Skoči na vsebino

Vdolbine na izpuhu


Lipek

Priporočene objave

Torej, ker se mi je na izpuhu naredila kar lepa vdolbina (globoka med 0,5 in 1cm, premer okrog 3 ali 4, nisem meril) bi vprašal, ali ima kdo kako idejo kako se je naj znebim?

Sem nekaj bral o vodi v izpuh in v zmrzovalnik potem... Ampak sem skeptičen...

Potem sem bral o segrevanju in potem s pritiskom, ampak doma nimam pogojev za to :D

Torej lepo prosim če ma kdo kaki predlog da ga prosim deli z mano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, ker se mi je na izpuhu naredila kar lepa vdolbina (globoka med 0,5 in 1cm, premer okrog 3 ali 4, nisem meril) bi vprašal, ali ima kdo kako idejo kako se je naj znebim?

Sem nekaj bral o vodi v izpuh in v zmrzovalnik potem... Ampak sem skeptičen...

Potem sem bral o segrevanju in potem s pritiskom, ampak doma nimam pogojev za to :D

Torej lepo prosim če ma kdo kaki predlog da ga prosim deli z mano

Kleparji imajo(ne vsi,oni malo bolj sofisticirani)napravo ki deluje na vakumu,uporabljajo jo tudi ta odpravljanje vdolbinc po poškodbah avtomobilskih površin z točo.

Ne vpraši me kdo,pa kateri,ker ne vem,nisem nikol uporabljal nihovih uslug,saj ko sem na motorju ali avtu kej zrihtu niso tud oni meli več kej popravljat,sam Dinos :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kleparji imajo(ne vsi,oni malo bolj sofisticirani)napravo ki deluje na vakumu,uporabljajo jo tudi ta odpravljanje vdolbinc po poškodbah avtomobilskih površin z točo.

Ne vpraši me kdo,pa kateri,ker ne vem,nisem nikol uporabljal nihovih uslug,saj ko sem na motorju ali avtu kej zrihtu niso tud oni meli več kej popravljat,sam Dinos :D

Ma kakšen vakum neki...za popravilo toče obstajajo samo plastične gobice na katere naneseš lepilo in s to zadevo potem izvlečeš vdolbino ter kovinske palice (žličke) s katerimi porineš vdolbino iz spodnje strani navzven. Lipek, v Trbovljah imam sodelavca, ki se ukvarja s tem. Če želiš mi pošlji ZS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilepi sliko vdolbine, težko svetujemo nekaj na pamet.

L.p.

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snameš izpuh, daš gumi čep v en del cevi, v drugega pa odgovarjajoč čep z nastavkom za pumpanje gum. Vdolbino greješ z varilnikom (avtogenim), ter z občutkom dodajaš zrak v izpuh (preko kompresorja). Preverjeno deluje :OK: na KTM-ju.

lp Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj enostavneje je, da oblečaš cel lonec z tenkim inox plehom,ki ga znotraj na spoju lepo prikovičiš z slepimi inox kovicami oblikuje - odreže na mero in zvije ti ga vsak klepar ki izdeluje žlebove !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.brezlakiranja.si/popravilo_udrtin_brez_lakiranja.php

Kalašnik maš prav sem preveril pri prijatelju,ki mi je omenil da ta proces,ki si ga ti omenil ljudje zamenjujejo in si predstavljajo,da je povezan z vakumom,prilagam še link,nekaj najpogostejših vprašanj in odgovorov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je - deluje na principu "razlike tlakov", vendar pri vakuumu lahko dosežeš le razliko -1000mBar (od atmosferskega tlaka 1000mBar), pri opisanemu sistemu pa precej več (efekt pri 2000-4000mBar ).

Treba je le paziti na postopno dodajanje pritiska, da ne naredi BUM!

lp andrej

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kakšen vakum neki...za popravilo toče obstajajo samo plastične gobice na katere naneseš lepilo in s to zadevo potem izvlečeš vdolbino ter kovinske palice (žličke) s katerimi porineš vdolbino iz spodnje strani navzven. Lipek, v Trbovljah imam sodelavca, ki se ukvarja s tem. Če želiš mi pošlji ZS

Saj je - deluje na principu "razlike tlakov", vendar pri vakuumu lahko dosežeš le razliko -1000mBar (od atmosferskega tlaka 1000mBar), pri opisanemu sistemu pa precej več (efekt pri 2000-4000mBar ).

Treba je le paziti na postopno dodajanje pritiska, da ne naredi BUM!

lp andrej

lukabogo: do trbovelj imam precej daleč (živim v okolici Ljutomera), tak da bom probal tu najti kaj če že k kakemu majštru :)

kalašnik: tudi to sem že videl ja... tip je segreval izpuh in nato napihoval s tlakom med 24 in 30psi... nočem pa da mi vse skupaj poči, kot si rekel, BUM :D potem mi je bolj varno originalnega dati gor in ga prerezat, blokade ven, zašvasat in je to to... ampak še vedno ni gianelli ^^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!