Skoči na vsebino

Na tehničnem pregledu pri Dumidi so mi uničili gumo


Priporočene objave

Objavljeno

No, takšen odgovor sem da nes dobil na email s strani Dumide.

Spoštovani!

Vezano na pisanje katerega smo prejeli dne 3.4.2012 preko elektronske pošte Vam sporočamo, da poškodbe Vaših pnevmatik na motornem kolesu ne morejo nastati pri opravi tehničnega pregleda vašega motornega kolesa. V kolikor bi poškodbe sledile nepravilno opravljenemu testu zavor v okviru tehničnega pregleda motornega kolesa, bi morale poškodbe obstajati po celotni pnevmatiki na njenem roku kot poledica prevelikega trenja in obremenitve na rob pnevmatike zaradi vpliva trenja z preizkuševalno napravo. Ker pa je poškodba na vaših pnevmatikah razcefrana na dveh različnih delih in na sredini pnevmatike je poškodba verjetno nastala zaradi zaviranja med vožnjo, vendar ne na preizkuševalnem traku ob opravljanju tehničnega pregleda motornega kolesa. Pri opravljanju tehničnega pregleda na traku za test zavor namreč moč zaviranja motornega kolesa ne zadostuje za nastanek takšnih poškodb pnevmatike.

V skladu v sem navedenim Vas prosimo,da ne širite neresnic o strokovnosti dela družbe DUMIDA d.o.o., ker nismo dogovorni za Vašo nastalo škodo ter obžalujemo, da ste škodo utrpeli.

Lep pozdrav,

Hehe to je to ne. Klasičen slovenski odgovor, neutemeljen, nepreverjen in kot je že nekdo napisal, naj demonstrirajo kako nastane tole med vožnjo v naravi.

V skladu v sem navedenim Vas prosimo,da ne širite neresnic o strokovnosti dela družbe DUMIDA d.o.o., ker nismo dogovorni za Vašo nastalo škodo ter obžalujemo, da ste škodo utrpeli.

Ni to neresnica, to so klasični izgovori.

Letos preden grem na TP bom lepo poslikal moped ko bom čakal :)

Objavljeno (popravljeno)

tudi meni se je to zgodilo da sta dve gumi od 4ih izginili ko sem dal felge ravnat - vulkanizerstvo Mulej v Sentjurju. Ker poba na videz poznam sem mu takoj odkrito povedal da sta gumi (eagle F1) bili direktno za v smeti in nikamor drugam vec, ampak je vztrajal pri svojem - dobesedno prisilil me je v to da sem vzel dve novi Kumho Ecsta SPT na njegove stroske. Od takrat ne hodim vec drugam. :notworthy: :notworthy: :OK:

pi es: sem imel pa potem slabo vest, ampak kaj cmo - prisparal sem 120 eur.. :blush:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Letos preden grem na TP bom lepo poslikal moped ko bom čakal :)

Pa glej da bo timestamp na sliki, pa ce je kaj narobe slikas se po tehnicnem ponovno s timestampom, pa glej da bo ura na racunu stimala. Tako te nimajo kje izpodbijat - tehnicni ne traja vec kot 10 minut.
Objavljeno (popravljeno)

Tisti v MB je PetoviaAvtu plačal "težke" denarce (oz. jim še plačuje) za svoj "izlet" z avtom v trgovino skozi izložbeno okno.

Zelo bo preplačal svojo (pre)vzgojo.

:kva2:

Popravljeno . Popravil bambi61
Objavljeno

:kva2:

Zelo težko bi mi kdorkoli ponudil dovolj denarja za mojo prevzgojo!

Nemogoče pa je ,da bi jaz za to komu celo plačal!

In odkod ti informacija o težkih denarcih , ki jih baje še plačuje?

Objavljeno

No, takšen odgovor sem da nes dobil na email s strani Dumide.

Spoštovani!

Vezano na pisanje katerega smo prejeli dne 3.4.2012 preko elektronske pošte Vam sporočamo, da poškodbe Vaših pnevmatik na motornem kolesu ne morejo nastati pri opravi tehničnega pregleda vašega motornega kolesa. V kolikor bi poškodbe sledile nepravilno opravljenemu testu zavor v okviru tehničnega pregleda motornega kolesa, bi morale poškodbe obstajati po celotni pnevmatiki na njenem roku kot poledica prevelikega trenja in obremenitve na rob pnevmatike zaradi vpliva trenja z preizkuševalno napravo. Ker pa je poškodba na vaših pnevmatikah razcefrana na dveh različnih delih in na sredini pnevmatike je poškodba verjetno nastala zaradi zaviranja med vožnjo, vendar ne na preizkuševalnem traku ob opravljanju tehničnega pregleda motornega kolesa. Pri opravljanju tehničnega pregleda na traku za test zavor namreč moč zaviranja motornega kolesa ne zadostuje za nastanek takšnih poškodb pnevmatike.

V skladu v sem navedenim Vas prosimo,da ne širite neresnic o strokovnosti dela družbe DUMIDA d.o.o., ker nismo dogovorni za Vašo nastalo škodo ter obžalujemo, da ste škodo utrpeli.

Lep pozdrav,

To je tipičen odgovor neodgovornih in nestrokovnih inštitucij!

Vzemi sodnega izvedenca, pa jim bo on povedal (seveda, če se ti za ta denar sploh splača) od kje izvirajo omenjene poškodbe? Če drugega ne jim zavežeš jezik. Saj veš, kaj vse se da danes razbrati iz sledi (kot je npr. tanek las itd... Kako nebi iz sledi na tvojih gumah??

Potem pa naj opravičujejo svoje "strokovne" izjave.

Objavljeno

V skladu v sem navedenim Vas prosimo,da ne širite neresnic o strokovnosti dela družbe DUMIDA d.o.o., ker nismo dogovorni za Vašo nastalo škodo ter obžalujemo, da ste škodo utrpeli.

Lep pozdrav,

Najboljši del njihovega odgovora! Ne širit neresnic o strokovnosti! OK bomo pa širili resnico o nestrokovnosti!!!

@BorutB ne sekiraj se in z gumo ravnaj kot da ne bi bilo tega dogodka, če nisi med vožnjo opazil nobenih težav ni razloga za zaskrbljenost. Sam velikokrat pregledam gumo skozi njeno življenjsko dobo in se vedno znova čudim, kje jih poškodujem oz. porežem. Vendar se rez čez čas zvozi, občasno pa se kateri izmed njih vozi do konca zraven in se veselo obnavlja.

LP Bajsi

Objavljeno

Pojdi nazaj in frajerju ki ti je rekel da preveč primejo jebaj mater. Terjaj novo gumo, tole staro jim pa kar lahko podariš!Naj se kar sami vozijo z njo.... Definitivno naredi halo ker če ne taki bebci ne nehajo delat neumnosti!

Objavljeno

Najlazje je pa rect, da niso krivi.... :grrr Siba ze raste....

Objavljeno

Imam podobno, slabo izkušnjo z Dumido: pred kakimi dvemi leti so mi na parkirišču nasilneži 'odprli' avto in tako poškodovali tudi sprednja leva vrata in sprednje levo steklo.

Sem avto odpeljal na Dumido, tam so zamenjali steklo, kleparsko in ličarsko popravilo pa so zaupali neki delavnici (podizvajalcu) v Pernici (btw: Oman).

Navidezno je bilo vse OK, dokler nisem lani, ker sem ga želel dati v račun za nov avto, pripeljal na njihovo cenitev ..

Noooo.. , potem me je pa gospod cenilec 'gladko in sladko' ozmerjal v smislu, kateri diletant mi je pa popravljal sprednja leva vrata ..

Tako da, z moje strani, Dumida - ne, hvala.

Nekateri ljudje (Bauman) so na Dumidi res OK, za množico ostalih, pa ne bi dal roke niti v mlačno vodo.

Objavljeno

Sedaj vidite v kakšnih razmerah živimo. Težko si privarčujemo denar, da si kupiš nek motor, potem pa ti ga drugi uničujejo na servisih, na tehničnem...še policaji ti ga lahko odvzamejo. Če bi se pa rad kaj pritožil, ker se ti ne zdi prav, pa ti še zagrozijo in te še na vse zadnje lahko grejo tožit.

Tole gumo bom že požrl, bom jutri poskusil naret nekaj kilometrov, da vidim, če kaj trese ali zanaša. Strah me je edino, če bi kasneje začela guma pokat in bi počila med vožnjo, sicer sem pa bolj počasen voznik.

Ajde, pa recimo, da sem vseeno nekaj dosegel, slabo reklamo sem pa jim le naredil. :)

Od sedaj naprej bomo vsi bolj pazljivi. Pa niti približno nisem pomislil, da bi se lahko kaj takega zgodilo. V glavi sem samo to imel, da mi nebo ki začel gnjaviti, da mam gor LED smerokaze, pa kje imam zadnji blatnik, kje je homologacija...Nestrpno sem samo čakal, kdaj bo že konec, me bo spustil. Eh...brez besed.

Objavljeno

In odkod ti informacija o težkih denarcih , ki jih baje še plačuje?

...in kakšna je po vsem tem času tvoja informacija... morda bi te pa kdo posnemal, če se splača... epilog torej? lahko zaupaš? ...na izkušnjah drugih se je le ceneje učit...

Objavljeno

No, takšen odgovor sem da nes dobil na email s strani Dumide.

Spoštovani!

Vezano na pisanje katerega smo prejeli dne 3.4.2012 preko elektronske pošte Vam sporočamo, da poškodbe Vaših pnevmatik na motornem kolesu ne morejo nastati pri opravi tehničnega pregleda vašega motornega kolesa. V kolikor bi poškodbe sledile nepravilno opravljenemu testu zavor v okviru tehničnega pregleda motornega kolesa, bi morale poškodbe obstajati po celotni pnevmatiki na njenem roku kot poledica prevelikega trenja in obremenitve na rob pnevmatike zaradi vpliva trenja z preizkuševalno napravo. Ker pa je poškodba na vaših pnevmatikah razcefrana na dveh različnih delih in na sredini pnevmatike je poškodba verjetno nastala zaradi zaviranja med vožnjo, vendar ne na preizkuševalnem traku ob opravljanju tehničnega pregleda motornega kolesa. Pri opravljanju tehničnega pregleda na traku za test zavor namreč moč zaviranja motornega kolesa ne zadostuje za nastanek takšnih poškodb pnevmatike.

V skladu v sem navedenim Vas prosimo,da ne širite neresnic o strokovnosti dela družbe DUMIDA d.o.o., ker nismo dogovorni za Vašo nastalo škodo ter obžalujemo, da ste škodo utrpeli.

Lep pozdrav,

Objavljeno

No, takšen odgovor sem da nes dobil na email s strani Dumide.

Spoštovani!

Vezano na pisanje katerega smo prejeli dne 3.4.2012 preko elektronske pošte Vam sporočamo, da poškodbe Vaših pnevmatik na motornem kolesu ne morejo nastati pri opravi tehničnega pregleda vašega motornega kolesa. V kolikor bi poškodbe sledile nepravilno opravljenemu testu zavor v okviru tehničnega pregleda motornega kolesa, bi morale poškodbe obstajati po celotni pnevmatiki na njenem roku kot poledica prevelikega trenja in obremenitve na rob pnevmatike zaradi vpliva trenja z preizkuševalno napravo. Ker pa je poškodba na vaših pnevmatikah razcefrana na dveh različnih delih in na sredini pnevmatike je poškodba verjetno nastala zaradi zaviranja med vožnjo, vendar ne na preizkuševalnem traku ob opravljanju tehničnega pregleda motornega kolesa. Pri opravljanju tehničnega pregleda na traku za test zavor namreč moč zaviranja motornega kolesa ne zadostuje za nastanek takšnih poškodb pnevmatike.

V skladu v sem navedenim Vas prosimo,da ne širite neresnic o strokovnosti dela družbe DUMIDA d.o.o., ker nismo dogovorni za Vašo nastalo škodo ter obžalujemo, da ste škodo utrpeli.

Lep pozdrav,

Na mejl je najlažje človeka odpisat brez da se sprejme kakšna odgovornost. Za take stvari je treba it direktno tam in nihče te ne bo takole osorno zavrnil. Je pa res zanimiva ugotovitev tole ki so jo napisali, da se je guma tako poškodovala pri bremzanju na cesti. še nikoli nisem vidu na nobeni gumi, pa če se je še tako >>na rajs vlekla da bi se na cesti tako deformirala, pa mislim da to tudi na tej firmi vedo. Ker s tako zgodbico bi nahecal kvečjem kakega 13 letnega mulca.

Objavljeno

...preden boš zamenjal gumo jih ponovno obišči in dokaži da si imel prav (ali oni)... če ti bodo seveda dovolili.... zapelji na valje, 2 naj še držita motor, zabremzaj obrni belanco... pa se bo videlo, a razcefra ali ne...

Objavljeno

V glavi sem samo to imel, da mi nebo ki začel gnjaviti, da mam gor LED smerokaze, pa kje imam zadnji blatnik, kje je homologacija...Nestrpno sem samo čakal, kdaj bo že konec, me bo spustil. Eh...brez besed.

no pol pa tiho, ker bi te itak morali zavrnit ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Še moja iskušnja. Dne 25.5.2012 sem šel z motorjem opravit tehnični pregled v Slovenske Konjice na Avto Celje, kot predhodniku so tudi meni ščohali gume na parih mestih, res poškodbe niso nevem koliko globoke, so pa, zato sem zahteval zapisnik, možakar je zadevo poslikal, mi skopiral in me odslovil, češ naj se vrnem ,ko bo šef tam.

Danes sem se oglasil tja z zapisnikom in slikami in seveda bil odslovljen, češ ,da to ni njihova krivda, da so poškodbe majhne, da mi lahko za povzročeno škodo "častijo" pregled, da iz svojega žepa ne more dat...itd, ko sem pri sebi zaslutil odvečno energijo v pesti, sem se raje obrnil in odkorakal do odvetnice, ki jo žal ni bilo. Obiskal jo bom jutri popoldan, če me slučajno odslovi tudi ona (čeprav imam zapisnik z žigom in podpisom ter slike ) bom stvar prisiljen vzeti v svoje roke, kaj točno se lahko zgodi še ne vem, razmišljam bolj v tej smeri, da bodo oni mene tožili, ker sem jim pred očmi ukradel orodje v vrednosti gum...

V soboto jih bom pograjal na radiu (beseda je vaša...) da vsaj opozorim ostale...!

zaradi odnosa do stranke (seveda so me tikali, češ idi k odvetniku, pa kaj itd ) me ne bodo več videli tam, razen če bom prisiljen sam izterjat oškodnino za gume.

javim.

če brca v glavo, nebi stala celo premoženje, tegale verjetno niti nebi pisal.

Objavljeno (popravljeno)

Obiskal jo bom jutri popoldan, če me slučajno odslovi tudi ona (čeprav imam zapisnik z žigom in podpisom ter slike ) bom stvar prisiljen vzeti v svoje roke, kaj točno se lahko zgodi še ne vem, razmišljam bolj v tej smeri, da bodo oni mene tožili, ker sem jim pred očmi ukradel orodje v vrednosti gum...

Če si ga res ukradel nebo vredu, te bodo kazensko ovadli. Po drugi strani pa kaj druga kot kaznivo dejanje "SAMOVOLJNOST" nemorejo pisat in bi lahk tud tožilstvo zavrglo zadevo (310. člen KZ-1 Kdor si samovoljno vzame svojo pravico ali pravico, za katero misli, da mu pripada, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do šestih mesecev)

Popravljeno . Popravil GKeko
Objavljeno

nisem še, mišljeno je bilo, da jim bom, ampak ko dobro premisliš, lahko drago plačaš SVOJO PRAVICO....,kot si opisal.

Popustil vsekakor ne bom, bom že pogruntal način..Žal je v naši "pravni " državici, teško kaj oseči ,če nimaš pravi priimek.

Objavljeno (popravljeno)

letos tudi mene pričakalo presenečenje na tehničnem in sicer je motor prevzel zaposleni na AMZS.sem bil pripravljen in gospoda povprašal po A kategoriji,zatrdil je da ima kup kategorij opravljenih in že vlekel ven denarnico z dokumenti.no ko je opravljal tehničnega, se je videlo, da ni prvič na motorju.zaviranje lepo zvezno in z občutkom.sem povprašal zakaj je temu tako, ker da lani sem še sam opravljal tehničnega, oni so samo nadzorovali in vodili potek.odgovor je bil, da zaradi mulcev, ki nelegalno odstranjujejo blokade in frizirajo motorčke.to naj bi preverjali preko obratov motorja,vendar mladi pobeci niso nikdar zvrteli motorja do konca in s tem prikrivali predelave, sedaj pa da oni gas do konca in da se tko vidi ali je vse ok ali ne.predvsem so tu mišljeni skuterji in mopedi oziroma motorji manjših kubikaž.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Objavljeno

In kje maš na tehničnem sploh vžgan motor ???

Do sedaj sem vedno sam zapeljal na valje kjer so se merile zavore in to je to na koncu so mi pogledali še luči

Objavljeno

Jaz sem se noter pripeljal, preglednik ga je prevzel, stestiral in mi ga predal. Vžgan motor, seveda. Misliš, da bo šel kdo 300 kil težko zadevo tiščati na valjčke in tako naprej. Sicer pa -zakaj pa ne bi smel biti vžgan? Saj se tudi s takšnim voziš po cesti, a ne...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!