elerac Objavljeno Junij 7, 2012 Deli Objavljeno Junij 7, 2012 Lepo pozdravljeni. Imam eno težavo in sicer: Motor lavfa brez problemov, ko pa porabim preko polovice goriva v tanku začne vgašat. ni važno ali imam pipico na on, pre ali rezervi... Potem mu moram dati čok in ga nazaj zapalit, po parih kilometrih se pa zopet zgodba ponovi. Kaj bi lahko bilo narobe? V naprej hvala za odgovor. Danijel Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Junij 7, 2012 Deli Objavljeno Junij 7, 2012 ful tem obstaja, o šravfanju, problemih in tudi o zzr 250. Zato je dobrodošla uporaba iskalnika No, zdej k sm te napizdu, lahk povem kaj si mislim. Možnosti je več. 1 je umazana pipa, druga je preprerela ali poškodovan cevka za vakuum, (čeprav bi na PRI to moralo delat) Možno pa je tudi, da v rezervarju nastane podtlak. Preveri oddušne cevi. Zelo verjetno je problem banalen, in potrebuješ malo dobre volje in časa. Najslabša možna je, pokvarjena pipa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elerac Objavljeno Junij 7, 2012 Avtor Deli Objavljeno Junij 7, 2012 Prej sem mel problem smeti v tanku, tako da sem rezervar očistil, očistil tudi pipco, vmes dal še dodatni filter... možno da bi dodatni filter delal probleme? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Junij 7, 2012 Deli Objavljeno Junij 7, 2012 Prej sem mel problem smeti v tanku, tako da sem rezervar očistil, očistil tudi pipco, vmes dal še dodatni filter... možno da bi dodatni filter delal probleme? Če bi imel premajhno pretočnost, je seveda možno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobiboss Objavljeno Junij 7, 2012 Deli Objavljeno Junij 7, 2012 khm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave