Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Kakšna pa je razpolovna doba kovine in ostalih delov? mogoče kakšne gumice ali kaj podobnega, tesnila, ležaji. Ampak to se da vse sproti obnavljati ze nezlatarske cene.

Da bi nekaj bilo po 10 letih in 100.000km hin. Dajte no. Motorji so praviloma bolj vzdrževani in negovani kot osebna vozila.

Objavljeno

Nikakor ne verjamem, da bi bili motorji voznikov, ki prevozijo po cca 20Kkm letno, torej 100000km v petih letih....utrujeni in že skoraj za odpis... Če bi v tem primeru bila doba 15 let, torej 300Kkm, bi bila morda zgodba drugačna....

Objavljeno

moj ima 97.000 in ima vse original japonske dele in še kar drži, ker japonc ne crkne tako hitro :kva1:

Objavljeno

Pr tvoji vožnji bo utečen šele pr 200kkm :yes: (to je kompliment ne graja)

Ja, se čist strinjam, da ga ne ovijam kot bivši cestakarji na bokserjih. :P :P (tudi to je kompliment, da si prišel k pameti :004 )

jp ... ulaufa .. vsak deu na svojo stran ... razlaufa ali po domače povedano razpade :lol:

Cikadina je, prvič sedeč na bokserčku, izjavla: "Ja ma nej čudnu d trjse ku pa hode 600 kubikov usak u sojo smjr." Tko, d je FIČR že to, da pr taki sili še skup stoji :closedeyes:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Malo več info zakaj je šla sklpka, z vožnjo iz Bovške strani na Vršič sem se vozo za enim avto-domom, skoraj na vsakem ovinku sem se moro ustavt in na to spelat, 105 kg moje teže, in moje sopotnice 70 kg, Snecer ti ne skrbi za denar pri meni ni problem, sem se pogovarjo z prodajalcem o novem nakupu Rt-ja ali K1600 GTL, tako da eden bo sigurno pri hiši še do novega leta. Pa še za info. moj kolega pri RT-ju 1150 zamenjo sklopko na 160.000 .

Objavljeno (popravljeno)

Malo več info zakaj je šla sklpka, z vožnjo iz Bovške strani na Vršič sem se vozo za enim avto-domom, skoraj na vsakem ovinku sem se moro ustavt in na to spelat, 105 kg moje teže, in moje sopotnice 70 kg, Snecer ti ne skrbi za denar pri meni ni problem, sem se pogovarjo z prodajalcem o novem nakupu Rt-ja ali K1600 GTL, tako da eden bo sigurno pri hiši še do novega leta. Pa še za info. moj kolega pri RT-ju 1150 zamenjo sklopko na 160.000 .

In ga nisi mogel prehitet??? :eek:

dobr mogoče je bovška stran tolk hujša kot kranskogorska - ke z une sem jaz prehitel avtodom .... z apnom l.1973 ...

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

glavn da je "bio"

;)

Objavljeno

Malo več info zakaj je šla sklpka, z vožnjo iz Bovške strani na Vršič sem se vozo za enim avto-domom, skoraj na vsakem ovinku sem se moro ustavt in na to spelat, 105 kg moje teže, in moje sopotnice 70 kg, Snecer ti ne skrbi za denar pri meni ni problem, sem se pogovarjo z prodajalcem o novem nakupu Rt-ja ali K1600 GTL, tako da eden bo sigurno pri hiši še do novega leta. Pa še za info. moj kolega pri RT-ju 1150 zamenjo sklopko na 160.000 .

Štandgas si dvigni pa bo. Al pa bi se malo ustavil in razgledal po okolici.

Drugače pa precej za lase privlečena tvoja zgodba, da lahko na bmwju v par serpentinah sklopko skuriš :) avtodom pa ne.

Objavljeno (popravljeno)

Kakšna pa je razpolovna doba kovine in ostalih delov? mogoče kakšne gumice ali kaj podobnega, tesnila, ležaji. Ampak to se da vse sproti obnavljati ze nezlatarske cene.

Da bi nekaj bilo po 10 letih in 100.000km hin. Dajte no. Motorji so praviloma bolj vzdrževani in negovani kot osebna vozila.

Nikakor ne verjamem, da bi bili motorji voznikov, ki prevozijo po cca 20Kkm letno, torej 100000km v petih letih....utrujeni in že skoraj za odpis... Če bi v tem primeru bila doba 15 let, torej 300Kkm, bi bila morda zgodba drugačna....

A sta vi2 zabita al se sam delata? a nočeta prebrat in razumet? OK, Snecer provocira ker nima druzga dela in je res pameten, ..yamaha2025 kaj je tvoj izgovor?

Nikjer nism napisal, da je stvar z 10 leti in 100 000 hin. Trdim pa, da je to že zelo rabljen motor, bližje svojmu koncu kot začetku. Okvare take in drugačne ne smejo bit silno presenečenje. Če crkne sklopka, ji tega pač ne morš zamerit. In še ta dotična ni crknila, model jo je zjebal. Če z motorjem na Vršič ne morš pajsnit avtodoma, ki se med serpentinami ustavla, en nasvet. v koloni je z avtom bolj udobno.

Da menjava stane jurja je rop.

rad bi vidu vaju dva svetovat frendu, naj uzame rabljen motor star 9 let in 80 000, in ga prepričata, kako je to šele ulaufano......

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Če bežno pogledaš na kakšen (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zagledaš 8 let star propeler, ki ima še več kot 80k km in stane okoli 6 jurjev.

Za 6 jurjev svetujem frendu, da si kupi nov motor, npr. Hondo NC 700x.

Če tudi Gustinčič reče, da je to dovolj, mu je treba verjeti. Pa še GSki je zelo podobna, ma kljun.

Objavljeno

Če bežno pogledaš na kakšen (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zagledaš 8 let star propeler, ki ima še več kot 80k km in stane okoli 6 jurjev.

Za 6 jurjev svetujem frendu, da si kupi nov motor, npr. Hondo NC 700x.

Če tudi Gustinčič reče, da je to dovolj, mu je treba verjeti. Pa še GSki je zelo podobna, ma kljun.

Kaj naj ti rečem,enostavno se ne da oporekat,kar si rekel je res. Je pa tud res ,da si nekateri želijo prav GS,pa tudi če je 8 let star in stane 6jurjev......že vejo zakaj .....mogoče :grim

Ko bom menjaval motor bom vprašal tebe za nasvet.....želim pa isti komfort(RDC,ASC,ESA,avtonomija,ergonomija,ciklistika,integralni servo ABS...itd)me res zanima tvoj predlog,seveda za manj denarja ^_^

Objavljeno

jutri bom sigurno jutri na jadranki gume rediral :kva2: kje bom parkiral me pa ne sprašvat :smoke:

Objavljeno

Oznake, ki si jih naštel, so le za fopanje potrošnikov.

Na tem forumu večkrat zasledim kakšno opombo, da je motocikel "slab", ker ne moreš sprednjih vilic nastavljat. Zakaj pa bi to moral početi?

A na avtomobilu tudi glede na teren pred tem v garaži ležiš in fedre nastavljaš? al imaš aktivno vzmetenje na avtu. Zanimivo ne, na avtu ni treba nič delat, na motorju pa bi moral vse živo nastavit, da je "vozen"... da te lahko prijatelji potrepljajo, da je šlo skozi ovinek brez plavanja.

Pač pravljice.

Najbolj koristna zadeva je ABS, ostalega pa ti ne rabiš, ko me boš vprašal, takrat ti bom svetoval, da namesto asc, esa, rdc raje naredi pavzo v prvi gostilni :) tam se boš v eni uri naužil avtonomije, ergonomije, ciklictike, servo ABS pa ti lahko samo klenarca da, ki ne bo stregla vinjenim gostom.

Objavljeno

Kaj naj ti rečem,enostavno se ne da oporekat,kar si rekel je res. Je pa tud res ,da si nekateri želijo prav GS,pa tudi če je 8 let star in stane 6jurjev......že vejo zakaj .....mogoče :grim

Ko bom menjaval motor bom vprašal tebe za nasvet.....želim pa isti komfort(RDC,ASC,ESA,avtonomija,ergonomija,ciklistika,integralni servo ABS...itd)me res zanima tvoj predlog,seveda za manj denarja ^_^

servo abs so ukinl mislim da z letnikom 2007 ;)

Objavljeno

snapback.pngbravolt, je 23. October 2012 - 15:50, rekel:

Malo več info zakaj je šla sklpka, z vožnjo iz Bovške strani na Vršič sem se vozo za enim avto-domom, skoraj na vsakem ovinku sem se moro ustavt in na to spelat, 105 kg moje teže, in moje sopotnice 70 kg, Snecer ti ne skrbi za denar pri meni ni problem, sem se pogovarjo z prodajalcem o novem nakupu Rt-ja ali K1600 GTL, tako da eden bo sigurno pri hiši še do novega leta. Pa še za info. moj kolega pri RT-ju 1150 zamenjo sklopko na 160.000 .

Thumper odgovarja:

In ga nisi mogel prehitet??? :eek:

.... ke z une sem jaz prehitel avtodom .... z apnom l.1973 ...

@thumper:

To vprašanje je pa zmagovalno!

Objavljeno

Če bežno pogledaš na kakšen (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zagledaš 8 let star propeler, ki ima še več kot 80k km in stane okoli 6 jurjev.

Za 6 jurjev svetujem frendu, da si kupi nov motor, npr. Hondo NC 700x.

Če tudi Gustinčič reče, da je to dovolj, mu je treba verjeti. Pa še GSki je zelo podobna, ma kljun.

ja....če Gustinčič reče de ima Beneli TNT nedodelan okvir, mu je tud treba verjet, čeprav na Grobniku zmore okrog 1:50:00, ampakk na besedo je treba verjet.....No, morda pa vseeno ne na vsako, ne vsem, ne v vseh pogledih.

Osebno Gustinčičevo pisano besedo, njegovo delo in revijo cenim. Zelo. Ker vem, kako zajebano je spravit skupaj nekaj, kar mora na trgu tekmovat za pozornost, in je povrhu precej nepotrebno, ga cenim še bolj. No, lajf me je naučil tudi, da besede niso suho zlato. Niso. Vse moramo jemat z nekaj rezerve.

Jez sm mal bol korpulentn primerek, mam ene 185cm, in ene 120 kil. Moja baba tud ni kenijska dolgoprogašica.....se bova po tvojem in Gustinčičevim vsekakor dobronamernem nasvetu zložila na nc700x....mislim da je Gustinčič v avtomagazinu v testu ZR750 napisal, da je ER5 majnen, in če se on nanj usede zgleda, kot bi mi kolo zmontirali v graben pod hrbtom..... Kako se taki manjši motorji peljejo pod nadstandardno obremenitvijo ti niti nebom poskusil razložit. to grozo moraš dožvet, da jo dojameš. Upam da ti ne bo treba nikoli.

6 kek za 10 let star motor z 80 000km je po moje norost. Ampak vse primerjat z verzysom in nc700 je podobno noro. Ni vse za vsakogar. enostavno, ni.

Objavljeno

ja....če Gustinčič reče de ima Beneli TNT nedodelan okvir, mu je tud treba verjet, čeprav na Grobniku zmore okrog 1:50:00, ampakk na besedo je treba verjet.....No, morda pa vseeno ne na vsako, ne vsem, ne v vseh pogledih.

Osebno Gustinčičevo pisano besedo, njegovo delo in revijo cenim. Zelo. Ker vem, kako zajebano je spravit skupaj nekaj, kar mora na trgu tekmovat za pozornost, in je povrhu precej nepotrebno, ga cenim še bolj. No, lajf me je naučil tudi, da besede niso suho zlato. Niso. Vse moramo jemat z nekaj rezerve.

Jez sm mal bol korpulentn primerek, mam ene 185cm, in ene 120 kil. Moja baba tud ni kenijska dolgoprogašica.....se bova po tvojem in Gustinčičevim vsekakor dobronamernem nasvetu zložila na nc700x....mislim da je Gustinčič v avtomagazinu v testu ZR750 napisal, da je ER5 majnen, in če se on nanj usede zgleda, kot bi mi kolo zmontirali v graben pod hrbtom..... Kako se taki manjši motorji peljejo pod nadstandardno obremenitvijo ti niti nebom poskusil razložit. to grozo moraš dožvet, da jo dojameš. Upam da ti ne bo treba nikoli.

6 kek za 10 let star motor z 80 000km je po moje norost. Ampak vse primerjat z verzysom in nc700 je podobno noro. Ni vse za vsakogar. enostavno, ni.

V tem primeru je nakup avtomobila še kako smiseln :)

Al pa si vsak od vaju kupi enga Nc700, enega pa imata še za rezervo v garaži, pa skupna cena 3 modelov, ne bo dosegla GSke s polno opremo.

Če bosta dosti vozila na Vršič pa obvezno model DCT.

Objavljeno

V tem primeru je nakup avtomobila še kako smiseln :)

Al pa si vsak od vaju kupi enga Nc700, enega pa imata še za rezervo v garaži, pa skupna cena 3 modelov, ne bo dosegla GSke s polno opremo.

Če bosta dosti vozila na Vršič pa obvezno model DCT.

Čak mal. jez tuki pizdim čez BMW, in sklopke na vršič nism jez skuril!!

No, bolš bi mi svetoval bicikl, pa nej gonim....ampak vseeno....hvala, avto že mam in mi ni u veselje.

Racionalen nakup je verjetno Varadero, na netu je ena 2007 z 18000Km za 6500€ al pa nov TDM za 8000

Objavljeno

Čak mal. jez tuki pizdim čez BMW, in sklopke na vršič nism jez skuril!!

No, bolš bi mi svetoval bicikl, pa nej gonim....ampak vseeno....hvala, avto že mam in mi ni u veselje.

Racionalen nakup je verjetno Varadero, na netu je ena 2007 z 18000Km za 6500€ al pa nov TDM za 8000

pa ti nisi resen :D

Objavljeno

Ne brihtoliraj pa pejd se priklopit na delavniški računalnik.

Prejšnji post sem oddal misleč, da mu je spustil semering na motorju. V tem primeru je materiala lamela in semering. Ne pa še pol motorja zraven.

In ja vem koliko je pa podret. Izgleda strašno a sploh ni taka reč, vsaj pri GS-u ne.

Nevem na kaj ti misliš niti kako poste bereš! ! govora je o Rt-eju in ne Gs-u in o znucani - iztrošeni sklopki in ne o puščanju semeringa-olja-posledično drsenje, motor pa ima 80K kil. prevoženega in je po vsem normalna izraba še sploh,če je bil vedno dokaj natovorjem npr. pri Yamahi V-maxu sem pri 75 K kil. menjal sklopko že drugič (lamele in plošče).

Objavljeno

pa ti nisi resen :D

ma ja vem....sm šu u kurac....še aml pa bom ratu vodovodar......

Objavljeno

ma ja vem....sm šu u kurac....še aml pa bom ratu vodovodar......

:D

Pita tata Pericu:

- Što želiš biti kad narasteš?

- Želim biti čistač bazena.

- Otkud to!?

- Pa mogu biti i vrtlar, vodoinstalater, raznosač pica…

...

Tata se zamisli, pa kaže ženi:

- Dušo, mislim da je pronašao one naše porniće...

Objavljeno

servo abs so ukinl mislim da z letnikom 2007 ;)

Pri večini BMW-ejev je za nekatere že zdavnaj vse ukinjeno,saj moraš skoraj vse doplačat npr: ESA,pot.računalnik,gretje ročk,metalik barvo,led z. luči,led žmigavci,širše platišče,itd.itd.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!