Skoči na vsebino

KAKO ZMANJŠATI MOČ MOTORJA ZA 1 KW


peter88

Priporočene objave

KUPIL SEM APRILIO PEGASO 1999 LETNIK, KI IMA 36Kw.SAM IMAM A2 IZPIT,

KAR POMENI ,DA LAHKO VOZIM MOTOR DO 35Kw. HOTEL SEM GA ŽE REGISTRIRATI AMPAK SEM BIL ZAVRNJEN ZARADI 1Kw. ZANIMA ME ALI SE DA PEGASOTU IN KAKO ZMANJŠATI MOČ ZA 1kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor...pika stop.. Ni mogoče..

(tankaj 95 :P)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PA MI LAHKO POTEM V HOMOLOGACIJO NAPISEJO 35KW?

ne. vprašaj na apriliji če se da kej narest..drgač si pač zaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda ima Čarman ene podložke za gas ročko in je roba homologirana in ti vpišejo. Meni so za R1200R povedali, da mi ga lahko zablokirajo na 72 kW (to je 8 manj kot jih ima v resnici) in, da mi novo moč napišejo u homologacijo. Tja poklič pa razlož. Je pa to kr tam okol 100 do 150 eur pa še upis v homolomo 35. Srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KUPIL SEM APRILIO PEGASO 1999 LETNIK, KI IMA 36Kw.SAM IMAM A2 IZPIT,

KAR POMENI ,DA LAHKO VOZIM MOTOR DO 35Kw. HOTEL SEM GA ŽE REGISTRIRATI AMPAK SEM BIL ZAVRNJEN ZARADI 1Kw. ZANIMA ME ALI SE DA PEGASOTU IN KAKO ZMANJŠATI MOČ ZA 1kw.

Pokliči v servis Štern (Kranj), kjer zastopajo firmo ALPHA TECHNIK, ki ima komplete (homoligirane) za zmanjŠanje moči motorjev. VzameŠ oz. plačaŠ komplet za blokado na 25Kw in se veselo voziŠ po cesti.

Popravljeno . Popravil ankh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za en kw 150€? Niti u faking mokrih sanjah. Imam isti problem. Izpit 35kw, motor 36kw. Motor registriraš na npr. očeta, ki ima za neomejeno. Če ti bodo pa taplavi zaradi enga kw težili...pol pa res nevem ;) uglavnem, tak je moj plan :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A te sploh lahko zavrnejo na registraciji, ker nimaš primernega izpita? Jaz ko sem motor nazadnje registriral, me niso niti vprašali za izpit. Saj načeloma to njih nič ne briga. Njihovo delo na tehničnem in registraciji je samo to, da pošljejo izpravno vozilo na cesto in neizpravna vozila zavrnejo. Kakšen izpit ima oseba, ki je vozilo pripeljala pa ni njihov problem. Npr v mojem primeru sta in avto in motor pisana na ženo, ampak jih hodim jaz registrirat. Samo njeno osebno sem mel zraven in še zato me niso vprašali, ker tako imajo vse podatke v računalnikih. Tak da v bistvu mi sploh ni jasno zakaj so ti zavrnili registracijo, če je motor tehnično brezhiben. Pač imaš 36 kW v prometni. Če pa res želiš imeti 35 kW, bo pa terba blokado kupiti, katera pa mislim da je malo predraga glede na to da samo 1 kW zbijaš.

Tak da moje mnenje je takšno. Če misliš motor registrirat in ga vozit, to naredi. Vsaj mislim da te noben policist, ki je zdrave pameti, nebo za 1 kW zajebaval, če boš imel vse ostalo po regelcih. Pač nič divjanja, vsa potrebna oprema in prijaznost do policaja če te slučajno kateri ustavi in se bo zadeva porihtala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A te sploh lahko zavrnejo na registraciji, ker nimaš primernega izpita? Jaz ko sem motor nazadnje registriral, me niso niti vprašali za izpit. Saj načeloma to njih nič ne briga. Njihovo delo na tehničnem in registraciji je samo to, da pošljejo izpravno vozilo na cesto in neizpravna vozila zavrnejo. Kakšen izpit ima oseba, ki je vozilo pripeljala pa ni njihov problem. Npr v mojem primeru sta in avto in motor pisana na ženo, ampak jih hodim jaz registrirat. Samo njeno osebno sem mel zraven in še zato me niso vprašali, ker tako imajo vse podatke v računalnikih. Tak da v bistvu mi sploh ni jasno zakaj so ti zavrnili registracijo, če je motor tehnično brezhiben. Pač imaš 36 kW v prometni. Če pa res želiš imeti 35 kW, bo pa terba blokado kupiti, katera pa mislim da je malo predraga glede na to da samo 1 kW zbijaš.

Tak da moje mnenje je takšno. Če misliš motor registrirat in ga vozit, to naredi. Vsaj mislim da te noben policist, ki je zdrave pameti, nebo za 1 kW zajebaval, če boš imel vse ostalo po regelcih. Pač nič divjanja, vsa potrebna oprema in prijaznost do policaja če te slučajno kateri ustavi in se bo zadeva porihtala.

Menda po novem zakonu ne moreš registrirat vozila, če nimaš ustreznega vozniškega dovoljenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš motor registrirat in ga vozit, to naredi. Vsaj mislim da te noben policist, ki je zdrave pameti, nebo za 1 kW zajebaval, če boš imel vse ostalo po regelcih. Pač nič divjanja, vsa potrebna oprema in prijaznost do policaja če te slučajno kateri ustavi in se bo zadeva porihtala.

Glede tistega 1. kw Za 36 nima ustreznega vozniškega, tj vozi brez, tj po novem avtomatičen odvzem vozila. Samo v razmislek!!! Ali se splača??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

registrira ga lahko, pač navede uporabnika vozila, ostane pa še hakl z odvzemom vozila...

torej prava rešitev, komplet za zmajšanje moči, če vzame tipskega za 25kw je zadeva preprosta, kdo pa mu bo uredil tistega za 1 kw se mi pa niti ne sanja (mogoče rešitev s Čarmanom, kot jo je nekdo višje omenil)

lp Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za en kw 150€? Niti u faking mokrih sanjah. Imam isti problem. Izpit 35kw, motor 36kw. Motor registriraš na npr. očeta, ki ima za neomejeno. Če ti bodo pa taplavi zaradi enga kw težili...pol pa res nevem ;) uglavnem, tak je moj plan :)

Glede tistega 1. kw Za 36 nima ustreznega vozniškega, tj vozi brez, tj po novem avtomatičen odvzem vozila. Samo v razmislek!!! Ali se splača??

Al 150 za znižanje moči al 3000 za nov motor? Nekaj malega se pozna že pri registraciji in pri mirnem prevažanju mimo policijskih kontrol. Za vožnjo brez izpita je takojšen odvzem vozila predpisan - in so čist divji.

-luke- tok vendar zatankaš na enem moškem večeru s pivom?! In prou je, da mu niso registriral. Se bodo vsaj razredčli takšni lahkomiselneži kot si ti. Ker če lahko vozi 1kW čez omejitev, lahko potemtakem tudi 50 kW čez omejitev. Pred zakonom sta tadva prekrška identična. Mladi gospod pa ni usposobljen za vožnjo s tako močnim motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ironija je, da sam agregat ne pridela več 36kw. To je najverjetneje, ko je bil nov. Če bi ga šel merit je velika verjetnost, da bi dyno pokazal 35kw. Ker pač z leti kak konj "pobegne".

Ti predelovalci, ki ti zablokirajo motor, tudi izmerijo moč potem? Ali so to neki najprej certificirani/homologirani kompleti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za en kw 150€? Niti u faking mokrih sanjah. Imam isti problem. Izpit 35kw, motor 36kw. Motor registriraš na npr. očeta, ki ima za neomejeno. Če ti bodo pa taplavi zaradi enga kw težili...pol pa res nevem ;) uglavnem, tak je moj plan :)

Brez zamere, ampak imaš zelo slab plan. Je že bila debata o tem v temi o blokadah. Mogoče boš našel kakega policista, ki te bo spustil ali sploh ne bo opazil (pa še to moreš met srečo), bo pa se zakompliciralo pri zavarovalnici če/ko boš kakorkoli udeležen v prometni nesreči. Izkaže se, da 150€ ni nič proti mirni vožnji mimo policajev ali bognedaj plačevanju kakšne odškodnine v prometni nesreči.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene to zanima, čeprav na avtošoli so mi rekli, da sedaj izpit a2 velja tudi za 36kw ampak jim ne verjamem, tudi motorja ne bi blokiral na 25kw, ker se mi zdi beda, da sem delal izpit za 35kw vozim pa motor s 25kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon, da se na močnejše motorje mladce navaja postopoma, ni za lase prvlečen. Izpit A2 velja do 35,0 kW, torej ne zdej s tistim kilovatom gor al dol.

Menda se da prej pozanimat, kako močen je motor, ki ga kupuješ? In tudi za relevantne informacije je najboljše vprašat izpitni center, upravno enoto - odsek za promet in postajo prometne policije, kjer vedo kakšna je praksa.

No, stvar je taka, kar se Čarmana tiče... jaz sem kupila motor z 80 kW, izpit imam za neomejeno. Ta moč se mi je zdela absolutno prevelika, čeprav sem prej vozila 20 kW in 55 kW zato sem hotla zaradi sebe motor zapret. Tip mi je po telefonu povedal, da se za ajnšpricarje prilagodi vbrizg in, da je komponenta homologirana. Po izmeri moči jo na tehničnih pregledih tudi vpišejo v homologacijo in plačaš tudi ustrezno manj zavarovanja.

Za fergazerje (pa tudi za i.e.) imajo tudi podložko za gas, ki je ravnotako homologirana.

štos je samo v tem, da ti načeloma lahko motor poljubno zaprejo, vendar se v knjižico vpiše tista moč, ki je navedena v dokumentih od blokade. Se pravi, meni bi vpisali 72 kW (da padem v en razred nazaj), zaprli bi mi ga pa na 65 kW.

Kolikor se spomnim, je imel moj šolski motor (ER 5) blokado na teh nesrečnih 35 kW in valda se dobi tudi za ta Pegaso?

Sporoči, kaj si uredil.

Aja, js se za blokado nisem odločila. švaboti so te konje pametno razdelil po obratomerju in se vglavnem vozim s četrt gasa. Ker sem preplašeno dekle, bo tako tudi ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!