam, ni bilo nobenega prčkarjenja ... razen s strani velemojstrov na pooblaščenih servisih. Pa spet, ne morjo bit glih vsi šalabajzerji pri BMFu v službi. Je nekaj na firmi ... ....    kitajskega. :ras:

Sicer pa ugotavljam, da je tema vsaj delno dosegla svoj namen. Kljub rahli možnosti na začetku, je moje prepričanje sedaj trdno.

Ostajam na skoraj desetletje starem japanezarju, ki hvaležno kleplje kilometre zgolj z rednim dolivanjem goriva, menjavanjem olja in ostalega potrošnega materiala.

Sicer pa vsak tele ma svoj vesele. Eni so sicer bolj mazohistične sorte, pa naj kar uživajo.

Objavljeno

Kaj papež piše v latinščini? nič ga ne razumem, čeprav sem se je učil  :grrr

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!