Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

sploh mi ni jasno, zakaj določeni amortizerji imajo nastavitve, ker jih ne rabiš, brez veze, samo podražajo proizvodnjo, sej vam Sneci lepo govori, vi pa ko teleta, neč ne ubogate :smoke:

 

Verjetno če hočeš specialne občutke za top objestno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, oni dan sem se peljal na Trdinov vrh in je bilo vmes kar nekaj makadama. S sopotnico in gumami Michelin PR3, ki niso ravno optimalne za zapuščanje ceste, je šlo v tretji prestavi in z lahkoto, ki sem jo na V-Stromu lahko samo sanjal. Resda je bavarec grda kanta, med servisi spije nekaj olja in še kaj a je njegova zasnova, vzmetenje in nizko težišče boxer motorja nekaj fantastičnega.

 

Ali je vredno denarja, ki ga hočejo za novega? Nikakor ne, ampak to velja za vse nove maksi-endurce.

 

Cilindri so na višini 85cm... nizko težišče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMWji so JAJCA!! :P

 

 

 

 

 

 

 

Velikonočna 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMWji so JAJCA!! :P

 

 

 

 

 

 

 

Velikonočna 

 

 

Objavljeno Danes, 16:09

ferek, on 17 Mar 2014 - 09:57, said:snapback.png

 

Rešili problem... Računalnik je takoj pokazal napako... Okvarjeni "neki difuzorji" ki niso odpirali loput za zrak, naredili so še sinhronizacijo cilindrov, spucali lamda sondo,,, no pa mimogrede: Našli še zdrobljen diferencial - ko so zasukali kolo je noter ropotalo kot pesek v kanglici... pa puše v tački ni bilo, zato je motor med vožnjo ugašal: Mi laiki smo pa zamenjali 3 stikala na tački in na koncu naredili bajpas, da se je lahko peljal na pooblaščen servis... končni račun 2900 €, ki pa ga je plačala znana firma iz R. T. kjer je bil motor kupljen in so mu dali tudi 6 mesečno garancijo. Vsa čast jim! Edina napaka ki jo smo jo še opazili, je da računalnik še vedno kaže 8,8 litrov porabe, kljub resetiranju, dejanska je pa pod 5 litrov... Pa testiranje je pokazalo tudi prave kilometre in posege v motor - jeseni je imel 55000 in so mu menjali ESA elektroniko... to mi je uganka, zakaj bi nekdo pred prodajo zbil kilometre iz 55 na 40000? Zanimivo...

 

Ja ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kej je vojna.........kaj sm zamudu...kdo strela......mamu vam japonsku :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro da se nista na bregu ustavila, kjer je makadam. Padec ali vkopanje :)

 

In nehaj pisati neumnosti o nizkem težišču ker to sploh ni res. Če bi bili cilindri tako nizko, bi nasedal v vsakem ovinku.

Izmeri koliko so od tal pa poglej h konkurenci, npr. vrstni 4valjnik, praktično na isti višini, nekateri celo nižje, ker je malo ležeč.

 

Meter v roke in izmeri višino cilindrov.

 

A ti ločiš med nizkim težiščem in višino cilindrov?

 

No pa gremo spet..nekje si trdil, da si eno leto/sezono vozil GSA. Če je to res, potem bi moral vedeti, da ima R1200GS/GSA izredno nizko težišče in da ga je na mestu bistveno lažje premikati kot npr. 30kg lažjega V-Stroma. Vse to se še kako pozna med vožnjo.

 

Glede na to, da sem zadnjih 9 let vozil dva različna Stroma in sedaj GS-a, mi lahko verjameš na besedo, ker pač govorim iz izkušenj. Lahko pa še naprej nabijaš. Zame sta nizko težišče in para-lever/tele-lever vzmetenje bila tisto, kar je odločilo v prid nakupa GS-a, saj sem gledal tudi Triumpha EX1200 in Yamaho XTZ1200 (vse rabljeno, seveda, ker več kot 10k€ ne dam za motor pa če je zlat).

 

Aja, nekoč sem ti tudi obljubil vožnjo z GS-om (govoril sem, če ga kdaj kupim) in stojim za tem..če hočeš preizkusiti GSA-ja se kar oglasi pri meni. Morda bodo potem nejasnosti izginile :smoke:

 

P.S.

V pesku ali na mehkem terenu se lahko zakoplješ s skoraj vsakim motorjem, če ne veš kaj delaš. V ekstremnih okoliščinah pa tudi, če veš kaj delaš. Ampak za tiste okoliščine ni noben motor, ki ima nad 150kg (raje še manj), razen če nisi navdušen nad varianto 'z glavo skozi zid'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Qrc tolk ste resni ratal, de sploh niste več zanimiv.

Dejmo stara garda mal prtisnt!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti ločiš med nizkim težiščem in višino cilindrov?

 

No pa gremo spet..nekje si trdil, da si eno leto/sezono vozil GSA. Če je to res, potem bi moral vedeti, da ima R1200GS/GSA izredno nizko težišče in da ga je na mestu bistveno lažje premikati kot npr. 30kg lažjega V-Stroma. Vse to se še kako pozna med vožnjo.

 

Glede na to, da sem zadnjih 9 let vozil dva različna Stroma in sedaj GS-a, mi lahko verjameš na besedo, ker pač govorim iz izkušenj. Lahko pa še naprej nabijaš. Zame sta nizko težišče in para-lever/tele-lever vzmetenje bila tisto, kar je odločilo v prid nakupa GS-a, saj sem gledal tudi Triumpha EX1200 in Yamaho XTZ1200 (vse rabljeno, seveda, ker več kot 10k€ ne dam za motor pa če je zlat).

 

Aja, nekoč sem ti tudi obljubil vožnjo z GS-om (govoril sem, če ga kdaj kupim) in stojim za tem..če hočeš preizkusiti GSA-ja se kar oglasi pri meni. Morda bodo potem nejasnosti izginile :smoke:

 

P.S.

V pesku ali na mehkem terenu se lahko zakoplješ s skoraj vsakim motorjem, če ne veš kaj delaš. V ekstremnih okoliščinah pa tudi, če veš kaj delaš. Ampak za tiste okoliščine ni noben motor, ki ima nad 150kg (raje še manj), razen če nisi navdušen nad varianto 'z glavo skozi zid'.

 

Hitro si ratal bmf fahrer, kapo dol.

 

Ne vem zakaj mi ponujaš na test kljuse z 260kg+, tolko tehta moj motor, ko mam sopotnico gori. Verjetno mi želiš škodovati s tem, da bi na nevarno bemflo sedel. Samo na novega tovarniškega bi sedel, nikakor pa ne iz druge roke, ko ne veš kaj vse je zdrsano.

 

Primerjaš z V motorjem, ki ima itak najvišje mašino in največ problemov z iskanjem idealnega težišča. 

 

In težko ti verjamem, da ima visoki GSA nizko težišče :) lepo se že vidi, ko zadeva pade, no k sreči mu pri dviganju pomagajo široko cilindri, da ne pade v horizontalo, da je malo lažje za dvignit z nogami.

 

In v pesku se ne zakoplješ z vsakim, bi ti pokazal en video, kako lepo se je GSka zakopala, japan sport touring pa odpeljal dalje. Pri gski je najbrž še elektronika svoje opravila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počas izgubljate vojno, vse več ljudi je spregledalo :kva2:

 

Ja, danes pa sploh jih je veliko spregledalo in dočakalo ... fantazija seveda, čeprav imajo eni za to drugo ime.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilindri so na višini 85cm... nizko težišče?

Če ga daš na dvigalko in vdigneš vsaj 45 cm !

85 je višina sedeža !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zjutraj greš v Trstu na trajekt in naslednje jutro ob 9:30 si v Igoumenitsi. 26ur in si doli...da ne omenim, da še v Anconi stoji 3 ure in nalaga. Pač največja zadeva v Sredozemlju in precej hitra.

Nič ni lepšega, da greš v Sloveniji na trajekt :)

 

Cajti se pač spreminjajo. Raje na trajekt kot po Italiji do Barija.

V letih, ko sem jaz vozil do Grčije trajekta iz Trsta sploh ni bilo. Ko je bil je pa vozil dva dni do Patrasa. Čez Jugo pa nismo mogli zaradi vojne.

Superfast trajekt iz Ancone so uvedli kasneje, če se prav spomnim 2001.

 

Sploh pa ni bila debata o Grčiji, ampak o smislu tempomata in vse opreme na RTju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitro si ratal bmf fahrer, kapo dol.

 

Ne vem zakaj mi ponujaš na test kljuse z 260kg+, tolko tehta moj motor, ko mam sopotnico gori. Verjetno mi želiš škodovati s tem, da bi na nevarno bemflo sedel. Samo na novega tovarniškega bi sedel, nikakor pa ne iz druge roke, ko ne veš kaj vse je zdrsano.

 

Primerjaš z V motorjem, ki ima itak najvišje mašino in največ problemov z iskanjem idealnega težišča. 

 

In težko ti verjamem, da ima visoki GSA nizko težišče :) lepo se že vidi, ko zadeva pade, no k sreči mu pri dviganju pomagajo široko cilindri, da ne pade v horizontalo, da je malo lažje za dvignit z nogami.

 

In v pesku se ne zakoplješ z vsakim, bi ti pokazal en video, kako lepo se je GSka zakopala, japan sport touring pa odpeljal dalje. Pri gski je najbrž še elektronika svoje opravila.

 

Še preden sem nabavil bavarsko kanto sem se čudil tvojemu neznanju, predsodkom in omejenosti v tej temi. Na srečo se je vedno našel kdo, ki je zadevo obrnil na hec. No, saj sem tudi zate dolgo mislil, da se hecaš in briješ norca iz sebe pa gre očitno za kar pravo patologijo.

 

V motor nima nič višje mašino kot kak I2 ali I4, to bi ti moral že sam bežen pogled na zadevo povedati. Enako velja za boxerja, samo pogledaš ga in lahko vidiš, kje je koncentrirana masa. Glede višine pa ti je Bremzer povedal kakšne klamfe serješ.

 

Lej, prvo poskusi motor pa potem nabijaj. Jaz imam precej prijateljev, ki vozijo motor in sem lahko marsikaj poskusil. Zato ne nabijam o motorjih katerih ne poznam, lahko pa kaj povem za vsakega, katerega sem vozil. Lepo sem ti ponudil motor, kar bi malokdo naredil pa se vseeno izmikaš, ker bi ti ena poskusna vožnja verjetno sesula vse predsodke in ostale mentalne konstrukte, katere si si nabral skozi čas.

 

Vidiš, meni ne pade na pamet, da bi te sodil zaradi tega ker voziš malega versysa, čeravno je to zame eden redkih motorjev, ki lahko premaga GS-a v grdoti :grim

 

In na koncu še enkrat - kje in kako se zakoplješ je predvsem odvisno od voznika in ne nekih youtube videov. Zapelji se kdaj dol s ceste in boš to morda tudi sam ugotovil. Oz. še bolje, pejd se peljat in uživat in ti bodo kompleksi ziher manj sekali ven.

 

Na koncu pa bi se ti rad opravičil za določene mero nesramnosti in spuščanje na tvojo raven :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz razlaganje Snecerju je isto kot ,da govoriš 5letnemu otroku,da čokolada ni dobra :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velik pirhov in lepe velikonočne praznike vsem skupaj

 

bmw-easter-egg.jpg

JAJCAAAAAA!!!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz razlaganje Snecerju je isto kot ,da govoriš 5letnemu otroku,da čokolada ni dobra :D

Tako je! Nagonsko zaznava, da BMF predstavlja nevarnost in beži stran. Ostali indoktriniranci so ta naravni občutek izgubili in se ne zavedajo v kaj se podajajo ......................................

......................

....................

............

.......

......

... dokler se jim ne razleti kardan. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še preden sem nabavil bavarsko kanto sem se čudil tvojemu neznanju, predsodkom in omejenosti v tej temi. Na srečo se je vedno našel kdo, ki je zadevo obrnil na hec. No, saj sem tudi zate dolgo mislil, da se hecaš in briješ norca iz sebe pa gre očitno za kar pravo patologijo.

 

V motor nima nič višje mašino kot kak I2 ali I4, to bi ti moral že sam bežen pogled na zadevo povedati. Enako velja za boxerja, samo pogledaš ga in lahko vidiš, kje je koncentrirana masa. Glede višine pa ti je Bremzer povedal kakšne klamfe serješ.

 

Lej, prvo poskusi motor pa potem nabijaj. Jaz imam precej prijateljev, ki vozijo motor in sem lahko marsikaj poskusil. Zato ne nabijam o motorjih katerih ne poznam, lahko pa kaj povem za vsakega, katerega sem vozil. Lepo sem ti ponudil motor, kar bi malokdo naredil pa se vseeno izmikaš, ker bi ti ena poskusna vožnja verjetno sesula vse predsodke in ostale mentalne konstrukte, katere si si nabral skozi čas.

 

Vidiš, meni ne pade na pamet, da bi te sodil zaradi tega ker voziš malega versysa, čeravno je to zame eden redkih motorjev, ki lahko premaga GS-a v grdoti :grim

 

In na koncu še enkrat - kje in kako se zakoplješ je predvsem odvisno od voznika in ne nekih youtube videov. Zapelji se kdaj dol s ceste in boš to morda tudi sam ugotovil. Oz. še bolje, pejd se peljat in uživat in ti bodo kompleksi ziher manj sekali ven.

 

Na koncu pa bi se ti rad opravičil za določene mero nesramnosti in spuščanje na tvojo raven :winkiss:

 

Šolski primer preobrazbe v bmw fahrerja, tako po pameti kot po obnašanju.

Mimogrede si oglej motor na hondi 700nc, pa meter imej poleg. Pri V motorju imaš en cilinder v jajcih (razen če so krila), pri tem pa skor pri nogah. No, pol ležečega l4 pa ima tudi bavarec...

 

Ratal si primitivec kot ostali bmwjaši, navajeni na invalidske parking place, al pa si šel v penzijo.

 

Post so ti pa lajkali itak sami bmwfahrerji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti maš pa dobr sprano podstrešje :Pa to pride z leti al z tableti :lol:....al si en navaden indoktriniranc brez občutka :lol1:

 

Sneci poglej rajši pri sebi kdo ti lajka poste......bolje bmwjaš kot pede..... :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ratal si primitivec kot ostali bmwjaši

 

 

bumper sticker quote.

bom naredil take nalepke in jih limal po bemvejih.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ratal si primitivec kot ostali bmwjaši, navajeni na invalidske parking place, al pa si šel v penzijo.

 

Dragi sneči, če se eno leto pošteno trudim z nesramnimi posti, bom zate še vedno učenec...

 

Ampak dosti nabijanja, kdaj prideš na poskusno vožnjo? Malega Versysa še nisem vozil pa bi ga rad odkljukal s seznama ;)

 

Drugače pa itaq vsi vejo, da sem BMW-ja kupil predvsem in skoraj samo zato, da me bo Vapo pozdravljal na cesti :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!