Skoči na vsebino

Honda CR 85 kros - crkujejo svečke


pehlic

Priporočene objave

Pozdravljeni

Sine ima Hondo CR85, letnik 2001. Svečke crkujejo po tekočem traku.

Original svečka je predpisana NGK BR10EG iridium. Poizkusili smo tudi z BR9EG, brez uspeha. Žal iz neznanega vzroka svečka nenadoma crkne in ne preostane nam drugega kot nakup nove svečke.

Drugače motor dela lepo, dokler seveda ne odpove svečka. Bat je nov, zračni filter je čist, frgazer spucan, pozkusili smo tudi štelati vijak za zrak...ne pomaga nič.

Edino kar je na motorju čudno, da je izpuh vedno zelo masten...če ima lahko to kakšno vezo z napačnim izgorevanjem? Uporabljamo pa predpisano 2% mešanico.

Zakaj svečka crkne?

Lahko kdo svetuje konkretno kakšno svečko naj kupimo, da bo bolj odporna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ustrezne teme mi žal ni uspelo najti... vsekakor pa sem pričakoval od podobnega foruma bolj strokoven odgovor kot je 'poglej elektriko' :blush:

Vseeno pa hvala obema za dobro voljo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ustrezne teme mi žal ni uspelo najti... vsekakor pa sem pričakoval od podobnega foruma bolj strokoven odgovor kot je 'poglej elektriko' :blush:

Vseeno pa hvala obema za dobro voljo.

nismo vsi mehaniki tule.

da bi svečke kar crknile, ne vem nimam te izkušnje.da se iztrošijo že.kako si ugotovil,da so svečke crknile??da ni iskre je lahko vzrok tudi kje drugje, kondenzator ali elektrika.kakšno elektriko za iskro ima ta moped ne vem.da je izpuh masten je lahko posledica premočne mešanice, slabega izgorevanja zaradi zraka ali elektrike.poglej kje je točka iskre, mogoče je predvžig slabo nastavljen.lahko je kup stvari lahko je malenkost.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj sine ima Hondo cr 85 letnik 2000. Prvi dan po nakupu (za božič) nam je crknila "original" svečka. Not sem dal za silo eno rabljeno avtomobilsko svečko katera dela še danes bp.

Glede mastnega auspuha pa se je zadeva reševala vzporedno z izkušenostjo sineta. Majhni obrati in dušit motor z gasom je normalno, da bo vse mastno. Zdaj, ko ga žge kot se spodobi je suh kot poper... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj sine ima Hondo cr 85 letnik 2000. Prvi dan po nakupu (za božič) nam je crknila "original" svečka. Not sem dal za silo eno rabljeno avtomobilsko svečko katera dela še danes bp.

Glede mastnega auspuha pa se je zadeva reševala vzporedno z izkušenostjo sineta. Majhni obrati in dušit motor z gasom je normalno, da bo vse mastno. Zdaj, ko ga žge kot se spodobi je suh kot poper... .)

torej je očitno original svečka s preslabo toplotno vrednostjo in odpove!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej je očitno original svečka s preslabo toplotno vrednostjo in odpove!

Ko sem bil še mulo in naganjal Tomos BT, sem imel tudi težave s svečkami. Dobesedni je topilo elektrodo ( jeziček na svečki). Menjaval sem vse sorte svečk pa nič. Na koncu smo ugotovili napako na vžigalni tuljavi ( čeprav je motor z novo svečko deloval). Zamenjali tuljavo, pa vse b.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem bil še mulo in naganjal Tomos BT, sem imel tudi težave s svečkami. Dobesedni je topilo elektrodo ( jeziček na svečki). Menjaval sem vse sorte svečk pa nič. Na koncu smo ugotovili napako na vžigalni tuljavi ( čeprav je motor z novo svečko deloval). Zamenjali tuljavo, pa vse b.p.

na štirkah smo menjali obvezno iskrin štrom z bosch-ovim, avtomobilski kondenzator in bosna 100 svečo in ni da ni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se je le razvila debata :worship: .

Med tem časom sem se tudi sam aktivno posvetil temu problemu, saj nisem oseba, ki bi samo čakala, da težava mine sama od sebe.

Največ koritnih, strokovnih in smiselnih nasvetov sem našel na ameriškem kros forumu. Skratka, največji problem je vbrizg goriva v cilinder. V primeru, da je goriva (in olja) v cilindru preveč, ne more vse izgoreti in posledično gre v izpuh, kar se pokaže kot masten auspuh. Ker je goriva in olja preveč, svečka tega ne zmore in 'crkne'. Razlog, da je goriva v cilindru preveč pa je velikokrat v zapacanem zračnem filtru (na kar se dostikrat pozabi), napačno naštelanem frgazerju (pomemben je predvsem vijak za zrak) ali pa predimenzionirani dizi (potrebno je primerjati z original predpisano). Nekaj je tudi na tem, kar je kp-kp lepo napisal...kros motor je treba dobro žgati oz. držati na obratih, za kar je pač potrebno nekaj prakse, še posebaj pri dvotaktnih motorjih. V primeru, da je voznik amater, je lahko mešanica tudi manj izdatna (npr. 1.5%).

Upam, da bo napisano koristilo tudi komu drugemu, saj sem prepričan, da nisem osamljen s tem problemom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti tole lahko pojasnim kot avtoelektrikar.Sama mešanica nemore uničit svečke je pa to razlog za masten izpuh,kar pa se svečke tiče bi bilo potrebno z ostiloskopom izmerit napetost na kablu, ki je potrebna za preskok iskre.Normalna napetost pri konstantnih obratih naj bi bila nekje med 15-18K V pri naglem dodajanju gasa (povečani kompresiji)ta napetost naraste na ca 20K V,če je ta napetost konstantno prevelika npr. 30K V potem "crkuje svečka" vzrok je lahko;prebit upor(v štekerju) ali kabel od svečke (izmeri upornost kabla z štekerjem) max upornost.5-10K O-ma,če je to vse v mejah normale potem je potrebno zamenjat vžigalno tuljovo ! !

Določene izvedbe motorjev imajo vžigalno tuljavo kar direkt na štekerju svečke, tako tuljavo nemoreš merit in jo je potrebno zamenjat !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!