Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Final drive failure ne pomeni nujno počene nihajke. Lahko je zgolj ležaj, prvi primerki so bili znani glede tega.

Objavljeno

To fotko sem dobil od italjanskega prodajalca MGja na FB!

post-13449-0-59274300-1355560808_thumb.jpg

Ta prav za nežnejši spol,malce nižji :P

P.S. sam morte pa priznat,da zlomljen GS definitivno lepše zgleda kot polomljen Kawasaki :lol:

Objavljeno

Ta prav za nežnejši spol,malce nižji :P

P.S. sam morte pa priznat,da zlomljen GS definitivno lepše zgleda kot polomljen Kawasaki :lol:

sam to je čist normalno, k BMW se zlom med navadno turistično vožnjo, ponavad odpade kak kos, al pa kardan, al pa guma. Kwako pa moraš ornk u grmovje zabrisat, da se fajn razlomi, drgač ni nobenga efekta. :P
Objavljeno

sam to je čist normalno, k BMW se zlom med navadno turistično vožnjo, ponavad odpade kak kos, al pa kardan, al pa guma. Kwako pa moraš ornk u grmovje zabrisat, da se fajn razlomi, drgač ni nobenga efekta. :P

Eh nimaš pojma :grrr Na zgoraj navedeno namreč Kwako najlažje zlomš če za bmflarjem vozš :lol:
Objavljeno

Eh nimaš pojma :grrr Na zgoraj navedeno namreč Kwako najlažje zlomš če za bmflarjem vozš :lol:

se strinjam, verjetno zato ker prletiš v kak kos, ki je odpadel od BMWja :grim
Objavljeno

se strinjam, verjetno zato ker prletiš v kak kos, ki je odpadel od BMWja :grim

Tako je blo tudi mišljeno :OK:
Objavljeno

R1200 based motorjev je bilo prodanih prek pol miljona, tako da deset polomljenih nihajk ne pomeni nič.

O ja pomeni... pomeni deset videov več, ki jih prilima Sneci :whistle:

Objavljeno

Bmw je pač uspel z marketingom prodat zgodbo z imenom GS: ko si kupil nekaj, kar naj bi bilo za okoli sveta pa po tej poti itak nikoli ne boš šel.

Sem ter ja pa se kdo zapelje in ga zlomi. A to je eden na 1000. Motorist po poti ekvatorja, ne zlomljen kardan. Teh je več.

Zato se pa jaz preventivno tako malo vozim. Pa tudi če se vozim z drugimi bmwjaši, se pogosto ustavljamo na kavah- da material počiva.

Samo ti pa srce razbija. Od kav, seveda....

jaz si še na kavo ne upam je skozi v garaži in jaz budno spremljam kaj Snecer tukaj prilima :kva2: km-je pa dobim, ko kolo na roko vrtim :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Glede na osnovno vprašanje zaprimo že enkrat tole temo in priznajmo:

"Zato k' nimam g'narja!!!" :O :grim

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

.... le zakaj bi zapiral vsebinsko kvalitetne teme ????

.... tole je ena bolj poučnih tem na MS-ju .... :grrr

Objavljeno

Glede na osnovno vprašanje zaprimo že enkrat tole temo in priznajmo:

"Zato k' nimam g'narja!!!" :O :grim

...in, ker ne delajo več R100GS Pariz Dakar. Kot tudi ne Africe Twinn. In Super tenere 750.

Objavljeno

...in, ker ne delajo več R100GS Pariz Dakar. Kot tudi ne Africe Twinn. In Super tenere 750.

In tud leto 1980 ni več :grim
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ej, prijatelj... malo dlje so jih delali. Bi pa bilo zanimivo vedeti, koliko okvar je bilo na R100GS in sedaj 1200GS. Pa ne mislim kaj slabega s tem. Če bi imel denar, bi ga kupil -R1200GS. V Afriko itak ne bi šel, moj stil vožnje je pa tudi tak, da ni bati za počen pogon. Definitivno se pa je z njim zelo nobel peljati.

Objavljeno

Glede na osnovno vprašanje zaprimo že enkrat tole temo in priznajmo:

"Zato k' nimam g'narja!!!" :O :grim

Nasprotno, lahko si ga kupi "vsak" takšnega ali drugačnega, odvisno kje ima denarnico :grim

Objavljeno

Ej, prijatelj... malo dlje so jih delali. Bi pa bilo zanimivo vedeti, koliko okvar je bilo na R100GS in sedaj 1200GS. Pa ne mislim kaj slabega s tem. Če bi imel denar, bi ga kupil -R1200GS. V Afriko itak ne bi šel, moj stil vožnje je pa tudi tak, da ni bati za počen pogon. Definitivno se pa je z njim zelo nobel peljati.

Pa sej nekje bi mogla bit kakšna statistika,mogoče ne od dobe R100GS definitivno pa od novejše računalniške dobe kjer BMW shranjuje vse podatke v svojo bazo.

Če ne drugače pa ima Snecer vse podatke :)

Kar pa se tiče zlomljenih pogonov se ti pa pridružujem,prav tako z mojim stilom vožnje ni za bat za kakšen takšen defekt.Če bi mi služba dopuščala mesec skupnega dopusta pa bi sigurno razmislil tudi v kakšni Afriki ali kaj podobnega saj sem po duši adventurist :P in mislim ,da ne bi imel problemov z kakšnim kardanom saj me hard enduriranje na takih popotovanjih niti malo ne gane pa tudi to ni motor za neke kozje stezice,no pa tud če je neotovorjen in z pravo obutvijo se da malce igrat .)

Objavljeno (popravljeno)

Neka statistika je in sicer 7% okvar kardana pri tistih, ki motor uporabljajo glede na obljubljene specifikacije = torej na terenu.

Ma kardani na super motorjih se radi lomojo

43234d1307516031-das-ende-einer-tour-kardan-gebrochen-gs_rep01.jpg

43235d1307516031-das-ende-einer-tour-kardan-gebrochen-gs_rep02.jpg

Potem ga je patreba samo se nalozit, sredi avtoceste, al kje se ze vozite :)

42813d1306701391-das-ende-einer-tour-kardan-gebrochen-dsc00682_xs.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Jap, v kaj vse se lahko obrne ena vožnja na kavico.

V pravo dogodivščino :yes:
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kardani se lomjo samo, če ga izstreljuješ na štartu. Če ne delaš z motorjem kot svinja z mehom in ga redno vzdržuješ, bo kardan služil do konca. Moj bo držal sigurno dlje, kot bosta Snecer in Gift imela voljo lepit slikce in filmčke o lomu pogonskega sklopa. V treh letih je naklepal že 80.000 km.

Objavljeno

Snecer,daleč od tega ,da bi GS kopiral vodno hlajenje,naredil je nekaj kar ni še noben.Voda hladi samo območje obeh glav in valjev v izgorevalnem prostoru tako ,da voda hladi samo 35% in zrak 65% zato ima še vedno reže na cilindrih. Za hlajenje tekočine ima dva hladilnika,na vsaki strani enega in da ne bo kdo mislil da je po en za en cilinder ,ne vsak hladi oba cilindra!Kot si že v tej temi špekuliral koliko bo težji zaradi vodnega hlajenja.....celi 2,7kg!!!

Zdej pa pejt na Kawasaki pogledat koliko tehta kiler+vodna pumpa+hladilna tekočina..itd :P kaj da mu dodamo še ASC,ESA,RDC..itd sej bi bil tvoj Kawasaki težek kot tank iz ww2 ki jo tako rad omenjaš. ^_^

No pa še neki Sneci,tukaj lahko vodno hlajenje odpove pa se boš z lahkoto pripeljal kamor boš želel,probaj to na Kawi,do prvega servisa pol pa generalni remont :lol:

Objavljeno (popravljeno)

To samo kaže na to, da bi morali zamenjati celoten agregat, ne pa da so spet naredili nekaj na pol.

Nisem špekuliral koliko bo težji, ampak sem dal uradne podatke, nova GSka je težka skoraj 240 kilogramov, kar jo naredi "nevozno" za offorad. Ker uporablja motor za ogrodje (nima okvirja) že na ta račun prihrani nekaj kg, a 240 kg je ogromno.

Konkurenca je seveda še težja, ne pa tudi Kawasaki, ki je težak 239kg pa ima okvir, 4 cilindre, polno vodno hlajenje in nobenih eksotičnih lahkih materialov (v tej teži ima ABS, KTRC itd., skratka vse kar rabi). Ko pogledaš GSA, ki ima 260 al kolko kg pa je stvar še bolj nelogična, če so ga delali za "teren".

Vsak bi pomislil, da bi naredili 40kg lažjega napram gsu, ne pa težjega.

Ko vodno hlajenje odpove termostat javi računalnik in mašina ugasne :) in se pri 4 letni garanciji ne sekiraš kaj dosti.

p.s.

na Vršič pa res ne moreš potem s kawo... :grim

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

To samo kaže na to, da bi morali zamenjati celoten agregat, ne pa da so spet naredili nekaj na pol.

Nisem špekuliral koliko bo težji, ampak sem dal uradne podatke, nova GSka je težka skoraj 240 kilogramov, kar jo naredi "nevozno" za offorad. Ker uporablja motor za ogrodje (nima okvirja) že na ta račun prihrani nekaj kg, a 240 kg je ogromno.

Konkurenca je seveda še težja, ne pa tudi Kawasaki, ki je težak 239kg pa ima okvir, 4 cilindre, polno vodno hlajenje in nobenih eksotičnih lahkih materialov (v tej teži ima ABS, KTRC itd., skratka vse kar rabi). Ko pogledaš GSA, ki ima 260 al kolko kg pa je stvar še bolj nelogična, če so ga delali za "teren".

Vsak bi pomislil, da bi naredili 40kg lažjega napram gsu, ne pa težjega.

Ko vodno hlajenje odpove termostat javi računalnik in mašina ugasne :) in se pri 4 letni garanciji ne sekiraš kaj dosti.

p.s.

na Vršič pa res ne moreš potem s kawo... :grim

No če si že pri Kawi natančen z KG naj ti prišepnem,da ima novi GS 238kg kar je za celo kilo lažje od Versys1000 in ztem da ima neprimerno več opreme in je bolj terensko usmerjen.

Ne razumem pa ene zADEve,a veš mogoče koliko je težka XTZ 750 ali Afrika twin,legende off roada?

Objavljeno

to stari , deeeeeeeej ga .... :kva2:

ful hudoooooooo .....

...... jest navijam za Kmeta !!!!

:lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!