Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Po tem koliko slabega ste slišali o svojih bemflih in bi si jih zdaj radi znebili, jih kar k meni pripeljite, se bom jaz namesto vas teh jajc znebil

P.S. GS-i imajo prednost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahahahahahahahahahahahaha .....

......

A še kdo v tem smehu zaznava neko histerijo? :blush:

Mu moramo malo bol polahko resnico servirati, če ne se bo dec še resno zasekiral. :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

800ka je zelo solidna zadeva.

Ne bo drzalo. 800-tke imajo hude probleme z masinami.

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo drzalo. 800-tke imajo hude probleme z masinami.

[/media]

Ne govori neumnosti... A zdej k si pa video najdu z zaribano mašino, pa pomen, da majo 800-tke hude probleme. Do sedaj sem najdlje šlepu" nepokvarljivo" Hondo Cbf 1000 SA. In to dvakrat zaradi iste napake!

S tremi GS-i 800 skupaj imamo nekaj več kot 100.000km! Od tega en 51.000 km! Trenutno vsi brez težav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne govori neumnosti... A zdej k si pa video najdu z zaribano mašino, pa pomen, da majo 800-tke hude probleme. Do sedaj sem najdlje šlepu" nepokvarljivo" Hondo Cbf 1000 SA. In to dvakrat zaradi iste napake!

S tremi GS-i 800 skupaj imamo nekaj več kot 100.000km! Od tega en 51.000 km! Trenutno vsi brez težav!

Ne pregovarjaj se z Giftom ,ker se ti bo sigurno pokvaril :P:D

P.S. tudi sam imam in sem imel že dva 800kubična agregata in oba brez ene napake,lahko sam rečem ...super motorček B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? :huh:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? :huh:

Jep :yes: ribal a ne zaribal :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? :huh:

Ma to se sam bat mal okol obrne. Saj se pol spet na prov zasuka. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam GS , tako da samo premišljujem... o tem lomljenju kardanov. Po moje tipi prenatovorijo motor in se gredo neke skoke in vožnje po terenu, motor pa je v bistvu salonski terenec. Pa ne me popljuvati, ampak po moje je edino še R100GS PD bil dokaj vzdržljiv in robusten. Drugače si skoraj ne znam razlagati teh slik novih GS-ov s polomljenimi pogoni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw je pač uspel z marketingom prodat zgodbo z imenom GS: ko si kupil nekaj, kar naj bi bilo za okoli sveta pa po tej poti itak nikoli ne boš šel.

Sem ter ja pa se kdo zapelje in ga zlomi. A to je eden na 1000. Motorist po poti ekvatorja, ne zlomljen kardan. Teh je več.

Zato se pa jaz preventivno tako malo vozim. Pa tudi če se vozim z drugimi bmwjaši, se pogosto ustavljamo na kavah- da material počiva.

Samo ti pa srce razbija. Od kav, seveda....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa veš... mogoče jih je precej več (verjetno se lomijo v primerih, ki sem ga opisal), ali pa ostali precej manj pod vplivom reklame vozijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ampak me zanima ali je kdo v Sloveniji imel tak primer. V ponedeljk bom poklical serviserja in vprašal koliko nihajk je že menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

After only 1600 miles on my new GS the final drive has to be replaced. It's covered under warranty but I was wondering if anyone else has had issues with theirs? I've owned many BMWs over the last 30 years and never had this problem. Worst of all the part has to come from Germany so I have contort my 55 year old 250 pound body on to my sons Ninja for the next 2-3 weeks

Nočna mora vsakega bmw fahrerja, ko vtrga kardan in je nato primoran voziti kawasakija :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ampak me zanima ali je kdo v Sloveniji imel tak primer. V ponedeljk bom poklical serviserja in vprašal koliko nihajk je že menjal.

Neka statistika je in sicer 7% okvar kardana pri tistih, ki motor uporabljajo glede na obljubljene specifikacije = torej na terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NHSTA Opens Investigation into BMW Final Drive Failures

This is really good news for BMW owners. I have had rear drive failures on my 2001 GS, 2003 GS Adv and my 2008 K1200GT. My LT was written off before it had a chance to fail.

V tujini si upajo o tem pisati, pri nas dobiš le kakšen neprijeten klic verjetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!