Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

No da ti pomagam ! Na GSu ne moreš tolk nagnit da podrajsaš cilindre prej podrajsaš drsnike na kolenu in komolcu in preden bi se dotaknil cilindrov bi spustila pnevmatika !!! Vpraši svojega sodelovca kaj sem jaz počel z GSA ki je še večji in težji kot navaden GS.

 

Drugače pa moje osebno mnenje GS- boljše zavore

                                                            -večji tank

                                                            -večji komfort

                                                             -lahkotnejši v ovinkih,prav tako boljši v zaviranju v ovinku,če je potrebno

                                                             -nič težji od multistrade

                                                              -veliko manj potraten z gorivom

------------------------------------------------------zaneslivejša elektronika

                                                                 -večja podpora in boljša dobava rezervnih delov in dodatne opreme

                                                                -pokvarljiva sta oba ravno enako

                                                                 .....itd....

 

Multistrada pa mi je vizuelno bolj všeč in mi ma veliko bolj zabaven agregat in pošteno če povem bi rajši imel če bi zdaj kupval Multistrado.To pa zato ker sem GS že mel in čisto zaradi ničesar drugega,pač nisem nekakšen fanatik ki bi ga znamka zasvojila do konec življenja kot nekatere!

 

Gregorjanc vsak ima svoje prioritete,kolk časa imaš ispit nima veze s tem! Kilometri na leto in izkušnje delajo motorista varnega ne izpit v žepu pa motor v garaži. In z tem lahko tudi komentiraš kaj je dobro in kaj ni oziroma so tvoje objave verodostojne in objektivne!

 

Snecer izpit v žepu imam tudi jaz 20 let že za vso gradbeno mehanizacijo od gosdeničarjev naprej,delal pa sem od tega kakšni 2 leti na njih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil sem še, da imam izpit za voditelja čolna tudi 20 let. :)

 

BMWjaši so fanatiki za svojo znamko, jaz sem kawasakija kupil, ker je bila trgovina najbližje in v tej tehnološki dobi, je skoraj vsaka normalna znamka ok.

 

Nobenega fanatizma, tudi plakata tom cruisa nimam na steni

 

Niso važni kilometri, nego glava. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene si ocenil za fanatika BMW že davno pa sploh nimam več bmfe..... :P

Glede glave se strinjam če nimaš nič v glavi tud kilometrov ne moreš imeti veliko saj končaš na groblju ^_^sem že 20 let na motorju in od tega imam par 100 000km za sabo tako da ne bi kaj imaš pa kaj nimaš!

Tudi tukaj se strinjava dandanes je vsak nov motor dober motor!

 

A poveš koliko od teh 23 let si na pravih motorjih,ker sam sem namreč začel že v 4 osnovne šole z Rogom in Avtomatik mašino,prvi resen motor pa je padel ko sem bil star 15let in to MZ250ETZ nato Jawa350,pa Z750 in tako naprej do danes!

 

No ne da se mi več pregovarjat z virtualnimi Rossiji,od zdej naprej se spet samo zajebavam ker se bojim da me potegnete dol na vaš nivo in me premagate :P :lol:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Niso važni kilometri, nego glava. 

:glare:  glej glej, da tud Snečer kdaj glavco zadene.

 

 

Gregorjanc vsak ima svoje prioritete,kolk časa imaš ispit nima veze s tem! Kilometri na leto in izkušnje delajo motorista varnega ne izpit v žepu pa motor v garaži. In z tem lahko tudi komentiraš kaj je dobro in kaj ni oziroma so tvoje objave verodostojne in objektivne!

 

Ne vem kaj je enim res fora, da se bohotijo kok kilometraže z mopiji nardijo na leto. Jest osebno se zapeljem ko imam čas in v tem času uživam zelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene si ocenil za fanatika BMW že davno pa sploh nimam več bmfe..... :P

 

on je napisu  "BMWjaši so fanatiki za svojo znamko", not si se pa zgleda sam najdu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versysa kupis zaradi izgleda? O moj bog... Sj tudi GS ni nekak lepotec ampak v primerjavi z kaoswakijom je pa angelina proti šerbi v najbolših letih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm gledu kje je kaka kawa al pa bmf 800 ..pol sm pršu do bonija na 11.mestu pa zaspal ...

 

 

20

BMW

F 800 GS

Enduro

232

21

KAWASAKI

VERSYS 650

Enduro

226

 

Konkurenta sta povsem skupaj :) čeprav versys 650 ni enduro

 

sej sm reku..way down..

 

Ne verjamem, da se kaj od naštetega bolje pelje od 4valjnega vrstnega motorja, ki je hlajen z vodo :)

 

BMW ima pač renome, star ata bo vedno kupil bemflo in ne kawasakija.

 

kar se verjeti tiče se strinjam s tabo.. za verjeti je treba prevoziti vsaj po ene 2-3000km z vsakim od konkurentov ...

 

sam s pa res nesramen s širjenjem teh neresnic !!!

 

 Se vidi da si bolj virtualen tip.Na moreš primerjat 150hp z 112hp !

 

 

kar je res je res ...sam multistrade še ene 23 let ne boš mogel primerjat z bokserjem ...k švabom vsaj tolk časa ne bo ratal potegnit 150 konjev iz mašine za isti čas / kilometrino  obratovanja kot duce ...bmf ve kje je meja konjušnice da lahko nategujejo kupce , ki načeloma delajo več kilometrov pa imajo debele denarnice 

- da lahko do 150.000km kar naj bi motocikel nekako ob rednem vzdrževanju zdržal - pustijo na servisu za vzdrževanje in zamenjavo pokvarjenih delov še par motorjev..

p.s.

vtičnico sem dal gor zaradi lepšega, je še nisem uporabil

ja pa na bmflo kej namontirej-  brez vezen strošek če lohk...pol pa šparat z motorjem v garaži za reden servis .. :P

 

Vpraši svojega sodelovca kaj sem jaz počel z GSA ki je še večji in težji kot navaden GS.

 

Drugače pa moje osebno mnenje GS-                                                              -lahkotnejši v ovinkih,prav tako boljši v zaviranju v ovinku,če je potrebno

                                                             -nič težji od multistrade                                                                                    -večja podpora in boljša dobava rezervnih delov in dodatne opreme

                                                                -pokvarljiva sta oba ravno enako

                                                                 .....itd....

 

Multistrada pa mi je vizuelno bolj všeč in mi ma veliko bolj zabaven agregat in pošteno če povem bi rajši imel če bi zdaj kupval Multistrado.

 

http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html   -

Masa praznega vozila, pripravljeno na vožnjo, polna posoda za gorivo 1) 1) 238 kg

http://www.ducati.com/bikes/multistrada/1200/index.do#tech_spec.do? &_suid=140143672691109507591008971186

Wet weight (KERB)
224kg (494lb)
 
14kg je razlike ... se mi zdi da ene tolk tehtajo alu kovčki ....
 
aja pa še ena cvetka : "top box za bmflo prostornine 32 l z nosilnostjo prtljage 5kg " .... :lol1:  :lol1:  :lol1:
eat this : 5kg imam jaz v mojem alpos-u (slovenski proizvod) prvih 10cm od dna .... pa še zgleda grš kot tile bemflarski .. :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versysa kupis zaradi izgleda? O moj bog... Sj tudi GS ni nekak lepotec ampak v primerjavi z kaoswakijom je pa angelina proti šerbi v najbolših letih...

sam pr šerbi ti ni treba pazit da ko pljuneš mastnega ne zadaneš popka pa kosti okol letijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene si ocenil za fanatika BMW že davno pa sploh nimam več bmfe..... :P

Glede glave se strinjam če nimaš nič v glavi tud kilometrov ne moreš imeti veliko saj končaš na groblju ^_^sem že 20 let na motorju in od tega imam par 100 000km za sabo tako da ne bi kaj imaš pa kaj nimaš!

Tudi tukaj se strinjava dandanes je vsak nov motor dober motor!

 

A poveš koliko od teh 23 let si na pravih motorjih,ker sam sem namreč začel že v 4 osnovne šole z Rogom in Avtomatik mašino,prvi resen motor pa je padel ko sem bil star 15let in to MZ250ETZ nato Jawa350,pa Z750 in tako naprej do danes!

 

No ne da se mi več pregovarjat z virtualnimi Rossiji,od zdej naprej se spet samo zajebavam ker se bojim da me potegnete dol na vaš nivo in me premagate :P :lol:

 

Ki sem te ocenil za fanatika? :)

 

Pa napisal sem "skoraj" vsak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versysa kupis zaradi izgleda? O moj bog... Sj tudi GS ni nekak lepotec ampak v primerjavi z kaoswakijom je pa angelina proti šerbi v najbolših letih...

 

Pri versysu zamenjaš masko in luč pa imaš vrhunski dizajn.

 

Pri bemfli brez flekserce ne bo šlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda kdaj o vas napišem kakšno knjigo...to zna bit svetovna uspešnica.. :grim

 

GS vs Versys

yes or no?

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda kdaj o vas napišem kakšno knjigo...to zna bit svetovna uspešnica.. :grim

 

GS vs Versys

yes or no?

 

to ne bo knjiga ... to bo enciklopedija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut če to zamenjaš ni pomoči...spominja me na fiat multiplo... Fiat-Multipla_2002_1600x1200_wallpaper_0

 

Dobro, da si ravno Multiplo izpostavil, ker jo trenutno vozim :)

 

Zamenjaš sprednji del in je čisto drug avto..

 

103573501020346755774797.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda kdaj o vas napišem kakšno knjigo...to zna bit svetovna uspešnica.. :grim

 

GS vs Versys

yes or no?

 

Morda naslov Never od ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregorjanc ne bluzi na svoj mlin in ne gre se za koliko ma kdo km ampak kdo je vsaj malo kompetenten za komentarje kateri motor je boljši........si dojel point.......tu so najpametnejši ravno takšni ki jim niso pomembni kilometri pa prioriteta družina pa meli so en motor pa na let naredijo 2kkm ko pa pride na repertoar kakšen je kašen motor so pa brihtni v iber.

Za to se gre gregorjanc al komentira nekdo kakšen je kak motor , ki ima za sabo več 100kkm in raznih motorjev o katerih se pogovarjamo al pa komentira nekdo ki ima kot sem povedal že zgoraj.

In takšne brihte vejo vse,predvsem kar preberejo po netu in slišijo v gostilni..........a si dojel družinski in hišni človek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thampi ti pa ne tež pa se pejt rajši kdaj še s kakšnim motorjem zapeljat namest tiste svoje ropotulje :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW fanatik lahko prevozi 1mio km+ pa bo še vedno hvalil, ker je pač fanatik.

 

Njemu tudi nič ne crkuje in njegov je boljši od novega :)

 

S pravimi motorji sem prevozil nekaj nad 60.000km in predelal kar par zanimivih lokacij. Počasi bo za moj radij zmanjkalo, ponavljanja pa nimam rad.

 

Vendar pa kilometri nimajo nobene veze s tem, saj na vožnjah na testiram motorja, ampak je primarna lokacija in izlet.

 

Za takšne, ki enkrat na teden menjajo gume in 1x na mesec motor pa verjamem, da so testni vozniki moto revij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eden izmed brihtnih :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2 ..... :kva2:  si pa res full brihtn komentator :P .... glih za francoski MotoJornual

Sej boš tud ti dojel, da v življenju ni sam kramp pa motika :grrr ampak tist k se začne na D..... :grim

Popravljeno . Popravil gregorjanc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregorjanc tuki se pa strinjam s tabo kar je res je res,stvar na D.... nam greni življenje in jemlje užitke,ker se treba preveč gnat da prideš do tega D...ja :sleep2:

 

Drugače pa več imaš kilometrov bolj si izkušen in bolj lahko odreagiraš v kočljivih situacijah!

Več si imel različnih motorjev bolj lahko ocenjuješ kaj je dobro in kaj še boljše!

To je vsa metematika zadnjih nekaj postov in kdor tega ne razume naj se vrne v prvi razred osnovne šole!!!

 

sam to sem hotel dopovedat ,moj namen ni bilo hvaljenje temveč dopovedovanje vikend motoristom o njihovih ugotovitvah ki so največkrat plod interneta in še enkrat gostilniških krac!!!

 

Snecer zate je pa itak prepozn,si preveč zabredu tud če bi šel še enkrat v prvi razred :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marquez letos lepo pere tiste z več kilometri in nebroj probanimi motorji.

 

Zanimiva matematika.

 

Enim pač vse "šole" in km nič ne pomagajo, določenih zadev se ne da priučiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja nikoli se ne boš naučil ločevat med tekmovalnim in rekreativnim motociklizmom,se predam zmagu si snecer :surrender:  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak pa zgleda rekreacija na motorju? :)

 

parkiraš se v eni šumici.... vzameš eno fejstno s sabo..... in pol se rekreiraš.... za vse ostalo, uporabi domišljijo :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!