Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Kako pa veš, da laže? Ali poznaš lastnika? Ali pa govoriš nekaj na pamet?

Nekateri naredimo zelo malo kilometrov na sezono. Jaz na primer sem s kolesom delal po 4500km in v takih sezonah naredil nekaj malega čez 1000km v sedmih letih malo manj kot 10 000km. Nimam pa neomejenega časa, da bi sedel na motorju cele dneve. zapeljem se tako malo za dušo. Tudi zaradi tega ne bi imel BMWeja se bi mi ga zdelo škoda, da bi počival doma v veži.

LP motorist150x150.gif

Škoda je nas ne motorja,jaz naredim letno z obema ca 6-7K kil.žena pa še manj, letos je prodala Kawasakija ER-6-N z 15K kil starega 6let. za 1/2 cene.Letos marca kupila novega F- 800 ST do danes ca 1,5K kil ! !

Objavljeno

Lej teh plužn noben noče,zato jih tudi ne uvažajo :P teh 20 ali 25 pa je testnih pa se jih hočejo znebit,pa ne gre pa ne gre :lol1:

že testnih noben ne kupi ker so tolk dolgočasni..razn mazanja ketne , tankanja bencina ter prdenja v gume nima lastnik nobenih skrbi... sej pravm...dougčas pa jih noben noče ..

Objavljeno

Zakaj ga ne bi imel, mogoče zato ker ti novejši niso prav nič podobni "tapravim" GS-om. Zdaj pa res sam ne vem zakaj ga že imam ... :hmm:

post-12240-0-76473800-1356184708_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zakaj ga ne bi imel, mogoče zato ker ti novejši niso prav nič podobni "tapravim" GS-om. Zdaj pa res sam ne vem zakaj ga že imam ... :hmm:

.... lepa pestra druščina sivih eminenc .... :yes:

Objavljeno

Kako lepa slika !

Njammm . . ..

:OK:

Mislim, da si edini na forumu s tem "starim klusjem" - naj ti še dolgo služi in privablja nasmeh na obraz .)

Objavljeno (popravljeno)

Tako kot pri 1200 kot pri 1150, se zna skurit izpušni ventili

12GDADamagedExValve_zpsa1c5714f.jpg

12GSALeftCylHead-Copy2_zpsd4ab9afc.jpg

12GSAHeadRemoved_zps068e4a49.jpg

1150

100_0393-L.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Tako kot pri 1200 kot pri 1150, se zna skurit izpušni ventili

12GDADamagedExValve_zpsa1c5714f.jpg

12GSALeftCylHead-Copy2_zpsd4ab9afc.jpg

12GSAHeadRemoved_zps068e4a49.jpg

1150

100_0393-L.jpg

Očitno že ni uporabljal pooblaščenega BMW bencina :blush:

Objavljeno

To se dogaja na vseh mašinah in znamkah, samo pri zračno hlajenem Japsu bi še bat pretopilo ! Je pa to očitno posledica napačne nastavitve ventilov,lahko pa nastane taka poškodba tudi vsled pregrevanja,vožnja v hrib z premalo obrati,nekvalitetno gorivo(premalo oktanov),posledično konstantno prevač predvžiga mašina klenka, se pregreva in ventil-izpušni vsled preslabega hlajenja in tesnenja pregori ! Zato kdor sam nastavlja ventile vedno nastavit izpušni ventil malo bolj nahlapno kot vsisni in če je predpisana nastavitev npr,izp.vent.0,25 - 0,30 vedno nastavit na zgorno mrejo !

Objavljeno

Tako kot pri 1200 kot pri 1150, se zna skurit izpušni ventili

12GDADamagedExValve_zpsa1c5714f.jpg

12GSALeftCylHead-Copy2_zpsd4ab9afc.jpg

12GSAHeadRemoved_zps068e4a49.jpg

1150

100_0393-L.jpg

Ah kaki skurlo,ta gs je od Corserja k mu je matica not padla pr nalivanju olja :lol:
Objavljeno

Snecko: Zato ker snemajo :004 Okol min.: Tko počas ne gre v klanc. Pa še farer je u breg zapelu. Če bi gas nabu in se na noge spravu, bi letu čez ne pa se po tleh valu.

Objavljeno

Zgleda, da res ne more bit drgač kot napišeš :grrr

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zakaj se bmwjaši ne morejo voziti v skupini z drugimi (pri minuti je odgovor)

Ahahahhahahahahaha .... no končno spet en taprav .....

..... sem se že bal, da ne boš več nbenga invalida prlimu tle gor ..... :kva2:

.... te so mi prov simpatični, k me spravlajo v dobro voljo .... :OK:

Objavljeno

Sneci pa to so sami kralji enduriranja :OK:

Objavljeno

To se dogaja na vseh mašinah in znamkah, samo pri zračno hlajenem Japsu bi še bat pretopilo ! Je pa to očitno posledica napačne nastavitve ventilov,lahko pa nastane taka poškodba tudi vsled pregrevanja,vožnja v hrib z premalo obrati,nekvalitetno gorivo(premalo oktanov),posledično konstantno prevač predvžiga mašina klenka, se pregreva in ventil-izpušni vsled preslabega hlajenja in tesnenja pregori ! Zato kdor sam nastavlja ventile vedno nastavit izpušni ventil malo bolj nahlapno kot vsisni in če je predpisana nastavitev npr,izp.vent.0,25 - 0,30 vedno nastavit na zgorno mrejo !

Na bemflah je vedno krivo vse drugo, le neustrezen material ne, na japsih ja, tam se večina uporablja repa stahl in vse kar topi :headbang:

Objavljeno

Ahahahhahahahahaha .... no končno spet en taprav .....

..... sem se že bal, da ne boš več nbenga invalida prlimu tle gor ..... :kva2:

.... te so mi prov simpatični, k me spravlajo v dobro voljo .... :OK:

pik1@ tam okoli 30sekunde... nam zaupaš kje si se ti vozil s svojim po takem terenu? :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!