Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

pa za olje in kardane  :smoke:

 

Eetak. Jaz sem si dal montirat posebno škatlico za dva rezervna kardana in naredit custom moto-prikolico s 100l rezervoarjem za motorno olje in še dodatno 20l kanto (če prvih 100l ne bi zdržalo od Ljubljane do Kopra) :grim

 

post-1019-0-12994800-1414705934_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Viš kako so izkušnje različne. Imel 15 let starega Audija 100, V6 2,6 in pogosto vozil majhno razdaljo med Ljubljano in Neapljem. Pa enkrat vmes v Ljubljano odpeljal P207, sicer čudovit avtomobilček, ki pa tistemu 15 let starejšemu Audiju ni segel niti do kolen za takšno vožnjo.

 

A primerjati ta dva je skoraj isto kot primerjati Versysa 650 in veliko GS-ko (da ne bomo preveč odtavali od teme). Ko je mali strom (zelo fajn motorin) dvakrat porezal konkurenco na Motorradovem AlpenMasterju in bil ocenjen bolje kot npr. velika GS-ka, to še vedno ne pomeni, da je boljši motor od GS-ke temveč, da je več motorja za vložen denar, še posebej za okoliščine v katerih se izvaja ta preizkus. Ko poskusiš oba in še kakšnega, ti je to hitro jasno.

 

Pljuw na bavarske kante...itaq :grrr

 

Zdaj se bote malo potolažili med sabo, ker so med prazniki servisi zaprti, lepo.

Eetak. Jaz sem si dal montirat posebno škatlico za dva rezervna kardana in naredit custom moto-prikolico s 100l rezervoarjem za motorno olje in še dodatno 20l kanto (če prvih 100l ne bi zdržalo od Ljubljane do Kopra) :grim

 

attachicon.gifGS-Anhänger.jpg

 

Gumice ne pozabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej vam  :kmet: 2 dobavlja domačo pridelano :)

Vis k ves.  Pa res nisi tok retardiran kukr pravjo.

 

PS:  psssssst.... ni vse res kar govorijo o teb naokol...  ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut jest ne rabim dolivat :grim

 

Tis itaq čudn. Pa še tolk mopedov imaš, da nikoli ne vem, na katerega misliš B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem se znebiti vtisa: veliki ljubitelji Vrsys-ov so očitno tudi veliki ljubitelji francoskih (romunskih) avtov :ninja:......to je zgolj naključje, da imate tudi za avte bolj slab okus?   :kva1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no... skalaprava... imaš prav.. .motor v mojem avto je rezultat sodelovanja PSA concerna in BMW grupe... tako da ti dam veljat da je napol romunski :P :P

 

in ko odpereš pokrov v Mini cooperju in pa v 207 :D glej ga zlomka.. isto sranje.. drugo pakovanje :P

 

 

Mam občutek da vas je nekdo piknil ? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no... skalaprava... imaš prav.. .motor v mojem avto je rezultat sodelovanja PSA concerna in BMW grupe... tako da ti dam veljat da je napol romunski :P :P

 

in ko odpereš pokrov v Mini cooperju in pa v 207 :D glej ga zlomka.. isto sranje.. drugo pakovanje :P

 

 

Mam občutek da vas je nekdo piknil ? :P

Isti občutek dajete vi nam...... :kva1: ........da vas je nekdo piknil, ne nas več osvajat ,ker nismo te sorte kot vi štajerski Murkoti.. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, pa sem le prebral do konca. Pljuv na BMW pa pljuv na versysa-aja sej versysa mam jz....ups...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, pa sem le prebral do konca. Pljuv na BMW pa pljuv na versysa-aja sej versysa mam jz....ups...

pljuč na zimo si pozabil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker:

  1. Nimaš elektronsko nastavljivega vzmetenja ESA! Ko pride "rasfukana" cesta, lepo prestavim na "Comfort" in lebdim preko jam in grbin, če se hočem naganjati, prestavim na "sport", za vse ostalo je nastavitev "normal". Seveda vse med vožnjo! Kaj podobnega na tvoji karjoli? I dont think so! Pa ne mi rečt da je brez veze, ker nisi probal.
  2. Električno brezstopenjsko nastavljiv vetrobran: na avtocesti gor, na ridah dol, itd....je ni čelada, ki bi bila hrupna, ker si lahko vsak po svoje nastavlja vetrobran! Na tvoji Yamahi? Ne! Je pa na FJR1300, samo niti pribljižno tako učinkovito - sprobano v 1. osebi!
  3. Serijski ABS, servo ojačane Brembo zavore, povezane spredaj/zadaj, nadzor zdrsa ASC: tukaj se piše varnost z veliko začetnico! Kaj od tega premore tvoja karjola? Pa ne mi sedaj, da ti tega itak ne rabiš, ker si tako dober, pa previdno voziš, pa...bla bla bla...., kajti če te ABS reši samo enkrat, si zmagal!
  4. Ob 1200 ccm prostornine in 110 konjih imam porabo benza ob enakem režimu vožnje, kot bi jo imel ti na svoji samokolnici garantirano nižjo!
  5. Kardanski pogon: če si v rangu do 30.000 km letno, kot sem jaz, potem znaš ceniti, da ne rabiš sprejev, da ne omenjam, koliko mastnega dreka bi se nabralo zaradi ketne.

Poleg teh petih, pa še bonusi, kot so:

  1. Tempomat, ker je fajn da v naselju nastavim na 50km/h in lahko dejansko opazujem dogajanje na cesti in ne rabim buliti v števec in ugotavljati, ali sem že ob vozniško. Na odprtih cesta in AC pa sploh ne rabim besed izgubljati na to temo.
  2. Ogrevane ročice in sedeži...zato je zame sezona vesela do miklavža in dlje, če le ni snega.
  3. Za prtljago so dizajnirani originalni kovčki, ki so bili testirani tudi v vetrovniku skupaj z motorjem, zato motor tudi pri večjih hitrostih ne opleta z balanco, kot ostali (vem kake probleme imajo nekateri moji kolegi, ne boš verjel na japonskih motociklih), ne rabiš montirat "nagraužnih" aftermarket nosilcev, en ključ odpira vse ključavnice, itd...
  4. Prednje vzmetenje telelever....zato se motocikel med zaviranjem spredaj bistveno manj poseda
  5. Nadzor tlaka v obeh gumah, ki te obvešča o tlaku v realnem času, z upoštevanjem temperature zraka
  6. Enoročna alu zadnja nihajka...stikanje zadnjega kolesa kot pri avtu

Zadev, kot so potovalni računalnik, indikator prestave, električne vtičnice,....itd. sploh nisem omenjal, ker so že samoumevni na bemflih od "pamtiveka"

 

 

Uf, sem se utrudil od samega naštevanja :smoke:

 

Evo, zato je tvoja Yamaha samokolnica v primerjavi z BMW-ji!

 

Bo dovolj, Matej?

:hooray:

 

 

 

mislil sem, da je samo čista zajebancija in rahlo pikanje pa vidim, da ste odfukjeni....

 

model ne more prestavljati na mestu malo težji motor in nam svetuje, da to ni motor za mene....

.... :pos:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isti občutek dajete vi nam...... :kva1: ........da vas je nekdo piknil, ne nas več osvajat ,ker nismo te sorte kot vi štajerski Murkoti.. :P

Ah, kam bomo pa prišli če se bomo zmerjali?

Na koncu se več niti poznali nebomo :(

Kmet2 izražam ti svoje mnenje :D in upam da nisem źaljiv. Ne poznaš me, nisi me videl, ravno tako nisi videl nikjer mojega nastopa, zato me prosim ne sodi po zapisih.

Vredu?

Nevem ali si murko fan ali ne, vendar bi raje peljal bmwja in ga imel v garaži kot da bo njega gledal 1s na dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

.... če normalno voziš tudi absa ne pogrešaš, v bistvu je še bolje, ker si bolj pazljiv in ne tišiš do daske in potem bremza do daske, ker veš da vse elektronika naredi. Potuha za objestneže

 

 

Dragi Snecer, od vseh nebuloz, ki si jih do sedaj natrosil, pa včerajšnja zagotovo zmaga! Bom še enkrat povzel tvojo misel:

 

ABS je potuha za objestneže! Zato je bolje imeti motor brez ABS-a, ker si tako bolj pazlji! :eek: 

 

A ti resno zagovarjaš tako stališče?

 

Ker če je to res, si ne morem predstavljati, kako zelo trpiš, ker bo imel novi Versys ABS že serijko!

Upam, da si zaradi tega ne boš žile rezal, sploh ker je posredni krivec za ABS na motociklih ravno BMW   :kva1:

 

ABS te pa lahko reši tudi ko ne tiščiš, recimo da zapelješ v trenutku zaviranja na naftni madež na mokri cesti, ki ga ne moreš videti.....blokada prvega kolesa v takem primeru tudi pri majhni hitrosti lahko pomeni padec - ja, tudi pri tebi. Da ne omenjam, mladih in neizkušenih motoristov, ki morda še nimajo občutka na zavorah itd....ja res, sam objestneži imajo ABS  :glare:

 

P.S.

Še vedno čakam tvoj odziv na boxer gasilne brizgalne, ki jih uporabljajo naši gasilci......to si se tudi naredil francoza :ninja:

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS je gas-bremza objestna vožnja v večini primerov.

Sem prepričan, da brez ABSa voziš bolj pazljivo.

 

Ok? versys v Nemčiji ima že dolgo ABS serijsko, Bosch sistem.

 

p.s.

jaz pa čakam na tvoje hude lokacije, kamor mi z japonci ne pridemo :)

 

bigfirexpresstuzoltomoto.jpg

 

agregat so pa gori dali sliko

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS je gas-bremza objestna vožnja v večini primerov.

Sem prepričan, da brez ABSa voziš bolj pazljivo.

 

Ok? versys v Nemčiji ima že dolgo ABS serijsko, Bosch sistem.

 

p.s.

jaz pa čakam na tvoje hude lokacije, kamor mi z japonci ne pridemo :)

 

bigfirexpresstuzoltomoto.jpg

 

agregat so pa gori dali sliko

 

  • Ok, lepo sem ti nalepil slikico ročnih gasilnih brizgaln, ti pa spet odvračaš pozornost s temi hecnimi gasilkimi motorji, po katerih te nisem spraševal!......ok razumem, nimaš argumenta. Gremo naprej.

 

  • Torej ABS....verjel ali ne, jaz sploh ne razmišljam o abs-u med vožnjo, še vedno pa stoji tvoja trditev, ki jo ne bom še enkrat citiral. Torej bi morali biti motocikli po tvojem brez ABS-a? DA ali NE? In ne filozofiraj prosim.

 

  • In nazadnje: prosim prilepi mi moj citat, v katerem trdim, da jaz lahko nekam pridem s svojim motorjem, kamor vi z japonskimi ne morete !Kje sem to zapisal?  MOJ CITAT PROSIM, ČE MI NALIMAŠ, kjer pišem, da jaz z RT-jem pridem v kraje, kamor kao vi ne morete!!! Jaz tebe namreč vedno citiram, daj še ti mene, lepo prosim.

Hvala

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjam se, da je ABS obvezen, žal pa prihaja do zlorabe :)

 

Samo že tretjič te sprašujem, kam se to tako hudo voziš letno, da klepneš 30k... odgovor mora biti simpl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narediva rezime, da bodo tudi drugi dojeli tvoj "modus operandi" to je izkrivljanje besed!

 

Torej, iščemo del, kjer naj bi jaz zapisal, da se lahko pripeljem z RT-jem  "nekam", kamor nekdo z japonskim motorjem ne more. Poglejmo......  :hmm:  

 

Jaz sem napisal:

 

 

Kardanski pogon: če si v rangu do 30.000 km letno, kot sem jaz, potem znaš ceniti, da ne rabiš sprejev, da ne omenjam, koliko mastnega dreka bi se nabralo zaradi ketne.

 

Nakar si ti napisal:

 

Tam gor ko sva se midva vozila, lahko samo sanja z RTjem... razen če elektronika tudi gravitacijo uravnava, se ne bi čudil, da mu je prodajalec tudi kaj takega natvezil

 

Se pravi, ti si napisal da jaz pač nekam ne morem s svojim motorjem...ok gremo naprej.

 

Skratka, na tole sem jaz odgovoril sledeče:

Moj motor je konfiguriran za kilometrino, ki jo jaz delam...zato sem si kupil takšen motor in ne kakega nakeda ali sportaka, zato mi gredo izjave v smislu: "tega jaz ne rabim, kaj ti bo to, itd." ekstremno na qurac! Kdor ne rabi ali noče si kupi, kar si pač kupi - basta!

 

In od tu dalje je tvoje nabijanje "povej nam, kam se nebi mogel peljati s Fazerco, .....japoskimi motorji..., Versys-om...."!

 

Ti bi bil odličem politik! Še dobro, da ne moreš lastnih zapisov brisati.... :ninja:

 

Kam in kje se pa jaz vozim, da naštepam svojo kilometrino pa tebe boli qurac! Jasno?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Moj motor je konfiguriran za kilometrino, ki jo jaz delam...

 

Tu not je vse zapisano, jaki jebac.. si nabavi ultra bavarski stroj za štepanje kilometrine.

 

Jaz pa samo lepo vprašam, kje se nabira ta kilometrina, radoveden, ne bom nič komentiral, če boš napisal, samo odmik od odgovora daje slutiti, da je rtjka več na dynamometru :)

 

Brez nervoze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ....nima smisla s tabo debatirati, se grem raje vozit zdaj! Zvečer pa spet morda kako rečeva, adijo B.Lee  :fyou:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!