corser Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Laično vprašanje: kater motor pa ima to boljš rešeno? Ker bi ga rad preizkusil. Meni je namreč to zelo pomembno. Resno vprašam. Predvsem zaradi vzmetenja sem si kupil Gsa....
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 To ma GSka tisto fedro spredaj, ker gre za konstrukcijo brez običajnega štela. Štel pri GSki je kar sam agregat. Zato so pa naumili tisto fedro, sicer bi nabilo vilice oz. bi teža vse potrgala. V bistvu je tisti telelever nuja, da je sploh vozno in ne razpade. Pri modernem modelu 1000rr, ki ima normalno ogrodje, ni teh "rešitev." tudi pri modernem 2013 r1200gs je to tako..in zadeva deluje noro dobro..še posebno če si kakega wilbersa omisliš..
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 2013 tudi nima ogrodja (štela), če pa bi še to imeli, potem pa smo itak blizu 300kg. Dajmo še malo kardan pogledat. Bodo znalci povedali kaj je to. Res bom dal fotko malo starejšega modela, a tudi novi ima še to, vendar zgoraj. Konkurenca tega seveda ne "pozna".
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 zakrinkano drugače.. sej smo že pogruntal da je r1200gs tako grd da zna bit lep.. kaj bomo kaj novega pogruntal??? mene moti samo to, da je agregat "slab"..ampak ta slab u bistvu ne pomen slab ampak samo nekaj malega manjka pik1 1
Whiskey Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 BMW ni za pussije. Še en razlog zakaj bom kupil novi ADV v.2 s full opremo. http://www.youtube.com/watch?v=T-6HquFX5Pw&sns=em V glavnem - Nemci so zopet pokazali ostalim, kako se naredi uporaben motor in kaj naj predstavlja predstavitev novega modela (nasprotno pri konkurenci zamenjajo barvo in na vse strani razglašajo, da je to nov model)...
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 no ja, če gledamo segment gs-a potem nihče ni samo "menjal barvo".. triumph, naredu "gs-a" sam boljšega.. honda ni naredila ničesar.. Ktm se mi zdi da je naredu nekaj "hudega" ostali niso blizu.. Kmet2 in solorider 2
pik1 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 BMW ni za pussije. Še en razlog zakaj bom kupil novi ADV v.2 s full opremo. http://www.youtube.com/watch?v=T-6HquFX5Pw&sns=em V glavnem - Nemci so zopet pokazali ostalim, kako se naredi uporaben motor in kaj naj predstavlja predstavitev novega modela (nasprotno pri konkurenci zamenjajo barvo in na vse strani razglašajo, da je to nov model)... Stari, to je pershing od motorja ... :worship:
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 BMW ni za pussije. Še en razlog zakaj bom kupil novi ADV v.2 s full opremo. http://www.youtube.com/watch?v=T-6HquFX5Pw&sns=em V glavnem - Nemci so zopet pokazali ostalim, kako se naredi uporaben motor in kaj naj predstavlja predstavitev novega modela (nasprotno pri konkurenci zamenjajo barvo in na vse strani razglašajo, da je to nov model)... Potem bi pa lahko naredili še model za Evropo. Al se večina lastnikov GSof večkrat na leto zapelje po Afriki?
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 (popravljeno) to kar je na tem videu je avtocesta proti slovenskim cestam..in ja, še vedno sem mnenja da je za te slabe ceste ki jih imamo gs (al pa razred gs-a) daleč najprimernejši za pravo uživanje v motorizmu..po slovensko če lahko dodam.. to da je drag oziroma predrag..to je itak vsak.. Popravljeno Oktober 28, 2012. Popravil biker77 solorider 1
corser Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Laično vprašanje: kater motor pa ima to boljš rešeno? Ker bi ga rad preizkusil. Meni je namreč to zelo pomembno. Resno vprašam. Predvsem zaradi vzmetenja sem si kupil Gsa.... A mi lahko kdo odgovori prosim?
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 A mi lahko kdo odgovori prosim? noben..zdej pa bejž spat
Pervy Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 GS in njegovi kloni oz kopije so sigurno najbolj vsestranski motorji tudi če jih nikoli ne zaprelješ na resen teren ampak kaj pa če ti ta zravnan stil vožnje ne paše? No prednost BMW-ja zadnjih let je da je res dobro popolnil paleto. Aja - meni pa je telelevler zakon za tako vrsto motorja in tako težo. Kar se je obneslo boljše v enem segmentu se je slabše v drugem, to pa je taka allround zadeva. Je fajn ko se tako ne poseda in niha pri močnih zaviranjih. Edino ta kardan je emni tako tako, no predvidevam da je zdaj dosti boljši, zadnji moj GS je bil še 1150. Kaj pa GS z mašino K serije?
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Kaj pa GS z mašino K serije? triumph explorer
Spasky Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 triumph explorer Multistrada - skyhook...
Whiskey Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 @biker77: Nisem opazil nič pretresljivo boljšega na Tigru. KTM? Ne se hecat! Kaj je boljšega na KTM za povprečnega enduro uporabnika kot sem sam vs. BMW GsA? Tisti s kratkimi nogami in še č.. d..... ne vedo kaj ... @Snecer: Si že bil v Afriki? Magari v Sharm el Sheiku ali Hurghadi pral noge? Če boš slučajno zavil v te konce, seveda z mopedom, javi. Bognedaj z BMW, ker bojda ne zvozi več kot metra.
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 @biker77: Nisem opazil nič pretresljivo boljšega na Tigru. KTM? Ne se hecat! Kaj je boljšega na KTM za povprečnega enduro uporabnika kot sem sam vs. BMW GsA? Tisti s kratkimi nogami in še č.. d..... ne vedo kaj ... @Snecer: Si že bil v Afriki? Magari v Sharm el Sheiku ali Hurghadi pral noge? Če boš slučajno zavil v te konce, seveda z mopedom, javi. Bognedaj z BMW, ker bojda ne zvozi več kot metra. mašina je bistevo boljša.. ktm..v mislih sem imel novega 1200..
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 A mi lahko kdo odgovori prosim? Prvo čakamo, da kdo pojasni zakaj je tista štanga na kardanu. Mogoče da ne razpade vse skupaj?
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 @biker77: Nisem opazil nič pretresljivo boljšega na Tigru. KTM? Ne se hecat! Kaj je boljšega na KTM za povprečnega enduro uporabnika kot sem sam vs. BMW GsA? Tisti s kratkimi nogami in še č.. d..... ne vedo kaj ... @Snecer: Si že bil v Afriki? Magari v Sharm el Sheiku ali Hurghadi pral noge? Če boš slučajno zavil v te konce, seveda z mopedom, javi. Bognedaj z BMW, ker bojda ne zvozi več kot metra. Zakaj bi se pa sploh z motorjem vozil v Afriko? ima GS(A) klimatsko napravo al v čem je čar uničevati kardiovaskularni sistem? Doli se obnese edino kamela.
corser Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Ma niste resni. Jaz si pač kupim kar mi paše in kar se mi dobro pelje. Dajte mi kak dober predlog, da ne bom šel spet z Vespo na potovanje. Torej iščem nekaj z boljšim vzmetenjem od GSa (sicer bi kavč s katerega tipkam tole bil kar konkurenca).
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 http://www.driveriteair.com/en/ Tole recimo, če iščeš boljše vzmetenje. Pri tem garantirano ne uničiš gske v Afriki zaradi teže (Šeruga jo je snel). http://www.zvoneseru...tor-v-delavnici In kaj bomo delali na motorju? GS 1200 Adventure je sicer narejen za tovrstna potovanja, a me to vsekakor ni motilo, da ga ne bi na zadnji turi do Kenije pošteno razhajkal: tri amortizerje in eno sklopko sem uničill. Beemveji niso več isto? Takole bom rekel: motor je sicer krasen in še pa še seksi – je pa res, da gre mogoče le vsaki stori – ali tisoči? – skozi krutosti življenja, ki se obetajo mojim. Dva človeka, gora prtljage in afriška brezpotja – res ni potrebe, da bi serijske motorje delali za take hude obremenitve. Za evropske avtoceste, občasne makadame in mestne avanturiste je Adventure polna kapa kvalitete in uporabnosti. V Afriki je pa pač druga muzka. n zato bo originalno vzmetenje zamenjal švedski Ohlinz, v drobovje pa bo šla keramična sklopka, ki je baje celo jaz ne bom uspel uničiti. In še kupček drugih, manjših dodelav, o katerih pa bom poročal kdaj kasneje, dovolj časa bo za to. Saj moraš ja vse menjat, da se lahko vsaj malo zapelješ.
Pervy Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Saj moraš ja vse menjat, da se lahko vsaj malo zapelješ. sem enkrat nekje slišal da res hard GS popotniki predelajo vse, ena švicarska firma pa naredi še predelavo na fergazerje. hmmmm
biker77 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 sej k se z avti vozjo tam čez se tudi zapeljejo v avtosalon in kupijo avto.. krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Prvo čakamo, da kdo pojasni zakaj je tista štanga na kardanu. Mogoče da ne razpade vse skupaj? Tule piše snecer ... http://www.bmw-motor....html¬rack=1 Če si prebral vidiš da je stvar koristna. Drugi je nimajo ker šparajo najbrž tudi pri tem. http://www.driveriteair.com/en/ Tole recimo, če iščeš boljše vzmetenje. Pri tem garantirano ne uničiš gske v Afriki zaradi teže (Šeruga jo je snel). http://www.zvoneseru...tor-v-delavnici Saj moraš ja vse menjat, da se lahko vsaj malo zapelješ. Zanimivo da ne kupi kawasakija za tja dol. Pizda je kreten, pa še par jurjev bi mu za bencin ostalo.
corser Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 K smo že mal pri avtovalu: žena je pa sitna k sto mater...
jama1100 Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Še naprej sanjaj v miru ! ! Moje sanje so realne ampak ti mi zgledaš kot avtobot
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se