Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Laično vprašanje: kater motor pa ima to boljš rešeno? Ker bi ga rad preizkusil. Meni je namreč to zelo pomembno.

Resno vprašam.

Predvsem zaradi vzmetenja sem si kupil Gsa....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ma GSka tisto fedro spredaj, ker gre za konstrukcijo brez običajnega štela. Štel pri GSki je kar sam agregat. Zato so pa naumili tisto fedro, sicer bi nabilo vilice oz. bi teža vse potrgala. V bistvu je tisti telelever nuja, da je sploh vozno in ne razpade.

Pri modernem modelu 1000rr, ki ima normalno ogrodje, ni teh "rešitev."

tudi pri modernem 2013 r1200gs je to tako..in zadeva deluje noro dobro..še posebno če si kakega wilbersa omisliš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2013 tudi nima ogrodja (štela), če pa bi še to imeli, potem pa smo itak blizu 300kg.

Dajmo še malo kardan pogledat. Bodo znalci povedali kaj je to.

Res bom dal fotko malo starejšega modela, a tudi novi ima še to, vendar zgoraj. Konkurenca tega seveda ne "pozna".

new-2.jpg

20100519224303u9rfqy4n7g.jpg

20111201132521r4gi759px2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakrinkano drugače..

sej smo že pogruntal da je r1200gs tako grd da zna bit lep..

kaj bomo kaj novega pogruntal???

mene moti samo to, da je agregat "slab"..ampak ta slab u bistvu ne pomen slab ampak samo nekaj malega manjka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW ni za pussije. Še en razlog zakaj bom kupil novi ADV v.2 s full opremo.

http://www.youtube.com/watch?v=T-6HquFX5Pw&sns=em

V glavnem - Nemci so zopet pokazali ostalim, kako se naredi uporaben motor in kaj naj predstavlja predstavitev novega modela (nasprotno pri konkurenci zamenjajo barvo in na vse strani razglašajo, da je to nov model)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, če gledamo segment gs-a potem nihče ni samo "menjal barvo"..

triumph, naredu "gs-a" sam boljšega..

honda ni naredila ničesar..

Ktm se mi zdi da je naredu nekaj "hudega"

ostali niso blizu..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW ni za pussije. Še en razlog zakaj bom kupil novi ADV v.2 s full opremo.

http://www.youtube.com/watch?v=T-6HquFX5Pw&sns=em

V glavnem - Nemci so zopet pokazali ostalim, kako se naredi uporaben motor in kaj naj predstavlja predstavitev novega modela (nasprotno pri konkurenci zamenjajo barvo in na vse strani razglašajo, da je to nov model)...

Stari, to je pershing od motorja ... :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW ni za pussije. Še en razlog zakaj bom kupil novi ADV v.2 s full opremo.

http://www.youtube.com/watch?v=T-6HquFX5Pw&sns=em

V glavnem - Nemci so zopet pokazali ostalim, kako se naredi uporaben motor in kaj naj predstavlja predstavitev novega modela (nasprotno pri konkurenci zamenjajo barvo in na vse strani razglašajo, da je to nov model)...

Potem bi pa lahko naredili še model za Evropo.

Al se večina lastnikov GSof večkrat na leto zapelje po Afriki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to kar je na tem videu je avtocesta proti slovenskim cestam..in ja, še vedno sem mnenja da je za te slabe ceste ki jih imamo gs (al pa razred gs-a) daleč najprimernejši za pravo uživanje v motorizmu..po slovensko če lahko dodam..

to da je drag oziroma predrag..to je itak vsak..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laično vprašanje: kater motor pa ima to boljš rešeno? Ker bi ga rad preizkusil. Meni je namreč to zelo pomembno.

Resno vprašam.

Predvsem zaradi vzmetenja sem si kupil Gsa....

A mi lahko kdo odgovori prosim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS in njegovi kloni oz kopije so sigurno najbolj vsestranski motorji tudi če jih nikoli ne zaprelješ na resen teren ampak kaj pa če ti ta zravnan stil vožnje ne paše? No prednost BMW-ja zadnjih let je da je res dobro popolnil paleto.

Aja - meni pa je telelevler zakon za tako vrsto motorja in tako težo. Kar se je obneslo boljše v enem segmentu se je slabše v drugem, to pa je taka allround zadeva. Je fajn ko se tako ne poseda in niha pri močnih zaviranjih. Edino ta kardan je emni tako tako, no predvidevam da je zdaj dosti boljši, zadnji moj GS je bil še 1150.

Kaj pa GS z mašino K serije? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker77: Nisem opazil nič pretresljivo boljšega na Tigru. KTM? Ne se hecat! Kaj je boljšega na KTM za povprečnega enduro uporabnika kot sem sam vs. BMW GsA? Tisti s kratkimi nogami in še č.. d..... ne vedo kaj ... :kva2:

@Snecer: Si že bil v Afriki? Magari v Sharm el Sheiku ali Hurghadi pral noge? Če boš slučajno zavil v te konce, seveda z mopedom, javi. Bognedaj z BMW, ker bojda ne zvozi več kot metra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker77: Nisem opazil nič pretresljivo boljšega na Tigru. KTM? Ne se hecat! Kaj je boljšega na KTM za povprečnega enduro uporabnika kot sem sam vs. BMW GsA? Tisti s kratkimi nogami in še č.. d..... ne vedo kaj ... :kva2:

@Snecer: Si že bil v Afriki? Magari v Sharm el Sheiku ali Hurghadi pral noge? Če boš slučajno zavil v te konce, seveda z mopedom, javi. Bognedaj z BMW, ker bojda ne zvozi več kot metra.

mašina je bistevo boljša..

ktm..v mislih sem imel novega 1200..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker77: Nisem opazil nič pretresljivo boljšega na Tigru. KTM? Ne se hecat! Kaj je boljšega na KTM za povprečnega enduro uporabnika kot sem sam vs. BMW GsA? Tisti s kratkimi nogami in še č.. d..... ne vedo kaj ... :kva2:

@Snecer: Si že bil v Afriki? Magari v Sharm el Sheiku ali Hurghadi pral noge? Če boš slučajno zavil v te konce, seveda z mopedom, javi. Bognedaj z BMW, ker bojda ne zvozi več kot metra.

Zakaj bi se pa sploh z motorjem vozil v Afriko? :smoke: ima GS(A) klimatsko napravo al v čem je čar uničevati kardiovaskularni sistem?

Doli se obnese edino kamela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma niste resni.

Jaz si pač kupim kar mi paše in kar se mi dobro pelje.

Dajte mi kak dober predlog, da ne bom šel spet z Vespo na potovanje.

Torej iščem nekaj z boljšim vzmetenjem od GSa (sicer bi kavč s katerega tipkam tole bil kar konkurenca).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.driveriteair.com/en/

Tole recimo, če iščeš boljše vzmetenje. Pri tem garantirano ne uničiš gske v Afriki zaradi teže (Šeruga jo je snel).

http://www.zvoneseru...tor-v-delavnici

In kaj bomo delali na motorju? GS 1200 Adventure je sicer narejen za tovrstna potovanja, a me to vsekakor ni motilo, da ga ne bi na zadnji turi do Kenije pošteno razhajkal: tri amortizerje in eno sklopko sem uničill. Beemveji niso več isto? Takole bom rekel: motor je sicer krasen in še pa še seksi – je pa res, da gre mogoče le vsaki stori – ali tisoči? – skozi krutosti življenja, ki se obetajo mojim. Dva človeka, gora prtljage in afriška brezpotja – res ni potrebe, da bi serijske motorje delali za take hude obremenitve. Za evropske avtoceste, občasne makadame in mestne avanturiste je Adventure polna kapa kvalitete in uporabnosti. V Afriki je pa pač druga muzka.

n zato bo originalno vzmetenje zamenjal švedski Ohlinz, v drobovje pa bo šla keramična sklopka, ki je baje celo jaz ne bom uspel uničiti. In še kupček drugih, manjših dodelav, o katerih pa bom poročal kdaj kasneje, dovolj časa bo za to.

Saj moraš ja vse menjat, da se lahko vsaj malo zapelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj moraš ja vse menjat, da se lahko vsaj malo zapelješ.

sem enkrat nekje slišal da res hard GS popotniki predelajo vse, ena švicarska firma pa naredi še predelavo na fergazerje. hmmmm :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo čakamo, da kdo pojasni zakaj je tista štanga na kardanu. Mogoče da ne razpade vse skupaj?

Tule piše snecer ... http://www.bmw-motor....html&notrack=1

Če si prebral vidiš da je stvar koristna. Drugi je nimajo ker šparajo najbrž tudi pri tem.

http://www.driveriteair.com/en/

Tole recimo, če iščeš boljše vzmetenje. Pri tem garantirano ne uničiš gske v Afriki zaradi teže (Šeruga jo je snel).

http://www.zvoneseru...tor-v-delavnici

Saj moraš ja vse menjat, da se lahko vsaj malo zapelješ.

Zanimivo da ne kupi kawasakija za tja dol. Pizda je kreten, pa še par jurjev bi mu za bencin ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!