ninajnaj Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Zdravo ! Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit. Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše. Je imel že kdo tako težavo ?
Dr_Jakob Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Kater motor to? V splošnem je lahko veliko razlogov, od sprednje šipce, kufra, gum, tlaka v gumah, slabo centriranimi gumami itd.
fazerčk Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Zdravo ! Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit. Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše. Je imel že kdo tako težavo ? Sem imel popolnoma iste simptome. Ko sem zamenjal gume (qualifier z roadsmart), je tresenje popolnoma izginilo!
Bremzer Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Včasih res vse našteto nepomaga v 90% je vedno kriv premalo zategnjen križ.Sam sem pri mojem bivšem V-maxu popravljal vse živo:centriral pnevmatike,celo menjal pnevmatike,demontiral šipco, demontiral kufer,menjal olje v vilicah,montiral blažilec krmila bilo je vse zaman, ko sem poizkusil še zadnje in to sem menjal ležaja v križu je bilo vse okej in na ca dve leti sem moral križ malo dotegniti ! !
Barth Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 to je znak, da je bil motor že enkrat razbit
m4dj Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 (popravljeno) Ni dosti za skrbet in je pogost pojav. Najverjetneje je vzrok obrabljena guma, morda jo je treba balanisrat... Tud jaz sem imel isti pojav. Kolikor se spomnem me ni motilo, ker krmila nisem izpuščal iz rok... Ko sem zamenjal gume , nima dosti veze ampak uzel sem Dunlop Roadsmart, in zbalansiral gume...je tresenje ponehalo. No ko si omenil kovček.... imam Hornet 600 in tresenje se pojavi če dam kovček gor, kar je tudi razumljivo ker mu nekoliko porušiš ravnotežje. Torej pravilno napumpati gume, preglej obrabo in to je to...pa kovček dol če misliš vozit brez rok heh. Popravljeno Marec 17, 2012. Popravil m4dj
THOMPSON Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Meni se je to dogajalo pri novem motorju (iz trgovine). Vzrok je bil centralni kovček (spet originalen!). Brez njega je bilo vse OK.
-diablo- Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Ponavadi saj pri Piaggio originalnem kovčku dobiš zraven dodatne uteži za na belanco katere odpravijo nadležno tresenje.. upam da bo kateremu to pomagalo... thumper 1
Guest maliP Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Jaz sem imel isto težavo ko sem na svojo varo dal Contitrailatack, super guma kar se oprijema tiče vendar je imela iste simptome, ko sem gumo zamenjal je tresenje popolnoma izginilo. Sedaj imam že tretje gume treh znamk pa nobena ne trese. Tudii prjatlu na GS je ista guma tresla. Škoda, ker drugač je zakon guma!
ludiluka Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Zdravo ! Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit. Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše. Je imel že kdo tako težavo ? Lahko ti skuša motor dopovedati da si dej najprej zapret čelado in se šele nato vozit :grrr wix, dlicen in crasher 3
Rocky Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Zdravo ! Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit. Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše. Je imel že kdo tako težavo ? Ko sem dal gor Metzeler-ke in skino originalne Brigestonke je krmilo postalo zopet mirno. Res pa je, da se proti koncu obrabe sprednje gume s kombinacijo zadnjega kovčka pojavi tresenje krmila pri brezročni vožnji med 40 in 60 km/h. V glavnem nič posebnega in že doživetega.
hajoktejn Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 "paske" na čeladi zapiraš po tem ko spelješ? sicer pa je tvoj problem (skoraj) zihr v gumah ...
Schultz Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Zdravo ! Motorno kolo se med vožnjo obnaša popolnoma lepo, če pa za hip izpustiš krmilo iz rok pa ponori, sprednje kolo začne zelo sunkovito tresti levo in desno. Če volan ponovno primete le z mezinčkom pa motor zopet teče normalno. Skratka če moraš spustit volan med vožnjo, da si zapreš paske na čeladi si prej na tleh kot si uspeš paske zataknit. Kadar je kovček na motorju je tresenje še izrazitejše. Je imel že kdo tako težavo ? to je shimmy efekt....z motorjem ni nič narobe. Imaš vse lepo opisano v dotični temi....samo se ti ne da brat, kajne? Aja in ne nasedaj bluzenju Bartha, da je to znak karamboliranega motorja. bajsi in I30 2
Barth Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 šulc, skadi enga, ker če tip, ki zapira paščke šele med vožnjo, nima še razbitga motorja, ga bo pa še mel hajoktejn, Schultz in crasher 3
diskra Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Zamenjaj prednjo gumo,pa bo uredu,pa ne Medzelerco kupt,raje vse drugo.LP
rosse20 Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Jaz sem imela na mojem FZ6n isti problem. Težava se je pojavila takoj, ko sem namontirala kovček. Ko sem dala kovček dol, se je zadeva umirila. Potem pa sem menjala gume (ker so bile prejšnje že na koncu) in tudi težave s kovčkom ni bilo več.
Rocky Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Diskra in kaj je narobe z gumami Metzeler? Ali lahko malo razložiš tvojo trditev in nas razsvetliš. :naughty: Pozdrav izpod vinogradov! Rocky aleksandergabriel 1
Bremzer Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Diskra in kaj je narobe z gumami Metzeler? Ali lahko malo razložiš tvojo trditev in nas razsvetliš. :naughty: Pozdrav izpod vinogradov! Rocky Ti bom jaz razložil - nima € za dobro gumo ! !
bajsi Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 ne more, ker ne zmore niti pravilno zapisati imena proizvajalca (posledica milijona kilometrov na teh gumah).... LP Bajsi
Schultz Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 šulc, skadi enga, ker če tip, ki zapira paščke šele med vožnjo, nima še razbitga motorja, ga bo pa še mel evo sem skadu enga.... ...drugi del izjave ga tudi jst 100% potrjujem. :grim .
ninajnaj Objavljeno Marec 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Ne zapenjam paskov med vožnjo. To z paski je bilo simbolično napisano. Motor ko sem kupil je že imel to težavo. Po nakupu sem zamenjal dokonca zrabljeno sprednjo pnevmatiko in je težava izginila. Po 2.000km se je težava zopet vrnila. Ponovno sem naredil centriranje sprednje pnevmatike vendar ni bilo nič boljše. Je možno da je platišče zvito ? NI kriv kovček, niti model gume. Prijatelj poskusil sem voziti identičen prijateljev motor in se pelje brez težav. Je pa možno da je ležaj na križu potrebno zatisniti. Ne od karambola, ni bil nikoli zaleten. Dolgoročno dviganje in spuščanje motorja na zadnje lahko zrahljajo vijak.
Ice Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 "volan" na motorju? potemtakem seveda iskalnik ni neka poznana zadeva. kaj sele shimmy. za . BANG.
Priporočene objave