Skoči na vsebino

Težava z tresenjem volana - pozna kdo od vas rešitev ?


ninajnaj

Priporočene objave

Zdravo !

Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit.

Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše.

Je imel že kdo tako težavo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kater motor to?

V splošnem je lahko veliko razlogov, od sprednje šipce, kufra, gum, tlaka v gumah, slabo centriranimi gumami itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit.

Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše.

Je imel že kdo tako težavo ?

Sem imel popolnoma iste simptome. Ko sem zamenjal gume (qualifier z roadsmart), je tresenje popolnoma izginilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih res vse našteto nepomaga v 90% je vedno kriv premalo zategnjen križ.Sam sem pri mojem bivšem V-maxu popravljal vse živo:centriral pnevmatike,celo menjal pnevmatike,demontiral šipco, demontiral kufer,menjal olje v vilicah,montiral blažilec krmila bilo je vse zaman, ko sem poizkusil še zadnje in to sem menjal ležaja v križu je bilo vse okej in na ca dve leti sem moral križ malo dotegniti ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni dosti za skrbet in je pogost pojav. Najverjetneje je vzrok obrabljena guma, morda jo je treba balanisrat...

Tud jaz sem imel isti pojav. Kolikor se spomnem me ni motilo, ker krmila nisem izpuščal iz rok...

Ko sem zamenjal gume , nima dosti veze ampak uzel sem Dunlop Roadsmart, in zbalansiral gume...je tresenje ponehalo.

No ko si omenil kovček.... imam Hornet 600 in tresenje se pojavi če dam kovček gor, kar je tudi razumljivo ker mu nekoliko porušiš ravnotežje.

Torej pravilno napumpati gume, preglej obrabo in to je to...pa kovček dol če misliš vozit brez rok heh.

Popravljeno . Popravil m4dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je to dogajalo pri novem motorju (iz trgovine). Vzrok je bil centralni kovček (spet originalen!).

Brez njega je bilo vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi saj pri Piaggio originalnem kovčku dobiš zraven dodatne uteži za na belanco katere odpravijo nadležno tresenje.. upam da bo kateremu to pomagalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel isto težavo ko sem na svojo varo dal Contitrailatack, super guma kar se oprijema tiče vendar je imela iste simptome, ko sem gumo zamenjal je tresenje popolnoma izginilo. Sedaj imam že tretje gume treh znamk pa nobena ne trese. Tudii prjatlu na GS je ista guma tresla. Škoda, ker drugač je zakon guma!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit.

Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše.

Je imel že kdo tako težavo ?

Lahko ti skuša motor dopovedati da si dej najprej zapret čelado in se šele nato vozit :grrr

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit.

Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše.

Je imel že kdo tako težavo ?

Ko sem dal gor Metzeler-ke in skino originalne Brigestonke je krmilo postalo zopet mirno. Res pa je, da se proti koncu obrabe sprednje gume s kombinacijo zadnjega kovčka pojavi tresenje krmila pri brezročni vožnji med 40 in 60 km/h. V glavnem nič posebnega in že doživetega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"paske" na čeladi zapiraš po tem ko spelješ?

sicer pa je tvoj problem (skoraj) zihr v gumah ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit.

Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše.

Je imel že kdo tako težavo ?

to je shimmy efekt....z motorjem ni nič narobe. Imaš vse lepo opisano v dotični temi....samo se ti ne da brat, kajne?

Aja in ne nasedaj bluzenju Bartha, da je to znak karamboliranega motorja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šulc, skadi enga, ker če tip, ki zapira paščke šele med vožnjo, nima še razbitga motorja, ga bo pa še mel

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imela na mojem FZ6n isti problem. Težava se je pojavila takoj, ko sem namontirala kovček. Ko sem dala kovček dol, se je zadeva umirila. Potem pa sem menjala gume (ker so bile prejšnje že na koncu) in tudi težave s kovčkom ni bilo več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diskra in kaj je narobe z gumami Metzeler? :headbang: Ali lahko malo razložiš tvojo trditev in nas razsvetliš. :naughty:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diskra in kaj je narobe z gumami Metzeler? :headbang: Ali lahko malo razložiš tvojo trditev in nas razsvetliš. :naughty:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Ti bom jaz razložil - nima € za dobro gumo ! ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne more, ker ne zmore niti pravilno zapisati imena proizvajalca (posledica milijona kilometrov na teh gumah).... :BUA:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šulc, skadi enga, ker če tip, ki zapira paščke šele med vožnjo, nima še razbitga motorja, ga bo pa še mel

evo sem skadu enga.... :smoke: ...drugi del izjave ga tudi jst 100% potrjujem. :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zapenjam paskov med vožnjo. :) To z paski je bilo simbolično napisano.

Motor ko sem kupil je že imel to težavo. Po nakupu sem zamenjal dokonca zrabljeno sprednjo pnevmatiko in je težava izginila. Po 2.000km se je težava zopet vrnila. Ponovno sem naredil centriranje sprednje pnevmatike vendar ni bilo nič boljše. Je možno da je platišče zvito ?

NI kriv kovček, niti model gume. Prijatelj poskusil sem voziti identičen prijateljev motor in se pelje brez težav.

Je pa možno da je ležaj na križu potrebno zatisniti. Ne od karambola, ni bil nikoli zaleten. Dolgoročno dviganje in spuščanje motorja na zadnje lahko zrahljajo vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"volan" na motorju? :cry::doze:

potemtakem seveda iskalnik ni neka poznana zadeva. kaj sele shimmy.

za :cry: .

BANG.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!