Rock-46 Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 Hello Ja jest mam pa podoben primer kot ga je mel Diablo nekaj casa nazaj, samo pri njem je bil problem pri prvem kolesu, no pri meni je pa problem da sem zadnjic prijel zadnjo feltno ter jo malo majal levo desno, ne naprej nazaj, in se mi je zdelo kot da ima luft(saj veste tko kot une stare APN 6) no zadevo nisem se drugace prekontroliral ker se nimam stojala, ampak a mogoce kdo ve kaj bi to bilo(upam da samo ležaji, če sploh je kaj), in pa če kdo ve koliko približno stanejo zadnji ležaji... P.S Gre za motor CBR 900 RR Lp, Rock
strom Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 Pa kaj je vse narobe s tole tvojo CBR... Poglej da maš dobr prtegneno zadnjo os. Probej dvignit zadn konc, dej v let pa na roko zavrti kolo... ne sme bit nobenga pokanja al pa zatikanja. Ležaje dobiš pri Eurotonu (SKF) pa nej bi bili 800-2000SIT komad... nucaš dva. Vzemi sabo vzorec. LP
moped Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 Poceni ležaje dobiš v Trzinu, industrijska cona, sem pozabil kako se trgovini reče, je pa v isti ulci kot je moto štacuna JAP. Se mi zdi da so najbolj ugodni, ker oni uvažajo ležaje.
PEROVIČ Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 Hello Ja jest mam pa podoben primer kot ga je mel Diablo nekaj casa nazaj, samo pri njem je bil problem pri prvem kolesu, no pri meni je pa problem da sem zadnjic prijel zadnjo feltno ter jo malo majal levo desno, ne naprej nazaj, in se mi je zdelo kot da ima luft(saj veste tko kot une stare APN 6) no zadevo nisem se drugace prekontroliral ker se nimam stojala, ampak a mogoce kdo ve kaj bi to bilo(upam da samo ležaji, če sploh je kaj), in pa če kdo ve koliko približno stanejo zadnji ležaji... P.S Gre za motor CBR 900 RR Lp, Rock Saj še pa niti ne veš če je res ležaj zanič.Najprej ga dvigni v zrak pa potem probaj.Tako boš najboljše videl kje je zrak.
vulcan Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 LP. Trgovina z lezaji v Trzinu v industrijski coni nasproti vhoda v trgovino AS z motorji Honda. :)
Rock-46 Objavljeno Januar 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 aha ok pol to za trgovine vem, ampak a mi lahko se en pove kako je kej s kakovostjo teh lezajev, mislim poznam SKF recimo in so tam nekje 2000sit, ampak a je kej odvisno kolk je lezaj namerec tukaj so hitrosti tudi zelo velike(250 +++), da ne bi bilo potem kaj narobe.....hocem rect to , da ce imam zanic grem preprosto v eno trgovino jih kupim zamenjam(ali dam zamenjat) in to je to, nimajo recimo serviserji nobenih drugih.... Lp, Rock P:S. Sori ce kompliciram....... :wink:
Dani Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 Hello. Jaz sem imel enak problem. Zadnje kolo se mi je majalo levo -desno za okrog 5mm. Motor CBR600. Kriv je bil zanic lezaj. Lezaj sem demontiral in kupil SKF lezaj istih mer za 800 SIT. Problem resen. Lp Dani
BIG YELLOW Objavljeno Januar 12, 2003 Opozori Objavljeno Januar 12, 2003 Hello Ja jest mam pa podoben primer kot ga je mel Diablo nekaj casa nazaj, samo pri njem je bil problem pri prvem kolesu, no pri meni je pa problem da sem zadnjic prijel zadnjo feltno ter jo malo majal levo desno, ne naprej nazaj, in se mi je zdelo kot da ima luft(saj veste tko kot une stare APN 6) no zadevo nisem se drugace prekontroliral ker se nimam stojala, ampak a mogoce kdo ve kaj bi to bilo(upam da samo ležaji, če sploh je kaj), in pa če kdo ve koliko približno stanejo zadnji ležaji... P.S Gre za motor CBR 900 RR Lp, Rock Ležaje dobiš tudi v A-NET v Radovljici ali v Kranju na cesti proti Brnikom firma Tinex.
elektronik Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 preprosto v eno trgovino jih kupim zamenjam(ali dam zamenjat) in to je to, nimajo recimo serviserji nobenih drugih Tudi serviserji uporabljajo enake. Poglej originalnega, gotovo na njem piše SKF, SNR ipd., nikoli firme motorja.
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Preden kupiš karkoli vseeno vzami dol zadnje kolo in probaj na roko če je res ležaj zanič. Ko bo demontirano boš takoj videl napako.
Roman Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 aha ok pol to za trgovine vem, ampak a mi lahko se en pove kako je kej s kakovostjo teh lezajev, mislim poznam SKF recimo in so tam nekje 2000sit, ampak a je kej odvisno kolk je lezaj namerec tukaj so hitrosti tudi zelo velike(250 +++), da ne bi bilo potem kaj narobe.....hocem rect to , da ce imam zanic grem preprosto v eno trgovino jih kupim zamenjam(ali dam zamenjat) in to je to, nimajo recimo serviserji nobenih drugih.... Lp, Rock P:S. Sori ce kompliciram....... :wink: Lahko kupiš čisto navadne ležaje, ker doseže kolo tudi pri največjih hitrostih bistveno manj obratov, kot je limit za navadne ležaje. Seveda boš pa moral (kot so ti že svetovali) najprej sneti kolo, da boš videl če je res to problem. Kljub temu, da je (če je) verjetno šel samo en ležaj, ti svetujem, da zamenjaš oba.
BRANE Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 če je ležaj fuč, ga snemi in pejdi z njim v trgovino z ležaji! Kakovost ležaja je predvsem odvisna od oznak na ležaju in ne od izelovalca!
k69mj Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Kakovost ležaja je zelo odvisna od proizvajalca, zato se raje izogibaj neznanih ali manj znanih proizvajalcev (ki jih pri nas sploh ne boš dobil). To pa predvsem zato ker manjši proizvajalci ležajev ne morejo tako dobro kontrolirati proizvodnje (male serije) in kvalitete materiala (majhne količine, menjave dobaviteljev). Dvigni zadnje kolo, nato pa je majaj levo desno - če je luft zamenjaj ležaje, če ga ni odmontiraj še kolo in preveri če se ležaji lepo vrtijo in ali niso vsi rjasti. Glede ležajev pri nas boš verjetno dobil katerega od SKF, NSK, FAG, NTN, INA <- vsi so dobri. Če ležaji ki jih imaš zdaj nimajo vgrajenih tesnil (oziroma imajo samo kovinske ščite)jih zamenjaj z takimi, ki jih imajo - SKF ima oznako na koncu ležaja 2RS - npr. 6203 2RS. Tak ležaj je mnogo bolje zaščiten pred zunanjimi vplivi in navadno traja dalj časa. Vsekakor pa ne kupuj originalnih ležajev cena je navadno 4-5 krat višja (npr. pri ležaji pri krmilu NSK~2000 SIT, originalni del (NTN) ~ 10000 SIT). Kvaliteta pa enaka.
D.J. Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 zriši en krog z motorjem in če bo črta vijugaste oblike, pomeni da je ležaj fuč :lol: drugače pa si dobi pomoč, nagni motor na tački (bo zdržala, ja), zgrabi kolo in ga majaj levo desno, isto naredi še z zadnjo nihalko, mogoče ima tudi ta luft, je pa manj verjetno ko boš že pri delu, preveri pritegnjenost zadnjega zobnika, preventiva ne ubija če luft obstaja, snami kolo, ostalo, in še marsikaj od tega kar sem napisal, je pa že znano
hotschko Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 ampak a je kej odvisno kolk je lezaj namerec tukaj so hitrosti tudi zelo velike(250 +++), da ne bi bilo potem kaj narobe..... Hitrost ni pomembna ampak obrati, stranske in direktne obremenitve ... če novi ležaj ustreza lai presega originalnega nimaš kaj dosti razmišljat.
Rock-46 Objavljeno Januar 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Ekola , podrl, kupil, zamenjal, :D Ja tko nekak je blo, sem podrl in jih kr zamenju ker niso na takmu dnarju...sam eden je bil pa defenitivno zanic....je pa zdej full bols pa se filing je lepsi... :D Lp, Rock
smeško Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 kolk si dal (pa še to povej kolk ma tvoja prevoženih)
Rock-46 Objavljeno Januar 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 kolk si dal (pa še to povej kolk ma tvoja prevoženih) dal sem cca 5ksit :lol: , prevozenih ma pa 40k km 8) ...... to je to.. LP; Rock
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se