Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

BMW je res totalni zanič motor, če ga vozi taki štor, kot je tale v zgornjem posnetku ... :OK:

ja vsak otrok vsaj enkrat v življenju doma očetu naskrivaj vzame avto al pa motor .... ;)

Objavljeno (popravljeno)

po takmu snegu, bi tudi z mojo ninđo meu mau problemou :P ... priznam :lol:

je pa res, da z bmflom, lahko sam po snegu krog nardi :lol:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In po vseh teh debatah... Še vedno ne vemo razloga zakaj bi imeli bemflna :)

Objavljeno

In po vseh teh debatah... Še vedno ne vemo razloga zakaj bi imeli bemflna :)

itak ni nubenmu jasn, zakaj bi ga sploh imeu :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In po vseh teh debatah... Še vedno ne vemo razloga zakaj bi imeli bemflna :)

Jah sej če voziš Kawo res ne morš vedet :P
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Boštjan se fura po severu kanade sam, pri -40°C ...

http://www.aroundtheworld.si/

A je pol BMW brez servisne podpore pa dveh terencev skoz zraven razlog, da je tm obtičal? (zadnji log je od tam 18.3.2012) :P

Objavljeno

Boštjan se fura po severu kanade sam, pri -40°C ...

http://www.aroundtheworld.si/

No, brez tega foruma se sploh ne bi več vozil :OK:

Nato sem zaprosil za pomoč izkušene motoriste preko foruma

in ti so se zelo hitro odzvali in priskočili na pomoč.
Objavljeno

V bistvu je snel sedež in rezervoar, ne pa razdrl mašino.

Objavljeno

V bistvu je snel sedež in rezervoar, ne pa razdrl mašino.

to je edino kar ga skup drži :lol: ...pol razpade :lol:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A je pol BMW brez servisne podpore pa dveh terencev skoz zraven razlog, da je tm obtičal? (zadnji log je od tam 18.3.2012) :P

V bistvu je tam nehal updateat stran. Ne vem zakaj. Jaz mu že nekaj časa sledim na facebooku.

Objavljeno

V bistvu je snel sedež in rezervoar, ne pa razdrl mašino.

flagged-16.jpg

svežo elektroniko so mu v rjo montirali

Tak pač je kot je tudi Šeruga zapisal. To je kaferacer model postal, v resnih razmerah vse živo odpove, reklame pa seveda zavedejo, da gre za tank, ki ga lahko otovoriš.

Objavljeno

Človek se vpraša zakaj se z versysi ne vozijo tja dol.

Objavljeno

flagged-16.jpg

svežo elektroniko so mu v rjo montirali

Tak pač je kot je tudi Šeruga zapisal. To je kaferacer model postal, v resnih razmerah vse živo odpove, reklame pa seveda zavedejo, da gre za tank, ki ga lahko otovoriš.

Pa to ni rja. Rezervoar in ta pokrov sta plastična. Motor je imel ob tej okvari pa prek 60.000km in za sabo vso severno, vzhodno evropo, bližnji vzhod, po snegu, soli, pesku in vulkanskem pepelu.

Objavljeno

Na BMWju očitno tudi kitajska plastika rjavi.

Če je mel 60k km se še sploh ni utekel a ne.

Objavljeno

Ne, zdej ko ima 120k je utečen.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Evo junaki, kdo se ponudi da mi za novo leto vso fasungo in ostale stvari zvozi na vikend v primeru snega....seveda dostavo plačam =)

Tako hvalte svoje adventure mopede, da bo to mala malica :)

Cesta je makedamska, ni pa splužena..

MIslim resno!

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Ne, zdej ko ima 120k je utečen.

Po 12ih nastavljanjih ventilov bi že res moral biti.

Objavljeno

Nikjer ne piše da se jih nastavlja na 10k

Objavljeno (popravljeno)

Ja, res je. dvakrat na sezono.

Sedaj pa še primerjaj tole. Pri R1200GS se vsake 10.000km odvije dva vijaka na vsaki strani in pomeri zračnost. 10 minut.

Pri Z-ju recimo ko sem to delal, sem moral odmontirat oba sedeža, odmontirat rezervoar, odklopit pod rezervoarjem kable za črpalko, plovec, cevi za gorivo. Potem mi je smetal kup kablov in priveskov, nato pa še 6 al 8 vijakov za odstranit pokrov ventilov. Pa še nagužvano je vse skupaj. delo za nekaj

ur.

Je pa res da se to na GS-u dela dvakrat na leto, na kawasakiju pa na dve leti, but still. Kaj je dražje?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Tole je zame eden boljsih potopisov, samo se mi pa Estonec smili, ker je nasedel reklami neunicljivega svaba in je nonstop sraufal proeler.

Ne vem ce kaj na propelerju sploh se obstaja, kar on ni zamenjal (nekatere dele celo dvakrat), kljub temu, da je pred odhodommna pot, na motorju tak vse ze zmenjal :)

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480532

Je pa dober potopis predvsem je nazorno pokazano, kako popravit propelern:)

Objavljeno (popravljeno)

... Je pa res da se to na GS-u dela dvakrat na leto, na kawasakiju pa na dve leti, but still. Kaj je dražje?

Ja pa ja de, veš de!

Na ZR7, ki sem ga prodal, ko je imel nekje okoli 70 ali 80 jurjev (pozabil koliko točno) sem dal ventile štelat enkrat (1x)! In se jih ni nič štelalo, ker so bili vsi v okvirih toleranc, le za dihtngo pokrova je bla jeba, ker je Tomaž trenutno ni imel in je z neko maso zatesnil.

Zrx, kupljen pri 30 jurjih šel od bajte tudi nekje pri 70h (danes ga sploh prodal ne bi, napaka jebat ga), ni štelanja ventilov videl nikoli. Delal ves čas kot urca.

To so pač Kawlni delani iz jekla ne pa švabskega putra in kitajske plastike.

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

sej na 40.000km se štela oz. preverja. kar je pri 20k letno na dve leti. Ti matematika dela težave?

Jst sem sicer delal to pri 30k, ker je itak puščalo olje.

Objavljeno

Ja, res je. dvakrat na sezono.

Sedaj pa še primerjaj tole. Pri R1200GS se vsake 10.000km odvije dva vijaka na vsaki strani in pomeri zračnost. 10 minut.

Pri Z-ju recimo ko sem to delal, sem moral odmontirat oba sedeža, odmontirat rezervoar, odklopit pod rezervoarjem kable za črpalko, plovec, cevi za gorivo. Potem mi je smetal kup kablov in priveskov, nato pa še 6 al 8 vijakov za odstranit pokrov ventilov. Pa še nagužvano je vse skupaj. delo za nekaj

ur.

Je pa res da se to na GS-u dela dvakrat na leto, na kawasakiju pa na dve leti, but still. Kaj je dražje?

Pri Kawasakiju je pri 42.000km predviden čeking zračnosti in nič drugega.

Ni samo čeking pri BMWju, nego adjustment+chekcing.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!