markok2 Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Vozil sem se po regionalni cesti z povprečnim tempom, naredim čikpavzo,štartam rahlo bolj živo in slišim nek čuden zvok izpod motorja,prestavim v 2,3 in poslušam motor in nič takega..peljem naprej 3,4 prestava do 100kmh in popustim plin ko motor v zelo blagem levem ovinku noče in noče v zavit,nasprotno celo vleče v desno in kljub svoji moči ga nisem mogel zadržat,motor poletel v jarek in jaz z njim. občutek kot bi me nekdo potisnil z boka ko se je to dogajalo. k sreči sem ok, kwasaki pa oprskan. Ni mi jasno kaj je to bilo. občutek kot da motor noče zavit kot v primeru vožnje po povsem prazni gumi, guma ok,ali je kaj na zobnikih,verigi....? peljem po padcu naprej in nič,testiram par km cel vikend in nič.....ne zaupam motorju... kaj bi to bilo lp
trojan69 Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 V akakšnem stanju pa je bil asfalt? Kake kolesnice itd?
I30 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 ... peljem po padcu naprej in nič,testiram par km cel vikend in nič.....ne zaupam motorju... kaj bi to bilo lp Ti kar še naprej testiraj! :evilgrin:
mkosir Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Ti kar še naprej testiraj! :evilgrin: ležaji v križu?
I30 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 ležaji v križu? Možno. A to reševato dopisno in se vmes še afnati po cesti ne zasluži drugačnega odgovora kot sem ga prej podal. Suicidno!
BenX Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 I30, a maš kaki pameten predlog? če ne... :xx: forum je namenjen dopisnemu! morda bo informacija komu drugemu koristila, vsekakor bi blo zanimivo vedet kaj lahko gre v takem primeru narobe. jaz ne vem od kdaj smo motoristi take pi***. afnati po cesti... pa daj no. ja valda da nebo v kuhni probal! mixxx 1
GregaSLO Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Po moji laični oceni, če je z gumo vse OK, se zna zgodit da je bil asfalt... Ko voziš recimo po LJ, 60 kh/h po dolenjski cesti, te pošteno potegne levo ali desno prav zarad asfalta. So prov koloteki pred kakšnimi bus postajami....
Snečer Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Po moje neprilagojena hitrost in ni zvozil, če je kasneje bilo vse v redu.
Dr_Jakob Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Kolikor je meni znano, se je kar nekaj moto novinarjev čudilo, da Z 750 vlečejo v desno, če spustiš balanco. Torej je to delno čisto normalno. Da pa zaradi tega nebi zvoil ovinka, pa se mi zdi, da bi bil lahko res kriv ležaj na križu.
I30 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 (popravljeno) I30, a maš kaki pameten predlog? če ne... :xx: ... Lej mulo, zaradi mene se lahko tudi ti skantaš v prvi kandelaber in sprobavaš nekaj kar se brez detaljnega tehničnega pregleda vseh možnih okvar ne sprobava. Če se je bumbar že enkrat skantal in se na cesti sprobava skantati še enkrat, ti pa to "dopisno servisiranje" še zagovarjaš, kar izvolita oba. Pa prosim počnita to na prazni cesti! So reči, s katerimi se ni za igrati in za katere je mesto le v mehanični delavnici, svoji če si vešč ali pa profesionalni. Ostalo tako probavanje in pametovanje na forumu okoli takih zadev je igranje z življenjem. S svojim in ostalih udeležencev v prometu. Zato ti meni nikar "če ne... :xx:", da ne dobiš ! Je pa seveda možno tudi, da je Markok2 en navaden trotl, ki ne zna vozit! Popravljeno Junij 4, 2012. Popravil I30
aero Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 I30 ti pa izvrsten mehanik, poln nasvetov Evo pameten znam biti tudi jaz in nič svetovati fantu
I30 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 I30 ti pa izvrsten mehanik, poln nasvetov Evo pameten znam biti tudi jaz in nič svetovati fantu Ti Zračnik kar svetuj tako na pamet, a pri tem tudi prevzemi odgovornost za posledice. ki mu jih lahko s tem naprtiš. In brez skrbi bodi, že marsikaj sem razšravfal in nazaj sestavil v teh nekaj desetletjih, pa si vseeno na pamet ne upam podajati nasvetov, ki lahko koga popeljejo v nesrečo. Kdor tako opiše situacijo kot jo je on, nima zadostnega znanja in bolje bo, da odmakne roke od motorja in ga prepusti mehaniku!
mig72 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Lahko da se je '' zajla '' ali kabli zapletla v omejevalec ''balance'' ali kam drugam. Lahko je marsikaj vendar kot je rekel I30, take reči se ne preverja-probava na cesti . Moped bi moral pregledati negdo ki se spozna. Že tako smo ogrožena vrsta ni potrebe da se še sami ogrožamo.
BenX Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Lej mulo... Zato ti meni nikar "če ne... :xx:", da ne dobiš ! ... :grrr samo za tebe i30, na vlko: Fighting online is like running on special olympics. Even if you win, you are still retarded. Sirni, delbrz, Kölm in 6 others 9
GregaSLO Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 markok2, daj raje v tale forum napiši: Tu vidiš da je 70% budal...
I30 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 :grrr samo za tebe i30, na vlko: Fighting online is like running on special olympics. Even if you win, you are still retarded. Ja maš res. Ampak sedaj ti vsaj za zmago lahko čestitam! Bravo :hooray:
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Vozil sem se po regionalni cesti z povprečnim tempom, naredim čikpavzo,štartam rahlo bolj živo in slišim nek čuden zvok izpod motorja,prestavim v 2,3 in poslušam motor in nič takega..peljem naprej 3,4 prestava do 100kmh in popustim plin ko motor v zelo blagem levem ovinku noče in noče v zavit,nasprotno celo vleče v desno in kljub svoji moči ga nisem mogel zadržat,motor poletel v jarek in jaz z njim. občutek kot bi me nekdo potisnil z boka ko se je to dogajalo. k sreči sem ok, kwasaki pa oprskan. Ni mi jasno kaj je to bilo. občutek kot da motor noče zavit kot v primeru vožnje po povsem prazni gumi, guma ok,ali je kaj na zobnikih,verigi....? peljem po padcu naprej in nič,testiram par km cel vikend in nič.....ne zaupam motorju... kaj bi to bilo lp Edina možnost po moje bi bil ležaj v križu ! ! To lahko preveriš tako,da dvigneš prednji del motorja, križe pritegneš in probaš obračat in boš takoj začutil,če bi prijemal ležaj,če ležaj neprijemlje odtegni križe,da se balanca spet nalahko premika zategni kontra matico.Če je s križi vse vredu je moj nasvet - pelji motor na poblaščen servis !
ELO Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 če je edina možnost samo ležaj v križu me lahko na križ pribijete... poleg tega neobremnjen ležaj (ob dvignjenem motorju) ne bo pokazal svojih slabosti. tehnični laik pa tudi ne bo zaznal razlike v zvoku ležaja z brezhibnimi in poškodovanimi kotalnimi elementi... avtor teme navaja čuden zvok. ob njem sem sam pomislil na umetno nahrapavljen porezkan asfalt. vsi vemo, da če nanj zapelješ si deležen tako čudnega zvoka kot čudnega obnašanja motorja. lahko da se okvir na taki površini malce poda in v hipu imamo "nevozen" motor. sam bi preveri vse spoje in zveze na okvirju oziroma nosilnih elementih. začenši s sklopom kolesnihležajev, do vpetja nosilcev zavor, do zategnjenosti vijakov kombinacije zgornji/spodnji križ vilice in nazaj, proti zadnjemu delu. pregledati je potrebno vpetje nihalke, vpetje zadnjega kolesa,... večino teh zadev se da rešiti na stranskem stojalu, za par zadev pa je dejansko potrebno dvigniti motor. zavedati se je potrebno, da zna ciklistiko porušiti še tako majhna napaka. že 1mm zna biti v tem primeru veliko!!! Cartman, halls, Zivnorc in 2 others 5
mkosir Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 če je edina možnost samo ležaj v križu me lahko na križ pribijete... poleg tega neobremnjen ležaj (ob dvignjenem motorju) ne bo pokazal svojih slabosti. tehnični laik pa tudi ne bo zaznal razlike v zvoku ležaja z brezhibnimi in poškodovanimi kotalnimi elementi... To ,da se ne vid kako ti ležaj v križu zagrabi se ne morem strinjat. Sam sem na svojem bivšemu ZZR1200 videl kako je ležaj zagrabu ravno ko je bila balanca poravnana. Motor je bil na servisni mizi in sprednje kolo v luftu.
ELO Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 ja, možno je tudi to... ležaji niso tako enostavna reč, kot se zdi na prvi pogled. vseeno ostaja pomemben podatek to, da se je ob dogodku pojavil določen zvok. avtor teme bi lahko malce bolj aktivno sodeloval in nam podal še par povratnih informacij in opažanj...
Synth Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Lani sem imel podoben problem. Dosti iznenada mi je začelo vleči krmilo na eno ali drugo stran, občutek pa je bil takšen, kot bi imel premalo napolnjene gume oziroma da prijemljejo zavore samo na eni strani. Zoprn feeling ... Ker sem predtem napravil servis, sem pomislil, da je kaj v zvezi z zamenjavo zavorne tekočine, no, kasneje se je pokazalo, da je bil problem v križnem ležaju, kjer je bil delček zdrobljen. Komaj vidna poškodba, ampak velikvpliv na ciklistiko ... Avtor teme sicer omenja čuden zvok v motorju, tako da ne vem, če je pri njem zadeva ista ...
markok2 Objavljeno Junij 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 za sabo imam vsako sezono 10.000km, vozil sem ca 80kmh na 100 dovoljenih,asfalt brez grbin in nisem divjak z motorjem. Motor je testiral kasnej tudi mehanik in 2 izkušena motorista. motor je bil letos prvič na daljši furi in je predhodnih 40km prevozil povsem normalno.....nekateri ste pa res nesramni z odgovori. koneckoncev samo prosim za pomoč in vaše mnenje ter izkušnje. Kar se pa tiče mnenj okrog neljubega dogodka nekaterih priznanih mehanikov ki sem jih obiskal v teh dneh pa je itak takoj pomislek na mojo napako. Še enkrat obnovim: pelješ se po takorekoč ravnin popustiš plin in motor nenadno zavije desno...mogoče je pa res kak ležaj v križu??
I30 Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 (popravljeno) za sabo imam vsako sezono 10.000km, vozil sem ca 80kmh na 100 dovoljenih,asfalt brez grbin in nisem divjak z motorjem. Motor je testiral kasnej tudi mehanik in 2 izkušena motorista. motor je bil letos prvič na daljši furi in je predhodnih 40km prevozil povsem normalno.....nekateri ste pa res nesramni z odgovori. koneckoncev samo prosim za pomoč in vaše mnenje ter izkušnje. Kar se pa tiče mnenj okrog neljubega dogodka nekaterih priznanih mehanikov ki sem jih obiskal v teh dneh pa je itak takoj pomislek na mojo napako. Še enkrat obnovim: pelješ se po takorekoč ravnin popustiš plin in motor nenadno zavije desno...mogoče je pa res kak ležaj v križu?? Enostavno ti ne verjamem. Ali si zelo slab motorist ali pa nakladaš o kilometrini in situaciji. Če nič drugega, bi ti moralo biti jasno, da če sam nisi mogel na licu mesta ugotoviti vzroka, da ti tega tudi dopisno nakladanje tu ne bo rešilo. Vsaj ne v tej meri, da bi ti to zagotovilo nadaljno varno vožnjo na tem motorju. In če se po obiskih vseh teh mehanikov, ki jih navajaš še vedno ni rešilo težave, je nekaj zelo narobe. Ali s teboj, motorjem ali pa vsemi temi mehaniki. Odločiti se boš moral sam. V toliko resnem stilu kot je tu na forumu resno iskanje rešitve za morebiti smrtonosno napako/okvaro, ti lahko namignem le še, da poglej, če nisi gliste povozil, pa se ti je navila na desno pomožno kolesce. Sicer pa vrzi jajca v graben in si kupi motor! Madonca, eni se pa res nimate radi! Popravljeno Junij 5, 2012. Popravil I30 Cartman, ELO in ImenitnaPriložnost 3
ELO Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 za sabo imam vsako sezono 10.000km, vozil sem ca 80kmh na 100 dovoljenih,asfalt brez grbin in nisem divjak z motorjem. Motor je testiral kasnej tudi mehanik in 2 izkušena motorista. motor je bil letos prvič na daljši furi in je predhodnih 40km prevozil povsem normalno.....nekateri ste pa res nesramni z odgovori. koneckoncev samo prosim za pomoč in vaše mnenje ter izkušnje. Kar se pa tiče mnenj okrog neljubega dogodka nekaterih priznanih mehanikov ki sem jih obiskal v teh dneh pa je itak takoj pomislek na mojo napako. Še enkrat obnovim: pelješ se po takorekoč ravnin popustiš plin in motor nenadno zavije desno...mogoče je pa res kak ležaj v križu?? preveri kako je z vpetjem zadnjega kolesa. preveri na spoju vilice/okvir ter preveri celotno situacijo na koncu, kjer je vpeto kolo in kjer so napenjalci verige. preveri zračnosti. v trenutku on/off power se obremenitve v križu bistveno ne spreminjajo, razen če si uporabil tudi sprednjo zavoro. v tem primeru lahko pride do izmenjave nateznih v tlačno in tlačnih v natezno obremenitev, kar pomeni, da se točke obremenjevanja ležaja prezrcalijo... še enkrat... si prepričan da ni šlo za kakšno anomalijo na asfaltu, katera bi okvir spravila iz ravnotežja?
GregaSLO Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 (popravljeno) Enostavno ti ne verjamem. Ali si zelo slab motorist ali pa nakladaš o kilometrini in situaciji. Če nič drugega, bi ti moralo biti jasno, da če sam nisi mogel na licu mesta ugotoviti vzroka, da ti tega tudi dopisno nakladanje tu ne bo rešilo. Vsaj ne v tej meri, da bi ti to zagotovilo nadaljno varno vožnjo na tem motorju. In če se po obiskih vseh teh mehanikov, ki jih navajaš še vedno ni rešilo težave, je nekaj zelo narobe. Ali s teboj, motorjem ali pa vsemi temi mehaniki. Odločiti se boš moral sam. V toliko resnem stilu kot je tu na forumu resno iskanje rešitve za morebiti smrtonosno napako/okvaro, ti lahko namignem le še, da poglej, če nisi gliste povozil, pa se ti je navila na desno pomožno kolesce. Sicer pa vrzi jajca v graben in si kupi motor! Madonca, eni se pa res nimate radi! Model, dej se spelji iz te teme lepo te prosim. Si povedal svoje zdej pa nehej morit folku, ki sprašuje. Bo šel pa še do 2 serviserjev če bo treba no... Nismo vsi popolni in najizkušenejši motoristi kot si sam... :glare: Popravljeno Junij 5, 2012. Popravil GregaSLO lajbn, Zok in Zivnorc 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se