J Objavljeno Januar 8, 2003 Opozori Objavljeno Januar 8, 2003 "HIPOTETIČNO" Recimo, da napišeš proizvajalcu(trgovcu,predstavniku) tvojega konjička eno pismo v katerem opišeš nezadovoljstva, kritike, pripombe.....seveda mu tudi poveš kaj ti je všeč in ga pohvališ (pustimo to za kdaj drugič!?). "Predvsem" me zanima odstavek v katerem ga očrniš do max-a in ga pošlješ nekam!!?? Perfektnih motorjev ni in me zanimajo čisto osebna mnenja!
SiR Objavljeno Januar 8, 2003 Opozori Objavljeno Januar 8, 2003 Ej, najprej g apohvališ, potem našteješ nekaj nezadovoljstev in spet pohvališ, da so se "potrudili pomagati" - potem na koncu pa udri-vdari, "šakom i kapom", kot bi se reklo. Ampak paziš, da nisi žaljiv. Še vedno pa jim moraš pustiti dovolj manevrskega prostora, da se ti lahko "oddolžijo za nastale težave". :D Lahko pa ti pošljem, kako sem jaz obračunaval s Peugeot Slovenija. Seveda ni bilo učinka :( - ker so pač cepljeni proti nezadovoljstvu strank...
J Objavljeno Januar 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2003 HeHeHe! sicer jaz poznam ta "sendvič" dobro/slabo/dobro varijanto! Ja! maš prav! ne smeš pozgat mostova! Hotel bi tukaj javno prečitat en pošten,udaren in konkreten PARAGRAF!
moped Objavljeno Januar 8, 2003 Opozori Objavljeno Januar 8, 2003 Kakšna konkretna imena in težave morda ? 8)
J Objavljeno Januar 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2003 Osebno BMW,Longines,Dupont,Canon....pa lahko pišem do penzije. No pa, da se drzimo teme Motorjev. Kaj pa če to vse skupaj spada v kakšno novo temo"Nehajte kovati vaše izdelke v zvezda, če ne vam bo kdo razčefukal fabrko en dan!" V bistvu sem samo hotel slišat, če je kateri od prisotnih tukaj ni čisto zadovoljen z motorjem in kaj bi, je, ali bo napisal Tovarni, Trgovini..... Samo negativen del pisma me zanima.
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 9, 2003 Opozori Objavljeno Januar 9, 2003 Ne bit tak negativc. Največkrat se prej z lepo besedo bolje izteče, vsaj glede reklamacije, če pa ne zaleže pol pa težit.
SiR Objavljeno Januar 9, 2003 Opozori Objavljeno Januar 9, 2003 Meni so se pritožbe vedno slaboiztekle, če sem bil preveč vljuden. Sem moral orenk zatežit... Primer - 5 mesecev mi je crkoval Peugeot S16, vsak mesec sem ostal na kaki avtocesti, ko se mi je najbolj mudilo... Na koncu sem jim mirno povedal, da ga bom prodal za sedmino cene in plačal oglas v Delu, organiziral Peugeot hatepage, ali pa jim ga zapeljal pred kamerami v salon skozi steklo. Drug dan je bila menjana vsa elektronika v avtomobilu - ki se je prej pet mesecev niso niti z očesom dotaknili. Sem pa slišal iz svojih virov, kako so se na upravi Peugeota Slovenija skupinsko smejali mojim pritožbam in pozivom, naj že enkrat porihtajo avto, ki so ga spustili s tekočega traku...
J Objavljeno Januar 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 9, 2003 Symru! mi je všeč ta stil, hatepage je pa tudi dober ventil. Kadarkoli sem kdaj uspel kaj reklamirat sem moral preko glave-potem se naj grizejo med sabo- "Potrošniki unite!"
SiR Objavljeno Januar 9, 2003 Opozori Objavljeno Januar 9, 2003 Jah, jaz sem bil kar spektakularen, samo se mi zdi, da njim cinizem ne pride do živega, ker so ti direktorčki običajno glupi ali pa vzvišeni kot hudir... Po mojem so prepričani ,da kupci obstajajo zaradi njih in ne oni zaradi kupcev... Sem bil pa takrat res pripravljen avto za 400 jurjev prodat ... :) Cela žalost včasih, tile zastopniki za vozila... Jim predobro gre, se mi zdi.
J Objavljeno Januar 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 10, 2003 Zgleda, da trgovci še niso ukapiral, da ima kupec vedno prav (pa tud če nima) in, da je njegova beseda zadnja. Pirova zmaga, če hoče prodajalec imeti zadnjo besedo. "Ja! zmagal si v diskusiji! Hehe! Big deal! si pa zgubil stranko dickhead! grem pa drugam zapravljat, ti pa pejd še naprej fopat windowshopper-je!"
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se