ELO Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 ali se da pri hidravlični sklopki nastaviti zadevo tako, da bo pričela prijemati recimo pri odmiku 20mm od balance. sedaj mi vklopi in prime vse v zadnjih 3mm hoda, torej pri skoraj povsem spuščeni (odmaknjeni) ročici... hvala in lep pozdrav! ..
simonsi Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 hidravlična je kot je, nič se ne da spreminjat. Če nimaš nastavljive ročice sklopke, pa lahko kupiš kake aftermarket, pa imaš pol drugačen filing na sklopki
ELO Objavljeno Maj 27, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 ročica je nastavljiva, toda to ni to, kar hočem... moti me predvsem to, da je sklopka pred razdiranjem (vpoklic bla bla bla) prijemala oziroma vklapljala na povsem drugi točki kot sedaj.
muki Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 ročica je nastavljiva, toda to ni to, kar hočem... moti me predvsem to, da je sklopka pred razdiranjem (vpoklic bla bla bla) prijemala oziroma vklapljala na povsem drugi točki kot sedaj. Imel sem isti problem, ko sem odzračil, je delalo tako kot je treba.
krucymucy Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Ne vem kako ima narejeno Vmax, ampak mogoče se da nastavljati na sekundarnem cilindru, pri sklopki.
Bremzer Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Ne vem kako ima narejeno Vmax, ampak mogoče se da nastavljati na sekundarnem cilindru, pri sklopki. NOBENA hidravlična sklopka se NE NASTAVLJA ! ! nastavi se sama! To odgovarjam tebi z ELO-tom pa nekomuniciram sicer bi mu že včeraj odgovoril in stvar natančno razložil in opisal ! Ps:vsaka rit pride enkrat na sekret !
Cartman Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 nej nekdo Bremzerju pove, ker Elotovih postov, (pa mojih tud) on ne bere, de ga je res carsko zabil. Huda kazen je edina vzgojna, elo, da boš vedu. hajoktejn 1
ELO Objavljeno Maj 28, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 jah, bo že držalo, kar je bremzer napisal, hehe...vesel sem, da zanj velja "bolje ispasti glup nego s jurećeg voza..." to, da je hidravlična sklopka znotraj območja obrabe lamel samonastavljiva vem oziroma sem vedel. sedaj sem se naučil še to, da mi je prej, ko je prijemala bližje krmilu, v bistvu prijemala narobe in je bil v njej očitno zrak. po odzračenju namreč prijemlje tam, kjer me moti, kot opisano... jeba, a ne? zadevo se da rešiti in sicer z zamenjavo ali nadgradnjo t.i. push-roda... tako da zadeva kot taka ni misija nemogoče, kot trdi omejeni be-em-vejaš... opis (angleški): A hydraulic clutch is a self-adjusting clutch. Since the friction material on the clutch plate will wear down over time, the hydraulic clutch will automatically adjust to compensate for this loss. That said, you may not be comfortable with the point in which your clutch engages, and wish to adjust it. Step 1 - Find the Pushrod Your first step in adjusting a hydraulic clutch is to locate the slave cylinder pushrod and determine if it is adjustable or not. The only way to adjust a hydraulic clutch is by adjusting the length of the slave cylinder pushrod. If your pushrod is not adjustable, you may be able to find a suitable replacement. Locate the clutch master cylinder body. Follow the metal tubing coming from the rear of the clutch master cylinder body. It will turn into flexible hosing as it connects to the slave cylinder. Inside the slave cylinder is a seal, piston, rubber boot, push rod, a locking nut and adjustable nut. Step 2 - Adjust the Pushrod Now that you have located the pushrod located inside the slave cylinder, you can use your wrench to adjust it according to your clutch issue. Turning the adjustable nut to make the push rod longer will give the clutch more time to engage. Turn the adjustable nut the opposite way to make the push rod shorter and shorten the length of time to engage. še slikca omenjenih kosov: http://www.motosvet.com/album/images/2010/680/20120528143453_vmax-clutch.JPG se pa tega ne bom lotil sam, nimam primernega orodja... pa tudi volje ne...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se