Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Včeraj sem se pri svojem motorju lotil nastaviti " štand gas "! Ker ga nisem dobro postavil na stojalo, sem ga hotel popraviti in takrat mi je motor padel na desno stran. Ker sem pred kratkim montiral "rol bare" ni bilo na motorju niti praske, razen na samem rol baru manjša praska. Ko sem delo končal, sem začel motor sestavljati nazaj. Pri montiranju " rol-barov " nazaj, sem opazil, da je na desni strani ( tam je motor padel ) med 4 kotnim železom ( nosilcem ) in rebri cilindra nekoliko manj prostora, kot na levi strani. Ko sem meril, je na desni strani med železom in rebrom cilindra 10mm, na levi strani pa 17-18mm. Sedaj ne vem, ali sem zaradi " rol-barov" skrivil nosilec, ali je tako mora biti. Ne vidi se, da bi bilo karkoli izkrivljeno, vsaj sam nisem videl. Vso zimo sem motor " rihtal ", da je kot nov. Prede kot mačka in je res tip-top. Potem pa tale padec po moji neumnosti. Mislil sem, da se bom zjokal. Ker sam nisem neki stručko, sem takoj pomislil, da sem skrivil " geštel " in da se lahko samo slikam! Zato sprašujem vas, kaj je lahko narobe, če sploh je narobe. Tudi če sem skrivil za nekaj milimetrov tale nosilec, ali to lahko vpliva na samo vožnjo motorja, kolotek ali...? Prosim za pomoč in nasvete! Upam, da nisem " zajebal geštela " !?
musaschi64 Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Ma lej te zadevšne zdržijo še kaj drugega kot padec na mestu zato sem siguren da nisi skrivil gištela. Jaz bi rolbare snel in še enkrat montiral, dostikrat se tako pride stvari do dna...
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Te rol bare sem kupil ravo zato, da zaščitim plastiko, saj je motor že v letih in original plastiko ni lahko dobiti. Sedaj naj bi pa na račun novih rol barov zjebal kakšno drugo, vitalno stvar.!? Na oko izgleda vse cool, samo tale razmak me moti...
Jure Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 (popravljeno) Pomoje se brezveze sekiraš.. Noben motor ni simetričen, leva in desna stran se vedno razlikuje, tako oklepi, nosilci motorja, motor... Meni ne deluje tu nič zvito, sploh pa tako šibek tudi ne more bit okvir, da bi se zvil samo pri temu, če se motor na mestu prevrne.. Tudi moji crash padi so različni za levo in desno stran, ni isti razmak, ker je pač okvir in nosilec na vsaki strani drugače oblikovan. Nič nenavadnega to. Popravljeno Marec 25, 2012. Popravil Jure Frips, I30, Zivnorc in 1 other 4
Mavti Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Pozdrav, če se motor na mestu zvrne in pade po tleh ni nobene škode na vitalnih delih motocikla ostanejo le lepotne napake(praske ,odrgnine,počen žmigavec,. .) in pa ranjen lastnikov ponos :grim posebej če te drugi vidijo recimo na bencinski pumpi. (se kar rado naredi :grim ) Tudi simetrično sestavljen levi in desni del motocikla velikokrat ni ,odvisno od modela ,kar se pa ponavadi sploh ne opazi dokler se ne poglobiš v detajle lep pozdrav in vožnjo She 1
trojan69 Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Jp se strinjam z Juretom. Da bi manjši padec na mestu zvil geštel-pomoje skoraj nemogoče
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 tudi meni se zdi čudno, da bi se z enim samim padecem na mestu zvil geštel, ali kaj drugega vitalnega! kot sem rekel, na oko je vse OK, samo tisti razmak je različen. Na rol baru se vidi, da je malenkost izkrivljen, vandar če ne gledaš res pozorno se ne opazi. Sicer ne vem, če je ta nosilec motorja, ali kletka motorja v bistvu geštel? Sem pa nekje prebral, da si lahko z rol bari pri padcu tudi poškoduješ motor, saj je možno, da ti kaj odtrga ali zvije... Plastika je cela, železje pa upam da tudi... :unsure:
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Pozdrav, če se motor na mestu zvrne in pade po tleh ni nobene škode na vitalnih delih motocikla ostanejo le lepotne napake(praske ,odrgnine,počen žmigavec,. .) in pa ranjen lastnikov ponos :grim posebej če te drugi vidijo recimo na bencinski pumpi. (se kar rado naredi :grim ) Tudi simetrično sestavljen levi in desni del motocikla velikokrat ni ,odvisno od modela ,kar se pa ponavadi sploh ne opazi dokler se ne poglobiš v detajle lep pozdrav in vožnjo Se strinjam s tabo, ker dejansko ne vem kako je izgledalo pred padcem motorja, Rol bare mi je montiral forumski kolega, tako da takrat nisem bil pozoren. Včeraj pa, kosem jih sam ponovno montiral nazaj, pa sem opazil to razliko.
dlicen Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Ja, tudi po mojem je neenaka razdalja bila tudi prej, le pozoren nisi bil na to.
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Pozabil sem povedati, da sem odšel do prijatelja, ki ima isti motor kot jaz, vendar letnik 1990 in ona ima na obeh straneh enak razmak in to je cca. 15mm! Tudi drug znanec je meril pri svojem, letnik 93, pa je razlika malenkostna, v bistvu skoraj enaka. In ravno zaradi tega mi je postalo vroče, ker je pri enakem modelu, razen letnika, ta razmak skoraj simetričen. Je možno, da se isti tip motorja ( Yamaha XTZ750 Super Tenere ) različnih letnikov v teh stvareh malenkost razlikujejo?
Dr_Jakob Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 NUJNO!!! Takoj naredi takole! To je klasična napaka, ki se ti zgodi, ko motor vržeš na en bok! . . . . . . . Vrži ga še na drugo stran, da bo razmak simetričen! tucko, Zok, svobodnaptica01 in 5 others 8
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 NUJNO!!! Takoj naredi takole! To je klasična napaka, ki se ti zgodi, ko motor vržeš na en bok! . . . . . . . Vrži ga še na drugo stran, da bo razmak simetričen! Ti se zajebavaš, sam sem pa že cel vikend slabe volje zaradi tega! Dr_Jakob 1
Dr_Jakob Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Sej ravno zato se pa zajebavam. Rad se delam norca iz ljudi, ki so tako pikolovski, da jih en kurčev padec na mestu zjebe za cel vikend. Ne jamrej pa se pejt rajš pelat! I30, AnZo666, aders in 4 others 7
MariborBMW Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Te rol bare sem kupil ravo zato, da zaščitim plastiko, saj je motor že v letih in original plastiko ni lahko dobiti. Sedaj naj bi pa na račun novih rol barov zjebal kakšno drugo, vitalno stvar.!? Na oko izgleda vse cool, samo tale razmak me moti... Sem se jaz tudi po glavi praskal, ko sem "roge" namontiral. So na eni strani bolj odmaknjeni kot na drugi. Pa nisem nobenega padca vmes fasal... Zgleda, da tako pač je. Ko je še sosed svoje mnenje pridal, sem se čisto pomiril. Aha, kupil sem SW Motech...
Jure Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Lej ne sekiraj se za brezveze.. Pejt se peljat, če se motor normalno pelje, ga nikamor ne vleče, gre ravno pri zaviranju je to to Vozi se in pozabi na to
motofrik Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Tudi moji rolbari niso na obeh straneh motorja enako odmaknjeni od okvirja. Pa je motornikoli na tleh, in Fecht rolbari trgovinsko novi. Poglej, nič ni simetrično na motorjih (redkokateri so), po moje panika za prazen nič. Mislim, da tudi po temeljitem zdrsu, ko motor fajn drsi, težko zviješ geštel.
MiNa Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Najbolj zanimivo je, da tvoja znanca, pomerita zadevo in vsak nameri drugače. Pomeni, da na treh praktično enakih motorjih Yamaha ni sposobna narediti enakih okvirjev "geštelov" . Slabo konstruirane zaščite še posebej pa pritrjene na napačnih mestih lahko naredijo več škode kot koristi. ps, pri BMW-ju je pa normalno, da zaščite niso enako oddaljene od cilindrov ti so vzdolžno zamaknjeni zaradi ojnic. MariborBMW 1
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Dejansko me rol bari ne zanimajo. Bolj mi je važno to štiri kotno železo, na katero so ti rolbari pritrjeni. To štirikotno železo je na desni strani motorja od cilindra 10mm, na levi pa 17-18mm. To me moti in obenem skrbi, da slučajno nisem skrivil tega štirikotnega železa, ozrioma nosilca! Za rolbare mi je vseeno...
biker77 Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Dejansko me rol bari ne zanimajo. Bolj mi je važno to štiri kotno železo, na katero so ti rolbari pritrjeni. To štirikotno železo je na desni strani motorja od cilindra 10mm, na levi pa 17-18mm. To me moti in obenem skrbi, da slučajno nisem skrivil tega štirikotnega železa, ozrioma nosilca! Za rolbare mi je vseeno... poravnaj če te moti..sicer pa ti nosilci nimajo veze z geštelom..
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 poravnaj če te moti..sicer pa ti nosilci nimajo veze z geštelom.. Super, ravno to me je zanimalo! Torej ti nosilci naj ne bi vplivali na vožnjo!?
THOMPSON Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Kako pa veš, da ni bil moped že prej zvrnjen, pa nisi bil pozoren na to? XTZ750 le ni prišel včeraj iz salona, ampak ima verjetno kar nekaj za sabo.
hajoktejn Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 rolbare oziroma njih nosilce ali povezovalno železje ni nč čudnga če pokrivi pri padcu na mestu ... geštel pa (skorajda zihr) ni nasrkal ... če pa je, se pa to hitro čuti
Fadil Objavljeno Marec 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 (popravljeno) Rolbar je malce ukrivilo, vendar se komaj vidi. Ne vem pa kako je bilo s tistim razmakom pred včerajšnjim padcem. Lahko da je bilo že prej, pa nisem opazil. Pa tudi mogoče ni nič narobe, samo meni je postalo vroče, ko sem opazil razliko... Jbg, takle mamo Popravljeno Marec 25, 2012. Popravil Saladin
hajoktejn Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 ne sekiri se ... ko ti pade ene 5krat rata vseeno (čist dobronamerno mišljeno ...)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se