Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Kredit dubu, moped vplaču, pa pravijo da bo zamuda pr dostavi, ne vem neki morjo softwer ugredat, ne dela lanč kontrol, pa misile kontrol manjka :(

 

Tako da, nit kave mi niso ponudli prasci :P

to je pol na vsaj istem nivoju kot da bi šel po trijumfa v mursko soboto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti lanč pomeni kosilo, ti si pa kr domov šel  :smoke:

če pa ne dela, daaaa :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih imas sicer nekaj drugega ampak noces napisat.

To pa ne razumem.

Hotel sem napisati, da te bo minilo vsako leto delat 15k na ride.

Boš videl, to ti pravim, plus da gske tak dolgo ne boš imel.

Al bi moral kaj drugega napisat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No začetek zanimiv sredina in proti koncu klasično slovenko da sem skoraj volo zgubo.

NO zakaj ga ne bi imel, preveč denarja za povprečni motor brez duše pri mehanikih pesem ista kvarijo se kot vsi drugi cene delov da te glava zaboli in zadnje nisn še pol stoletja na svetu. Glede duše mislim ko se pelaš in dobiš brez bilo kakega razloga nasmešek na obrazu. To je men prva stvar na motorju.

No da še dam nekaj plusov .ko bo čas dovoljeval da bom delal 500k + na dan cel teden na motorju bom mogoče razmišlal o BMW . Vas pa zastopim ko vas ali nas dajejo v določene okvirje.

Za vse kaj ni narejeno v evropi je le kopija. No mal heca.

Naj bol pa je res lastniki teh in onih motorjev so pa tak glavni krivci glede razmišlanja o motorjih.

A si kdaj mel bmw?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sm tebe kej vprašu,zase se brigi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW <3
Na stara leta ga bom ziher meu, enga gs-a.  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na logo bmwja bi mogoče morali delat izpit za pilota da bi ga lahko varno upravljal? ;)

P.s. Samo vprašamm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW <3

Na stara leta ga bom ziher meu, enga gs-a.  :OK:

to tut jst pravm :P ampak šele ko bom star!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW <3

Na stara leta ga bom ziher meu, enga gs-a.  :OK:

 

to tut jst pravm :P ampak šele ko bom star!!!

 

Isto sem si ga kupil tudi sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sam sebi vedno očitam zakaj nisem kupil BMW-eja K-100 pred 20-timi leti vsaj predno sem si kupil V-maxa samo,če se vrnem z mislijo v takratne čase je bil BMW res predrag ca 28 K DM, V-max pa z 40 Ps in 200 ccm več stal ca 10 K DM manj ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sam sebi vedno očitam zakaj nisem kupil BMW-eja K-100 pred 20-timi leti vsaj predno sem si kupil V-maxa samo,če se vrnem z mislijo v takratne čase je bil BMW res predrag ca 28 K DM, V-max pa z 40 Ps in 200 ccm več stal ca 10 K DM manj ! :hmm:

No, saj sedaj, ko so začeli v BMFe vgrajevati kitajski špiater,  niso več tako dragi. Ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sam sebi vedno očitam zakaj nisem kupil BMW-eja K-100 pred 20-timi leti vsaj predno sem si kupil V-maxa samo,če se vrnem z mislijo v takratne čase je bil BMW res predrag ca 28 K DM, V-max pa z 40 Ps in 200 ccm več stal ca 10 K DM manj ! :hmm:

 

Mogoče takrat k100 ni bilo na Ženevskem salonu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj sedaj, ko so začeli v BMFe vgrajevati kitajski špiater,  niso več tako dragi. Ali pač?

ZELO dvomim v tvoje poznavanje aluminijasti legur(špiater)se uporablja v glavnem SAMO za vlivanje manjših legur kot npr,deli vplinjačev  tudi, če bi bile legure narejene na Kitajske bi bile po nemški tehnologiji. Sicer ni čudno, da pri teh obremenitvah in vožnji po stran poteh kaka nihalka poči,če bi se ti tam hotel peljat z tvojim V-maxom samo, če bi te kak goseničar vlekel in NE HVALI V-maxsovega kotnega prenosa(kardana) meni je tribling dobesedno odtrgalo v Podkorenu  pri ca 67K kilometrih !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče takrat k100 ni bilo na Ženevskem salonu?

Še vedno te matra ta salon, kako ti ni jasno saj to je SAMO Avtosalon + ena hala orodja ! Motorje grem pogledat v Munchen IMOT ali v  Milano ! Še tole prvič sem se vsel : na Hondo AS domžale,na Yamaho Virago v Delta timu Krško,na Kawasakija pri Šternu,na V-maxa IMOT Munchen,na BMW-eje pri Valentinčiču.

Ps; nedaj se motit s tem Avtosalonom kajti jaz ga obiskujem skoraj vsako leto že od leta 1970.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to tut jst pravm :P ampak šele ko bom star!!!

 

.

.... ah, jest sem pa po naravi neučakan ...  :010

 

... sem si ga pa že kar zdej nabavu, k sem še mlad ....  :kva2:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel dva bolj na začetku mojega motoriranja zdaj se pa oziram samo še za lahkimi motorji saj mi je že Suzuki GS 500 pretežak.

LP :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel dva bolj na začetku mojega motoriranja zdaj se pa oziram samo še za lahkimi motorji saj mi je že Suzuki GS 500 pretežak.

LP :slap:

 

N'č nisi :slap: !!

Po svetu sem srečeval tahude moto-potepuhe glih na 500 in 400 kubičnih  :quad:  ropotalih, pa ni nobeden reku, da je premajhen in pretežek! Glih taprav!! Če ti pade, ga vsaj popbereš lohka... :hmm: :yes:

Je pa fajn, če ima pri strani en štrleč cilinder, ga ni potrebno pobirati iz tal... :O:P:D  fajn za križ! :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!