Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Hjaoooo tebi ce jo drugmu prodas. Mam ze plan kje bo.

Tam k pase... itak...

Na skretu....:D

Objavljeno

@Kmet2

Rzmisli kaj vzeti za na pot, evo spodaj moj predlog. Sem pa zložu, ampak ni blo dolg not, prevelka poraba, pa največ BMW-jaši.

Kakršn motor, tak voznik. :slap:

IMG_4022.thumb.jpg.6e26f7abba57626cf402e3b7e996038b.jpg

Objavljeno

Žal nimam FB-ja, da bi mu odgovoril. Naj mu kdo drug. Naj obdrži kardan pa proda BMW pa kup japonca. Kardan pa obdrži zato, ko ga bo spet prijelo da bi kupil tisto nepremičnino, samo pogleda kardan pa se bo spomnilda BMW ni za kupit.

Objavljeno
Ob 6/14/2017 ob 17:07, skalar36 pravi:

Hjaoooo tebi ce jo drugmu prodas. Mam ze plan kje bo.

Tam k pase... itak...

Na skretu....:D

.

... računi brez krčmarja ... :sleep2:

... na tej tablci imam predkupno pravico ... :kva2:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

E zato :lol1:

 

Objavljeno

BMW tuki nima veze :D 

Objavljeno

Pred kratkim sem imel možnost testirati GS1200, 2015.

Nekaj vtisov...mojih in so verjetno drugačni od večine. To je najbolje prodajan motor in bi moral biti najboljši za svojo ceno:

 

- v ovinkih se pelje zelo lepo, lahkotno...a nekaj več nagiba bi pa lahko privoščili

- sedež zelo udoben,

- pokončna drža mi ustreza, sopotnici malo manj. Bi bila rada bližje... in na tank se ne more opreti z roko

- vetrna zaščita (tudi zaradi povišanega vizirja puig) nekaj neverjetno dobrega. Ni tubolenc, hrupa piša, brezvetrje... 160/180 bi se lahko vozil cel dan. Ob dvigu temperature nad 27°C pa mi je postalo v ledru prevroče. Ni pomagal niti odpet kombinezon do popka, niti dvig vizirja. Malo moteče je tudi nabijanje sunkov vetra v roki med zapestjem in komolcem.

- moči v nizkih vrtljajih dovolj, kasneje moči kar premalo, sploh za vožnjo v dvoje. Se bo komu smešno zdelo, ampak ni mi jasno čemu ti programi... pač odviješ plin kolikor ga rabiš. Mi pride na misel stara VFR z odklapljanjem ventilov pod 6000. Ja hudiča, že tako je nepremičnina.

- telever odličen ob zaviranju (ne poseda veliko), nobenih sunkov grbin v roke. Zato pa premalo informacij s prvega kolesa, ampak se verjetno navadiš na ta komfort.

- Drobni analogni števec hitrosti- katastrofa, jemlje preveč pozornosti. Digitalnega z velikimi ciframi samo ošvrkneš...

- Vzmetenje nič posebnega, verjetno zato, ker sem šel na bolje. Se pa grbine prav tako čuti v tazadni. Nerazumljivo pa se grbine prenašajo tudi na tačke nog.

- Zavore v redu, nič posebnega. Sicer zadnja zavora neuporabna, predolg hod, mehkoba in ni občutka zaviranja. Ampak prednja zavora zadostuje, sploh ker je povezana z zadnjo, idealno za turizem.

- Bokser motor, dvovaljnik. Ja saj... pričakovano ne vleče pod 3000. In je treba skoz šaltat. Sopotnica to tudi sliši. Sliši se tudi motor... preglasen zame. In zdaj smo pri največjem problemu. Vse do sedaj naštete pomanjkljivosti bi pokompenziral s prednostmi, ampak tresljaji so pa zame prehudi. Tudi za sopotnico. No go. Ne morem verjet, da je to najbolje prodajan motor. Spominja me na preteklost, ko sem za eno furo menjal Boldor900 z Laverdo 1000 Jota. V eni urci sem bil ves zvibriran in omrtvičen. Lastnik Jote je pa komentiral...ja ti pa voziš mercedes. Tako hudo pri GSu ni, ampak vse pokvari. Sem poskušal najti kakšne primerne vrtljaje... zaman. Grob dizel.

Ni mi jasno kdo iz 4 valjnika presedla na tole? 

 

Objavljeno

Absolutno se strinjam glede tresljajev. Nisem mogel verjet da motor za tok dnara tok grdo trese. Plus kardan nabija...

Vse ostalo pa cuker...

Objavljeno
pred 14 urami, motom pravi:

Pred kratkim sem imel možnost testirati GS1200, 2015.

Nekaj vtisov...mojih in so verjetno drugačni od večine. To je najbolje prodajan motor in bi moral biti najboljši za svojo ceno:...

Imam tudi 4 valjnika in tole in se večkrat peljem s tem, kot s prvim. Ko se ga navadiš je kar težko sesti na drug motor. Še testnih se mi ne da več voziti, grem raje s svojim na vožnjo.

Programi so za različne načine vožnje in različen odziv motorja, vzmetenja in elektronike. Če si bolj za športno vožnjo daš v Dynamic in na Hard. Če greš po zrukani cesti in lepo turistično na Road in Normal ali celo Soft. rain ima svoje prednosti predvsem s kakimi grobimi enduro gumami, ki znajo po mokri cesti zdrsavati. Makadam s pravimi enduro gumami Enduro ali celo Enduro Pro. Da ne omenjam nastavitev višine in trdote podvozja za različne obrežitve motorja. Je treba zadeve malo bolj poštudirati, da vidiš prednosti.  Za nekoga vajenega "analognih" motorjev je ta prehod malo težji.  Premalo si ga peljal, da bi videl prednosti nastavitev.

Moči premalo? Mogoče misliš na pospeševanje pri hitrostih 130km/h ali od nič do 150? Tega pri tem motorju ne toliko potrebuješ, prednosti in užitek so pri vožnji med 70 in 110km/h, tam briljira in tam se po navadnih cestah tudi največ vozimo. 

Drobni analogni števec moti, dokler se ne navadiš gledati na navigacijo, tam prikazuje hitrost z dovolj velikimi številkami tudi za nas starejše. Nastavitev je veliko različnih, z nekaj igranja si najdeš tisto pravo, ki ti odgovarja in jo potem pustiš za vedno. Ko se navadiš gledati na navigacijo, tistega še opaziš ne, da je tam. Res bi lahko dali velik digitalni števec namesto analognega. ima pa model 2017 večje številke, ti si peljal 2015, kot praviš.

Zavore so v primerjavi s športnimi motorji poden, teža in drugačne gume naredijo svoje. Je treba vzeti v obzir, da potrebuješ daljšo zavorno pot. 

Kje sta našla tresljaje, predvsem za sovoznico ne vem. Si ga vozil z 2000 obrati in na hitro odprl gas? Vozil 40 v šesti? Osebno ga pri 50 skozi naselja dam v peto in kliknem na tempomat. Lahko se pelje v šesti, samo ne pridobiš nič. Pri klančkih začne sopihati.

Za spoznati prednosti GSa ga je treba imeti in uporabljati, nekaj km na hitro, ko ponavadi preizkušamo samo koliko motor da od sebe, niso pravi test tovrstnega motorja. Na furo za par tisoč km za vikend bi bilo tisto pravo. Jadranko, Bosno in podobno. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Noben BMW ne more tolk trest kot Yamaha lahko wolba.:kva2::eek:

Objavljeno

Modrosti zgoraj, da peče.

Moraš se peljati par tisoč km, da neha trest oziroma je verjetno mislil, da se navadiš :) 

Če rabiš par tisoč km, da spoznaš motor, potem je nekaj hudo narobe s čutili šoferja.

Mimogrede, bmwjev 4valjnik tudi grdo trese, sploh tisti, ki imajo serijsko defektno sklopko.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, luxsa pravi:

Noben BMW ne more tolk trest kot Yamaha lahko wolba.:kva2::eek:

Res je. Samnoben lastnik yamahe ni tok užaljen kot lastnik bmw če se kaj pove po resnici. :jezik::kva2:

Objavljeno

Človek je pač napisal kako je doživel vožnjo z GS ,sej ga ni treba prepričevat ,da ni dobro in dosti dolgo testiral . Je pa res , kupil sem ga ker sem ga hotel imeti , ne berem testov in gledam grafov , sam si ustvarim mnenje z vožnjo ,testi in grafi so po večini nekomu na kožo pisani ......in ja ,z GS potrebuješ 1kkm da veš kaj imaš ,prvih 100km sem mislil ,da sem pihnil v temo , po odpeljanih 1kkm pa sem imel nasmeh od ušesa do ušesa . Trese bolj in to veliko bolj kot KTM ,na mestu , med vožnjo ,povsod a to je čar motorja ,vsaj meni ,4valji me ne zanimajo .....

Ima pa pred konkurenco tops zavore in ciklistiko . 1190 se lahko v omenjenem skrije ima pa druge prednosti , ki mi ležijo .

Na bmfa se sigurno še vrnem .

pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Res je. Samnoben lastnik yamahe ni tok užaljen kot lastnik bmw če se kaj pove po resnici. :jezik::kva2:

Uf uf kake pa pribijaš , pojdi brat Mateja207 , cel kraval dela ,sam napiš kaj proti vrhunskemu traceru .....:-P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

 

Uf uf kake pa pribijaš , pojdi brat Mateja207 , cel kraval dela ,sam napiš kaj proti vrhunskemu traceru .....:-P

No, no. Ne užigaj se. Smo te bral v KTM temah. Enkrat oh in sploh, kasneje pa jok... nazadnje si sam sebi kritiko KTM-a pobrisal. Počas zgubljaš kredibilnost-če si se že spotaknil ob moje pribijanje...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 39 minutami, Snecer pravi:

Modrosti zgoraj, da peče.

Moraš se peljati par tisoč km, da neha trest oziroma je verjetno mislil, da se navadiš :) 

Če rabiš par tisoč km, da spoznaš motor, potem je nekaj hudo narobe s čutili šoferja.

Mimogrede, bmwjev 4valjnik tudi grdo trese, sploh tisti, ki imajo serijsko defektno sklopko.

če ti moped v prvih 50 km ne sede, in če nimaš takoj unga blesavga nameška na faci, jezika vn z ust, pa piliš po ovinkih, potem to ni pravi moped zate. K sreči, al pa k sm čuden, do sedaj sem in še kar imam blesav nasmešek...in noben ni od BMW...mogoče pa bo kdaj, a ne od GSa :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

...Uf uf kake pa pribijaš , pojdi brat Mateja207 , cel kraval dela ,sam napiš kaj proti vrhunskemu traceru .....:-P

Berem, pa nič takega ne piše :) 

Zakaj rabiš 1k km na GSu, da prideš iz teme? Jaz tudi nisem gledal grafov in testo, v trgovino sem šel in pripeljal. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Berem, pa nič takega ne piše :) 

Zakaj rabiš 1k km na GSu, da prideš iz teme? Jaz tudi nisem gledal grafov in testo, v trgovino sem šel in pripeljal. 

ja zakaj, zakaj, v 1000km se končno sprijazniš, da si denar stran vrgu :P

 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ja zakaj, zakaj, v 1000km se končno sprijazniš, da si denar stran vrgu :P

 

pri 1000 je prvi servis... :) 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, skalar36 pravi:

No, no. Ne užigaj se. Smo te bral v KTM temah. Enkrat oh in sploh, kasneje pa jok... nazadnje si sam sebi kritiko KTM-a pobrisal. Počas zgubljaš kredibilnost-če si se že spotaknil ob moje pribijanje...

Ne mešaj hrušk in jabolk , motor je fasntastičen ,motile so me druge stvari ,samo bereš tisto kar želiš in ne objektivno .

Pa ni bila kritika motorja ampak koncerna KTM ,zato prosim še enkrat ne prbijej in ne zavajej pa nauči se brat , počasi in po vrsti .

Čakam , kaj boš nabavil , potem ti pa napišem kako si se diskreditiral in izgubil kredibilnost ,vas je veliko takih pametnih .

Pa ne sekiram se jaz za mojo kredibilniost, jo izkazujem s kilometri in veliko različnimi motorji , vi pa kar nabijajte za kompom .

lp Jokica

 

pred eno uro, Snecer pravi:

Berem, pa nič takega ne piše :)

Zakaj rabiš 1k km na GSu, da prideš iz teme? Jaz tudi nisem gledal grafov in testo, v trgovino sem šel in pripeljal.

Nimam občutka , pa potrebujem 1kkm da lahko napišem kaj o motorju , ste mojstri , ki veliko veste o motorjih katere še od blizu niste videli .....

Evo zdej se bo začelo :-P

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Za vsak motor, ki sem ga peljal, ti lahko mirno reče, da sem že po par metrih videl "koliko je ura".

Zato mi je GSka glede tega famozna... oziroma zdaj razumem, da pri 1000km, ko je prvi servis, dobiš prave občutke :panic:

Objavljeno
pred 19 minutami, Snecer pravi:

Za vsak motor, ki sem ga peljal, ti lahko mirno reče, da sem že po par metrih videl "koliko je ura".

Zato mi je GSka glede tega famozna... oziroma zdaj razumem, da pri 1000km, ko je prvi servis, dobiš prave občutke :panic:

sploh če ti dajo, kolaček, kavo in preprogo :P

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 46 minutami, Snecer pravi:

Za vsak motor, ki sem ga peljal, ti lahko mirno reče, da sem že po par metrih videl "koliko je ura".

Zato mi je GSka glede tega famozna... oziroma zdaj razumem, da pri 1000km, ko je prvi servis, dobiš prave občutke :panic:

Smo pač različni :)in prav je tako .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!