Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

 

20

BMW

F 800 GS

Enduro

232

21

KAWASAKI

VERSYS 650

Enduro

226

 

Konkurenta sta povsem skupaj :) čeprav versys 650 ni enduro

 

 

No, daj še Versysa 1000 in GS-ko :grim Pa V-Stroma 1000 in 650 ne pozabi  :smoke: 

 

Mal ti optiko vleče na eno stran :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slab ja, verjetno top izgled med konkurenco, bi se pa še kaj dalo... barvno uskladiti sprednje vilice, posodica za urin itd...

 

MTS 1200

 

Ah, 18k€ pa da s tem ne dobiš privilegija strahu, da ti bo razgnalo kardan...popolnoma nesprejemljivo :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, 18k€ pa da s tem ne dobiš privilegija strahu, da ti bo razgnalo kardan...popolnoma nesprejemljivo :bum:

 

Zakaj si pa nisi nabavil novega vstroma1000? da slišimo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker je, po mojem osebnem mnenju, vse nad 10.000€ za motor daleč preveč in ker ne V-Strom in ne Versys s 1000-kubičnima mašinama in brez kardana ne pašeta v isto skupino kot največje maksi-endure. In zato, ker se tudi rabljena GS-ka, v rokah povprečnega voznika, pelje precej bolje kot V-Strom in ima vse kar sem potreboval ter kljub potencialno problematični elektroniki in razpadajočemu kardanu navdušuje z user friendliness.

 

Suzukiju sem poleg tega zameril napake na velikem stromu, katerih nikoli ni priznal, čeprav se hvali, da jih je pri novem odpravil. BMW-jeve napake so mi povečini znani in ne odtehtajo vsega ostalega, predvsem tega, da se motor fantastično pelje. Ima pa V-Strom odlično skupnost uporabnikov, ki povezuje tudi vse tiste, ki so se odločili nabaviti nekaj drugega. Tako si tudi izmenjamo ogromno informacij o dobrih in slabih straneh drugih motorjev.

 

Ampak menjaš temo..prodanih GS-ov 1200 - 2170 kosov, prodanih Versysov 1000 - 65 kosov. Seveda to ne pomeni, da je veliki Versys slab motor.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne verjamem, da se kaj od naštetega bolje pelje od 4valjnega vrstnega motorja, ki je hlajen z vodo :)

 

BMW ima pač renome, star ata bo vedno kupil bemflo in ne kawasakija.

 

Versys1000 je premalo časa na trgu, oblika res ne privlači in tudi odganja kupce. Kawasaki je namreč znan, da ima zelo soliden dizajn, pri 1000ki se ni potrudil.

 

Se pa dosti GS, ki se prodajo, najbrž ne vozi po cestah, pa ne da so na servisih, ampak po garažah.

 

Ti pravim, da zna biti nov BMW zelo zanimiv (na osnovi 1000ke).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, sem ti že povedal, da o GS-u pa tudi o V-Stromu 1000 lahko govoriš 'poznavalsko', ko jih boš peljal. Jaz bi tudi lahko nabijal, da je, v primerjavi z B2 ali V2, I4 mašina za stare ateje (mehka, minimum vibracij itn.). Ampak potem bi bil na tvoji ravni in tam spet tvoje izkušnje prevagajo. Obstaja razlog zakaj I4-ke nikoli niso bile popularne pri maksi-endurah.

 

So ti pa že drugi povedali, da je vse polno oglasov z BMW-ji, ki so se 50.000+ km 'vozili po garažah'.

 

Dost trolanja, pejd se naspat in jutri z motorjem v službo, da ti ne bodo sam neumnosti po glavi hodile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti pa pravim, da plutonija ne rabim v roki držat, da bi vedel, da je strupen.

Prav l4 bo bmw vgradil v maxi enduro...

Oglasov za bmw in nezadovoljnih lastnikov je pa veliko.

Saj bos kmalu ploščo obrnil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz zgornja slika Multistrade je 24k€ kar je še bolj nesprejemljivo :grim in ne ubadaj se z vseznalcem snecerjem ki je imel do zdaj 2 motorja ER6 in Versysa . Pa da razčistimo v zajebanciji ki je prisotna v tej temi, sta to res jajčka od motorja,v resnici pa čist solidna mopeda za denar ki ju plačaš za niju. Hočem pa povedat da se vsi preveč obremenjujete z snecerjevim mnenjem ki ni verodostojno in objektivno in to zaradi zgoraj naštetih referenc :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej zato pa ne veš kaj je dober motor in klatiš neumnosti ki pa jih Kavasaki dilerji takoj opazijo in te prehladijo s to isto neumnostjo ki jo očitaš drugim!


Aja še smeškota sm pozabu napopat :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

special-edition-ducati-m.jpg

Točno zaradi lepote in voznih lastnosti tega modela oziroma klasike MS1200 neb mel bemweja. Raj dam 24 čukov za Ducatija kot pa 16 jurjev za BMW. (če bi imel dnar seveda :( )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač si nesposoben, še vedno se da dobiti barvna paleta 2012 oz. modelno leto 2012, cena = 10.986

Ja, saj 90letno "babico" se tut še vedno da :l_01:  

2014 letnika pa pride 12.415

 

Eni so pač navajeni natega, verjetno si prišel bmw jakni pa so ti dodatno zaračunali neumnost.

 

BMW že nervozno kopira velikega versysa, bo kmalu zunaj na osnovi S1000r

 

 

 

Cena: Versya 1000 z absom 2014 = 13.454€

Da je vozen še:

zaščita motorja - 225€

par stranskih kovčkov - 330€

nosilci za stranske kovčke - 125€

plošča za top case - 55€

top case - 225€

centralno stojalo - 150€

gretje ročk - 225€

 

Sicer ti pa lahko fakturo skeniram z vsemi popusti in "dodatnim popustom", ker sem namesto BMW-ja kupil "wersačeja"

Popravljeno . Popravil papez47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena: Versya 1000 z absom 2014 = 13.454€

Da je vozen še:

zaščita motorja - 225€

par stranskih kovčkov - 330€

nosilci za stranske kovčke - 125€

plošča za top case - 55€

top case - 225€

centralno stojalo - 150€

gretje ročk - 225€

 

Sicer ti pa lahko fakturo skeniram z vsemi popusti in "dodatnim popustom", ker sem namesto BMW-ja kupil "wersačeja"

Ka to pomen da nawš več Papez47 ampak Snecer47 :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregorjanc še en virtualni močen na jeziku motorist,koliko pa si se prepeljal z Pikes peak Multistrado in GS-om da veš kakšna je razlika v voznih lastnostih,sam sem vozil oba in jih imel na testu,zato me prav zanima to tvoje razmišljanje o voznih lastnostih.......bi nam jih podal prosim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena: Versya 1000 z absom 2014 = 13.454€

Da je vozen še:

zaščita motorja - 225€

par stranskih kovčkov - 330€

nosilci za stranske kovčke - 125€

plošča za top case - 55€

top case - 225€

centralno stojalo - 150€

gretje ročk - 225€

 

Sicer ti pa lahko fakturo skeniram z vsemi popusti in "dodatnim popustom", ker sem namesto BMW-ja kupil "wersačeja"

 

dks.si si poglej

 

10.986 + jurja za opremo in se za 12 voziš

 

Je pa vozen tudi brez teh dodatkov, gretje ročk?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregorjanc še en virtualni močen na jeziku motorist,koliko pa si se prepeljal z Pikes peak Multistrado in GS-om da veš kakšna je razlika v voznih lastnostih,sam sem vozil oba in jih imel na testu,zato me prav zanima to tvoje razmišljanje o voznih lastnostih.......bi nam jih podal prosim?

 

Kakšen čas je imel GS na omenjeni trasi?

 

tu gska nima kaj iskati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha si na dirke prešaltal sem mislil da se pogovarjava o voznih lastnostih in ne o zmogljivosti agregata. Se vidi da si bolj virtualen tip.Na moreš primerjat 150hp z 112hp !

 

Lahko pa primerjamo avtonomijo,ergonomijo,vzmetenje,ceno...itd...

 

P.S, pa sploh nisem post naslovil na tebe ampak na prav takšnega voznika kot si ti,ma dve leti izpit pa en motor je vozu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor je vozen brez teh dodatkov,samo pri BMW jih imaš serijsko pri Versysu pa jih kupiš v Lidlu in Hoferju po 3x ceni.

Recimo samo primer vtičnice 122€ :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha si na dirke prešaltal sem mislil da se pogovarjava o voznih lastnostih in ne o zmogljivosti agregata. Se vidi da si bolj virtualen tip.Na moreš primerjat 150hp z 112hp !

 

Lahko pa primerjamo avtonomijo,ergonomijo,vzmetenje,ceno...itd...

 

P.S, pa sploh nisem post naslovil na tebe ampak na prav takšnega voznika kot si ti,ma dve leti izpit pa en motor je vozu :P

 

kaj ti je nerodn.... napiš MZ :kva2: :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregorjanc še en virtualni močen na jeziku motorist,koliko pa si se prepeljal z Pikes peak Multistrado in GS-om da veš kakšna je razlika v voznih lastnostih,sam sem vozil oba in jih imel na testu,zato me prav zanima to tvoje razmišljanje o voznih lastnostih.......bi nam jih podal prosim?

 

Osebno Pikes pikco še nism vozu, samo klasiko MS . Dopade se mi iz vidika da mi je vizualno zelo všečna in tudi s položajem sedenja sem bil več kot navdušen. V njen prid mi tudi govori da sem se bolj sproščeno zapeljal v ovinek in ne kot z BMW ko ne vem kje je meja da ne drajsaš s cilindrom. V končni fazi jest nism tok enga raziskovalca, da bi vozil po brezpotjih da bi rabil GS kot ostali.  Sploh pa na male kilometraže katere sem jih prevozu z obema ti ne morem podati konkretnega odgovora. Ti bom podal več odgovorov na vozne lastnosti MS ko jo dobim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha si na dirke prešaltal sem mislil da se pogovarjava o voznih lastnostih in ne o zmogljivosti agregata. Se vidi da si bolj virtualen tip.Na moreš primerjat 150hp z 112hp !

 

Lahko pa primerjamo avtonomijo,ergonomijo,vzmetenje,ceno...itd...

 

P.S, pa sploh nisem post naslovil na tebe ampak na prav takšnega voznika kot si ti,ma dve leti izpit pa en motor je vozu :P

 

A kategorijo imam 23 let, od tega 21 let neomejeno :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor je vozen brez teh dodatkov,samo pri BMW jih imaš serijsko pri Versysu pa jih kupiš v Lidlu in Hoferju po 3x ceni.

Recimo samo primer vtičnice 122€ :grim

 

Primer vtičnice je edini takšen, ker je not tudi rele za ogrevanje ročk, ki ga kasneje ne rabiš dokupiti.

 

Je pa težko razumeti, da hočem imeti original na točno določenem in predvidenem mestu, ki ga je predvidela tovarna, posebej za to izdelan nosilec, vtičnica in stikalo ter priklop na predpipravljeno vtičnico (samo klik)

 

Pri hofer lidl vtičnicah vse delaš in improviziraš sam in tako kot pri originalu nikoli ne bo.

 

p.s.

vtičnico sem dal gor zaradi lepšega, je še nisem uporabil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:smoke: Sej jest sem Wersya kupu tud sam ............. zaradi lepšega ................ :whistle: ................... je vprašanje, če ga bom sploh kdaj uporabil..................... :slap: .............. ampak - človek nikoli ne ve.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha si na dirke prešaltal sem mislil da se pogovarjava o voznih lastnostih in ne o zmogljivosti agregata. Se vidi da si bolj virtualen tip.Na moreš primerjat 150hp z 112hp !

 

Lahko pa primerjamo avtonomijo,ergonomijo,vzmetenje,ceno...itd...

 

P.S, pa sploh nisem post naslovil na tebe ampak na prav takšnega voznika kot si ti,ma dve leti izpit pa en motor je vozu :P

Če te zanima glih, imam izpit za A "uradno" že 8 let. Motorje vozim od svojega 7 leta (se pravi 1/4 stoletja). Prvič sem bil na motorju pri enem letu ko me je pokojni oče prvič zapeljal s svojo extrem krosko, da me je po dveh urah vožnje končno lahko uspaval. Sem pač tip človeka kateremu je na prvem mestu družina, potem hiša in okolica in šele nato motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!