Skoči na vsebino

Motor mi je padel...


Fadil

Priporočene objave

Sej sem menjal že, jih je še nekaj v rezervi. Sam je zoprno, ker moraš še par tlakovcev okoli odstranit, očistit in zložit nazaj.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak v garaži ga zvrnil na desni bok :kva1: popizdil totalno :kva2:

ga pobral in še nalašč zvrnil na levi bok tko da so praske in modrice

enakomerno porazdeljene tko da je lepo poprasken z obeh strani

in lepo zgleda :yea1:

pač enakomerno popraskan z obeh strani najcenejša varjanta :) :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tudi motor padel in poškodoval tlakovec na dvorišču.

to ti misliš...notranje poškodbe porečejo drugače...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na mojega (cbr1000rr '08) se je svak samo naslonil in počil sprednjo masko in železni zatič pri desnem ogledalu. Nikol ugotovu kaj je počel in kdaj. Tudi njemu ni bilo jasno. Nikoli uradno priznal. Ga je pa zadeva stala 414€ :grim

Popravljeno . Popravil paris2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojega (cbr1000rr '08) se je svak samo naslonil in počil sprednjo masko in železni zatič pri desnem ogledalu. Nikol ugotovu kaj je počel in kdaj. Tudi njemu ni bilo jasno. Nikoli uradno priznal. Ga je pa zadeva stala 414€ :grim

Pomojem se ful fajn zastopite :fight2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lani mi je motor na mestu padel in ker sem takrat cviknil, da nisem kaj skrivil, sem odprl tole temo. Lansko jesen, ko sem motor servisiral in ko smo odstranili roll bar, sem opazil da je počen nosilec s katerim je roll bar pritrjen na okvir. Skrivilo je tudi roll bar tam, kjer je pritrjen. Pogovarjal sem se z enim orodjarjem in ta mi je rekel, da se nosilec samo zavari in da ni potrebno izdelati novega. Verjamem, da to ni nek zahteven projekt, vendar sam osebno ne poznam nikogar, ki bi m to naredil. Zato sprašujem tukaj, če kdo pozna koga, ki bi mi to naredil ( poravnal roll bar in zavaril ali izdelal nov nosilec ). Sem iz Bleda, tako da je zaželjeno čim bližje. Ker pa sem službeno skoraj vsak dan na terenu po SLO, se lahko prilagodim. 

 

Lep pozdrav

 

 

post-31318-0-61894600-1359898442_thumb.jpg

post-31318-0-18356800-1359898451_thumb.jpg

post-31318-0-91423400-1359898540_thumb.jpg

post-31318-0-14595900-1359898710_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Depala vas - Jerman, drugace pa za ta mali kos najdi nekoga v svoji okolici.

Nosilce naredis komot sam, cev pa ukrivis z drugo vecjo cevjo.

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Depala vas - Jerman, drugace pa za ta mali kos najdi nekoga v svoji okolici.

Nosilce naredis komot sam, cev pa ukrivis z drugo vecjo cevjo.

JURE LAMPE JU-LA iz ROVE blizu Radomelj je mojster za take reči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole okoli Domžal je kar blizu. Bilo bi super, da bi lahko kar počakal da zadevo zrihtajo, da se ne vračam ponovno.

Da bi sam karkoli delal ne morem, ker pač nimam možnosti in tudi nočem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole okoli Domžal je kar blizu. Bilo bi super, da bi lahko kar počakal da zadevo zrihtajo, da se ne vračam ponovno.

Da bi sam karkoli delal ne morem, ker pač nimam možnosti in tudi nočem.

z guretom bi se verjetno lohk marsikaj zmenil,kar lohk pošješ sploh.v bistvu ni on daleč od Domžal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani mi je motor na mestu padel in ker sem takrat cviknil, da nisem kaj skrivil, sem odprl tole temo. Lansko jesen, ko sem motor servisiral in ko smo odstranili roll bar, sem opazil da je počen nosilec s katerim je roll bar pritrjen na okvir. Skrivilo je tudi roll bar tam, kjer je pritrjen. Pogovarjal sem se z enim orodjarjem in ta mi je rekel, da se nosilec samo zavari in da ni potrebno izdelati novega. Verjamem, da to ni nek zahteven projekt, vendar sam osebno ne poznam nikogar, ki bi m to naredil. Zato sprašujem tukaj, če kdo pozna koga, ki bi mi to naredil ( poravnal roll bar in zavaril ali izdelal nov nosilec ). Sem iz Bleda, tako da je zaželjeno čim bližje. Ker pa sem službeno skoraj vsak dan na terenu po SLO, se lahko prilagodim. 

 

Lep pozdrav

Iz kakšnega materiala pa je nosilec? po sliki sodeč predvidevam da ja iz aluminija - v tem primeru ti varjenje odsvetujem, prav tak pa ti svetujem, da nosilce izdelaš iz nerjavne pločevine. Aluminij se je zaradi hladnega preoblikovanja na mestu upogibanja utrdil in zato tudi počil (zaradi hladne deformacije se trdnost materiala sicer poveča, izgubi pa sposobnost elastične in plastične deformacije - isto pa se ti lahko zgodi tudi z drugim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni iz aluminija. Sam sem predvideval, da bo potrebno izdelati nova, mogoče bolje kar oba, vendar mi je tisti orodjar rekel, da je najbolje če se vari. Sam nimam pojma, zato tudi sprašujem. Želim čim boljšo, enostavno in hitro rešitev. Zato sem tudi objavil tukja, saj več ljudi več ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni iz aluminija. Sam sem predvideval, da bo potrebno izdelati nova, mogoče bolje kar oba, vendar mi je tisti orodjar rekel, da je najbolje če se vari. Sam nimam pojma, zato tudi sprašujem. Želim čim boljšo, enostavno in hitro rešitev. Zato sem tudi objavil tukja, saj več ljudi več ve.

pokliči Jure Lampe ti bo vse in dobro svetoval-verjemi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da mora prenest sile pri padcu dvomim da je iz aluminija. Verjetno je inox ali kaj podobnega. Kaj je bo že mojster vedel. Pomoje je tudi najlažje varit-stvar bo na mestu vara (seveda če bo dobro povarjeno) isto, če ne še bolj trdna.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevec trdna tudi ni "the best"

Titanik je tudi bil in ga ni vec

Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da mora prenest sile pri padcu dvomim da je iz aluminija. Verjetno je inox ali kaj podobnega. Kaj je bo že mojster vedel. Pomoje je tudi najlažje varit-stvar bo na mestu vara (seveda če bo dobro povarjeno) isto, če ne še bolj trdna.

Zvar ima že po definiciji večjo trdnost od osnovnega materiala, kar pa ni nujno vedno dobro. Trdnost in sposobnost prenašanja elastičnih/plastičnih deformacij pa sta dva povsem različna pojma, kajti praviloma je material z višjo trdnostjo tudi trši in kot tak bolj podvržen krhkemu lomu (fotografija zlomljenega nosilca definitivno kaže na krhki lom). Ker pa nosilec služi za pritrditev zaščite motorja in naj bi skupaj z njo ščitil vitalne dele motocikla (motorja) pred poškodbami, naj bi bil dokaj deformabilen, saj bi z deformacijo posledično "požrl" energijo udarca (padca) ter tako zaščitil motor (podobno kot deluje varnostna kletka pri avtomobilu). Popolnoma tog nosilec bi vso energijo udarca prenesel direktno namesto vpetja (ne vem kje je to, ali okvir ali blok motorja), kar pa ni najbolj ugodno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp se strinjam ampak zadeva se bo ob padcu pač zvila na drugem mestu oz. spet počila.  Drugač pa naj bi bile cevi tiste, ki bi posrkale kin. energijo ob udarcu... tko da so tile nosilčki že v štartu mal čudn zdizajniraji, da so kar tako počili oz. se deformirali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah ja, bistveno je da "jeb...ko" zgleda, koliko pa dejansko funkcionira, je pa druga pesem ... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani mi je motor na mestu padel in ker sem takrat cviknil, da nisem kaj skrivil, sem odprl tole temo. Lansko jesen, ko sem motor servisiral in ko smo odstranili roll bar, sem opazil da je počen nosilec s katerim je roll bar pritrjen na okvir. Skrivilo je tudi roll bar tam, kjer je pritrjen. Pogovarjal sem se z enim orodjarjem in ta mi je rekel, da se nosilec samo zavari in da ni potrebno izdelati novega. Verjamem, da to ni nek zahteven projekt, vendar sam osebno ne poznam nikogar, ki bi m to naredil. Zato sprašujem tukaj, če kdo pozna koga, ki bi mi to naredil ( poravnal roll bar in zavaril ali izdelal nov nosilec ). Sem iz Bleda, tako da je zaželjeno čim bližje. Ker pa sem službeno skoraj vsak dan na terenu po SLO, se lahko prilagodim. 

 

Lep pozdrav

 Na Bohinjski Beli imaš..Jani (Janez) odličnega kovinarja. Meni je iz cevi zvaril eno tako stojalo za 3 bicikle.  Zdaj...priimka se ne spomnim...greš pa pred gostilno Rot desno navzgor ob potoku, tik pred železniškim podvozom je delavnica na desno.

Če se spomnim priimka....javim. Če se ti pa ne mudi...tudi jaz moram nekaj zavariti in zakriviti.., grem še ta teden k njemu ....prečekiram...

 

NAKNADNO...evotigana:

 

http://www.janezgolmajer.com/

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Na Bohinjski Beli imaš..Jani (Janez) odličnega kovinarja. Meni je iz cevi zvaril eno tako stojalo za 3 bicikle.  Zdaj...priimka se ne spomnim...greš pa pred gostilno Rot desno navzgor ob potoku, tik pred železniškim podvozom je delavnica na desno.

Če se spomnim priimka....javim. Če se ti pa ne mudi...tudi jaz moram nekaj zavariti in zakriviti.., grem še ta teden k njemu ....prečekiram...

 

NAKNADNO...evotigana:

 

http://www.janezgolmajer.com/

Poznam  ga osebno saj je moj letnik! Nisem se spomnil nanj, ker pač nimam kontaktov z njim, le občasno ga srečam na Bledu. Sicer sem danes zadevo že dal variti nekomu iz Zasipa in jutri bo končano. Pomagal mi je forumski kolega Raza! Je pa zanimivo da mi je tudi ta mojster rekel, da roll bar sam ni deformiran ( skrivljen ) in da izgleda tako mora biti. Namreč že tisti orodjar, ki sem ga predhodno omenil, mi je dejal, da če bi bil roll bar deformiran, bi 100% barva počila in bi se kako drugače poznalo. Tako pa je vse lepo, celo in mogoče res nisem bil pozoren, ko sem pošiljko dobil iz Češke, da je izkrivljeno na eni strani že originalno. Jbg... Mogoče sem http://www.rdmoto.cz/ osumil po krivem da je njihov izdelek šrot. Saj je bilo 100% ceneje kot HEPCO & BECKER

 

Lep pozdrav in vsem hvala za pomoč 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je padel ! Zanimivo pa je, kako in zakaj?!

 

Imel sem BMW K 100, na njem pa Pichler oklep. Lep k' marija & funkcionalen

Ko smo se enkrat afnali, sem z njim malo zalegel. Ne dosti, poznalo se je pa. Oškrbljena barva. Nekaj časa sem se vozil kar s takim, Potem sem ga pa polakiral in namontiral. In ko sem prišel iz prve (probne) fure, sem ga doma postavil na "štender" in..... Treeessssk!!

 

Padel mi je na desno stran, torej na isto, kjer sem ga šele pobarval!  

A zakaj??

Zato ker se je zlomilo glavno stojalo. - Sem mislil, da me bo od žalosti kar pobralo...?! Pa me ni.  :nono:  Kajti, izvedel sem, da je bila to tovarniška napaka, za katero pa do takrat nisem vedel.

Se zgodi. Evo - meni se je!  :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!