Alla Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Se vidi, da nisi bil nikoli tam..... :glare:
Kmet2 Objavljeno Oktober 10, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Na Vranskem ne,naredim pa na leto toliko km v rikverec kot ti naprej.... :glare: KLOVN, DAMI34 in skalar36 3
BREITNER Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 (popravljeno) :blink: Hehehe ..... mimo kovčka za orodje pač niso mogli! BMW, odzadaj pa škatla za orodje iz Bauhausa .. halo! Grd je ko lopof! Popravljeno Oktober 10, 2014. Popravil BREITNER Nearrain, Fritz in I30 3
Fritz Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 To pa je umetnost. Iz grdega narediti še gršega I30 in BREITNER 2
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 To je motor za ljudi z domišljijo. Scarabeo
Fritz Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 To je motor za ljudi z domišljijo. Scarabeo Prejkone z nostalgijo...
Nearrain Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 mhm...potem se pa tadva mimo pripeljeta Gift povej po resnici. Na sliki sta Ti in Snekcica, k sta hotla pridet do taprauga dzi MOTORJA, pa so vaju zandarji prestregl. KLOVN, solorider, Robson in 1 other 4
Andrej777 Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 ne bit zdaj užaljen...to so dejstva Jaz imam f800s s slabih 70.000km pa se temu samo smejim. Nevem kaj je bilo res z verigo, ni ravno znana napaka teh motorjev in nebi smelo tega naredit. Poleg tega je edina resna napaka zadnja os ampak to so res pozno ampak so priznali na BMW-ju in krili stroške ali vsaj del. Ostalo pa.....semering vilic...haha, 50€ in pogost problem na veliko motorjih. Potrošni material. Navitja so tudi na hondah in še kje crkovali. Tudi meni je...previtje cca 80€, kao drugi defekt zadnjega ležaja ni defekt ležaja ampak samo gumi blažilca zadnje jermenice. Nič kritičnega za vozit, menjava pa tudi ni draga. Kolikor motor manj požre in kolikor manj stane servis je več kot dovolj za popravilo teh zadev. Fritz, KLOVN, Kmet2 in 1 other 4
Nearrain Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 (popravljeno) Jaz imam f800s s slabih 70.000km pa se temu samo smejim. Nevem kaj je bilo res z verigo, ni ravno znana napaka teh motorjev in nebi smelo tega naredit. Poleg tega je edina resna napaka zadnja os ampak to so res pozno ampak so priznali na BMW-ju in krili stroške ali vsaj del. Ostalo pa.....semering vilic...haha, 50€ in pogost problem na veliko motorjih. Potrošni material. Navitja so tudi na hondah in še kje crkovali. Tudi meni je...previtje cca 80€, kao drugi defekt zadnjega ležaja ni defekt ležaja ampak samo gumi blažilca zadnje jermenice. Nič kritičnega za vozit, menjava pa tudi ni draga. Kolikor motor manj požre in kolikor manj stane servis je več kot dovolj za popravilo teh zadev. Ampak si pa zloben . . . Ko bo Gift to prebral, bo revez spet erektilno nesposoben vsaj 14 dni preden spet vsaj mal k seb pride. Pa tok je bil revez vesel, da mu ni blo treba cel internet dol potegnt (sam 78%), da je un video na youtubu najdu... Popravljeno Oktober 10, 2014. Popravil Nearrain
skalar36 Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Mislim , da serviserji amortizerjev priporočajo servis na 2 leti, ali 20k prevoženih KM. Tud meni na yamahi so spustili. skoraj zagotovo ker sem z štrajfiksom nabijal umazanijo v notranjost vilice.
solorider Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 jutri se bom odločil, če ga nebi imel....
gift Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 no drugih težav po do sedaj prevoženih že kar 2000 km, zaenkrat še ni zaznati http://youtu.be/DJBNjj3QW48
gift Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Jaz imam f800s s slabih 70.000km pa se temu samo smejim. Nevem kaj je bilo res z verigo, ni ravno znana napaka teh motorjev in nebi smelo tega naredit. Poleg tega je edina resna napaka zadnja os ampak to so res pozno ampak so priznali na BMW-ju in krili stroške ali vsaj del. Ostalo pa.....semering vilic...haha, 50€ in pogost problem na veliko motorjih. Potrošni material. Navitja so tudi na hondah in še kje crkovali. Tudi meni je...previtje cca 80€, kao drugi defekt zadnjega ležaja ni defekt ležaja ampak samo gumi blažilca zadnje jermenice. Nič kritičnega za vozit, menjava pa tudi ni draga. Kolikor motor manj požre in kolikor manj stane servis je več kot dovolj za popravilo teh zadev. svetujem ti, da začneš v kratkem prodajat.... http://youtu.be/BAVE3ttUe-c
Robson Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Ti hoče očitno Gift povedat, da vse te napake imaš, samo še nisi "porajtal". :-) In ko ga boš tako prodal s slabih 70.000 km, greš lahko s tistim denarjem po novo Kawapowerco.. KLOVN 1
skalar36 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 svetujem ti, da začneš v kratkem prodajat.... http://youtu.be/BAVE3ttUe-c Mene pa kar srce zaboli, ko vidim, da nekomu motor "zariba". Pa tud če je BMW. Ne morjo\mormo si vsi privoščit vsako leto druzga. Vsi smo ga pa kupili zato, da uživamo v vožnji (verjetno je ene 10% takih, ki so ga kupili za pozerstvo, a tukaj ni razlik med znamkami) in da ti crkne pa si ne moreš privoščit druzga...tega nobenmu ne privoščim! KLOVN, dore, Joker in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Mašinca katero je prilimal gor Gift je ena boljših kar sem jih imel,z ženo sva imela 2 ,650 in 700 toda obe 800cca,nazaj navedeno so samo oznake,nikoli nobenih problemov,od servisa do servisa ni dolivanja ali porabe olja,žena ga spravi na 3.7l porabe na 100km kljub 75hp,motorček težek 200kg,prav tako zelo lepo vozen v dvoje,jaz 110kg,ona 70 pa ne povedat kje ste slišal ker bom ostal brez glave Motorćek potegne tudi do 200kmh!!! No Gift pa snecer sta jih zagotovo imela na stotine,zato tudi prilimata kakšen defektek od teh njihovih kvot,kar je v mejah normale Bi jih pa lepo prosil če mi lahko prilimata še kakšen japonski motorček s takšnimi karakteristikami.....lepo prosim fant in punca ,razmislita in nas razveselita saj ga rade volje kupim ,aja pa naj dodam da je takšen motorček z ESA ASC 9k evrčkov,se pravi ne sme bit tudi dražji ,kvečjemu veliko cenejši ,skratka to kar zagovarjata vidva!!!! P.S. pa za nevedneže kot sta zgoraj omenjena je to agregat od Rotaxa in ne BMW-ja Ker predvidevam da sem vas povozil z argumenti,pričakujem nadljne blodnje oz. provokacije,ki mi polepšajo dan :lol: KLOVN, Fritz, Nearrain in 3 others 6
gift Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 So, since we're Adventure/Researcher we started to ask questions. Turns out the Mechanic who was fixing our front shocks was very familliar with your problem. He mentioned that they struggled to advise the Lima shop on what to do and mentioned, not in a bad way, that Lima doesn't have a lot of experience and this made it tough. They said it has to do with their market more than their competence. The mechanic attended some training in Bogata recently and your bikes we're the big news. He said there is NO WAY it was bad gas or anything like that. The official answer is low oil pressure caused by contaminated oil. I'm not sure of the technical explanation but sounds like debris or something in the oil stops something else from working causing the low oil pressure which is DEATH! They had an 800gs hanging in the shop that had the exact same problem but they got it before it was too late, only destroying the clutch.
gift Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 J Aust got back from Gildermeister (BMW dealer in Lima) and got some bad news to share. In brief, my bike has broken piston rings and various engine components are unusually worn-out (gaskets, metal rings, etc, too many to remember ). Naomi's bike is being dissected and so far they are finding the similar issues. They don't know what exactly could have caused such a catastrophic failure on BOTH bikes. Bad gas can't do such damage according to some of the BMW people here, others think it can. If you ask me, as an engineer I don't think bad gas can cause such failure. All the data is being forwarded to BMW in Germany and they are 'analyzing' the data, photos, reports to know what to do with the bikes (what parts to replace, or even if we should get new engines). It is still being decided if this is covered under warranty (WE HOPE!) or not... Another possible cause of this mess is bad lubrication (either very low engine oil levels, which is not the case as I checked the oil level regularly, a defective oil pump or just poor quality oil (last time we changed the oil was at the BMW dealer Ruta40 in Medellin, Colombia and they use ELF MOTO 4HP ECO 10w40). Or just simply a factory defect on both bikes (both bikes were bought brand new and were ordered at the same time; same batch) Bottom line, we're not going anywhere for at least 4 weeks. And if this is not covered under warranty (which would be even more surprising) we wouldn't have the economic means to continue our travels. Well.... what can I say... If I ever thought something was going to prevent us from continuing our trip was my herniated discs/compressed spinal cord but not our brand new 2010 BMW F800GS... Surprising, disappointing, upsetting Alberto Some pictures for illustration: If you've ever seen a piston head/rings it shouldn't look like this one Part of the oil-pump, see the marks? not good Piston from my Gringa bits and pieces being analyzed Is the dark colour normal? mmmmmm... No heart, no life. I literary almost cry when i saw her today It's Nomi's bike turn to be opened up
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 A to so tvoji motorji no eni izmed tistih par stotih ki jih imata s Snecerjem
gift Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Nimam dovolj denarja, da bi kupoval slabo robo
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Kot sem predvidel že v predprejšnjem postu.........blodnje :grim
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 It's Nomi's bike turn to be opened up po barvi verige se vidi, da je bil moped vzdrževan z veliko ljubezni. Kmet2, KLOVN, Fritz in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Zdej si začel pa že z nami bmflarji držat evo Dami34 zaslužu si si pasulj DAMI34 1
skalar36 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Ej mogoče pa določeni lastniki BMW-jev mislijo, da ga ni treba vozit na servis ter vzdrževati-ker gre tako dober glas o njem-pol jim pa crkne KLOVN, DAMI34 in Kmet2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se