Skoči na vsebino

Zadnji ležaji zanič/dobri???


Rock-46

Priporočene objave

Hello

Ja jest mam pa podoben primer kot ga je mel Diablo nekaj casa nazaj, samo pri njem je bil problem pri prvem kolesu, no pri meni je pa problem da sem zadnjic prijel zadnjo feltno ter jo malo majal levo desno, ne naprej nazaj, in se mi je zdelo kot da ima luft(saj veste tko kot une stare APN 6) no zadevo nisem se drugace prekontroliral ker se nimam stojala, ampak a mogoce kdo ve kaj bi to bilo(upam da samo ležaji, če sploh je kaj), in pa če kdo ve koliko približno stanejo zadnji ležaji...

P.S Gre za motor CBR 900 RR

Lp, Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj je vse narobe s tole tvojo CBR...

Poglej da maš dobr prtegneno zadnjo os.

Probej dvignit zadn konc, dej v let pa na roko zavrti kolo... ne sme bit nobenga pokanja al pa zatikanja.

Ležaje dobiš pri Eurotonu (SKF) pa nej bi bili 800-2000SIT komad... nucaš dva. Vzemi sabo vzorec.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poceni ležaje dobiš v Trzinu, industrijska cona, sem pozabil kako se trgovini reče, je pa v isti ulci kot je moto štacuna JAP. Se mi zdi da so najbolj ugodni, ker oni uvažajo ležaje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello

Ja jest mam pa podoben primer kot ga je mel Diablo nekaj casa nazaj, samo pri njem je bil problem pri prvem kolesu, no pri meni je pa problem da sem zadnjic prijel zadnjo feltno ter jo malo majal levo desno, ne naprej nazaj, in se mi je zdelo kot da ima luft(saj veste tko kot une stare APN 6) no zadevo nisem se drugace prekontroliral ker se nimam stojala, ampak a mogoce kdo ve kaj bi to bilo(upam da samo ležaji, če sploh je kaj), in pa če kdo ve koliko približno stanejo zadnji ležaji...

P.S Gre za motor CBR 900 RR

Lp, Rock

Saj še pa niti ne veš če je res ležaj zanič.Najprej ga dvigni v zrak pa potem probaj.Tako boš najboljše videl kje je zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ok pol to za trgovine vem, ampak a mi lahko se en pove kako je kej s kakovostjo teh lezajev, mislim poznam SKF recimo in so tam nekje 2000sit, ampak a je kej odvisno kolk je lezaj namerec tukaj so hitrosti tudi zelo velike(250 +++), da ne bi bilo potem kaj narobe.....hocem rect to , da ce imam zanic grem preprosto v eno trgovino jih kupim zamenjam(ali dam zamenjat) in to je to, nimajo recimo serviserji nobenih drugih....

Lp, Rock

P:S. Sori ce kompliciram....... :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello.

Jaz sem imel enak problem. Zadnje kolo se mi je majalo levo -desno za okrog 5mm. Motor CBR600. Kriv je bil zanic lezaj. Lezaj sem demontiral in kupil SKF lezaj istih mer za 800 SIT. Problem resen.

Lp Dani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello

Ja jest mam pa podoben primer kot ga je mel Diablo nekaj casa nazaj, samo pri njem je bil problem pri prvem kolesu, no pri meni je pa problem da sem zadnjic prijel zadnjo feltno ter jo malo majal levo desno, ne naprej nazaj, in se mi je zdelo kot da ima luft(saj veste tko kot une stare APN 6) no zadevo nisem se drugace prekontroliral ker se nimam stojala, ampak a mogoce kdo ve kaj bi to bilo(upam da samo ležaji, če sploh je kaj), in pa če kdo ve koliko približno stanejo zadnji ležaji...

P.S Gre za motor CBR 900 RR

Lp, Rock

Ležaje dobiš tudi v A-NET v Radovljici ali v Kranju na cesti proti Brnikom firma Tinex.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preprosto v eno trgovino jih kupim zamenjam(ali dam zamenjat) in to je to, nimajo recimo serviserji nobenih drugih

Tudi serviserji uporabljajo enake. Poglej originalnega, gotovo na njem piše SKF, SNR ipd., nikoli firme motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden kupiš karkoli vseeno vzami dol zadnje kolo in probaj na roko če je res ležaj zanič. Ko bo demontirano boš takoj videl napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ok pol to za trgovine vem, ampak a mi lahko se en pove kako je kej s kakovostjo teh lezajev, mislim poznam SKF recimo in so tam nekje 2000sit, ampak a je kej odvisno kolk je lezaj namerec tukaj so hitrosti tudi zelo velike(250 +++), da ne bi bilo potem kaj narobe.....hocem rect to , da ce imam zanic grem preprosto v eno trgovino jih kupim zamenjam(ali dam zamenjat) in to je to, nimajo recimo serviserji nobenih drugih....

Lp, Rock

P:S. Sori ce kompliciram....... :wink:

Lahko kupiš čisto navadne ležaje, ker doseže kolo tudi pri največjih hitrostih bistveno manj obratov, kot je limit za navadne ležaje. Seveda boš pa moral (kot so ti že svetovali) najprej sneti kolo, da boš videl če je res to problem. Kljub temu, da je (če je) verjetno šel samo en ležaj, ti svetujem, da zamenjaš oba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je ležaj fuč, ga snemi in pejdi z njim v trgovino z ležaji!

Kakovost ležaja je predvsem odvisna od oznak na ležaju in ne od izelovalca!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakovost ležaja je zelo odvisna od proizvajalca, zato se raje izogibaj neznanih ali manj znanih proizvajalcev (ki jih pri nas sploh ne boš dobil). To pa predvsem zato ker manjši proizvajalci ležajev ne morejo tako dobro kontrolirati proizvodnje (male serije) in kvalitete materiala (majhne količine, menjave dobaviteljev).

Dvigni zadnje kolo, nato pa je majaj levo desno - če je luft zamenjaj ležaje, če ga ni odmontiraj še kolo in preveri če se ležaji lepo vrtijo in ali niso vsi rjasti.

Glede ležajev pri nas boš verjetno dobil katerega od SKF, NSK, FAG, NTN, INA <- vsi so

dobri. Če ležaji ki jih imaš zdaj nimajo vgrajenih tesnil (oziroma imajo samo kovinske ščite)jih zamenjaj z takimi, ki jih imajo - SKF ima oznako na koncu ležaja 2RS - npr. 6203 2RS. Tak ležaj je mnogo bolje zaščiten pred zunanjimi vplivi in navadno traja dalj časa.

Vsekakor pa ne kupuj originalnih ležajev cena je navadno 4-5 krat višja (npr. pri ležaji pri krmilu NSK~2000 SIT, originalni del (NTN) ~ 10000 SIT). Kvaliteta pa enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zriši en krog z motorjem in če bo črta vijugaste oblike, pomeni da je ležaj fuč :lol:

drugače pa si dobi pomoč, nagni motor na tački (bo zdržala, ja), zgrabi kolo in ga majaj levo desno, isto naredi še z zadnjo nihalko, mogoče ima tudi ta luft, je pa manj verjetno

ko boš že pri delu, preveri pritegnjenost zadnjega zobnika, preventiva ne ubija

če luft obstaja, snami kolo, ostalo, in še marsikaj od tega kar sem napisal, je pa že znano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak a je kej odvisno kolk je lezaj namerec tukaj so hitrosti tudi zelo velike(250 +++), da ne bi bilo potem kaj narobe.....

Hitrost ni pomembna ampak obrati, stranske in direktne obremenitve ... če novi ležaj ustreza lai presega originalnega nimaš kaj dosti razmišljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola , podrl, kupil, zamenjal, :D

Ja tko nekak je blo, sem podrl in jih kr zamenju ker niso na takmu dnarju...sam eden je bil pa defenitivno zanic....je pa zdej full bols pa se filing je lepsi... :D

Lp, Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk si dal (pa še to povej kolk ma tvoja prevoženih)

dal sem cca 5ksit :lol: , prevozenih ma pa 40k km 8) ......

to je to..

LP; Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!