Skoči na vsebino

Tehnični - nehomologirana oprema


Erikp

Priporočene objave

Pozdravljeni...kupil sem motor od posrednika in ima nove smerokaze (podobne originalu), nov nosilec tablice in led zadnjo luč (oboje barracuda). Prejšnji lastnik ni nič homologiral. Vse ima oznako E11.

Tehnični sem naredil pred 6 mesci ampak zaradi drugih obveznosti ga nisem takrat registriral. Zdaj ga imam spet ker je pač potekel. Takrat je šlo vse skozi brez problema (čeprav 4 žmigavci niso delali ker je bil prešvoh rele). Ampak mojster je deloval kr pod dozo...

Zdaj me zanima če trezni uslužbenci kaj komplicirajo zaradi nove opreme. Vse je vredu montirano in deluje brezhibno. Pač samo čez tehnični morem it, da ga registriram in pol po potrebi grem homologirat zaradi kontrol.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je odvisno na koga naletiš tam na tehničnih.Ma samo zaradi tega lahko ti bodo tudi spregledali (UPAM). :) Jaz bi peljal tako kot je in bi se vozu naprej normalno...Saj imam jaz podobno,pa mi niso nikoli nič lomili Jajci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji, izgubiti nimaš kaj. Komplicirati znajo zaradi preglasnega izpuha, če signalizacija dela, ne vidim težave. Razen, če so res mini blinkerji, potem se zna zapičiti vanje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehničnem sem imel le 1x problem za mini smernike BREZ napisa "E...". Opozorili so me, da sicer ni pomembno kakšni so, le da mora na steklu biti eden od E-jev v krogcu in da bom lahko imel težave s policijsko kontrolo. Aja, tehnični kljub temu opravljen, smerniki pozneje zamenjani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoz tehničnega ponavadi gre policaj pa odvisno na koga naletiš.Vsako spremembo je zreba homologirat tudi kadar ima obkrožen E. Problem bo v primeru prometne nesreče zavarovalnici dokazovat ali so bili žmigavci dovolj vidni ali ne.Če pa imaš vpis v homologaciji pa nebi smel bit problem . Pošlji mail proizvajalcu ali trgovcu da ti pošlje certifikat pol pa pelješ na homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mislim vse homologirat, ker mi je kr lep tako kot je. Samo čez tehnični morem it, da pol lahko registriram in peljem na homologacijo. Pač nimam kombija...upam da gre skozi no...

Če spuščajo vse runnerce z vsemi možnimi predelavami bodo ja tudi mene :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Vsako spremembo je zreba homologirat tudi kadar ima obkrožen E......

Ne vem, no... Na Givi Wingracku so npr. Givi smerniki (z Ejem) in ni potrebe po homologaciji. Enako s kufri.

Verjamem pa, da izvajalci rade volje homologirajo (in zaračunajo) tudi tisto, česar ni treba, kadar tako hočeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, no... Na Givi Wingracku so npr. Givi smerniki (z Ejem) in ni potrebe po homologaciji. Enako s kufri.

Verjamem pa, da izvajalci rade volje homologirajo (in zaračunajo) tudi tisto, česar ni treba, kadar tako hočeš.

Kolikor jaz vem je treba vsako predelavo homologirat, tudi takšne Givi smernike.. Ne bom za 100% trdil ua kufer in nosilec, ampak žmigavci, izpuhi, nosilci tablic, druge stopalke, itd, pa morajo biti praviloma homologirani. Oznake na posameznem kosu so pri nas samo pogoj, da se vpis v homologacijo sploh lahko opravi.

Kar se pa samih smernikov tiče, je pa homologacija 100% potrebna, če so zamenjani.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor jaz vem je treba vsako predelavo homologirat, tudi takšne Givi smernike.. Ne bom za 100% trdil ua kufer in nosilec, ampak žmigavci, izpuhi, nosilci tablic, druge stopalke, itd, pa morajo biti praviloma homologirani. Oznake na posameznem kosu so pri nas samo pogoj, da se vpis v homologacijo sploh lahko opravi.

Kar se pa samih smernikov tiče, je pa homologacija 100% potrebna, če so zamenjani.

na kakšni podlagi se izmislili ta pravila naši miličniki, glede na to, da tisti glupi karton lpp-ja ne velja nikjer v svetu, in imamo EU direktive, ki določajo, da vsi izdelki z oznako CE ustrezajo vsem standardom in zakonskim predpisom članic EEC.

potem je potrebno v tej balkanski občini homolohirat še gume, zavorne ploščice, verige, zobnike,...

kovčke, torbe, žarnice...

kaj pa na avtomobilih, ki nimajo original svetil in so nabavljeni od konkurenčnih proizvajalcev??

če gledamo zakon ZMV http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=2010106&stevilka=5475

9. člen

(proizvodi iz držav članic Evropske unije)

(1) Zahteve iz predpisov, izdanih na podlagi tega zakona, ne veljajo za proizvode, ki so proizvedeni ali dani na trg v drugi državi članici Evropske unije v skladu z njenimi predpisi, ki niso predmet usklajevanja s pravom Evropske unije.

TOREJ??? kaj zdej če je CE na lučkah žmigavcih nosilcih....... kovčkih.... stari pravilniki po katerih smo pred leti homologirali avspuhe pa vso šaro ne veljajo več!!!

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kupujete motor, ali hočete preveriti, če imate vpisano v homologacijo kakšen podatek, potrebujete številko prometne in registrsko številko ... vsi podatki o motorju so tam vpisani ... ravnokar preveril in vse je vpisano, tudi kar je naknadno homologirano na vozilu.

Preveril ravnokar ;) in vse štima :OK:

link

https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl.euprava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tisti člen naveden v prejšnjem postu ne pomeni nič :) površnost in jeza pač

ampak:

19. člen

(predelana in popravljena vozila)

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1. se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2. vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3. vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

(3) Za predelavo po prvem odstavku tega člena se ne štejejo opravljene spremembe na vozilu iz 53. in 54. člena tega zakona.

(4) Predelave in spremembe na vozilu, ki pomenijo poslabšanje njegovih varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti, niso dovoljene.

(5) Postopek posamične odobritve popravljenega vozila se izvede za vozilo, ki je bilo napoteno na posamično odobritev skladno z določbo 1. točke četrtega odstavka 75. člena tega zakona.

(6) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v prometu vozilo, ki je bilo predelano, pa ta predelava ni bila v skladu s prvim odstavkom tega člena odobrena oziroma sprememba iz 53. člena tega zakona ni bila vpisana v evidenco, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za ta prekršek lastnik oziroma uporabnik vozila, če je fizična oseba.

Tretji oddelek: Spremembe na vozilih

53. člen

(evidentirane spremembe)

(1) Lastnik vozila mora zagotoviti, da se spremembe na vozilu, nastale po homologaciji ali posamični odobritvi, ki ne spadajo med predelave vozil po 19. členu tega zakona, v roku iz četrtega odstavka 33. člena tega zakona evidentirajo pri tehnični službi.

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila, kot so npr.:

1. izpušni sistemi,

2. mehanske naprave za spenjanje vozil razreda A 50 in B 50 (vlečne krogle premera 50 mm in vlečne glave zanje), ali

3. spojlerji.

(3) Vgradnje iz prejšnjega odstavka se ne štejejo za predelave, če jih izvedejo proizvajalci teh delov ali pravne osebe ali samostojni podjetniki posamezniki, ki so registrirani za vzdrževanje in popravila vozil. Izvajalec vgradnje mora o opravljeni vgradnji izdati potrdilo.

(4) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.

(5) Z globo 1000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 150 eurov. Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.

54. člen

(neevidentirane spremembe)

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

torej nikjer ni govora o kakšni šari kot so nosilci tablic, odsevniki, žmigavci, ročice, krmila,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če gledamo zakon ZMV http://www.uradni-li...8;stevilka=5475

9. člen

(proizvodi iz držav članic Evropske unije)

(1) Zahteve iz predpisov, izdanih na podlagi tega zakona, ne veljajo za proizvode, ki so proizvedeni ali dani na trg v drugi državi članici Evropske unije v skladu z njenimi predpisi, ki niso predmet usklajevanja s pravom Evropske unije.

TOREJ??? kaj zdej če je CE na lučkah žmigavcih nosilcih....... kovčkih.... stari pravilniki po katerih smo pred leti homologirali avspuhe pa vso šaro ne veljajo več!!!

Mislim, da ni tako preprosto..Tale člen se nanaša na zahteve iz predpisov, izdanih na podlagi tega zakona, torej (podzakonskih aktov - raznih pravilnikov). Že sam zakon pa v 19. in 20. členu lepo pove, da je potrebno izvesti postopek posamične odobritve predelanega vozila v primerjavi predelav, oziroma je potrebno evidentirati spremembe iz 53. in 54. člena, za to pa tudi recimo rabiš potrdilo o strokovnji vgradnji..

Kot sem rekel, poglabljal se v nov zakon nisem, sem samo nahitro preletel, ampak močno dvomim, da homologacija ni več potrebna. Tako, da dejte se fajn pozanimat prej, ker kazen je 400€.

Se pa strinjam, da je naš sistem vpisovanja predelavm čist brezvezen. Ne vem zakaj je za Nemčijo, Avstrijo, itd.. lahko dovolj samo oznaka, pri nas pa delajo iz tega celo komplikacijo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tisti člen naveden v prejšnjem postu ne pomeni nič :) površnost in jeza pač

ampak:

19. člen

(predelana in popravljena vozila)

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1. se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2. vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3. vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

...

...

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

torej nikjer ni govora o kakšni šari kot so nosilci tablic, odsevniki, žmigavci, ročice, krmila,...

Mislim, da bi se ta šara komot subsumirala pod določbo 19/I člena 2. ali 3. točka.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da si se ta šara komot subsumirala pod določbo 19/I člena 2. ali 3. točka.

no ja .. torej se NE šteje za predelavo... je dovolj oznaka CE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja .. torej se NE šteje za predelavo... je dovolj oznaka CE

Ne vem če je tako, še enkrat preberi:

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1. se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2. vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3. vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

Jaz bi na podlagi tega prej rekel, da CE oznaka ni dovolj

Žmigavci, ročke, in podobno stranje lahko vplivajo na varnost vozila če niso ustrezni.. In po mojem mnenju se to lahko subsumira pod omenjene točke zakona.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj najprej reši smerokaze (rele) da ti bodo delali, potem pa naredi tehničnega (tam med Porshejom in luko koper-načeloma ne komplicirajo). Potem pa na avtoplus in homologiraj tak kot je treba :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če je tako, še enkrat preberi:

Žmigavci, ročke, in podobno stranje lahko vplivajo na varnost vozila če niso ustrezni.. In po mojem mnenju se to lahko subsumira pod omenjene točke zakona.

ja ampak to bi moralo pisat jasno.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

če kupiš nekaj s certifikatom, ki je na trgu EU je to zame nadomestni del. zakon mora bit jasen, kaj je dovoljeno in kaj ne, interpretacije posameznikov pač niso podlage za ukrepanje.

izrecno je napisano o izpušnih sistemih, spojlerjih,... da je potrebna homologacija. pri nadomestnih delih ne dobiš nikakršne dokumentacije, ki je potrebna pri homologaciji, razni atesti, certifikati,... ustrezajo zahtevam za prodajo na trgu, torej izpolnjujejo vse Eu standarde.

Čuj najprej reši smerokaze (rele) da ti bodo delali, potem pa naredi tehničnega (tam med Porshejom in luko koper-načeloma ne komplicirajo). Potem pa na avtoplus in homologiraj tak kot je treba :)

ti najprej razčisti kaj je funkcija releja... ali mogoče predupora ;) pojdi povprašat na tisti hud tehnični, ki kao spuščajo skozi, da ti razložijo :D sicer mi to uredimo kar od doma .. korupcija pa to ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ampak to bi moralo pisat jasno.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

če kupiš nekaj s certifikatom, ki je na trgu EU je to zame nadomestni del. zakon mora bit jasen, kaj je dovoljeno in kaj ne, interpretacije posameznikov pač niso podlage za ukrepanje.

izrecno je napisano o izpušnih sistemih, spojlerjih,... da je potrebna homologacija. pri nadomestnih delih ne dobiš nikakršne dokumentacije, ki je potrebna pri homologaciji, razni atesti, certifikati,... ustrezajo zahtevam za prodajo na trgu, torej izpolnjujejo vse Eu standarde.

Tu se najini mnenji razlikujejo, meni se zdi 19. člen precej jasen. Seveda se lahko motim, samo ne se preveč čudit, če slučajno dobiš kazen zaradi nehomologiranih žmigavcev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se najini mnenji razlikujejo, meni se zdi 19. člen precej jasen. Seveda se lahko motim, samo ne se preveč čudit, če slučajno dobiš kazen zaradi nehomologiranih žmigavcev..

No meni ti členi niso tako kristalno jasni, kajti potem bi morali homologirati, tudi givije nosilce in kovčke (ki lahko tudi vplivajo na varnost vozila), drugo prednjo šipo (recimo zatemnjeno)...pa te homologacije ti nihče ne bo naredil oziroma jih ne delajo. sicer pa je tako, bom dal primer:

zamenjal sem prednji vizir, namesto originalnega imam zatemnjenega iste oblike...kako hudiča mi lahko dokaže, da ni del originalen? Veliko dodatne opreme delajo pa tudi proizvajalci sami (oziroma jih delajo drugi dobavitelji pod njihovo blagovno znamko) Vso to opremo je moč naročiti ali dobiti pri Yamahi (razna ogledala, smerniki), Kawasakiju....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kupujete motor, ali hočete preveriti, če imate vpisano v homologacijo kakšen podatek, potrebujete številko prometne in registrsko številko ... vsi podatki o motorju so tam vpisani ... ravnokar preveril in vse je vpisano, tudi kar je naknadno homologirano na vozilu.

Preveril ravnokar ;) in vse štima :OK:

link

https://e-uprava.gov...a/emrvl.euprava

druga šipca je vpisana?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma mi smo lahko tle ful pametni kej je misljeno in kej ne ampak homologirat mores skori vse kar gor navesis. zmigovce sigurno. zakaj je pa to trebs je pa verjetno odgovor v tistih 30€, jst drugega razloga ne vidim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druga šipca je vpisana?

šipca je original kawasakijeva .. z označbo kwak :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma mi smo lahko tle ful pametni kej je misljeno in kej ne ampak homologirat mores skori vse kar gor navesis. zmigovce sigurno. zakaj je pa to trebs je pa verjetno odgovor v tistih 30€, jst drugega razloga ne vidim.

Sej to mi je nekako jasno, da se gre za denar, vprašanje nastane pri dokazovanju-kako policaj ve kaj ni original in kaj ne (pustmo recimo smernike), kako ve da šipca, ali ličen nosilec tablice ni original? A dela mogoče v fabrki dotičnega motorja, al ma s seboj vse slike in originale? Po neumnostih, ki jih včasih klatijo, bi moral še sedežno prevleko homologirat, ker lahko vpliva na varnost vožnje, ker ti lahko zdrsne dol :D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šipca je original kawasakijeva .. z označbo kwak :P

itak, za njih jo dela givi, poleg kufrov. aja, moja šipca je original Ermaxova, sam jo delajo za Kwake :D Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!