Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Po AC sem šel do Barija, nato na trajekt v Grčijo in potem tam naokoli po navadnih cestah. Ali naj bi šel zaradi 1000km AC raje z avtom?

Če greš z motorjem kam daleč, so AC neizbežne. Za tiste, ki se vozijo v radiju 300km od doma (tak sem zdaj tudi jaz), pa AC res ne pridejo v poštev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav...

Duce.. Nebi ti ravno dal prav da obtežiš motor po načinu koliko imaš denarja toliko daš gor...

To je trditev da nekdo ki ima dober sako itd, kaže da ima denar, oni v kavbojkah pa je revež?

Meni se smili denar vlagat v nekaj kar ne potrebujem...

To sem samo enkrat na avtu naredil, pa nikoli več...

Dokler bodo rižarji zdržali tolko kot sedaj... Nebom niti pomislil o bmw-ju!

Pred dvema letoma sem hodil gledat hondo cbf 600 imela je okrog 170.000 km, pa predla kot nova ;)

Pa še od servisa do servisa sploh ne veš kaj je olje ;)

Popravljeno . Popravil Matej207
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je trditev da nekdo ki ima dober sako itd, kaže da ima denar, oni v kavbojkah pa je revež?

to me je spomnla na vic, ko je Fata pršla na plažo v krznenem plašču in rekla Muji, glej oko nas sama sirotinja :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa skoz tu večina nabija da kdo ima bmwja ima denar...

 

Kje si pa to prebral? Tule se pise samo da imajo vsi bmw-je na kredit ali leasing. Jst mam oboje. Kredit za polog, dalje pa na leasing.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa to prebral? Tule se pise samo da imajo vsi bmw-je na kredit ali leasing. Jst mam oboje. Kredit za polog, dalje pa na leasing.

sva že dva :oops:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko te vidim ti bom dal kak € zakruh ;) ... Valda da vsak vozi kaj mu paše.. Sam se mi zdi da večja je izbira večja je favšija :D

Pa nič ne jemlem osebno... Itaq smo tu zato da si nagajamo :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po AC sem šel do Barija, nato na trajekt v Grčijo in potem tam naokoli po navadnih cestah. Ali naj bi šel zaradi 1000km AC raje z avtom?

Če greš z motorjem kam daleč, so AC neizbežne. Za tiste, ki se vozijo v radiju 300km od doma (tak sem zdaj tudi jaz), pa AC res ne pridejo v poštev.

 

Maribor-Livorno po AC nonstop, preko 700km, nobenih problemov brez tempomata pa ša naked motor...

V Grčijo pa lahko greš iz Trsta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko te vidim ti bom dal kak € zakruh ;)

 

tnx, I would appreciate that very much.

 

 Valda da vsak vozi kaj mu paše..

 

Ne. Vecina si jih vedno zeli nekaj drugega, boljsega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno zato,ker ni imel kopalk in se mu je na ku..cu zataknu !

nudisti verjetno mogoče res nimajo kopalk...pa če je bil povrh vsega še bmflar se je na njegovem trdonji dokončno zlomil..

 

Za normalnega šoferja ni nobene potrebe po klikanji in spreminjanju fedre, jaz vozim na default po vseh terenih in z različnimi obremenitvami. 

 

Tako da, get a life, nateg se pač drago plača.

ti si itak en moto default tako da se tukaj verjetno nihče ne čudi če imaš motor kateri nima nastavitev vzmetenja , ki se potemtakem ne more pokvariti...

ampak ni nujno da so te nategnili...mogoče samo nisi prebral knjižice z navodili za uporabo kjer piše te finte o nastavljanju vzmetenja ..

  včasih dobim pri tvojih izjavah vtis kot da imaš še tovarnišlo napumpane gume...

 

Samo roko na srce.. Če grem na pot z motorjem in ob tem razmišljam o ac... Potem je res bolje it z avtomobilom..

20 let nazaj so potovali brez raznoraznih tempomatov gpsov pa mobitelov...

Za tistih 100 km ko jih prevoziš po ac če že moreš pa ni ravno neke silo po tempomatu.. Al pač?

100ljudi, 100čudi :)

Sneci, mogoče pa je treba po ac ;)

20 let nazaj sem si komot vzel tri tedne dopusta v enem kosu ...5 let naza po 2 tedna skupaj ... sedaj pa lahko le  po en teden max ...

ko želim doseči neko malo bolj oddaljeno destinacijo kot cilj mi torej ne preostane drugega kot AC... mi pa ne paše - dodatni strošek bencina , cestnine in obraba gume po sredini ...ja bljak-  a kaj čmo..

  in verjetno imajo bmflarji tudi tak problem saj veš - pelje se na dopust na motorju za katerega je treba plačati mesečni obrok lizinga...če ima svojo s sabo potem doma čakata še dva lizinga za avtomobile ... psihičen pritisk dela svoje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maribor-Livorno po AC nonstop, preko 700km, nobenih problemov brez tempomata pa ša naked motor...

V Grčijo pa lahko greš iz Trsta...

aja zdej je pa naked ... zadnjič si pa napisal da ima vse serijsko ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrz je sel s prejsnjo kosilnico. ER6n.

Jst sem sel z nakedom 600km AC v enem dnevu. Bolj brezveznega dne na mopedu pa se ne. Zal druge moznosti ni bilo, ker sem moral zjutraj v siht. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja zdej je pa naked ... zadnjič si pa napisal da ima vse serijsko ....

 

Jap, er6n je bil, versys pa ima za nastavljat zada in spredaj pa ni nobene potrebe.

 

Piše v knjižici, če želiš.

 

Domnevam, da ti na avtu, če se vas več pelješ celo jutro ležiš pod avtom in nastavljaš fedre.

 

Ne se smešit.

Najbrz je sel s prejsnjo kosilnico. ER6n.

Jst sem sel z nakedom 600km AC v enem dnevu. Bolj brezveznega dne na mopedu pa se ne. Zal druge moznosti ni bilo, ker sem moral zjutraj v siht. 

 

Verjetno je bilo premalo objestno in premalo adrenalina, ker ni bilo nevarnosti za čelnega in škarjic. Smola.

tnx, I would appreciate that very much.

 

 

Ne. Vecina si jih vedno zeli nekaj drugega, boljsega.

 

Kar pa bmw ni, je predvsem dražje in bolj pokvarljivo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za normalnega šoferja ni nobene potrebe po klikanji in spreminjanju fedre, jaz vozim na default po vseh terenih in z različnimi obremenitvami. 

 

Tako da, get a life, nateg se pač drago plača.

 

Spet izjava nekoga, ki motorira predvsem za monitorjem. Kadar voziš polno naložen motor s sopotnico je pač potrebno vzmetenje nastaviti drugače kot kadar si sam. Ker sem to enkrat na stromu kar pustil na najtrše, sem po celodnevni vožnji po ovinkih (Neapelj-Sorento in nazaj) skoraj crknil. Je pa res, da jaz nisem Chuck in sem razliko precej občutil.

 

Mimogrede, eni se vozimo vsepovsod, ker se pač vozimo. Vihanje nosu nad AC je kot bi postrani gledal lift, ker so v stavbi tudi stopnice ;)

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašam te, če v avtu nastavljaš vzmetenje, ko je obremenjen.

 

Default je čisto ok, tudi na motorju, jaz nikoli nič ne spreminjam.

 

Samo peljati se je treba normalno pa ne bo nič plavalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh sem pa motorist in ne trajektaš. Kdo bo pa dva dni na trajerku sedel, če si lahko z motorjem v Bariju v enem dnevu, naslednji dan zjutraj pa v Igumenici?

Takrat sem imel VFRko. Sem imel kar nekaj prijateljev, ki so šli v Grčijo z Vespami. Po cesti čez Jugo, ne s trajektom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, oni dan sem se peljal na Trdinov vrh in je bilo vmes kar nekaj makadama. S sopotnico in gumami Michelin PR3, ki niso ravno optimalne za zapuščanje ceste, je šlo v tretji prestavi in z lahkoto, ki sem jo na V-Stromu lahko samo sanjal. Resda je bavarec grda kanta, med servisi spije nekaj olja in še kaj a je njegova zasnova, vzmetenje in nizko težišče boxer motorja nekaj fantastičnega.

 

Ali je vredno denarja, ki ga hočejo za novega? Nikakor ne, ampak to velja za vse nove maksi-endurce.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Mimogrede, eni se vozimo vsepovsod, ker se pač vozimo. Vihanje nosu nad AC je kot bi postrani gledal lift, ker so v stavbi tudi stopnice ;)

Dobra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh sem pa motorist in ne trajektaš. Kdo bo pa dva dni na trajerku sedel, če si lahko z motorjem v Bariju v enem dnevu, naslednji dan zjutraj pa v Igumenici?

Takrat sem imel VFRko. Sem imel kar nekaj prijateljev, ki so šli v Grčijo z Vespami. Po cesti čez Jugo, ne s trajektom.

 

Včasih paše iti s trajektom, ker te potem čakata dva tedna poti ali pa obratno, da se spočiješ pred domom in službo. Zdi se mi brez veze, da vsak od nas glede tega sodi druge glede na lastne poglede in izkušnje. Nihče nikogar ne sili ne na AC in ne na trajekt, če je pa komu to tako zelo odveč, well, don't fuckin do it :smoke: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh sem pa motorist in ne trajektaš. Kdo bo pa dva dni na trajerku sedel, če si lahko z motorjem v Bariju v enem dnevu, naslednji dan zjutraj pa v Igumenici?

Takrat sem imel VFRko. Sem imel kar nekaj prijateljev, ki so šli v Grčijo z Vespami. Po cesti čez Jugo, ne s trajektom.

 

Zjutraj greš v Trstu na trajekt in naslednje jutro ob 9:30 si v Igoumenitsi. 26ur in si doli...da ne omenim, da še v Anconi stoji 3 ure in nalaga. Pač največja zadeva v Sredozemlju in precej hitra.

Nič ni lepšega, da greš v Sloveniji na trajekt :) 

 

Cajti se pač spreminjajo. Raje na trajekt kot po Italiji do Barija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh mi ni jasno, zakaj določeni amortizerji imajo nastavitve, ker jih ne rabiš, brez veze, samo podražajo proizvodnjo, sej vam Sneci lepo govori, vi pa ko teleta, neč ne ubogate :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, oni dan sem se peljal na Trdinov vrh in je bilo vmes kar nekaj makadama. S sopotnico in gumami Michelin PR3, ki niso ravno optimalne za zapuščanje ceste, je šlo v tretji prestavi in z lahkoto, ki sem jo na V-Stromu lahko samo sanjal. Resda je bavarec grda kanta, med servisi spije nekaj olja in še kaj a je njegova zasnova, vzmetenje in nizko težišče boxer motorja nekaj fantastičnega.

 

Ali je vredno denarja, ki ga hočejo za novega? Nikakor ne, ampak to velja za vse nove maksi-endurce.

 

Dobro da se nista na bregu ustavila, kjer je makadam. Padec ali vkopanje :)

 

In nehaj pisati neumnosti o nizkem težišču ker to sploh ni res. Če bi bili cilindri tako nizko, bi nasedal v vsakem ovinku.

Izmeri koliko so od tal pa poglej h konkurenci, npr. vrstni 4valjnik, praktično na isti višini, nekateri celo nižje, ker je malo ležeč.

 

Meter v roke in izmeri višino cilindrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašam te, če v avtu nastavljaš vzmetenje, ko je obremenjen.

 

Default je čisto ok, tudi na motorju, jaz nikoli nič ne spreminjam.

 

Samo peljati se je treba normalno pa ne bo nič plavalo...

No, defolt pa ni ok za vse, ker potem v dvoje in s prtlajgo plavaš in se ziblješ še pol ure ko prevoziš kucelj. Zaradi premehkega vzmetenja, je tudi večja možnost da v ovinku hitreje drsaš s tačkami in spet plavaš kar ni dobro za varno vožnjo. Je pa res, aktivnega vzmetenja ne rabiš. Pravzaprav je aktivno vzmetenje narejeno kot nek približek tvojemu idealu, kar pa ne pomeni, da ti ustreza,

Zato je meni vsekakor boljše popolnoma nastavljivo ročno vzmetenje, ker si ga prilagodim kot meni ustreza. 

In stvar je enostavna-če si sam imaš lahko tovarniško nastavljeno, če si v dvoje, pojačaš ozadej 1 klik bolj trdo prednapetost, in če imaš kufre še mal. Z večanjem prednapetosti, lahko tudi povečaš nekoliko dušenje (vse skup mi vzame 15 sekund, preden grem na pot)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!