AREA Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Zdaj mi pa ni več čisto nič jasno :shock: Kak te maš na 1150ccm mašini pri 6600 obratih (enako kot jaz), hitrost 165km/h, jaz pa 170, pa mam Pegasa 650? (pa O.K. tud če 10 zbijema sma še vedno na skoraj istem..?????)
Brrrm Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Ti Area, pri tej hitrosti že malo frčiš po zraku, GSka je pa še trdno na tleh :wink: :lol:
AREA Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Ja to mi je jasno ampak ne frčim zarad mašine same ampak zarad fizike samega motorja (nestabilnost pač) - jaz se čudim karakteristikam (isti obrati, ista hitrost, ista prestava)
D.J. Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 uporabi moj link na vrhu te strani in lahko izračunaš vse, brez da bi motor sploh prižigal - in to zelo točno rabiš naslednje podatke: premer zadnje feltne v colah širina gume višina gume faktor spodrsavanja zadne gume v % (lahko izpustiš) število zob prvega in zadnjega zobnika razmerja posameznih prestav v menjalniku št prestav št obratov area ti maš 5 prestav on pa 6 in tu ni nič čudnega če gre BMW v 5. 165, pejdi ti v 4 toliko
J Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 To sem jaz malo prej prepisal iz enega testa iz leta99 od nekih italijanov, sicer pa sem danes probal 4500 v šesti in je šel 150,naprej se mi pa ni dalo, je bil promet. Če navijem do 5500 bo 175 spet v šesti. 175 tudi v peti ali pa do konca v peti, šeste mi sploh ni treba nujno uporabit, al pa 120 v drugi hehehe, vse je to odvisno, jaz pa osebno vozim v glavnem med 3000 in 4500. Brrrm! pri teh cifrah si jaz ogledujem okolico in počivam roko/e! ob boku/kih!
AREA Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Jaz ga večinoma vozim med 2500 (takrat si ušesa spočijem, prava poezija - tatatatata...kaj znano? :D ), in 4000(4500), ker nimam glih neke želje po cviljenju in brnenju, na AC pa brez omejitev (do rdečega), tam se mi pač dirka :)
J Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Jaz ga rade volje pičim do rdeče, sam pol imam drugi dan mravljince in ne čutim konice prstov pa BMW mi nima neki privlačen zvok če ga naviješ, sicer ima pa zvok kot pokvarjen pralni stroj (Ja! ful ga bom prodal, če kdo to čita!)BMW R1150GS 2002
enduraš Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 moja yamahca ma pr 11000 tak zvok ,da glava boli.... dobesedno :lol:
pero Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Men se za hitrost 170km-h zadeva vrti v visokih 8.500 obratov!Rdeče polje mam pa pri 8.700 ampak do 8.500 ga lahko le redko spravim!Se včasih zapelem na polno sej veste da spucam mal ventile da motor ne zaspi!! :D :shock: :oops: :roll: Ciao,by Pero
smeško Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 moja cbr: tam okrog 9000 - 10000: hitrost po števcu 2** (230-240?) ni cajta za gledat na števc :wink:
Dani Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Pri meni je tako: v 5. prestavi je razmerje vrtljaji X 20 = hitrost npr.: 5.000 = 100kmh 10.000 = 200kmh V 6. pa 100kmh pri 4.200 200kmh pri 8.600 300kmh pri 13.000 :twisted:
AREA Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 Zdaj sem gledal še to: 70km/h v 5. prestavi = 2.700 obr.
Diablo Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 CBR900 v 1. prestavi do 11000 obratov - 130Kmh
Ice Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 bandit 12,vseeno kateri obrati vedno prevec. :shock: :roll: :P :twisted:
elbarto Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 TDM 4TX pri 200 km/h v peti prestavi cca 7700 obr/min
busa Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 Za Hayabuso je nekako takole. Pri ulaufavanju kjer je bil maksimum 5500rpm je to zneslo če me spomin ne vara 175km/h. Za 200km/h pa vem da je okoli zmernih 6700rpm. busa
SiR Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 Ja to mi je jasno ampak ne frčim zarad mašine same ampak zarad fizike samega motorja (nestabilnost pač) - jaz se čudim karakteristikam (isti obrati, ista hitrost, ista prestava) ugibam - ali je mogoče razlika v času, ki ga porabiš, da z tvojim ali pa z BMW R1150 potem v peti brzini z 130 pospešiš na 160 km/h? Verjetno obrati, hitrost in kubatura oz. navor nimajo tako neposredne zveze, kot recimo obrati, pospešek in kubatura oz. navor.
eliminator Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 Meni se el252 za moje pojme vedno vrti previsoko. Npr. pri 80 km/h imam slabih 6000 vrt/min, in to v 6. prestavi! No, se pa tud zavrti prek 140000 vrt/min, kar pa je za kao coperja ogromno. No, pa pol tud leti bolj od konkurence :twisted: . Aja, pa se neki bi ostale prosu, k tukaj podatke navajate; dejte prosim se zraven napisat za kateri motor gre, ker se mi res ne da skoraj za vsakega posebej gledat v profil, kaj vozi. OK, hvala. lp vsem
Grilzz Objavljeno Januar 6, 2003 Opozori Objavljeno Januar 6, 2003 Honda NSR 125 R z vsemi blokadami. <--------------------
elbarto Objavljeno Januar 7, 2003 Opozori Objavljeno Januar 7, 2003 Ena zelo fina zadeva, samo zgleda, da ima zadnjo gumo malo premalo ali jaz preveliko(meni kaže cajger pri istih obratih malo več) http://www.carpe-tdm.net/tdm/files/doc23_tdm96xls.zip LP, El Barto
pero Objavljeno Januar 7, 2003 Opozori Objavljeno Januar 7, 2003 Za Hayabuso je nekako takole. Pri ulaufavanju kjer je bil maksimum 5500rpm je to zneslo če me spomin ne vara 175km/h. Za 200km/h pa vem da je okoli zmernih 6700rpm. busa Pr 6700 si glih nekje na 'polovici' vrtljajev! :D :P :twisted: Matr jest bi tut to mel sam buh ne dej za na cesto, saj s tem motorjem bol nizko letiš kot hitro voziš! Ciao,by Pero
yankee Objavljeno Januar 8, 2003 Opozori Objavljeno Januar 8, 2003 Popravljam glede TDMa 900...sem narobe napisal... :oops: 4000rpm-110km/h 5000rpm-140km/h 6000rpm-170km/h 8)
elbarto Objavljeno Januar 10, 2003 Opozori Objavljeno Januar 10, 2003 Ena zelo fina zadeva, samo zgleda, da ima zadnjo gumo malo premalo ali jaz preveliko(meni kaže cajger pri istih obratih malo več) http://www.carpe-tdm.net/tdm/files/doc23_tdm96xls.zip LP, El Barto To pa je res prav fina stvar, zdaj primerjam Pegasa pa TDM-a :o :D Pegaso 650: število obratov fiksno: 6700 rpm moč pri teh obratih: 45KM navor pri teh obratih: 47Nm prestava: 5. hitrost: 170km/h (po števcu) TDM 850: število obratov fiksno: 6700 rpm moč pri teh obratih: 71,3 KM navor pri teh obratih: 73Nm prestava: 5. hitrost: 164km/h (teoretični izračun) :arrow: prišel do ugotovitve, da se močnejši motorji rajši vrtijo v višje obrate, imajo v le-teh na razpolago več moči in navora, ni pa nujno, da imajo pri enaki prestavi in enakih vrtljajih večjo hitrost kot šibkejši (verjetno to velja bolj za spodnje in srednje območje vrtljajev, pri 11.000 dvomim da bi še to držalo :twisted: ) Zdaj pa grem spat, dovolj teoretiziranja za zdaj :D Sem ti rekel, da malo švingla...zgleda ma ded čisto znucano gumo ali pa prenizko...je pa opcija, da so to resnični podatki, nam (tebi tudi) pa malo lažejo števci...
Hanzi Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 FZR 1000 prva prestava pri cca 11000 cca 130 če takrat v največjem pospešku stisneš sklopko te lahko izstreli do 150 prva! Ampak balanco pa držiš takrat bolj kot bika za roge!
SiR Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Hanzi - a to FZR1000 ali FZS1000 (fazer)?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se