Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Hmmmm....

bmw.jpg

sm vedu, slekoprej bo odpadu :D

Objavljeno

Ne, drugo mesto bo, ker bo popravil :)

Drugače pa kardan je itak dolgo zdržal, po moje bi še dlje, če ni tako objestno vozil oziroma bi ga redno vzdrževal.

Bo pa sam povedal, kolko ga bo popravilo prišlo.

Objavljeno

Ne, drugo mesto bo, ker bo popravil :)

Drugače pa kardan je itak dolgo zdržal, po moje bi še dlje, če ni tako objestno vozil oziroma bi ga redno vzdrževal.

Bo pa sam povedal, kolko ga bo popravilo prišlo.

cenej, kot pa 7 do 8 verižnih kompletov...in 30 pixn spreja in delo pri čiščenju verige....mislm, bmflarji me lahko najamejo za odvetnika :P

Objavljeno

Ketna ne nekem običajnem motorju zdrži 50k km, torej tovarniška + menjava 1x, 2x, 3x recimo... pa si na 200k km

Ketn set pa pride dobrih 100 EUR, ki ti ga menjajo na servisu.

Za spreje pa ne vem kolko, mogoče ena flaška na 10k , torej 20 flašk = 250 eur.

Pa trije ketn seti, recimo 600 EUR, pri čemer imaš potem vedno novo frišno zadevo.

Kardan pa če malo pogledaš po googlu so kar 4 mestne številke v EUR+, odvisno kaj vse pobere.

In če bo menjal samo "drog", je vprašanje, kaj je na "drugi" strani.

 

 

Objavljeno

Ketna ne nekem običajnem motorju zdrži 50k km, torej tovarniška + menjava 1x, 2x, 3x recimo... pa si na 200k km

Ketn set pa pride dobrih 100 EUR, ki ti ga menjajo na servisu.

Za spreje pa ne vem kolko, mogoče ena flaška na 10k , torej 20 flašk = 250 eur.

Pa trije ketn seti, recimo 600 EUR, pri čemer imaš potem vedno novo frišno zadevo.

Kardan pa če malo pogledaš po googlu so kar 4 mestne številke v EUR+, odvisno kaj vse pobere.

In če bo menjal samo "drog", je vprašanje, kaj je na "drugi" strani.

 

 

Men ne zdrži nič od tega kar si naštel. 50 k km mi ni še nobena ketna zdržala, tam 30k km je že kar lepa cifra... so izjeme ki naredijo več in izjeme ki naredijo manj..

ena flaška spreja za 10k km...koga ti to  :l_01:    :cool: edin če imaš 3 literske :)

Objavljeno

Na jurja če sprejaš, za 10x pa menda je. Jaz bolj pogosto sprejam s PDL pa je ziher za 5000km sprej.

Ketna pa je odvisna od motorja, na dvovaljnikih pobira bolj kot na 4.

Bomo počakali na cenik za kardan, pri čemer je videti, da bo veliko sam naredil, kar je garancija za ponoven servis.

Objavljeno

Ti si pa na hitro zmanjšal kar na pol :) prej za 10k zdaj za 5k :) 

Ne vem kaj vam je ljudje, namesto da bi se brigal zase, in če človek rabi pomoč mu pomagaš, če ne ga pustiš na miru. 

Enim pa prihaja od sreče ko se nekomu nekaj zjebe... žalost...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ti si pa na hitro zmanjšal kar na pol :) prej za 10k zdaj za 5k :) 

Ne vem kaj vam je ljudje, namesto da bi se brigal zase, in če človek rabi pomoč mu pomagaš, če ne ga pustiš na miru. 

Enim pa prihaja od sreče ko se nekomu nekaj zjebe... žalost...

v bistvu mu je 3x pršlo...na zlomlen kardan :P

Aja, pa bmfla neb meu, meu pa bi kardan

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za svojega pravim, da najmanj 5k zdrži ziher, ker mažem na 300km :)

Pa kaj si spet spregledal, v kateri temi si?

Verjetno si ga pa ti že kontaktiral in mu boš nudil pomoč pri šraufanju... to bo ja

Namesto, da bi se zase brigal... :) 

Še vsak, ki me je kaj vprašal ali prosil, je dobil pomoč, tolko o tem, o šraufanja kardan pa sem tudi že dal nasvet = menjaj motor.

Objavljeno

v bistvu mu je 3x pršlo...na zlomlen kardan :P

Aja, pa bmfla neb meu, meu pa bi kardan

a mislš, de bi biu dobr za roštil vrtet. Glih neki zidam ... :?

Objavljeno

a mislš, de bi biu dobr za roštil vrtet. Glih neki zidam ... :?

za zidat bo dober tut ta star kardan od skalnatega :D

Objavljeno

za zidat bo dober tut ta star kardan od skalnatega :D

a so dons kej drgačn?:?

Objavljeno

a so dons kej drgačn?:?

ja rableni majo dodano vrednost :P

Objavljeno

Ne, drugo mesto bo, ker bo popravil :)

Drugače pa kardan je itak dolgo zdržal, po moje bi še dlje, če ni tako objestno vozil oziroma bi ga redno vzdrževal.

Bo pa sam povedal, kolko ga bo popravilo prišlo.

Snecer, ta kardanski drog nima predvidenega vzdrževanja (beri mazanja), ker ima zaprti sistem. Pomeni da tovarniško nafilajo mast in vse skupaj hermetično zaprejo. Torej ni mazalnih nipelnov ali kaj podobnega. So pa tudi drugačni modeli kardanskega droga, ki pa ga je potrebno vzdrževati, samo moj ni takšne vrste. Originalni nadomestni drog pa stane 685€ pri Avtovalu.

Sicer pa če bi res tako objetno vozil, bi ali zglob precej prej šel rakom žvižgati, ali pa kvaliteta glede na km sploh ni slaba za BMW ;)

vVglavnem zrihtal bom, potem pa tudi če mi nohte pulite, bom omenjeni incident zanikal.....it never hapend :jezik:

 

Sicer pa resno: koliko bi stali vsi verižniki in verige, ki bi jih bilo potrebno menjati do 180K km? Resno sprašujem! Domnevam da na koncu cena do novega kardanskega droga ne bi bila zelo drugačna, morda celo več....

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na mojem 6 setov, vključno s tovarniškim = set pride 75 eur x5 = 375 EUR ali x6=450 EUR

Objavljeno

pošteno povedano, kar sledim temi verige se menjujejo med 25-40kkm. Cena verige in verižnikov +20€ delo, je vsaj 150€ če ne več. Pa še 8 pixsen spreja po 15€, pa malo petroleja za čiščenje..smo tam tam, s tem da Skalnatemu ni bilo potrebno do 180kkm delati nič.

Objavljeno

pošteno povedano, kar sledim temi verige se menjujejo med 25-40kkm. Cena verige in verižnikov +20€ delo, je vsaj 150€ če ne več. Pa še 8 pixsen spreja po 15€, pa malo petroleja za čiščenje..smo tam tam, s tem da Skalnatemu ni bilo potrebno do 180kkm delati nič.

No, kardanarji na vsakih 10.000 km menjamo olje v kotnem prenosu (1,8 dcl). Če si kolikor toliko dosleden pri temu, potem recimo porabimo nekje 15*1,8 deci olja na teh 180K km, kar znese nekje 2,7 litra olja (Motul gear 300 stane cca.18€/liter). Se pravi strošek cca. 50€ za omenjeno kilometrino. Se mi zdi kar ugodno napram kettenspray-u, čeprav oboje je pač strošek vzdrževanja.

a mislš, de bi biu dobr za roštil vrtet. Glih neki zidam ... :?

Ni problema, dam poceni :D ...samo mislim da bi bila hrana iz tega roštilja, samo na pol pečena (beri samo na eni strani), saj bi moj polomljeni kardan bolj malo vrtel - ampak bavarske klobasice pečene na njemu bi bile vseeno užitne :jezik:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, kardanarji na vsakih 10.000 km menjamo olje v kotnem prenosu (1,8 dcl x2). Če si kolikor toliko dosleden pri temu, potem recimo porabimo nekje 15*1,8 deci olja na teh 180K km, kar znese nekje 2,7 litra olja (Motul gear 300 stane cca.18€/liter). Se pravi strošek cca. 50€ za omenjeno kilometrino. Se mi zdi kar ugodno napram kettenspray-u, čeprav oboje je pač strošek vzdrževanja.

Ni problema, dam poceni :D ...samo mislim da bi bila hrana iz tega roštilja, samo na pol pečena (beri samo na eni strani), saj bi moj polomljeni kardan bolj malo vrtel - ampak bavarske klobasice pečene na njemu bi bile vseeno užitne :jezik:

ker spiraš zobnike!  :)

Objavljeno

ker spiraš zobnike!  :)

mogoče tudi zato pri meni še nič narobe, čeprav ima moj 67kkm in je za skoraj 3x manj od Skalarja, če bo zdržalo tako kot pri njemu, je vsak lahko zadovoljen, ko menjam jaz tekočine, menjam vse, čeprav so, kot se zna Sneci pohvalit, v navodilih nekateri intervali daljši:smoke:

Objavljeno

180kkm ,potem pa pač 1000€ če ti deelajo na uradnem servisu ,ne zdi se mi nek strošek ,Kawasaki že 2x naredi generalno na agregatu ,buh ne daj da ga goniš,bankrotiraš na petrolu z gorivom in oljem :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!