Lipek Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Torej, ker se mi je na izpuhu naredila kar lepa vdolbina (globoka med 0,5 in 1cm, premer okrog 3 ali 4, nisem meril) bi vprašal, ali ima kdo kako idejo kako se je naj znebim? Sem nekaj bral o vodi v izpuh in v zmrzovalnik potem... Ampak sem skeptičen... Potem sem bral o segrevanju in potem s pritiskom, ampak doma nimam pogojev za to Torej lepo prosim če ma kdo kaki predlog da ga prosim deli z mano
Kmet2 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Torej, ker se mi je na izpuhu naredila kar lepa vdolbina (globoka med 0,5 in 1cm, premer okrog 3 ali 4, nisem meril) bi vprašal, ali ima kdo kako idejo kako se je naj znebim? Sem nekaj bral o vodi v izpuh in v zmrzovalnik potem... Ampak sem skeptičen... Potem sem bral o segrevanju in potem s pritiskom, ampak doma nimam pogojev za to Torej lepo prosim če ma kdo kaki predlog da ga prosim deli z mano Kleparji imajo(ne vsi,oni malo bolj sofisticirani)napravo ki deluje na vakumu,uporabljajo jo tudi ta odpravljanje vdolbinc po poškodbah avtomobilskih površin z točo. Ne vpraši me kdo,pa kateri,ker ne vem,nisem nikol uporabljal nihovih uslug,saj ko sem na motorju ali avtu kej zrihtu niso tud oni meli več kej popravljat,sam Dinos trebor 1
lukabogo Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Kleparji imajo(ne vsi,oni malo bolj sofisticirani)napravo ki deluje na vakumu,uporabljajo jo tudi ta odpravljanje vdolbinc po poškodbah avtomobilskih površin z točo. Ne vpraši me kdo,pa kateri,ker ne vem,nisem nikol uporabljal nihovih uslug,saj ko sem na motorju ali avtu kej zrihtu niso tud oni meli več kej popravljat,sam Dinos Ma kakšen vakum neki...za popravilo toče obstajajo samo plastične gobice na katere naneseš lepilo in s to zadevo potem izvlečeš vdolbino ter kovinske palice (žličke) s katerimi porineš vdolbino iz spodnje strani navzven. Lipek, v Trbovljah imam sodelavca, ki se ukvarja s tem. Če želiš mi pošlji ZS
XTR Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Prilepi sliko vdolbine, težko svetujemo nekaj na pamet. L.p. Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil XTR
THOMPSON Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Snameš izpuh, daš gumi čep v en del cevi, v drugega pa odgovarjajoč čep z nastavkom za pumpanje gum. Vdolbino greješ z varilnikom (avtogenim), ter z občutkom dodajaš zrak v izpuh (preko kompresorja). Preverjeno deluje na KTM-ju. lp Andrej Kmet2 1
Bremzer Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Naj enostavneje je, da oblečaš cel lonec z tenkim inox plehom,ki ga znotraj na spoju lepo prikovičiš z slepimi inox kovicami oblikuje - odreže na mero in zvije ti ga vsak klepar ki izdeluje žlebove !
Kmet2 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 http://www.brezlakiranja.si/popravilo_udrtin_brez_lakiranja.php Kalašnik maš prav sem preveril pri prijatelju,ki mi je omenil da ta proces,ki si ga ti omenil ljudje zamenjujejo in si predstavljajo,da je povezan z vakumom,prilagam še link,nekaj najpogostejših vprašanj in odgovorov. lp
THOMPSON Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Saj je - deluje na principu "razlike tlakov", vendar pri vakuumu lahko dosežeš le razliko -1000mBar (od atmosferskega tlaka 1000mBar), pri opisanemu sistemu pa precej več (efekt pri 2000-4000mBar ). Treba je le paziti na postopno dodajanje pritiska, da ne naredi BUM! lp andrej Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil 223223
Lipek Objavljeno Maj 7, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Ma kakšen vakum neki...za popravilo toče obstajajo samo plastične gobice na katere naneseš lepilo in s to zadevo potem izvlečeš vdolbino ter kovinske palice (žličke) s katerimi porineš vdolbino iz spodnje strani navzven. Lipek, v Trbovljah imam sodelavca, ki se ukvarja s tem. Če želiš mi pošlji ZS Saj je - deluje na principu "razlike tlakov", vendar pri vakuumu lahko dosežeš le razliko -1000mBar (od atmosferskega tlaka 1000mBar), pri opisanemu sistemu pa precej več (efekt pri 2000-4000mBar ). Treba je le paziti na postopno dodajanje pritiska, da ne naredi BUM! lp andrej lukabogo: do trbovelj imam precej daleč (živim v okolici Ljutomera), tak da bom probal tu najti kaj če že k kakemu majštru kalašnik: tudi to sem že videl ja... tip je segreval izpuh in nato napihoval s tlakom med 24 in 30psi... nočem pa da mi vse skupaj poči, kot si rekel, BUM potem mi je bolj varno originalnega dati gor in ga prerezat, blokade ven, zašvasat in je to to... ampak še vedno ni gianelli ^^
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se