Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 "Neprimerno" več opreme = v ta paket ne štej nekih specialnih bmw zadev, da je motor sploh vozen Saj GSka izgleda bolj za teren usmerjena, ampak teža pa na to ne kaže. Pri kawi se niso kaj dosti naprezali pri 1k modelu. Vzeli so, kar je bilo v hiši in nekaj skup nakracali, za mašino so samo priredili "programsko opremo" in si tako pustili lufta. Poleg tega so pogledali kolko cest še ni asfaltiranih in % ljudi, ki se vsaki vikend vozi v Afriko Nekaj ekstremno lepega ni ratalo, zalomilo se jim je za v hribe, tako da za Vršič, kaj šele Dolomite ta motor ni. Verjetno je samo za hitre kave. Africa twin je 218kg, bmw gsa pa 259kg.
BelaStrela Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Dejte že spremenit naslov teme v "Zakaj ne bi imel BMW GS". :glare:
Bremzer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Snecer jst tud navijam, za "kmeta",če bi pa slučajno kdo rabu kotni prenos+kardan mu ga prodam za ca 1/2 cene novega z prevoženimi "samo" 12 K kil.je samo za K-a modele, kotni prenos z leve strani NE desne kot pri R-modelih !
gift Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Saj to je bmw. Ce bi vprasal lastnike, mislim, da je nekaj vec
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 "Neprimerno" več opreme = v ta paket ne štej nekih specialnih bmw zadev, da je motor sploh vozen Saj GSka izgleda bolj za teren usmerjena, ampak teža pa na to ne kaže. Pri kawi se niso kaj dosti naprezali pri 1k modelu. Vzeli so, kar je bilo v hiši in nekaj skup nakracali, za mašino so samo priredili "programsko opremo" in si tako pustili lufta. Poleg tega so pogledali kolko cest še ni asfaltiranih in % ljudi, ki se vsaki vikend vozi v Afriko Nekaj ekstremno lepega ni ratalo, zalomilo se jim je za v hribe, tako da za Vršič, kaj šele Dolomite ta motor ni. Verjetno je samo za hitre kave. Africa twin je 218kg, bmw gsa pa 259kg. Pravi humorist......zakaj pa primerjaš GSA z Afriko twin.?Kaj mogoče obstaja kakšna Afrika twin adventure??? No ,da ti pomagam ne!!! Zračno hlajeni GS 1200 ima 230kg,to je 12kg več kot Afrika,da o XTZ750 sploh ne komentiram. Če bi iz GS odstranili ABS,ESA,RDC pa še kaj bi bila težaveliko pod 218kg,pa tank za gorivo pa domet pa...itd... a ne Snecer. To z kilami so sam buče,motor z pravo obutvijo je prava zadeva za enduriranje,jokcajo pa saqm taki ki imajo 50kg z posteljo vred,taki si naj kupijo CTX Tomos. Pa tudi mali človek z 50kg je zmagal na reliju Dakar in to ne enkrat z Gs-ko. A je kje na kakem Dakarju zmagal kakšen Kawasaki?? solorider 1
gift Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Pravi humorist......zakaj pa primerjaš GSA z Afriko twin.?Kaj mogoče obstaja kakšna Afrika twin adventure??? No ,da ti pomagam ne!!! Kmet2, a bi morala slucajno obstajat Africa adventure, ce je pa ze navadna kos vsemu? Al bi ti osebno za tvojo voznjo beri terene potreboval taksno izvedenko Še kej druzga je BMW. S tem se pa strinjam ja he he
Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 CTXa sem mel :grim Isti problem kot na gski, ker je bil zračno hlajen, se je pregreval. Konstrukcijska napaka. Glede dakarja ne bi vedel za kawasakija, če so tekmovali, vendar ti opisuješ neke dogodke iz zgodovine, ko se še drugi niso kaj posebej zanimali oz. je bilo vse skupaj zabava. Če pa danes pogledaš pa ni ne duha, ne sluha o bmwju, kaj šele o kakšni gski. Pred 12. leti je zadnji zmagal, preden je nastopilo globalno segrevanje, pa še tisti je bil na vodo, zadnja gska pa leta 1985, to pa je tudi obdobje, kamor se uvršča GS model čeprav jaz bi ga bolj uvrstil v ruske stepe l.42 Oziroma saj lani je tudi nekdo že nastopal z bmwjem, seveda čisto druga zadeva in čisto zadaj.
Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Še kej druzga je BMW. Rotax, Kymco itd... Nikoli ne veš, kje ti riž ven pogleda al pa kakšen jodlarski pi priteče :grim
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 Kmet2, a bi morala slucajno obstajat Africa adventure, ce je pa ze navadna kos vsemu? Al bi ti osebno za tvojo voznjo beri terene potreboval taksno izvedenko S tem se pa strinjam ja he he Če bi jaz kupoval motor za teren po katerem se vozim bi to bla kakšna SSraketa Me pa mika v blato in korenine,a mi ga je škoda,zato kupujem F650GS stara izvedba,pa ketno ma,pa škoda ga ni
gift Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Če bi jaz kupoval motor za teren po katerem se vozim bi to bla kakšna SSraketa Me pa mika v blato in korenine,a mi ga je škoda,zato kupujem F650GS stara izvedba,pa ketno ma,pa škoda ga ni Ne kupuj tega, ker ti bo odletela dihtunga na glavi, pa starter sklopka ti bo sla;) pik1 1
BelaStrela Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Kmet, a si vidu, gift se strinja z mano?! Gift
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 Ne kupuj tega, ker ti bo odletela dihtunga na glavi, pa starter sklopka ti bo sla;) Ne bo ne sem ga že mel in je odličen za hosto,ni pa za AC ,ker maš roke potem tako mravljinčaste,da si še rit ne morš obrisat
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 CTXa sem mel :grim Isti problem kot na gski, ker je bil zračno hlajen, se je pregreval. Konstrukcijska napaka. Glede dakarja ne bi vedel za kawasakija, če so tekmovali, vendar ti opisuješ neke dogodke iz zgodovine, ko se še drugi niso kaj posebej zanimali oz. je bilo vse skupaj zabava. Če pa danes pogledaš pa ni ne duha, ne sluha o bmwju, kaj šele o kakšni gski. Pred 12. leti je zadnji zmagal, preden je nastopilo globalno segrevanje, pa še tisti je bil na vodo, zadnja gska pa leta 1985, to pa je tudi obdobje, kamor se uvršča GS model čeprav jaz bi ga bolj uvrstil v ruske stepe l.42 Oziroma saj lani je tudi nekdo že nastopal z bmwjem, seveda čisto druga zadeva in čisto zadaj. Lej če nimaš občutka za mašino boš pregrel tud kamion :grim pik1 in papez47 2
Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Kmet2@ Dobro poglej tabelo kdo je na drugem mestu na domačem hofu Gotovo je počasi. Prvo mesto pa je tudi potrebno malo pojasniti. Po moje je razlog v recesiji, veliko ljudi se je upokojilo in so dobili odpravnino ter jo zapravili oz. bodo to spoznali ob obiskih na servisih.
BelaStrela Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Sej je pri nas menda stanje podobno... R na 3. mestu?! GOD, nemci so res kul folk.
Kmet2 Objavljeno December 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 17, 2012 GS je res hud stroj,vsepovsod prvi pa naj bo to pri prodaji,terenu ,ceni ali pa okvarah,prvi smoooo maus 1
papez47 Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 To samo kaže na to, da bi morali zamenjati celoten agregat, ne pa da so spet naredili nekaj na pol. Nisem špekuliral koliko bo težji, ampak sem dal uradne podatke, nova GSka je težka skoraj 240 kilogramov, kar jo naredi "nevozno" za offorad. Ker uporablja motor za ogrodje (nima okvirja) že na ta račun prihrani nekaj kg, a 240 kg je ogromno. Konkurenca je seveda še težja, ne pa tudi Kawasaki, ki je težak 239kg pa ima okvir, 4 cilindre, polno vodno hlajenje in nobenih eksotičnih lahkih materialov (v tej teži ima ABS, KTRC itd., skratka vse kar rabi). Ko pogledaš GSA, ki ima 260 al kolko kg pa je stvar še bolj nelogična, če so ga delali za "teren". Vsak bi pomislil, da bi naredili 40kg lažjega napram gsu, ne pa težjega. Ko vodno hlajenje odpove termostat javi računalnik in mašina ugasne in se pri 4 letni garanciji ne sekiraš kaj dosti. p.s. na Vršič pa res ne moreš potem s kawo... :grim Takole ............. z agregatom ni nič narobe. Nič ni bilo narobe prej, ko je bil oljno-zračno hlajen, niti bo kaj narobe sedaj, ko je H2O zraven dodan. Nič ni narobe niti s kardanom, nič ni narobe z ciklistiko ali zavorami. Narobe je - da se primerja " NEPRIMERLJIVO". Filmčki in šale z raznimi felerji "propelrr" fahrerjev, pa so rezultat ljudskega idiotizma , predebelih denarnic in samo precenjevanja. Eeeeeee, nije žvaka za seljaka". Če je kvak ali pa max dober za kolenčkat in matildo izzivat :mellow: povsod drugje pa odpove ( sej z ganz novim dainese belim ledrom in belimi spoliranimi škorenjci je greh dol z asfalta tavit ) je propeler primeren za vse in še za kaj. Pa spet ni bistvo v agregatu, gumah, kardanu, ketni, ferklajdungi, kufrih ali tapecirungi zica, pač pa v lastnikovi glavi. Tudi če je ta naj ta boljša Schubertka na glavi, še ne pomeni, da je z vsebino glave vse v redu. hribuc, MiNa, solorider in 2 others 5
Snečer Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 Fora je, da videoposnetki in prispevki niso šale...
Cufa Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, snake, snake, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, mushroom, mushroom, badger, badger, badger,...
Kmet2 Objavljeno December 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 17, 2012 Fora je, da videoposnetki in prispevki niso šale... Tako je ,kar povej jim Sneci,bandi bmflarski :grim DAMI34 in maus 2
Keiko Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 Hahaha uf kako lepo in to Nemci! Se bo nekomu zataknilo v grlu DAMI34 1
HyperJack Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 hello, my name is poštar :grim Kmet2 1
orcus Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 hello, my name is poštar :grim Kaj je res tak hudo plačat enemu Italjanu, da jim nariše ferklajdunge??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se