ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Lahko da se je '' zajla '' ali kabli zapletla v omejevalec ''balance'' ali kam drugam. Lahko je marsikaj vendar kot je rekel I30, take reči se ne preverja-probava na cesti . Moped bi moral pregledati negdo ki se spozna. Že tako smo ogrožena vrsta ni potrebe da se še sami ogrožamo. Ja, naj fotke prilima na forum, bomo skup pogledali. Bi prosil fotke od blizu in daleč, z vseh strani, pa še razstavljene vilce, pa rentgenske posnetke celega prednjega konca.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 preveri kako je z vpetjem zadnjega kolesa. preveri na spoju vilice/okvir ter preveri celotno situacijo na koncu, kjer je vpeto kolo in kjer so napenjalci verige. preveri zračnosti. A gremo stavit, da je tip totalni stručko in zna vse to preverit "iz prve"? :-)
GregaSLO Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Sej je dobil nasvet; pelje naj k mehankarju, ki se spozna na to. Če pa so že 3-je pregledal pa nič najdli pa motor postavi v kot. I30 1
markok2 Objavljeno Junij 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 preveri kako je z vpetjem zadnjega kolesa. preveri na spoju vilice/okvir ter preveri celotno situacijo na koncu, kjer je vpeto kolo in kjer so napenjalci verige. preveri zračnosti. v trenutku on/off power se obremenitve v križu bistveno ne spreminjajo, razen če si uporabil tudi sprednjo zavoro. v tem primeru lahko pride do izmenjave nateznih v tlačno in tlačnih v natezno obremenitev, kar pomeni, da se točke obremenjevanja ležaja prezrcalijo... še enkrat... si prepričan da ni šlo za kakšno anomalijo na asfaltu, katera bi okvir spravila iz ravnotežja? asfalt brez posebnosti, čedalje bolj sumim na vpetje zadnjega kolesa...
I30 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 (popravljeno) Model, dej se spelji iz te teme lepo te prosim. Si povedal svoje zdej pa nehej morit folku, ki sprašuje. Bo šel pa še do 2 serviserjev če bo treba no... Nismo vsi popolni in najizkušenejši motoristi kot si sam... :glare: Potem pa vsaj poslušajte in se nehajte z življenjem igrat! Pa prosit ni dovolj. Je treba na kolena! asfalt brez posebnosti, čedalje bolj sumim na vpetje zadnjega kolesa... Čak mal, sedaj pa resno. Ti se tle mal norca delaš, a ne de!? Popravljeno Junij 6, 2012. Popravil I30
bna Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 če bi bilo karkoli narobe na zadnjem kolesu ali vpetju bi se to čutilo ob vsakem dodajanju ali odvzemanju plina sam se ukvarjam z motorji že od malih nog in prvič sploh slišim za takšno težavo da motor ni hotel zaviti ampak vseeno poglejte še ležaje na sprednjem kolesu ,čeprav ob tvoji težavi najprej pomislim na premočno in predolgo zaviranje v ovinek Zivnorc in I30 2
GregaSLO Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Resnično ga pelji na servis. Da ne boš kje ubrisal.
Zivnorc Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Znano je, da ima Z 750 prešvoh okvir za svojo mašino in da se precej (preveč) zvija ob močnih obremenitvah. Preglej okvir. Sem že videl počen okvir! Drugače pa mi smrdi to, kar je že napisal se mi zdi da ELO.... zaviranje v zavoj! Edino čudni poki in zvoki mi ne gredo v glavo... da se niso pojavljali potem... v jarku ? gsxf750 1
gsxf750 Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Resnično ga pelji na servis. Da ne boš kje ubrisal. Pa še koga potegnil s seboj I30 1
janezkranjski Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 A gremo stavit, da je tip totalni stručko in zna vse to preverit "iz prve"? :-) Kot ti?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Kot ti? Ne, zakaj vprašaš?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se