Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Po tem koliko slabega ste slišali o svojih bemflih in bi si jih zdaj radi znebili, jih kar k meni pripeljite, se bom jaz namesto vas teh jajc znebil

P.S. GS-i imajo prednost

Objavljeno
  Ob 12. 12. 2012 ob 18:38, pik1 pravi:

Ahahahahahahahahahahahaha .....

......

A še kdo v tem smehu zaznava neko histerijo? :blush:

Mu moramo malo bol polahko resnico servirati, če ne se bo dec še resno zasekiral. :kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Propelerček na delu

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

še GS rata vozn ko mu menjajo kardan za verigo :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
  Ob 13. 12. 2012 ob 19:15, Snecer pravi:

800ka je zelo solidna zadeva.

Ne bo drzalo. 800-tke imajo hude probleme z masinami.

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno
  Ob 13. 12. 2012 ob 20:06, gift pravi:

Ne bo drzalo. 800-tke imajo hude probleme z masinami.

[/media]

Ne govori neumnosti... A zdej k si pa video najdu z zaribano mašino, pa pomen, da majo 800-tke hude probleme. Do sedaj sem najdlje šlepu" nepokvarljivo" Hondo Cbf 1000 SA. In to dvakrat zaradi iste napake!

S tremi GS-i 800 skupaj imamo nekaj več kot 100.000km! Od tega en 51.000 km! Trenutno vsi brez težav!

Objavljeno

Trenutno...

Objavljeno
  Ob 13. 12. 2012 ob 20:52, bladzo pravi:

Ne govori neumnosti... A zdej k si pa video najdu z zaribano mašino, pa pomen, da majo 800-tke hude probleme. Do sedaj sem najdlje šlepu" nepokvarljivo" Hondo Cbf 1000 SA. In to dvakrat zaradi iste napake!

S tremi GS-i 800 skupaj imamo nekaj več kot 100.000km! Od tega en 51.000 km! Trenutno vsi brez težav!

Ne pregovarjaj se z Giftom ,ker se ti bo sigurno pokvaril :P:D

P.S. tudi sam imam in sem imel že dva 800kubična agregata in oba brez ene napake,lahko sam rečem ...super motorček B)

Objavljeno

... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? :huh:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  Ob 14. 12. 2012 ob 5:38, Zivnorc pravi:

... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? :huh:

Jep :yes: ribal a ne zaribal :P
Objavljeno
  Ob 14. 12. 2012 ob 5:38, Zivnorc pravi:

... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? :huh:

Ma to se sam bat mal okol obrne. Saj se pol spet na prov zasuka. :grim

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 13. 12. 2012 ob 17:05, bagio pravi:

še GS rata vozn ko mu menjajo kardan za verigo :smoke:

Res je, ampak menjali so tudi pilota.
Objavljeno

To fotko sem dobil od italjanskega prodajalca MGja na FB!

post-13449-0-59274300-1355560808_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

to je realnost

Objavljeno (popravljeno)

Ziher fotomontaža :)

Sicer pa smo tovrstne fotke že kazali v tej temi. To vse kaže na to, da zadeva ni za pravi teren. Nemški aluminij ne zdrži obremenitve, bi morali iz jekla narediti,

Ta je bil kar znan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Krupp

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Nimam GS , tako da samo premišljujem... o tem lomljenju kardanov. Po moje tipi prenatovorijo motor in se gredo neke skoke in vožnje po terenu, motor pa je v bistvu salonski terenec. Pa ne me popljuvati, ampak po moje je edino še R100GS PD bil dokaj vzdržljiv in robusten. Drugače si skoraj ne znam razlagati teh slik novih GS-ov s polomljenimi pogoni...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Bmw je pač uspel z marketingom prodat zgodbo z imenom GS: ko si kupil nekaj, kar naj bi bilo za okoli sveta pa po tej poti itak nikoli ne boš šel.

Sem ter ja pa se kdo zapelje in ga zlomi. A to je eden na 1000. Motorist po poti ekvatorja, ne zlomljen kardan. Teh je več.

Zato se pa jaz preventivno tako malo vozim. Pa tudi če se vozim z drugimi bmwjaši, se pogosto ustavljamo na kavah- da material počiva.

Samo ti pa srce razbija. Od kav, seveda....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 15. 12. 2012 ob 8:40, mamkabozja pravi:

To fotko sem dobil od italjanskega prodajalca MGja na FB!

Ta je pripravljen za reciklažo. gosmile.gif

Objavljeno

R1200 based motorjev je bilo prodanih prek pol miljona, tako da deset polomljenih nihajk ne pomeni nič.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj pa veš... mogoče jih je precej več (verjetno se lomijo v primerih, ki sem ga opisal), ali pa ostali precej manj pod vplivom reklame vozijo.

Objavljeno

Ne vem, ampak me zanima ali je kdo v Sloveniji imel tak primer. V ponedeljk bom poklical serviserja in vprašal koliko nihajk je že menjal.

Objavljeno
  Citiraj

After only 1600 miles on my new GS the final drive has to be replaced. It's covered under warranty but I was wondering if anyone else has had issues with theirs? I've owned many BMWs over the last 30 years and never had this problem. Worst of all the part has to come from Germany so I have contort my 55 year old 250 pound body on to my sons Ninja for the next 2-3 weeks

Nočna mora vsakega bmw fahrerja, ko vtrga kardan in je nato primoran voziti kawasakija :)

Objavljeno
  Ob 15. 12. 2012 ob 10:30, krucymucy pravi:

Ne vem, ampak me zanima ali je kdo v Sloveniji imel tak primer. V ponedeljk bom poklical serviserja in vprašal koliko nihajk je že menjal.

Neka statistika je in sicer 7% okvar kardana pri tistih, ki motor uporabljajo glede na obljubljene specifikacije = torej na terenu.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Citiraj
NHSTA Opens Investigation into BMW Final Drive Failures

This is really good news for BMW owners. I have had rear drive failures on my 2001 GS, 2003 GS Adv and my 2008 K1200GT. My LT was written off before it had a chance to fail.

V tujini si upajo o tem pisati, pri nas dobiš le kakšen neprijeten klic verjetno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!